pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

uwaga na ubezpieczenie telefonu w ergo hestia

2016-08-31 01:40

m p k188.146.70.178

Witam, miałam ubezpieczony telefon Samsung Galaxy S5, który kupiłam w sieciowym sklepie Media Expert. Za telefon zapłaciłam 1649 zł. Ubezpieczenie Gwrancja Plus - 495zł. Telefon uległ uszkodzeniu. uszkodzone: wyświetlacz z dotykiem ,klapka baterii i tylna obudowa. Za wymiane ww części musiałam zapłacić 141,60 + 23 zł transport. Zgłosiłam reklamację, bo telefon "gubi zasięg". Pani z obsługi przyjęła reklamację. Telefon ponownie trafił do tego serwisu, który rzekomo wykonał diagnozę (za 53 zł) i transport do mnie 23zł. Wg serwisu telefon jest sprawny. Ja wiem że nie jest. Porównywałam z takim samym telefonem w tym samym miejscu, tej samej sieci, na tych samych stronach - wszystkie warunki takie same i jeden telefon działa bez zarzutu a drugi nie działa jak trzeba. A żeby tego było mało to serwis wymienił mi wyświetlacz na nieoryginalny. W oryginale jest Gorilla Glass a tu mam wstawioną jakąś chińszczyzną która po 2-3 tygodniach noralnego użytkowania się porysowała i jest trudna do czyszczenia. Nikt mnie nie poinformował, że wstawią mi inny wyświetlacz niż Gorilla Glass. Pani z Logisfera miała mi na maila wysłać komplet dokumentacji dot naprawy telefonu, reklamacji, diagnozy, za którą zapłaciłam. Do dzisiejszego dnia nie wysłała tego o co ją prosiłam ERGO HESTIA naciąga ludzi. ODRADZAM WSZYSTKIM. A dla Ergo Hestii zakładam sprawę.

2016-08-31 14:57

Magdalena Krause, ERGO Hestia91.198.179.117

Drogi Forumowiczu, jeśli w Twoim odczuciu doszło do jakichkolwiek zaniedbań ze strony osób występujących w imieniu ERGO Hestii, proszę wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza: https://www.ergohestia.pl/kontakt.html (w treści reklamacji wpisz proszę hasło FORUM, nie zapomnij wskazać nr polisy/nr szkody oraz swoich danych osobowych). Jestem pracownikiem Biura Zarządzania Jakością, wraz z moimi Współpracownikami zajmujemy się rozpatrywaniem tego typu spraw i pragnę Cię zapewnić, że w przypadku skarg zasadnych Towarzystwo nie uchyla się od odpowiedzialności. Pozdrawiam serdecznie, Magdalena Krause Biuro Zarządzania Jakością STU ERGO Hestia SA

2016-10-20 12:14

Waldemar Jucha83.7.1.67

Droga Pani Magdo, nie tylko się uchyla ale także fałszuje dokumenty ubezpieczeniowe, wprowadza ludzi w błąd oraz robi wszystko aby ubezpieczenie nie zostało wypłacone. Opinia o Państwa spółce jest skandaliczna, na każdym forum można znaleźć opisy dokonanych oszustw

2016-10-22 16:24

Waldemar Jucha83.10.126.159

Oczywiście wystąpiłem do Rzecznik klienta z prośbą o interwencję. Po jego zaangażowaniu w sprawę, moje roszczenie zostało uznane. nawet dziś otrzymałem przeprosiny z Państwa biura. Ale nie zmienia to faktu iż osoba zajmująca się moją sprawą, jawnie sfałszował dokumenty ubezpieczeniowe. Zresztą wszelkie rozmowy na infolinii do czasu interwencji Rzecznika Klienta, były tylko próbą wprowadzenia mojej osoby w błąd. Np podawanie informacji iż termin rozpatrzenia reklamacji liczy się od chwili dostarczenia jej do likwidatora nie od złożenia jej do ubezpieczyciela. Chociaż mamy tu do czynienia z terminem ustawowym itp. Albo też był taki wątek Pani, mnie przekonywała iż mojej zastrzeżenia co do terminu, muszę złożyć w ponownym odwołaniu i na obecnym etapie nie przysługuje mi inna droga w rozwiązaniu sporu:)))))) . Takich przypadków bym mógł podać bardzo dużo. Ale fajne jest iż macie specjalną sekcje, która szybko załatwia takie spory.

2016-08-31 14:58

Magdalena Krause, ERGO Hestia91.198.179.117

Drogi Forumowiczu, jeśli w Twoim odczuciu doszło do jakichkolwiek zaniedbań ze strony osób występujących w imieniu ERGO Hestii, proszę wyślij zgłoszenie za pośrednictwem formularza: https://www.ergohestia.pl/kontakt.html (w treści reklamacji wpisz proszę hasło FORUM, nie zapomnij wskazać nr polisy/nr szkody oraz swoich danych osobowych). Jestem pracownikiem Biura Zarządzania Jakością, wraz z moimi Współpracownikami zajmujemy się rozpatrywaniem tego typu spraw i pragnę Cię zapewnić, że w przypadku skarg zasadnych Towarzystwo nie uchyla się od odpowiedzialności. Pozdrawiam serdecznie, Magdalena Krause Biuro Zarządzania Jakością STU ERGO Hestia SA

2016-11-22 14:55

magda95.48.250.10

nie polecam ubezpieczeń w ergo hestia ubezpieczyłam pralkę. pralka została zabrana do naprawy miesiąc temu niestety nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona/wróci . 30 dni na naprawę to jakiś pic pani grzecznie mówi że naprawią ale kiedy trudno określić. życzę wszystkim panią kłamczuchą z biura obsługi klienta braku pralki przy małych dzieciach