Informacje
ul. Wiosenna 29, CZELADŻ-PIASKI
Badania jakości paliwa
Data
B100
B20
Benzyna
LPG
ON
2013-10-09
-
-
-
-
D
Legenda
Benzyna i ON
LPG
D - próbka spełnia wymagania
G - Gęstość w temp. 15ºC
MON - Motorowa liczba oktanowa MON
RON - Badawcza liczba oktanowa RON
S - Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150 - Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250 - Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350 - Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70 - Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95% - Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP - Temperatura końca destylacji
Sf-R - Pozostałość po destylacji
TZ - Temperatura zapłonu
VP - Prężność par, DVPE
E - przekroczona zawartość eterów
O - przekroczona zawartość tlenu
Me - przekroczona zawartość metanolu
B - przekroczona zawartość benzenu
G - Gęstość w temp. 15ºC
MON - Motorowa liczba oktanowa MON
RON - Badawcza liczba oktanowa RON
S - Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150 - Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250 - Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350 - Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70 - Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95% - Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP - Temperatura końca destylacji
Sf-R - Pozostałość po destylacji
TZ - Temperatura zapłonu
VP - Prężność par, DVPE
E - przekroczona zawartość eterów
O - przekroczona zawartość tlenu
Me - przekroczona zawartość metanolu
B - przekroczona zawartość benzenu
D - próbka spełnia wymagania
MON - motorowa liczba oktanowa MON
DIEN - całkowita zawartość dienów (włączając 1,3-butadien)
SWR - siarkowodór
S - całkowita zawartość siarki (po wprowadzeniu substancji zapachowej)
CU - badanie działania korodującego na miedzi (1h w temperaturze 40ºC)
ODP - R- pozostałość po odparowaniu
WVP - względna prężność par w temperaturze 40ºC
TWVP - temperatura, w której względna prężność par jest nie mniejsza niż 150 kPa
Woda - zawartość wody
Zapach - zapach
MON - motorowa liczba oktanowa MON
DIEN - całkowita zawartość dienów (włączając 1,3-butadien)
SWR - siarkowodór
S - całkowita zawartość siarki (po wprowadzeniu substancji zapachowej)
CU - badanie działania korodującego na miedzi (1h w temperaturze 40ºC)
ODP - R- pozostałość po odparowaniu
WVP - względna prężność par w temperaturze 40ºC
TWVP - temperatura, w której względna prężność par jest nie mniejsza niż 150 kPa
Woda - zawartość wody
Zapach - zapach
Opracowanie własne na podstawie raportów wyników kontroli stacji i hurtowni paliw publikowanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
Komentarze
Juju
2018-06-08 06:40
IP: 37.248.x.x
Odradzam jak ktos ma common rail nie lejcie tam ropy. Mam w uju tę stację.
Odpowiedz
Jarek
2017-06-04 21:14
IP: 109.95.x.x
Ja tam cały czas tankuje Forda Mondeo tdci i nic się nie dzieje jeździ do dziś, a jest to układ o wiele bardziej wrażliwy na złą ropę od tdi. Pozdrawiam
Odpowiedz
Mariusz
2015-11-17 23:17
IP: 37.248.x.x
Tankowałem tylko na tej stacji do 12.10.2015, kiedy to w moim niezniszczalnym 1,9TDI 130PS silnik zaczął przerywać i się dusić. Diagnoza była druzgocąca : układ paliwowy do wymiany/remontu,Pompa paliwa, wtryski itd...Po zgłoszeniu sprawy u sprzedawcy paliwa ( Delta Oil Plus Sp.z.o.o.) { Pani }kierowniczka stwierdziła, że to moja wina bo musiałem zatankować na innej stacji???!!! .Pomijając kulturę osobistą tego przepełnionego nienawiścią i jadem paszczeta przedstawiciel sprzedawcy powinien przyjąć reklamację. Hmm. Bardzo poważnie zastanawiam się nad pozwem sądowym. Mam nadzieję, że moja opinia uchroniła chociaż jedno istnienie silnikowe.Pozdrawiam, Mariusz
Odpowiedz
Klient
2017-10-11 18:22
IP: 176.119.x.x
Nie pisz człowieku takich głupot i złej jakości jak ja tam od 5 lat tankuje i ciężarówki i osobówki i nigdy problemu nie było wiec uważam pisze to durna konkurencja delty
Odpowiedz
Kornel
2019-05-15 11:25
IP: 5.173.x.x
Słyszałem, że właściciele uciekli z kasą za granice. Sam byłem świadkiem jak przez cały dzień stacje kontrolowały służby celne. Pewnie oszukiwali na VAT, jedna wielka mafia, lali nam do baków samochodów pewnie czasem dobry olej, a czasem jakiś szajs... kolega pracował na delcie do nie dawna i potwierdził, że prezesa nie było widać...
Odpowiedz