wielkie "guwno" :)

krzychbasson
2016-11-06 19:58
IP: 37.248.x.x
Najgorsza firma na rynku !!!!!!! Zainteresowanych odsyłam do korespondecji.
odpowiedz
zły
2015-11-11 01:28
IP: 91.193.x.x
Najgorsze TU.Nie chcą wypłacić odszkodowania, od 10.09.Twierdzą, że brak notatki z policji, która została wysłana 24.09. To trwa ju ponad miesiąc.
odpowiedz
b.lecmanska
2015-02-28 07:40
IP: 178.36.x.x
Jestem była klientka generali. Mnie też oszukali dom samochody były u nich ubezpieczone. Przypisali mi szkodę której nie zrobiłam straciłam zniżki. Samochód był sprzedany wyrejestrowany i zgłoszony. Nabywca samochodu spowodował Kolizje w2012r ponad miesiąc po sprzedaży samochodu. Teraz kiedy chciałam zarejestrować nowy samochód 🚗 dowiedziałam się że pozbawiono mnie zniżki.z ubezpieczeniem domu też mnie wykIwali. Wszystkim którzy chcą ubezpieczyć się w generali zastanówcie się bo też mogą was oszukać!!! 💽
odpowiedz
oszukana :/
2014-12-12 13:56
ja również zostałem oszukany... w lipcu sąsiad zalał mi mieszkanie , pieniądze dostalem dopiero dzisiaj 1400 zl... mieszkanie bylo calkowicie zalane.... wycena była śmieszna ... ludzie tam pracujący są nie mili ,trudno z nimi ojakikolwiek kontakt ...
odpowiedz
Oszukany
2014-12-02 08:01
Generlali to bezdyskusyjnie firma nastawiona na okradanie klientów.
odpowiedz
VF
2014-11-29 11:20
ZŁODZIEJSTWO W BIAŁY DZIEŃ TA FIRMA NIE POWINNA ISTNIEĆ
odpowiedz
Zawiedziony klient
2014-10-07 17:15
Również nie polecam,banda oszustów nie wiem ile trzeba wycierpieć ich zdaniem aby dostać adekwatną kwotę.. pff z resztą u nich to chyba niemożliwe!
odpowiedz
ana
2014-10-06 20:41
Ja ostatnio miałam zderzenie a sprawca był właśnie w Generali. Fakt faktem, że mnie zaproponowali na wycenie 3100, a naprawa wyniosła polowe mniej i żadnych problemów nie było. Aż nie chce się wierzyć w takie przypadki, ja zostałam dobrze potraktowana.
odpowiedz
odonor
2014-10-05 11:12
Witam . Mam podobny problem.Wypadek nie z mojej winy. Sprawca z Generali. Brak kontaktu oraz zaniżona wycena. O połowę. Brak podstawowej umiejętności -liczenia.Nieuki
odpowiedz
Sebastian
2014-07-17 15:50
Jest źle i lepiej nie będzie, bo brak kompetentnej kadry. Najlepsi pracownicy już sami stamtąd uciekli lub zostali zwolnieni, bo nie chcieli pracować po 12 godzin na pensji nie rewaloryzowanej od 10 lat. Nowi pracują za 1000 zł, zaangażowanie i wiedza adekwatne do wynagrodzenia.
odpowiedz
poszkodowany
2014-07-15 20:58
Sprawa w toku, samochód rozbity przez ubezpieczonego w Generali - olewactwo totalne ze strony firmy, wysłany na odwal się kosztorys ofertowy na 1/3 tego co wycenia ASO - bez uzasadnienia, bez informacji o co chodzi - i dzwoń sobie kliencie/ poszkodowany na berdyszów, bo Generali jest podzielone na różne departamenty i każdy z pracowników tego pseudo TU stwierdza to nie ten dział, to dział inny (w innym dziale oczywiście taka sama śpiewka). Żenada.
odpowiedz
tomek
2014-07-04 21:59
Sprzedawałem auto ubezpieczone w Generali. Kończyła mi się polisa OC, generali wydzwania aby przedłużyć umowę OC ( miałem na na celowniku OC na 1 mc czasu w Liberty) lecz agent generali poinformował mnie iż po sprzedaży dostanę nadwyżkę nadpłaconą OC za kontynuacje u nich - do daty sprzedaży auta. Rozmowa nagrana i szczere chęci agenta reprezentującego firmę G.... a tu poszło się 300 zł w błoto, generali nagle znajduje punkt KC....nagle jest to niemożliwe:( nie dajcie się nabić w butelke AGENTOM!!!!!! Odradzam OSZUKIWANIE KILIENTA.
