Ergo Hestia nagrodzona godłem "Jakość Obsługi 2011"

Ostatnia aktualizacja: 2013-09-23

Z badania przeprowadzonego pod patronatem Rzeczpospolitej na podstawie opinii 3 milionów Polaków wynika, że ubezpieczeni w Ergo Hestii należą do najbardziej zadowolonych klientów w kraju.
Oblicz moje OC/AC

Ergo Hestia znalazła się w setce firm najlepiej obsługujących swoich klientów i została nagrodzona godłem "Jakość Obsługi 2011".

Konsumenci mogli zgłaszać własne obserwacje dotyczące firm na stronie jakoscobslugi.pl, a ich oceny wpływały na pozycję danej firmy w rankingu. Elitarne grono stanowi 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, które nagradzane są godłem "Jakość Obsługi".

Wyróżnienie przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa w programie. To klienci podejmują taką decyzję poprzez zgłoszenie obserwacji na temat wybranej firmy. Godło "Jakość Obsługi" trafiło do Ergo Hestii, jako jednego z trzech nagrodzonych w programie ubezpieczycieli. Jakość obsługi docenili także klienci Allianz i PZU.

Ergo Hestia już po raz kolejny została doceniona przez swoich klientów. W badaniu przeprowadzonym przez TNS Pentor aż 80% klientów ubezpieczyciela jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z wysokości odszkodowania. 77% klientów posiadających ubezpieczenie AC w Ergo Hestii jest bardzo zadowolonych lub przynajmniej zadowolonych z procesu likwidacji szkody. Warto zaznaczyć, że Ergo Hestia, jako pierwsza firma ubezpieczeniowa w Polsce stworzyła centralny system likwidacji szkód i zaczęła wysyłać mobilnych likwidatorów szkód na miejsce wypadku.

Źródło: Biuro Prasowe Ergo Hestia

Tagi: