W ogólnym rankingu najbardziej znanych marek świata AXA uplasowała się na 53 miejscu wśród takich marek jak Google, Apple, czy Citi. W 2010 roku AXA zajmowała miejsce 56.
AXA została wyróżniona za to, że perfekcyjnie realizuje strategię działania skierowaną na potrzeby klientów, pomagającą im budować poczucie bezpieczeństwa, jest firmą dostępną i wiarygodną. AXA od lat sukcesywnie buduje swoją markę na całym świecie angażując w ten proces zarówno pracowników, jak i kadrę menadżerską.
"Grupa AXA może być dumna z zajęcia pierwszego miejsca na świecie wśród marek ubezpieczeniowych; chciałabym pogratulować wszystkim pracownikom AXA ich profesjonalizmu w codziennej pracy i wysiłku na rzecz klientów. Spoczywa na nas wielka odpowiedzialność; chcemy każdego dnia od nowa zasłużyć na zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci. Marka AXA, stanowiąca nasze drogocenne aktywa, musi udowodnić, że naszym najważniejszym zadaniem jest jak najlepsze służenie klientom. Musimy ją ciągle wzmacniać i odświeżać, oferując rozwiązania innowacyjne i dobrze dopasowane do potrzeb klientów na każdy etapie życia", powiedziała Véronique Weill, Chief Operating Officer of the AXA Group.
Źródło: Biuro Prasowe AXA