Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o AXA Direct  |  24 listopada 2016 r. Uwaga na ubezpieczenia samochodowe z Axa Ubezpieczenia sprzedawane przez mBank!!! Szanowni Państwo, ​ Chciałbym poinformować

24 listopada 2016 r. Uwaga na ubezpieczenia samochodowe z Axa Ubezpieczenia sprzedawane przez mBank!!! Szanowni Państwo, ​ Chciałbym poinformować

Michal
2016-12-23 13:00
IP: 94.251.x.x
Nich Pan nie kupuje u nich ubezpieczenia. Same problemy. Od miesiąca jestem bez auta bo na siłę robią mi szkodę całkowitą.
odpowiedz
JJNJN
2016-11-25 00:06
IP: 78.10.x.x
24 listopada 2016 r. Uwaga na ubezpieczenia samochodowe z Axa Ubezpieczenia sprzedawane przez mBank!!! Szanowni Państwo, ​ Chciałbym poinformować i ostrzec wszelkich potencjalnie zainteresowanych o skandalicznym procederze uprawianym przez AXA UBEZPIECZENIA we współpracy z mBANKIEM. ​ Kilka tygodni temu wykupiłem polisę OC/AC na samochód osobowy w AXA UBEZPIECZENIA. Dokonałem tego za pośrednictwem mBANKU, którego klientem jestem od dawna, i który w swoich ofertach umieścił między innymi przedmiotową polisę ubezpieczeniową. ​ Pech chciał, że przed kilkoma dniami pozostawiłem na kilka godzin auto pod domem, na ulicy bez monitoringu. Po powrocie, zauważyłem na lewym, przednim zderzaku spore przetarcie, sięgające lewego nadkola i błotnika. Ewidentnie musiał to być jakiś wyjeżdżający z miejsca parkingowego lub parkujący na nim samochód dostawczy. Niestety, nie udało mi się ustalić sprawcy. ​ I teraz sedno. Pomimo WIELOKROTNYCH prób, o najróżniejszych porach doby, zgłoszenia szkody pod numerem telefonu podanym w dokumentach polisy oraz stosownym informatorze, a także na stronie AXA UBEZPIECZENIA - mimo, że oczekiwałem WIELOKROTNIE na linii powyżej 20-30 minut na połączenie z konsultantem, do teraz nie udało mi się dokonać telefonicznego zgłoszenia szkody. Co więcej, kiedy wykonałem kilka telefonów na inne numery serwisowe w AXA, mając nadzieję na jakieś wyjaśnienie sytuacji, usłyszałem, że nikt mi nie pomoże - muszę próbować dalej. W chwili, kiedy to piszę, mija prawie tydzień od wystąpienia szkody - jak wiadomo, na jej zgłoszenie przepisy przewidują 7 dni roboczych. ​ Próbowałem również zgłosić szkodę emailowo - naturalnie, pod podanymi (dwoma) w dokumentach jako właściwe dla takich spraw adresami. Z żadnego z nich nie otrzymałem odpowiedzi - mimo upływu kilku kolejnych dni. ​ Wykonałem więc w desperacji telefon do mBANKU. Tam usłyszałem, że mBANK jest jedynie pośrednikiem i sprawa w zasadzie mBANKU nie interesuje. Mimo, że opłaty pobierają właśnie oni i to oni złożyli mi przedmiotową ofertę poprzez swój serwis online. Coś mnie tknęło - sprawdziłem więc (niestety, po czasie) kilka forów internetowych z opiniami o firmach ubezpieczeniowych. ​ Okazało się, że osób w podobnej sytuacji, jak ja - czyli nie mogących nawet zgłosić szkody i/lub mających nieprawdopodobne problemy ze zrealizowaniem usługi w AXA UBEZPIECZENIA - są setki, o ile nie tysiące. Również na stronach AXA na portalu FACEBOOK niemało jest opisów podobnych sytuacji zamieszczonych przez oszukanych klientów. ​ Uważam, że zważywszy na fakt, iż ubezpieczenie pojazdu jest obowiązkowe, mamy do czynienia z czysto mafijną procedurą. Tak zwany "szanowany bank" oferuje produkt ewidentnie toksyczny - czyli usługę, której w razie konieczności - nie sposób zrealizować - czyli, de facto, płaci się za NIC. Bank umywa ręce, a ubezpieczyciel w ogóle nie reaguje. Konsultanci obu firm śmieją się z klienta usiłującego dochodzić swoich praw. ​ Bardzo proszę o nagłośnienie tego bandyckiego procederu na wszelkie możliwe sposoby. Pomożecie Państwo ostrzec wielu ludzi, którzy jeszcze nie związali się z oszustami umową. Dodam, że profil na FACEBOOKU, który utworzyłem w celu poinformowania i ostrzeżenia opinii publicznej przed wyżej wymienionym oszustwem, został (zapewne na żądanie AXA i/lub mBANKU) w dniu dzisiejszym usunięty. ​ Jarosław Napierała, Głogów. ​ POMÓŻMY TWORZYĆ CHOCIAŻ TROCHĘ BARDZIEJ NORMALNE PAŃSTWO!
odpowiedz
Bartek
2016-12-16 14:43
IP: 89.71.x.x
Panie Jarosławie, czy udało się Panu rozwiązać sprawę? Szczerze powiem, że Pana opinia chwilowo zniechęciła mnie do zakupu ubezpieczenie przez mBank. Dziś jednak sprawdzałem, jak to jest z kontaktem w sprawie zgłaszania szkody. Udało mi się dodzwonić do konsultanta za pierwszym, po odczekaniu ok 5 min. pod numerem 22 459 10 00. Proszę napisać, na jakim etapie ten kontakt jest najgorszy, bo z Pańskiego opisu wynika, że wcale nie udało się Panu tam dodzwonić, a w to już nie mogę uwierzyć.
odpowiedz