odpowiedz
poszkodowany
2014-07-04 20:51
jak nie macie decyzji w ciągu 30 dni to piszcie do komisji nadzoru finansowej oni dają im kary ja napisałem i przez przypadek dowiedziałem sie że tłumaczyli sie a na stronie komisji.... było napisane że dostali karę .Jak wszyscy będą zgłaszali to będą się bali i będą wypłacać
odpowiedz
sylwia1004
2014-05-07 18:13
nie polecam tej firmy jeśli nie chcecie walczyć z niekompetencją brakiem wiedzy i narażać się na dodatkowe koszty. Komplikują wszystko szczególnie w OFE gdybym wiedziała ile nerwów i pieniędzy będzie mnie to kosztować nigdy nie wybrałabym tej firmy. całkowity brak profesjonalizmu o empatii nie wspomnę pozdrawiam
odpowiedz
fruzia
2014-04-11 14:06
Witam. Uważam że generali to bankrut, nie zarabiają i pieniądzee które powinni wypłacać klientowi biora na własne potrzeby. NIK powinien to towarzystwo wzajemnej asdoracji sprawdzić
odpowiedz
draka
2013-12-10 22:10
Ja nie ma zastrzeżeń, mam u nich cały pakiet komunikacyjny, na szczęście jeszcze szkody nie miałam, ale za to z assistance korzystałam ostatnio dość często, bez zarzutu.
odpowiedz
człowiek
2013-12-04 21:30
No wiesz pracownik też człowiek i ma prawo do zmęczenia czy zdenerwowania. Jak z rana nam ktoś humor zepsuje to mamy taki cały dzień niestety, byłam ekspedientką i wiem jacy klienci potrafią być i traktować osobę obsługującą. Trochę zrozumienia. A odnośnie znajomości ustawy to co masz na myśli?? Rozumiem ze znasz ją dokładnie, bo ja nie i nawet bym się ni połapała czy ją zna dokładnie czy nie. Idź jeszcze raz i dokładnie się wszystkiego dowiesz.
odpowiedz
klient
2013-11-28 12:05
Dobór agentów przez firmę jest krytyczny. W Chełmnie (Kujawsko- Pomorskie) do agencji na ul. Hallera lepiej nie wchodzić. Pracownik Generali nie dość, że nie zna aktualnej ustawy o ubezpieczeniach to jeszcze w chamski sposób narzuca swój tok myślenia nie wyjaśniając powodu różnych nie zrozumiałych swoich decyzji. Jeżeli nie chcecie być obrażani lepiej nie korzystajcie z usług tej agencji Generali.
odpowiedz
oszukana
2013-11-15 11:52
Kompletna żenada , bezczelni oszuści, z nikim nie da się porozmawiać, proponują mi żebym kupiła nowe drzwi do Citroena za 93 zł, to znaczy taką zrobili wycenę, niech mi je jeszcze w tej cenie sprzedadzą, barany, robociznę wycenili na 99 zł PARODIA. BEZCZELNI ZŁODZIEJE I OSZUŚCI.
odpowiedz
max
2015-03-12 12:25
IP: 213.62.x.x
A mnie obrobili juz 2X z 2 dobrych aut i zdrowia. Na Sąd w 1-ej sprawie czekam 4 lata! KNF siedzi im w kieszeni, O.K. , ale gdzie jest Państwo, CBA?
odpowiedz
zlusiak
2013-10-21 19:14
popieram negatywy ponieważ czekam na wypłatę odszkodowania od 06 sierpnia jestem oburzona i wniosę sprawę do sądu
odpowiedz
pomocne-dlonie1
2013-10-04 23:28
Jeśli znasz osoby które straciły pieniądze na polisach inwestycyjnych czy ubezpieczeniowych . Z polisy którą masz w: Generali, Compensa, Nordea, Aegon i innych - napisz na adres bankwmlm@gmail.com Kancelaria współpracująca z Paytarde zajmuje się odzyskiwaniem pieniędzy z upadłych polis nawet 15 lat wstecz.. również otwarte polisy można zamknąć i odzyskać z nich pieniądze. Okazuje się, że przez wiele lat polscy urzędnicy nie zauważyli błędnych wpisów w polisach, które łamaly prawo a w 2009 r UOKiK podał ze 13 firm łamały prawo , dzięki czemu można odzyskiwać teraz pieniądze z tych oszukańczych polis. Po więcej informacji zapraszam na priv. oraz na email: bankwmlm@gmail.com więcej na stronie http://twojakasa.com.pl/paytrade/polisy/ oraz na http://twojakasa.com.pl/paytrade/van-hagen-kolejna-sprawa-tym-razem-skandia/
odpowiedz
werter
2013-09-29 23:23
Nie wiemskąd tutaj tyle negatywnych komentarzy, na forach pracy http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,18558 pracownicy i klienci pisza, że jest bardzo dobrze. Chociaz od czasu do czasu zdarzy się ktoś niezadowolony.
