Pomysł na kampanię reklamową ubezpieczeń OC i AC pojawił się po opublikowaniu przez portal finansowy Money.pl wyników rankingu "Najlepsze ubezpieczenie OC". Serwis przeanalizował oferty 20 towarzystw ubezpieczeniowych, sprawdzając jakość obsługi Klientów oraz ceny ubezpieczeń. Liberty Direct został zwycięzcą rankingu w kategorii "Najbardziej przyjazny ubezpieczyciel 2011", a w "Rankingu samochodowych polis OC 2011" zajął drugie miejsce.
„Biorąc pod uwagę, że na rynku rośnie sprzedaż samochodów używanych, najnowszą kampanię postanowiliśmy zrealizować na portalach pośredniczących w ich zakupie. Chcemy w ten sposób docierać do potencjalnych nabywców aut już na etapie wyboru pojazdu” - komentuje Marta Perwenis, Kierownik Działu Sprzedaży Internetowej Liberty Direct. „Kampanię kierujemy również do komisów, którym dedykujemy specjalną ofertę. Skorzystało z niej już kilka tysięcy placówek” - dodaje Perwenis.
Oprócz OC i AC Liberty Direct oferuje także ubezpieczenia NNW, Assistance oraz ubezpieczenie szyb. Można je nabyć przez internet lub u wybranych multiagentów. Podczas zakupi klienci ubezpieczyciela mogą korzystać z różnych promocji i zniżek, o których więcej na stronie: Liberty Direct.
Źródło: Biuro Prasowe Liberty Direct