pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Nowy Zarząd PZU S.A.

2011-05-04 10:38

ona

Witam! Wy się cieszycie,ale ja niezbyt.Moja rodzina była u Was ubezpieczona przez całe życie tj.średnio 40lat i dwa dni temu tj.02-05-2011 w momencie opłaty kwartału po terminie usłyszałam od kasjerki ,że mamy karencję 6 miesięcy! Opłacić składkę próbowałam 29-04-2011,ale były chyba celowo zamknięte obie kasy.Opłaty przyjmowała jedna osoba z obsługi klienta do tego wymieniało blankiety opłat ze względu na zmianę terminów płatności,a kolejka kończyła się przed budynkiem PZU w Legnicy.Nie mogłam czekać w kolejce kilka godz. ponieważ byłam z 11 miesięczną wnuczką.Pytam - czy macie prawo zmieniać warunki ubezpieczenia beż zmiany polisy czy jakiejkolwiek informacji o zmianach ?