pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

zlodzieje i oszuści

2014-08-01 14:09

matut

ludzie nie ubezpieczajcie nic w tej firmie.Ja chciałem się tylko dowiedzieć ile wyjdzie sklatka na moje autko a oni po miesiącu kazali mi zaplacic za polise której nie podpisywałem strasząc windykacją długów

2014-08-01 22:36

Tomasz

A ja mam teraz inny problem. Kończyła mi sie polisa 18.04.2014, więc kilka dni przed końcem chciałem przedłuzyć przez internet ale system nie chiał mi przyjąć nowej polisy. Dzwonię na infolinię że mam problemy z przedłuzeniem polisy chyba 17.04. na to oni że nie mogą mi przedłużyć ponieważ mam zaległość w składce( II racie) i pani mówi że jeżeli zapłacę tę zaległość to przyślą mi nową polisę. Zapłaciłem więc 19.04 i wysłałem im mailem dowód wpłaty,żeby szybciej. Polisę dostałem od 26.04. a teraz wezwanie z funduszu gwarancyjnego do dosłania dokumentów za okres w którym pojazd nie był ubezpieczony. Tak że zrobili mnie w wała i mam problem na 1680 zł.

2014-08-07 15:55

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że zasady wykonywania umów OC regulują przepisy Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. W świetle art. 28 ust. 2 ww. Ustawy zawarcie następnej umowy nie następuje, jeżeli nie została opłacona w całości składka za mijający okres 12 miesięcy. Uregulowanie składki po zakończeniu okresu, na jaki umowa była zawarta, skutkuje brakiem jej automatycznego wznowienia. W takiej sytuacji jesteśmy w stanie zaproponować Państwu zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, z zastrzeżeniem jednak, że ta umowa (zgodnie z art. 10 ust. 1a Ustawy) nie może obejmować ubezpieczeniem okresu poprzedzającego jej zawarcie. Od dnia 1 stycznia 2014 r. świadczenie na rzecz Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego dla właścicieli samochodów osobowych za przerwę w ubezpieczeniu wynoszącą powyżej 14 dni to 3360 zł; połowa tej kwoty, tj. 1680 zł, jest przewidziana dla kierowców, którzy nie mają polisy od 4 do 14 dni. Przerwa w ubezpieczeniu krótsza niż 4 dni może się wiązać z nałożeniem przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny kary w kwocie 672 zł. Na szczegółowe pytania i wątpliwości dotyczące spełnienia obowiązku ubezpieczenia OC dla umów zawartych w naszym zakładzie ubezpieczeń odpowiem Państwu indywidualnie w korespondencji bezpośredniej. Zachęcam do przesyłania informacji na mój adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Pozostajemy również do Państwa dyspozycji pod numerem Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta 815 815 815. Z wyrazami szacunku

2014-08-01 14:31

dybel

nigdy w zyciu proama jest uczciwa,zawsze placi wysokie odszkodowania,nie robi amortyzacji na części! a ich wycena zawsze jest prawdziwa i starcza na naprawe w najlepszym warsztacie u Pana Miecia w stodole

2014-11-24 20:25

AAAAA

Witam wszystkich serdecznie, Trafiłam na tego typu fora zupełnie przypadkowo, gdyby nie to, że z ową Firmą mam problemy dotyczące odszkodowania z OC z powodu braku korelacji pomiędzy autami. Czytając te wszystkie fora, stwierdzam jednoznacznie, że w tej Firmie taka odpowiedź jest standardem. Brawooooooo!!!!!!! Mam nadzieję, że przez te praktyki, które stosują wobec klientów, dużo stracą. Piękne reklamy w telewizji nic nie pomogą. Ja walczę z tą Firmą jak narazie bezskutecznie od ponad roku, w chwili obecnej sprawa odbędzie się w sądzie. Jak trzeba będzie napiszę nawet do samego Boga, ale nie popuszczę, bo nie jestem winna tylko poszkodowana, i nie pozwolę się zastraszyć, jeżeli trzeba będzie to udam się do telewizji.

2014-12-01 11:14

www

Jestem poszkodowanym, szkoda wyceniona przez zakład na 3000 zł. a Proama wypłaciło tylko 1000zł. Przestrzegam przed Proama!!!