Ranking cen ubezpieczeń samochodowych opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita” dotyczył analizy cenowej ubezpieczeń OC w wybranych towarzystwach ubezpieczeniowych. Najtańsze OC dla samochodów używanych, zgodnie z wynikami rankingu, oferuje Liberty Direct. W przypadku nowych samochodów ubezpieczyciel uplasował się na drugim miejscu.
Liberty Direct postanowił wykorzystać wyniki rankingu do stworzenia nowej kampanii reklamowej. Spot będzie emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Kampania bannerowa obejmie portale ogólnoinformacyjne, finansowe oraz ubezpieczeniowe. Ponadto działania te zostaną wsparte akcjami mailingowymi. Kreacje wszystkich materiałów reklamowych przedstawiają publikację dziennika „Rzeczpospolita”.
„Ranking Rzeczpospolitej został przygotowany w oparciu o analizę ofert kilkunastu ubezpieczycieli i w przekrojowy oraz obiektywny sposób dokonuje oceny cen polis na rynku. Jest tym samym bardzo wiarygodnym źródłem informacji dla konsumentów. Z tego względu zdecydowaliśmy się oprzeć na jego wynikach naszą najnowszą kampanię” - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct jest jednym z najprężniej rozwijających się w Polsce ubezpieczycieli oferujących polisy przez internet i telefon. Po III kwartałach 2010 r. firma zebrała 95,8 mln zł składki przypisanej brutto w porównaniu do 60,5 mln zł przed rokiem, osiągając 58% wzrost. Liberty Direct ubezpieczył już ponad 180 tys. pojazdów.