1 post
2011-04-21 15:18
Nowy Zarząd PZU S.A.
Witam! Wy się cieszycie,ale ja niezbyt.Moja rodzina była u Was ubezpieczona przez całe życie tj.średnio 40lat i dwa dni temu tj.02-05-2011 w momencie opłaty kwartału po terminie usłyszałam od kasjerki ,że mamy karencję 6 miesięcy! Opłacić składkę próbowałam 29-04-2011,ale były chyba celowo zamknięte obie kasy.Opłaty przyjmowała jedna osoba z obsługi klienta do tego wymieniało blankiety opłat ze względu na zmianę terminów płatności,a kolejka kończyła się przed budynkiem PZU w Legnicy.Nie mogłam czekać w kolejce kilka godz. ponieważ byłam z 11 miesięczną wnuczką.Pytam - czy macie prawo zmieniać warunki ubezpieczenia beż zmiany polisy czy jakiejkolwiek informacji o zmianach ?