W ramach badania Money.pl "Najbardziej przyjazny ubezpieczyciel 2011" przeprowadzonego wśród 20 firm ubezpieczeniowych sprawdzano jakość obsługi klientów oraz ceny oferowanych przez towarzystwa ubezpieczeń. Weryfikacji zostało poddane podejście do klienta konsultantów obsługujących infolinie i agentów zajmujących się sprzedażą polis. Zbadano czas oczekiwania na odpowiedź na wysyłane przez klientów e-maile do towarzystw. Pod uwagę brano również liczbę skarg związanych z OC komunikacyjnym, które wpłynęły do Rzecznika Ubezpieczonych w 2010 roku.
W przypadku "Rankingu samochodowych polis OC 2011" największy wpływ na wynik miała cena ubezpieczeń. Serwis przyznawał również dodatkowe punkty za bonusy dodawane klientom do ubezpieczeń bez dodatkowych opłat, a także zniżki na zakup polisy.
“Liberty Direct jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych oferujących polisy przez internet i telefon w Polsce. W ciągu blisko 4 lat działalności na rynku ubezpieczyliśmy ponad 200 tys. pojazdów i systematycznie zdobywamy zaufanie coraz większej liczby kierowców. Sukces ten osiągnęliśmy dzięki priorytetowemu traktowaniu jakości obsługi zarówno na etapie sprzedaży jak i podczas likwidacji szkód. Uznanie Klientów zdobywamy także oferując atrakcyjne ceny polis. Cieszymy się, że usługi Liberty Direct zostały wysoko ocenione także przez niezależnych ekspertów" - komentuje wyniki rankingu Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
W celu porównania ofert Money.pl stworzył model hipotetycznego 43 letniego kierowcy, posiadającego uprawnienia do kierowania pojazdami od 20 lat, mieszkającego w Warszawie i posiadającego 5 letnią Toyotę Corollę hatchback w wersji Terra z silnikiem benzynowym o pojemności 1,4.
Pełne wyniki znajdują się na stronie Money.pl
Źródło: Liberty Direct