„Nasza najnowsza kampania wpisuje się w strategię budowania wizerunku Liberty Direct w oparciu o jakościowy aspekt oferty. Wysoka jakość obsługi Klientów jest - obok dobrej ceny - kluczowym wyróżnikiem naszej firmy na rynku. Strategia ta w ciągu zaledwie 3 lat zapewniła nam pozycję jednego z liderów rynku direct” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot realizowaliśmy przy współpracy z DDB - agencją, z którą stworzyliśmy naszą strategię pozycjonowania” - dodaje Karski.
Dzięki efektom specjalnym zastosowanym w filmie, samochodu zamiast ulec zniszczeniu w wyniku kolizji odbijają się od siebie, drzwi wyginają się gdy najeżdża na nie przejeżdżające auto, a spadająca z budynku doniczka odbija się od dachu pojazdu. W spocie został także wykorzystany symbol marki w Polsce – Statua Wolności. Reklama będzie emitowana w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsacie oraz w wybranych kanałach tematycznych.
„Poprzez intrygującą formę filmu chcemy zwrócić uwagę na sprawny i szybki system obsługi Klientów, który zapewnia Liberty Direct. Nasze doświadczenia pokazują, że coraz więcej konsumentów zwraca uwagę właśnie na ten element oferty przy wyborze ubezpieczyciela” - mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.
Jednocześnie Liberty Direct prowadzi kampanię promującą ubezpieczenie OC, która powstała w oparciu o ranking cen ubezpieczeń samochodowych opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita”. Oferta ubezpieczenia OC prezentowana przez Liberty Direct dla aut używanych została oceniona jako najtańsza. W przypadku samochodów nowych ubezpieczyciel znalazł się w rankingu na drugim miejscu.