Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Rewolucja w OC ma twarz Marcina Dorocińskiego

Data publikacji: 2014-06-23

Po Molochu przyszedł Spokój, czyli jak PZU reklamuje swoje produkty ubezpieczeniowe za pomocą znanych i lubianych aktorów. Najnowsza kampania marketingowa nosi twarz Marcina Dorocińskiego i reklamuje bezpośrednią likwidacje szkody w ramach ubezpieczenia OC w PZU.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Od 4 kwietnia bieżącego roku w PZU funkcjonuje bezpośrednia likwidacja szkód BLS w ramach ubezpieczenia OC samochodu.

Oznacza to, że wszelkie koszty naprawy pojazdu poszkodowanego weźmie na siebie PZU, nawet jeśli sprawca wypadku ubezpieczony jest w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Jest to rewolucyjne podejście do funkcjonowania polisy OC w Polsce, o czym wspominają spoty reklamowe z udziałem znanego aktora, Marcina Dorocińskiego.

Zmiany wizerunku ciąg dalszy

W 2012 roku PZU zaskoczyło wszystkich kampanią marketingową z udziałem Janusza Rewińskiego, której celem było ukazanie PZU jako nowoczesnej firmy dostosowanej do realiów XXI wieku. Znany komik, który reprezentował Molocha – ducha niechlubnej przeszłości porzuconego wraz ze zmianą wizerunku oraz identyfikacji wizualnej) – był niemal nie do poznania bez swojej charakterystycznej brody, zupełnie jak nowe, odświeżone logo PZU.

Po dwóch latach PZU stworzyło całkowicie nową kampanię marketingową, wykorzystującą sprawdzone mechanizmy. W pierwszym spocie reklamowym opublikowanym w maju poznajemy Spokój, przyjaznego ducha, który pojawia się zawsze w sytuacjach stresujących dla kierowców: https://www.youtube.com/watch?v=hsvOYIBOoAM

„Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach”

– mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Wizerunek Marcina Dorocińskiego okazał się spójny z założeniami strategicznymi i wizerunkowymi PZU:

„To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły” – dodaje Marta Życińska.

Druga odsłona kampanii

18 czerwca w mediach pojawił się drugi spot reklamowy z udziałem Dorocińskiego. Tym razem dobry duch Spokój przedstawia widzom, jak działa bezpośrednia likwidacja szkody w praktyce. kampania trwa do końca lipca i obejmie swoim zasięgiem telewizje, radio oraz Internet: https://www.youtube.com/watch?v=Sv8-I9C_9jw

„Nowa kampania jest kontynuacją komunikacji dotyczącej 'Rewolucji w OC' czyli bezpośredniej likwidacji szkód. W nowym spocie przedstawiamy sposób funkcjonowania tej oferty. Po raz kolejny pokazujemy również, że jesteśmy firmą, na którą nasi klienci mogą liczyć w trudnych, stresujących sytuacjach, po prostu na której mogą polegać. Jest to też nasza druga produkcja z Marcinem Dorocińskim”
– mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Likwidacja bezpośrednia w ramach ubezpieczenia OC to przede wszystkim bodziec dla kierowcy, aby przy wyborze OC na samochód przestał kierować się tylko i wyłącznie cena, a zwrócił uwagę na jakość oferowanych usług. Zyskując pewność, że wszystkie koszty naprawy weźmie na siebie ubezpieczyciel poszkodowanego (który rozliczy się później z ubezpieczycielem sprawcy ze wszystkich wydatków na poczet odszkodowania), kierowca zyskuje pewność sprawnego uzyskania odszkodowania oraz rzetelnej naprawy auta.

Tagi:

Komentarze