W każdym kwartale prowadzone są badania satysfakcji Klientów korzystających z prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego SIGNAL IDUNA. Wskaźnik obrazujący poziom zadowolenia Klientów (Net Promoter Score) w ciągu całego roku 2012 utrzymywał się na poziomie ponad 91%.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zmiany, które wprowadziliśmy w tamtym roku przynoszą tak dobre efekty" – mówi Piotr Olędzki, Dyrektor Departamentu Obsługi Ubezpieczeń Zdrowotnych. "W tym roku mamy zdecydowanie podniesioną poprzeczkę i zrobimy wszystko, aby nasze hasło przewodnie „we take care” znalazło odzwierciedlenie w pozytywnych ocenach Klientów."
Oto, co jest najbardziej cenione przez Klientów w ubezpieczeniach zdrowotnych Signal Iduna:
- czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Call Center,
- elastyczne terminu wizyt lekarskich,
- standard placówek medycznych,
- jakość wizyty, porady lub badania.
- czas oczekiwania na wizytę: u internisty 1 dzień, u specjalisty do 3 dni (np. mniej niż 1 dzień do pediatry, 3 dni do kardiologa).
SIGNAL IDUNA w ubiegłym roku powiększyła sieć partnerskich placówek medycznych, która obecnie wynosi ponad 700. Wprowadziła również proces e-weryfikacji, który znacznie ułatwia identyfikację pacjenta w przychodni.
Źródło: Biuro Prasowe SIGNAL IDUNA