Zabawny bohater
Spece od marketingu na przestrzeni ostatnich lat wymyślili wiele zabawnych postaci. Sprzedaż produktów czy usług nie musi wcale opierać się na nudnych ofertach przedstawianych przez panów w garniturach. Złośliwość Losu, czyli zabawny bohater reklam promujących ofertę ubezpieczeniową Liberty Direct przypadł do gusty widzom i stał się interesującym narzędziem do promocji polis ubezpieczeniowych. Po cieszącej się popularnością kampanii dotyczącej ubezpieczeń komunikacyjnych, czas na ubezpieczenia nieruchomości.
Krótka historia o tym, jak…
Tym razem Liberty Direct wykorzystało motyw wakacji. Okres urlopowy to czas, kiedy często wyjeżdżamy w dalsze lub bliższe podróże, na weekendy, czy po prostu spędzamy czas na świeżym powietrzu poza domem. W tym czasie Złośliwość Losu tylko czeka, aby dać znać rabusiom, że mieszkanie pozostało bez opieki.
Oferta ubezpieczyciela
W spotach reklamowych, za których przygotowanie odpowiada agencja Adsalt, Liberty Direct będzie zachęcać do zakupu polisy chroniącej naszą nieruchomość. Ubezpieczenie nieruchomości należy do jednych z najczęściej wybieranych przez konsumentów. Przed wyjazdem na wakacje warto dodatkowo się zabezpieczyć, aby spokojnie wypoczywać i cieszyć się urlopem.
Liberty Direct posiada w swojej ofercie możliwość zakup ubezpieczenia przez Internet, telefon lub u agenta ubezpieczeniowego. W spotach szczególny nacisk jest jednak kładziony na ten tradycyjny kanał zakupu, ponieważ od kilku lat jest on sukcesywnie rozwijany przez Liberty Direct.