Strona główna  |  Wiadomości  |  Idealny świat w nowej kampanii wizerunkowej Liberty Direct

Idealny świat w nowej kampanii wizerunkowej Liberty Direct

Data publikacji: 2011-01-12
Startuje nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct. Koncepcja opiera się na konfrontacji nieistniejącego „idealnego świata”, w którym samochody są elastyczne i po kolizji samoczynnie powracają do swojej pierwotnej formy z „twardą i kanciastą” rzeczywistością, w której warto korzystać z usług ubezpieczyciela gwarantującego sprawną obsługę w przypadku szkody.

„Nasza najnowsza kampania wpisuje się w strategię budowania wizerunku Liberty Direct w oparciu o jakościowy aspekt oferty. Wysoka jakość obsługi Klientów jest - obok dobrej ceny - kluczowym wyróżnikiem naszej firmy na rynku. Strategia ta w ciągu zaledwie 3 lat zapewniła nam pozycję jednego z liderów rynku direct” - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot realizowaliśmy przy współpracy z DDB - agencją, z którą stworzyliśmy naszą strategię pozycjonowania” - dodaje Karski.

Idealny świat Dzięki efektom specjalnym zastosowanym w filmie, samochodu zamiast ulec zniszczeniu w wyniku kolizji odbijają się od siebie, drzwi wyginają się gdy najeżdża na nie przejeżdżające auto, a spadająca z budynku doniczka odbija się od dachu pojazdu. W spocie został także wykorzystany symbol marki w Polsce – Statua Wolności. Reklama będzie emitowana w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsacie oraz w wybranych kanałach tematycznych.

„Poprzez intrygującą formę filmu chcemy zwrócić uwagę na sprawny i szybki system obsługi Klientów, który zapewnia Liberty Direct. Nasze doświadczenia pokazują, że coraz więcej konsumentów zwraca uwagę właśnie na ten element oferty przy wyborze ubezpieczyciela” - mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Jednocześnie Liberty Direct prowadzi kampanię promującą ubezpieczenie OC, która powstała w oparciu o ranking cen ubezpieczeń samochodowych opracowany przez dziennik „Rzeczpospolita”. Oferta ubezpieczenia OC prezentowana przez Liberty Direct dla aut używanych została oceniona jako najtańsza. W przypadku samochodów nowych ubezpieczyciel znalazł się w rankingu na drugim miejscu.

Podobne artykuły
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-12-06

Najtańsze OC, AC, NNW – ranking listopad 2016 r.

W listopadzie porównywarka ubezpieczeń Ubea.pl znów sprawdziła tysiące anonimowych kalkulacji internautów. Wyniki rankingu Ubea.pl wskazują, że wciąż najtańsze są polisy z oferty AXA Ubezpieczenia...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-06-01

Ranking OC, AC, NNW - maj 2016 r.

Maj 2016 r. to już siedemnasty miesiąc, w którym porównywarka Ubea.pl zebrała wyniki tysięcy indywidualnych kalkulacji internautów. Na podstawie tych anonimowych danych, można wiarygodnie sprawdzić,...

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2016-05-04

Ranking OC, AC, NNW - kwiecień 2016 r.

Porównywarka Ubea.pl już po raz szesnasty zebrała informacje na temat zmian cenowych w ubezpieczeniach komunikacyjnych (OC, OC + NNW, OC + AC, OC + AC + NNW). Dzięki danym z tysięcy indywidualnych...

Czytaj więcej
Komentarze
PK
2011-10-17 13:56
A rzeczywistość poza reklamą ? Szkoda 'mieszkaniowa' zgłoszona 23-07-2011r, nic nie można się dowiedzieć oprócz "Pani obsługująca jest na urlopie" poparta kłamstwem konsultanta,że nie ma ustawowego terminu na rozpatrzenie szkody Jakakolwiek decyzja podjęta dopiero 09-09-2011roku. Decyzja zresztą zaniżająca bardzo koszt usunięcia szkody (tak z 300%) po wysłaniu faktur od wykonawcy, dostajemy info 27-09-2011roku że jest decyzja, ciężko się tylko o nią doprosić , ale po kilku dniach udaje się i dowiadujemy się że ubezpieczyciel zapłaci i przelew (taka forma płatności widnieje na wszystkich dokumentach) jest w przygotowaniu. Przelewu nie ma ....czekamy ... Około 7 października dowiadujemy się że środki zostały 03-10-2011roku wysłane przekazem pocztowym,nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego skoro wszędzie był zaznaczony przelew jako forma płatności. Czekamy nadal, dzisiaj mamy 17 października 2011r a środków na pokrycie szkody z 23 lipca 2011roku jak nie było tak nie ma. Jak ktoś lubi problemy to nic tylko polecić Liberty Direct
odpowiedz