Informacje
Dojazdów 231, Kocmyrzów-Luborzyca
Badania jakości paliwa
Data
B100
B20
Benzyna
LPG
ON
2013-03-13
-
-
-
D
-
Legenda
Benzyna i ON
LPG
D - próbka spełnia wymagania
G - Gęstość w temp. 15ºC
MON - Motorowa liczba oktanowa MON
RON - Badawcza liczba oktanowa RON
S - Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150 - Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250 - Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350 - Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70 - Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95% - Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP - Temperatura końca destylacji
Sf-R - Pozostałość po destylacji
TZ - Temperatura zapłonu
VP - Prężność par, DVPE
E - przekroczona zawartość eterów
O - przekroczona zawartość tlenu
Me - przekroczona zawartość metanolu
B - przekroczona zawartość benzenu
G - Gęstość w temp. 15ºC
MON - Motorowa liczba oktanowa MON
RON - Badawcza liczba oktanowa RON
S - Zawartość siarki
Sf 100- Skład frakcyjny do temp. 100ºC odparowuje
Sf 150 - Skład frakcyjny do temp. 150ºC odparowuje
Sf-250 - Skład frakcyjny do temp. 250ºC odparowuje
Sf-350 - Skład frakcyjny do temp. 350ºC odparowuje
Sf-70 - Skład frakcyjny do temp. 70ºC odparowuje
Sf-95% - Skład frakcyjny 95% (V/V) destyluje do temperatury
Sf-FBP - Temperatura końca destylacji
Sf-R - Pozostałość po destylacji
TZ - Temperatura zapłonu
VP - Prężność par, DVPE
E - przekroczona zawartość eterów
O - przekroczona zawartość tlenu
Me - przekroczona zawartość metanolu
B - przekroczona zawartość benzenu
D - próbka spełnia wymagania
MON - motorowa liczba oktanowa MON
DIEN - całkowita zawartość dienów (włączając 1,3-butadien)
SWR - siarkowodór
S - całkowita zawartość siarki (po wprowadzeniu substancji zapachowej)
CU - badanie działania korodującego na miedzi (1h w temperaturze 40ºC)
ODP - R- pozostałość po odparowaniu
WVP - względna prężność par w temperaturze 40ºC
TWVP - temperatura, w której względna prężność par jest nie mniejsza niż 150 kPa
Woda - zawartość wody
Zapach - zapach
MON - motorowa liczba oktanowa MON
DIEN - całkowita zawartość dienów (włączając 1,3-butadien)
SWR - siarkowodór
S - całkowita zawartość siarki (po wprowadzeniu substancji zapachowej)
CU - badanie działania korodującego na miedzi (1h w temperaturze 40ºC)
ODP - R- pozostałość po odparowaniu
WVP - względna prężność par w temperaturze 40ºC
TWVP - temperatura, w której względna prężność par jest nie mniejsza niż 150 kPa
Woda - zawartość wody
Zapach - zapach
Opracowanie własne na podstawie raportów wyników kontroli stacji i hurtowni paliw publikowanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
Komentarze
klient 2
2016-02-18 00:06
IP: 95.51.x.x
Od kilku lat tam tankuje swoją ciężarówkę i osobówkę, do tej pory nie miałem problemów. Wręcz przeciwnie. Kolega w grudniu przed samymi świętami 2011 r. zatankował swego Mana na znanej markowej (sieciowej) stacji w okolicach Łodzi i zamarzło mu paliwo (mrozy były ponad 20 stopni, nie to co teraz niemal zim nie ma), a ja zatankowałem jak zwykle na stacji Jurek i nie miałem żadnych problemów z dojechaniem do celu i z powrotem. Od tamtej pory kolega również tankuje na tej stacji mają dobre paliwo. Często korzystam też z myjni, czasem coś zjem w barze, co roku przeglądy samochodu (osobówki, niestety stacja kontroli pojazdów tylko do 3,5t) robię, nawet w przystępnej cenie browara kupuje (na później - po pracy). Żona jeździ tam na zakupy do marketu przy stacji (wędliny dobre i świeże), ceny przystępne. Jedynie obsługa faktycznie mogłaby być milsza (kultury nigdy za dużo).
Piszę tę pozytywną opinię bo wkurza mnie sianie złej i często krzywdzącej opinii.
Jestem Katolikiem i wcale się tego nie wstydzę, po za tym:
POPIERAM POLSKIE FIRMY !!!
Odpowiedz
klient
2015-12-14 21:57
IP: 83.4.x.x
Uwaga! Ostrzegam przed tankowaniem LPG na tej stacji. Po zatankowaniu 11 GRUDNIA 2015 ROKU 25 LITRÓW gazu zapaliła mi się kontrolka silnika razem z migającym tempomatem. Po wyjeżdżeniu tego "paliwa" (czytaj gnojówki jak na kopinioków przystało) zatankowałem 10 litrów na innej stacji LPG. Kontrolki natychmiast przestały świecić. Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów, a samochód mam bardzo czuły jeśli chodzi o OBD. A po za tym, takiego chama-buraka z obsługi jeszcze nie spotkałem.
Odpowiedz