Strona główna  |  Wiadomości  |  Rewolucja w OC ma twarz Marcina Dorocińskiego

Rewolucja w OC ma twarz Marcina Dorocińskiego

Rewolucja w OC ma twarz Marcina Dorocińskiego

Data publikacji: 2014-06-23
Po Molochu przyszedł Spokój, czyli jak PZU reklamuje swoje produkty ubezpieczeniowe za pomocą znanych i lubianych aktorów. Najnowsza kampania marketingowa nosi twarz Marcina Dorocińskiego i reklamuje bezpośrednią likwidacje szkody w ramach ubezpieczenia OC w PZU.

Od 4 kwietnia bieżącego roku w PZU funkcjonuje bezpośrednia likwidacja szkód BLS w ramach ubezpieczenia OC samochodu.

Oznacza to, że wszelkie koszty naprawy pojazdu poszkodowanego weźmie na siebie PZU, nawet jeśli sprawca wypadku ubezpieczony jest w innym towarzystwie ubezpieczeniowym. Jest to rewolucyjne podejście do funkcjonowania polisy OC w Polsce, o czym wspominają spoty reklamowe z udziałem znanego aktora, Marcina Dorocińskiego.

Zmiany wizerunku ciąg dalszy

W 2012 roku PZU zaskoczyło wszystkich kampanią marketingową z udziałem Janusza Rewińskiego, której celem było ukazanie PZU jako nowoczesnej firmy dostosowanej do realiów XXI wieku. Znany komik, który reprezentował Molocha – ducha niechlubnej przeszłości porzuconego wraz ze zmianą wizerunku oraz identyfikacji wizualnej) – był niemal nie do poznania bez swojej charakterystycznej brody, zupełnie jak nowe, odświeżone logo PZU.

Spokój Po dwóch latach PZU stworzyło całkowicie nową kampanię marketingową, wykorzystującą sprawdzone mechanizmy. W pierwszym spocie reklamowym opublikowanym w maju poznajemy Spokój, przyjaznego ducha, który pojawia się zawsze w sytuacjach stresujących dla kierowców: https://www.youtube.com/watch?v=hsvOYIBOoAM

„Chcemy, by klienci mieli do nas zaufanie i poczucie, że jesteśmy niezawodni oraz zapewniamy im spokój w każdej trudnej sytuacji. Będziemy kontynuować ten kierunek w dialogu z naszymi klientami w najbliższych latach”

– mówi Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Wizerunek Marcina Dorocińskiego okazał się spójny z założeniami strategicznymi i wizerunkowymi PZU:

„To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły” – dodaje Marta Życińska.

Druga odsłona kampanii

18 czerwca w mediach pojawił się drugi spot reklamowy z udziałem Dorocińskiego. Tym razem dobry duch Spokój przedstawia widzom, jak działa bezpośrednia likwidacja szkody w praktyce. kampania trwa do końca lipca i obejmie swoim zasięgiem telewizje, radio oraz Internet: https://www.youtube.com/watch?v=Sv8-I9C_9jw

„Nowa kampania jest kontynuacją komunikacji dotyczącej 'Rewolucji w OC' czyli bezpośredniej likwidacji szkód. W nowym spocie przedstawiamy sposób funkcjonowania tej oferty. Po raz kolejny pokazujemy również, że jesteśmy firmą, na którą nasi klienci mogą liczyć w trudnych, stresujących sytuacjach, po prostu na której mogą polegać. Jest to też nasza druga produkcja z Marcinem Dorocińskim”
– mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu w PZU.

Likwidacja bezpośrednia w ramach ubezpieczenia OC to przede wszystkim bodziec dla kierowcy, aby przy wyborze OC na samochód przestał kierować się tylko i wyłącznie cena, a zwrócił uwagę na jakość oferowanych usług. Zyskując pewność, że wszystkie koszty naprawy weźmie na siebie ubezpieczyciel poszkodowanego (który rozliczy się później z ubezpieczycielem sprawcy ze wszystkich wydatków na poczet odszkodowania), kierowca zyskuje pewność sprawnego uzyskania odszkodowania oraz rzetelnej naprawy auta.

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2015-04-07

Ranking najtańszych ubezpieczeń samochodowych - marzec 2015

Analitycy porównywarki ubezpieczeniowej Ubea.pl po raz kolejny sprawdzili, które polisy OC dla kierowców są „najtańsze”. Marcowy ranking Ubea.pl, podobnie jak dwa poprzednie zestawienia opiera...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2015-03-02

Ranking najtańszych ubezpieczeń samochodowych - luty 2015

W styczniowym rankingu porównywarki ubezpieczeń Ubea.pl pierwsze miejsce zajęła firma Link4. Miesiąc później eksperci Ubea.pl znów sprawdzili wyniki 150 000 pojedynczych kalkulacji.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2015-02-02

Ranking najtańszych ubezpieczeń samochodowych - styczeń 2015

Co miesiąc ponad 150 000 użytkowników porównywarki Ubea sprawdza składki ubezpieczeń OC dla kierowców. Wyniki tych wszystkich kalkulacji posłużyły do stworzenia największego i najbardziej wiarygodnego...

Czytaj więcej
Komentarze