pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

ERGO HESTIA Ubezpieczenie RTV Naciągacze i oszuści

2016-01-28 15:00

Paweł94.154.22.91

Kupiłem monitor ubezpieczyłem od awarii na 5 lat w firmie ERGO HESTIA S.A. po 2,5 roku użytkowania wystąpiła awaria monitora w postaci (po włączeniu, samoczynnie przestawiają się programy ,nie można przyciszyć/podgłosić ,menu się samo przestawia itp.) więc ją zgłosiłem w ERGO HESTIA S.A., sprzęt kazano wysłać do firmy: IDEA NORD Sp. Z o.o. ,M Buczka 183D,16-400 Suwałki, gdzie stwierdzono że sprzęt jest sprawny ,i odesłali mi uszkodzony monitor (nie naprawiając go) a obciążając mnie kosztami 23zl+23zl przesyłka + 60zl usługa serwisowa. Na drugi dzień po otrzymaniu sprzętu zgłosiłem to zdarzenie w ERGO HESTIA S.A. gdzie kazali sfilmować daną usterkę i wysłać film do nich i tak zrobiłem później znowu kazali wysłać do IDEA NORD Sp. Z o o. gdzie sytuacja się powtórzyła znowu przysłali mi nienaprawiony monitor stwierdzając że jest sprawny i obciążając mnie kosztami 23zl + 23zł przesyłka. Znów zadzwoniłem do ERGO HESTI zgłaszając uszkodzony monitor z ta samą wadą i sugerując aby skierowali mnie do bliższego serwisu lub skierowali serwisanta aby ustalić awarie sprzętu (informując ich że jak sprzęt będzie sprawny to opłacę koszty sprawdzenia sprzętu, bo niema sensu wysyłać do ich serwisu trzeci raz) powiedzieli że niema opcji tylko ten serwis i dla nich sprawa jest zamknięta.I tak mnie spoko potraktowali bo mogli napisać np. ze monitor był zalany albo upadł itp. a to wina użytkownika he he he.... Szkoda sobie głowę zawracać oszustami chyba że ktoś ma kasę ,czas i stalowe nerwy.

2016-01-29 23:50

Se-bax193.90.58.90

Potwierdzam! Ja ubezpieczyłem w ERGO HESTII laptopa, też wysyłałem do serwisu IDEA NORD w Suwałkach, zamiast wymienić uszkodzoną-pękniętą obudowę to sklejono ją silikonem (który wystawał z obudowy) i odesłano. Jakość usług serwisu IDEA NORD była na poziomie wiejskiego kowala. Laptop musiałem odesłać ponownie do serwisu gdyż za pierwszym razem zapomniano mi podłączyć głośników, gdy odesłałem ponownie podłączono mi głośniki ale nie wkręcono mi wszystkich śrub do obudowy... Dodając do tego wszystkiego trzeba się komunikować jakoś z ubezpieczycielem, dzwoniąc na infolinię nie tak łatwo się połączyć, ja za każdym razem czekałem minimum 30 min! co podkręcało moją frustrację... brak słów.. na pewno nie dam się namówić na taki numer