odpowiedz
ktos
2013-09-12 17:58
nie polecam assistance to wielka lipa dla samochodu powyżej 10 lat w przypadku awarii zostaniesz w polu - żadnej pomocy jedno wielkie gów..... nie ubezpieczę samochodu juz nigdy w tej firmie
odpowiedz
RÓŻA
2013-04-10 22:36
Najgorsza firma , MASAKRA , jak najdalej od niej . Nie wypłacają pieniędzy , ja już czekam 5 miesięcy i nic ................., czy ktoś mam pomysł jak można z nimi walczyć , bo ja już nie mam sił dzwonić pisać meila.
odpowiedz
naiwn
2013-07-03 14:20
Ja też mam problemy z AC od maja ale sprawę przekazałam prawnikowi zrób to samo
odpowiedz
Oszukany
2013-04-05 15:49
Niestety nie uwzględniłeś w swoim wpisie sytuacji kiedy np. tracisz pracę i nie masz środków na regularne wpłaty! Wtedy po jednej zaległości zrywają z Tobą umowę z Twojej winy oczywiście(perfidne wykorzystanie) gdyż nie ma możliwości zawieszenia wpłaty składek, i.... otrzymujesz 15% wpłaconych pieniędzy !!! W moim przypadku z 39 tys. otrzymałem niecałe 5 tys. Czuję się okradziony. !!!!
odpowiedz
mam
2013-02-22 15:06
normalnie masakra około 100 dni temu miałem wypadek (facet mnie ze pchał z drogi auto do kasacji) niestety był ubezpieczony w Generali to partacze i oszuści "zero" kompetencji do tej pory pory zero kontaktu ze strony likwidatora (Rolanda Gawrona) totalnie olewa sprawę jego przełożony to samo 100 dni i ani pieniędzy za auto ani kontaktu od nich !!!!!
odpowiedz
anna
2013-01-20 20:00
witam jestem jedna z rozczarowanych i nabitych w butelke osób przez TU Generli w związku z zaniżaniem i oszukiwaniem swoich klientów na wypłatach odszkodowań proponuje złożyć zbiorowy wniosek przeciw Generali.
odpowiedz
twardowski
2012-12-18 12:35
omijać tą firmę z daleka miałem kolizje 19,07,2012 do dzis nie mam odszkodowania zanizona wartosc pojazdu o trzy tys zadnego kontaktu zadnej informacji srają na mnie nie polecam takiej firmy co rok mi przysyłaja promese ze gdybym ja zrobił szkode to mi nie zabiorą znizek a płacic nie chca
odpowiedz
swiadomy klient
2012-11-06 22:43
masakra, produkt, który zawarłeś jest produktem długoterminowym. Owszem jeśli wypłacisz pieniądze przez upływem 10 lat "tracisz" część wpłaconych pieniędzy i to jest właśnie klucz do sukcesu. Dlaczego klucz? bo zawierasz umowę aby żyło Ci się lepiej później nie teraz. Ja osobiście posiadam w Generali taki produkt i jestem z tego zadowolony że jest taki zapis o opłatach za wyjście przed okresem 10 lat bo w przeciwnym razie znalazłbym wiele razy pretekst do tego by te pieniądze wyciągnąć. Poprostu naucz się oszczędzać a nie narzekaj. Jak tak chcesz oszczędzać na przyszłość czyli wyciągając pieniądze co chwilę to życzę powodzenia! Może lepiej nastepnym razem załóż sobie lokatę i wypłacaj jak będziesz potrzebował na nowy telewizor a jak się obudzisz za kilkanaście lat bez środków do życia bo państwo nie zapewni ci ich napewno to wtedy nie narzekaj bo to twój wybór.
