Najgorszy ubezpieczyciel na rynku!!!! Brak szacunku dla klienta!!! Już wyjaśniam dlaczego.
Jakiś czas temu miałam wypadek komunikacyjny. Wystąpiłam z roszczeniem do Allianzu z NNW. 12 dni trwało zanim przesłano mi wykaz dokumentów które mam przedstawić i odesłać listem. Mocną zdziwiłam się, kiedy w piśmie przeczytałam , że wszystkie dokumenty, które mam wysłać muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem!!!! ( przez organ wystawiający , ubezpieczyciela lub agenta Allianzu. W zawiązku z tym wypadkiem mialam doczynienia jeszcze z 3 innymi ubezpieczycielami i z ZUSem. Żadna z tych instytucji nie zadała ode mnie potwierdzenia dowodu osobistego, dokumentów ze szpitala i policji . Miałam mozliwość przesłania dokumentów mailem co znacząco skracało czas rozpatrzenia szkody . W wyniku wypadku mam utrudnione poruszanie się a Allianz zmusza mnie do potwierdzania dokumentów . Dlaczego? Dlaczego utrudniają klientom ubieganie się o należne pieniądze? Dlaczego w złośliwy sposób przedłużają proces obiegu dokumentacji i rozpatrywania roszczeń?
Panie i Panowie, nasze pieniądze nie są warte tej firmy. Jesteśmy klientami gdy płacimy składkę ale w momencie gdy występujemy o to co nam obiecali stajemy się petentami. Szanujmy siebie , swoje pieniądze i czas a Allianz potraktujcie jak oni nas- olejcie ich .