Umowa gwarantuje klientom grupowych ubezpieczeń zdrowotnych Generali łatwiejszy dostęp do licznych placówek medycznych współpracujących zarówno z Generali, jak i IPAP. Konsultanci infolinii medycznej, działającej całą dobę, rezerwują wizyty u wybranych lekarzy specjalistów w dogodnej dla klientów lokalizacji.
Błyskawiczna obsługa w ramach ubezpieczenia zdrowotnego zagwarantowana jest dzięki licznej sieci placówek medycznych Generali oraz dodatkowo oferowaną refundację poniesionych przez klientów kosztów w placówkach spoza sieci Generali.
„Stale pracujemy nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz rozbudową oferty placówek medycznych. To kluczowe elementy niezbędne do rozwoju grupowych ubezpieczeń zdrowotnych, do których Generali przywiązuje szczególną wagę. Nawiązanie współpracy z Inter Partner Assistance Polska jest jednym z podjętych działań w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarówno dla naszych Klientów jak i partnerów medycznych.” – mówi Aneta Gajek-Wiśniewska, dyrektor Działu Rozwoju Produktu Ubezpieczeń Grupowych w Generali.
Grupowe ubezpieczenie zdrowotne Generali dostępne jest w pięciu wariantach w zakresie świadczeń ambulatoryjnych oraz w dwóch opcjach w zakresie świadczeń szpitalnych, gwarantując nielimitowany dostęp do specjalistów bez skierowania na terenie całego kraju. Ponadto klienci mogą rozszerzyć zakres ubezpieczenia o rehabilitację, wizyty domowe, usługi stomatologiczne i wiele innych.
Źródło: Grupa Generali