odpowiedz
poszkodowany
2014-07-04 20:48
taka dobra firma generali tak i powiedz że jeszcze jestes za tuskiem hahahah jak masz tyle pieniędzy żeby dawać na 10 lat komuś to po co dajesz to się nazywa pazernota bóg powiedział kto pragnie pieniędzy ten nigdy nie będzie nasycony
odpowiedz
bobik
2013-01-16 22:56
Dokładnie tak !!! Polacy nie mają nawyku oszczędzać, a jeżeli już to są niecierpliwi, po kilku latach wpłacając miesięcznie stokilkadziesiąt czy dwie stówy chcą mieć kupę forsy na koncie a gdy tego nie ma ( bo być nie może ) to zaraz wycofują się pisząc po forach takie bzdury. Na to trzeba lat ! A przez te lata to trzeba obserwować rynek finansowy i reagować w przemyślany sposób oraz za bardzo nie ryzykować ( ten produkt pozwala na ingerencję klienta w startegię finansową ). Dla tych, którzy chcą mieć dużo i szybko jest Amber Gold ! Powodzenia !
odpowiedz
MARKIZD
2012-09-20 19:26
NIE ZAWIERAJCIE Z NIMI ŻADNYCH POLIS Mnie oszukała firma i ich agent, niestety zaufałem osobie reprezentującej firmę i mnie utopili w produkt w którym nie mogę się wycofać bo tak skonstruowali produkt finansowy, że jak przestaniesz płacić przed okresem 8 lat od rozpoczęcia to prawie wszystko ci zabiorą co wpłaciłeś. Uważajcie Uważajcie Uważajcie. Takie konstruowanie produktów finansowych to czyste łobuzerstwo... Najważniejsze jest dla nich zabranie prowizji a klient nie ma znaczenia. Zawsze po 10 latach mogą powiedzieć że był kryzys.... a tych lat się nie cofnie. natomiast swoje prowizje wezmą... Zdecydowanie odradzam zawieranie z nimi jakichkolwiek umów, BO DLA NICH NAJWAŻNIEJSZE JEST ZABRANIE SWOJEJ PROWIZJI. NIE SŁUCHAJCIE AGENTÓW KTÓRZY DO WAS PRZYCHODZĄ, BO PRZEDSTAWIĄ WAM WIZJE BOGACZY A ZABIORĄ WAM WSZYSTKO CO USKŁADACIE PRZY NAJMNIEJSZYM POTKNIĘCIU ... NIE WIERZCIE W ICH JAKIEKOLWIEK ZAPEWNIENIA
odpowiedz
Gosc
2014-04-04 11:23
Trzeba było czytać co się podpisuje a nie teraz biadolić!
odpowiedz
Gosia z Bydgoszczy
2014-06-07 22:22
Ja jestem przykładem umowy na zycie tragiczny produkt przez 3 lata płaciłam co miesiąc 350zł składki na polise która miała zapewnić mi lepszą starość. Straciłam pracę, byłam w takiej sytuacji że nie miałam na jedzenie, a co dopiero na płacenie składki zabrali mi 90% moich uzbieranych pieniędzy bezduszni, bewzględni, złodzieje na prawie.
odpowiedz
Henas
2016-09-23 16:32
IP: 188.146.x.x
Masz racje banda oszustów i nierobów obiecują gruszki na wierzbie przy zawieraniu umów po latach dowiadujesz się że kwota którą wpłaciłeś możesz jej nie dostać a co z zarobkiem który obiecywali pluje na tą bandę złodziei .
odpowiedz
bobik
2013-01-16 22:47
a co na to pan doktor ?
odpowiedz
gogo
2012-09-20 12:40
calkowicie zgadzam sie negatywnymi opiniami.czekam dwa miesiace na wyplate z ac.paranoja,chory kraj,chory system.
odpowiedz
dsdsfsdfd
2012-07-16 13:17
jestem osobą poszkodowaną, bardzo zawiodłam się na tej firmie, pracownicy są nieprzejemni, niekompetentni, procedura trwa bardzo dlugo, niskie wyceny NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Klient
2012-07-09 10:36
Co za głupoty, jestem ubezpieczona od 10 lat w Generali,samochód,dom , wyjazdy za granice- koszty leczenia. OFE, itp kilka razy korzystałam z odszkodowania i nigdy nie miałam żadnych problemów, obsługa bardzo miła i profesjonalna. A jeśli chodzi o prowizje agentów to moja agentka mówiła że jedyna firma jaka płaci w termini i bez problemów to Generali, Portal na jakim wystawiaja polisy jest zdecydowanie najlepszy, nawet Proama zbudowała swój portal opierając się na Generali.
odpowiedz
poszkodowaby
2014-07-04 20:43
co ty chrzanisz nigdy nie mialas problemu ja tylko raz korzystałem a raczej jeszcze korzystam juz 3 rok walcze juz mam dosyc oszukują jak najdalej od nich mam nadzieje że w końcu splajtują
odpowiedz
Olek
2014-10-02 19:49
Zaniżona wartość szkody, opieszałość i zawyżona wartość wraku!!! Tragedia!!!
odpowiedz
Daro
2014-11-27 12:40
Wpis pracownika generali
odpowiedz
max
2015-03-12 12:14
IP: 213.62.x.x
Byłeś w dziale zbierania składek. Przejdz do działu wypłacania szkód, to zmienisz zdanie!
odpowiedz
poszkodowany
2012-07-05 16:15
ta firma nie powinna istnieć kontakt w sprawie odszkodowania prawie nie mozliwy
odpowiedz
JA!
