AXA ruszyło z nową ofertą grupowego ubezpieczenia na życie
Grupowe ubezpieczenia na życie nie są czymś nowym dla AXA, która wśród listy produktów ubezpieczeniowych posiadało już wcześniej polisę tego typu. Mowa tu o programie „Optymalny Wybór”, który skierowany był do przedsiębiorców lub instytucji zatrudniających 16 lub więcej pracowników w wieku od 15 do 69 lat. Był to bardzo elastyczny program, który gwarantował dopasowanie do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy i jego pracowników. Ubezpieczenie miało tą zaletę, że obejmowało swym zakresem zarówno pracownika, jak i jego rodzinę.
Nowa odsłona ubezpieczeń grupowych
„Ochrona z Plusem” to nowa, poszerzona odsłona programu ubezpieczeniowego „Optymalny Wybór”, który w maju został wycofany z oferty dla przedsiębiorstw. W przeciwieństwie do większości ofert tego typu polis ubezpieczeniowych na rynku, oferta AXA w ramach swojego nowego programu zapewnia świadczenia medyczne takie jak:
- dostęp do lekarzy specjalistów
- RTG
- rezonans magnetyczny
- tomograf
- rehabilitację
Jak to wygląda w praktyce? „Ochrona z Plusem” oprócz wypłaty odszkodowania w ramach zdarzeń objętych ubezpieczeniem, gwarantuje ubezpieczonemu pokrycie kosztów 30 wizyt u specjalistów do kwoty 3000 zł. Ponadto w sytuacji, gdy osoba objęta ochroną programu przebywa w szpitalu dłużej niż 14 dni, AXA gwarantuje dostęp do dodatkowych konsultacji medycznych i badań.
AXA stawia na jakość usług
Poszerzona oferta grupowego ubezpieczenia na życie to sposób na pozyskanie nowych klientów, ale przede wszystkim na dostanie się do czołówki towarzystw oferujących swoje usługi w tym obszarze ubezpieczeń.
AXA ogłosiła niedawno, że ma ambicję znaleźć się w pierwszej trójce ubezpieczycieli grupowych na rynku. To jest największy segment ubezpieczeń w Polsce o wartości 5,5 mld zł przypisu składki rocznie. Zdecydowana większość klientów kupiła takie ubezpieczenie w PZU, to miliony osób, dużymi graczami są też Allianz i Warta. My mamy 150 tys. ubezpieczonych grupowo. Żeby walczyć ofertą a nie ceną (czyli inaczej niż konkurencja), wyobrażam sobie, że trzeba mieć bardzo mocne argumenty, być innowacyjnym. – opowiada Aleksandra Polakowska-Szymańska, dyrektor departamentu zarządzania produktami grupowymi w AXA Życie.