Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Złośliwość Losu w mieszkaniach i domach

Ostatnia aktualizacja: 2014-10-06

Nie tak dawno temu Liberty Direct uruchomiło nową kampanię telewizyjną, w której znana już z wcześniejszych animowanych spotów Złośliwość Losu, będzie zachęcać do zakupu ubezpieczeń nieruchomości. Reklamy emitowane będą w TVP, TVN, Polsacie oraz w stacjach tematycznych.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Zabawny bohater

Spece od marketingu na przestrzeni ostatnich lat wymyślili wiele zabawnych postaci. Sprzedaż produktów czy usług nie musi wcale opierać się na nudnych ofertach przedstawianych przez panów w garniturach. Złośliwość Losu, czyli zabawny bohater reklam promujących ofertę ubezpieczeniową Liberty Direct przypadł do gusty widzom i stał się interesującym narzędziem do promocji polis ubezpieczeniowych. Po cieszącej się popularnością kampanii dotyczącej ubezpieczeń komunikacyjnych, czas na ubezpieczenia nieruchomości.

Krótka historia o tym, jak…

Tym razem Liberty Direct wykorzystało motyw wakacji. Okres urlopowy to czas, kiedy często wyjeżdżamy w dalsze lub bliższe podróże, na weekendy, czy po prostu spędzamy czas na świeżym powietrzu poza domem. W tym czasie Złośliwość Losu tylko czeka, aby dać znać rabusiom, że mieszkanie pozostało bez opieki. www.youtube.com/watch?v=9Xi4OLBS_MQ

Oferta ubezpieczyciela

W spotach reklamowych, za których przygotowanie odpowiada agencja Adsalt, Liberty Direct będzie zachęcać do zakupu polisy chroniącej naszą nieruchomość. Ubezpieczenie nieruchomości należy do jednych z najczęściej wybieranych przez konsumentów. Przed wyjazdem na wakacje warto dodatkowo się zabezpieczyć, aby spokojnie wypoczywać i cieszyć się urlopem.

Liberty Direct posiada w swojej ofercie możliwość zakup ubezpieczenia przez Internet, telefon lub u agenta ubezpieczeniowego. W spotach szczególny nacisk jest jednak kładziony na ten tradycyjny kanał zakupu, ponieważ od kilku lat jest on sukcesywnie rozwijany przez Liberty Direct.

Tagi:

Komentarze