2012-06-28 19:49
ooo to są ciężkie oskarżenia..., że firma nie płaci pracownikom...? co to znaczy? pytam, bo mam propozycję pracy...?
odpowiedz
JA
2012-03-29 21:55
Generali to najbardziej ohydni złodzieje, raz okradają klientów nie wypłacając odpowiednich kwot, dwa okradają nawet swoich agentów nie płacąc im za pracę, zwłaszcza w Poznaniu!!!!!
odpowiedz
Cinamon
2012-04-21 14:18
Agent ubezpieczeniowy się skarży? Masz umowę - walcz o swoje. Nie jesteś w stanie? W takim razie to ty musiałeś zawinić, a nie Generali, skoro nie jesteś w stanie wyegzekwować od nich należności.
odpowiedz
bobik
2013-01-16 23:27
Nie wiesz , to nie pisz bzdur ! Bo to są poważne oskarżenia. Jeżeli masz konkretne dowody na okradanie klientów Generali oraz na okradanie agentów tej firmy to napisz w tej sprawie do ogólnopolskiej gazety ( najlepiej do kilku ) poprzyj to właśnie konkretami i podpisz się imieniem i nazwiskiem oraz podaj dokładny adres. Zapewniam Cię, że firma zaraz wytoczy Ci proces sądowy a Ty wtedy to wszystko udowodnisz przed sądem. Prawda zwycięży. Ale na teraz ja ( i nie tylko ja ) wiem jedno. Pracuję tu wiele lat i zarówno mnie jak i moim kolegom i koleżankom firma płaci ZAWSZE w terminie i ZAWSZE to co się należy co do grosza. A KLIENTOM RÓWNIEŻ . Oczywiście, czasem może zdarzyć się przypadek klienta, któremu firma wypłaci tak czy inaczej, lub któremu wypłata będzie się przeciągać z różnych powodów. Na setki tysięcy ubezpieczonych takie przypadki to absolutny margines. Ale czasem zdarzają się. I tak dzieje się we wszystkich firmach. Gdy klient czuje się poszkodowany ZAWSZE może dochodzić swoich praw na drodze sądowej gdzie Generali może być stroną przegraną jeżeli tylko sąd uzna argumenty klienta za przekonujące. A klienci ? Czy oni zawsze są "święci" ? Mało to słychać o próbach wyłudzeń odszkodowań z firm ubezpieczeniowych ? Najczęściej są to "ustawiane" stłuczki komunikacyjne ale nie tylko. Czasem są to dużo poważniejsze przekręty kończące się od czasu do czasu wyrokami sądowymi dla zainteresowanych łatwym i szybkim wzbogaceniem się na polisie ubezpieczeniowej.
odpowiedz
Jarek
2014-11-27 12:38
Agencie ubezpieczeniowy firmy generali oczywistym jest fakt, że nie gryzie sie ręki która cie karmi, ale ja jako klient oszukany przez generali nie mam pochlebnego zdania i nie chce tej firmy znać łącznie z ich agentami. Nie po to płace składki aby podczas szkody, na którą byłem ubezpieczony firma zasłaniała się załosnymi przepisami, które w tej szkodzie nie obowiązują. Dla mnie to jest żałosna firma i ani grosza już na nie nie wpłacę.
odpowiedz
Henas
2016-09-23 16:36
IP: 188.146.x.x
Słuchaj Agenciku te bzdury możesz pisać takim jak Ty i nie wypowiadaj się bo jesteś taki sam jak cała twoja zgraja złodziei z Generali.Siedzicie i pobieracie pensje może powiesz z czego są te pensyjki to powiem Tobie ze złodziejstwa.
odpowiedz
ubezpieczenia
2013-11-29 13:58
ODRADZAM GENERALI!!! Szkoda zgloszona w mieszkaniu - zalanie wewnetrzne. Odmowa - Dewastacja. A faktycznie byla awaria wod-kan.
odpowiedz