tuz

Józef
2017-05-03 12:50
IP: 83.137.x.x
Nie polecam tej firmy! Złodzieje i oszuści. Bardzo arogancki dyrektor oddziału w Białymstoku. Nie wypłacają pieniędzy! Niech każdy się trzyma z daleka od tych złodziej! Trzeba z nimi się sadzic bo inaczej nie da wygrać!  😕 jeszcze raz mówię ludzie trzymajcie się z daleka od tej zlodziejskiej firmy!
odpowiedz
Elżbieta.
2017-04-15 08:04
IP: 188.146.x.x
Wprowadź treść postu...ja już nie mam siły na nich . Od czterech lat jestem ubezpieczona w tuz. W 2014 przedłużyłam telefonicznie polisę. Kurier miał mi dostarczyć do domu ale nie dostałam. Wiec zadzwoniłam do nich że nie dostałam polisy iprosilam żeby ktoś przyszedł do mnie do domu i podpisałam polisę . A której nie dostałam od kuriera to żądają od demnie opłaty . Od trzech lat dzwonie i tlumacze że nie mam takiej polisy to nic nie daje . Dzisiaj dostałam wezwanie do zapłaty sądowe za polisę której nie mam
odpowiedz
Piotr
2017-03-21 06:24
IP: 78.10.x.x
Uwaga aut też się nie opłaca u nich ubezpieczać, naliczyli mi 2 szkody mimo iż od 8 lat nie miałem żadnych szkód i nie chcą ich wykasować mimo iż podesłałem im dowody na to iż przy sprzedaży auta od razu zgłosiłem to do urzędu miasta i ubezpieczeń. Oszuści i tyle ,teraz muszę więcej płacić za ubezpieczenie i to we wszstkich towarszystwach bo zamiast 60 mam 40 % zniżek
odpowiedz
Ubea.pl
2017-04-12 11:31
IP: 81.190.x.x
Ubezpieczyciele historię szkód sprawdzają w systemie udostępnianym przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Może Pan poprosić UFG o wyciąg ze swojej historii szkód. Jeżeli będą tam wpisane szkody, których Pan nie miał, powinien Pan zwrócić się bezpośrednio do UFG, aby wyjaśnić tę sprawę.
odpowiedz
Piotr
2017-03-08 13:58
IP: 78.10.x.x
Przestrzegam przed zakładaniem ubezpieczeniem w firmie tuz, od wielu lat posiadam kilka aut i miałem zawsze 60 % zniżek a tu nagle ni to z gruszki ni z pietruszki gdy przychodze płacić ubezpieczenie twierdzą że miałem 2 szkody , nie mam zaników pamięci i nie miałem żadnej szkody próby kontaktu z firmą nic nie wyjaśniły nabili mnie w butelkę na dwie szkody i przez to utratę zniżek. Nigy więcej TUZ
odpowiedz
Ubea.pl
2017-03-10 10:50
IP: 81.190.x.x
Historię szkód możesz poznać za pośrednictwem UFG. Także ubezpieczyciele za jego pośrednictwem sprawdzają historie szkód klientów. Radzimy więc wejść na stronę UFG i poprosić o zaświadczenie o historii szkód. Przekonasz się wtedy, czy błędne informacje są w systemie UFG czy też ubezpieczyciel źle sprawdził dane. Jeśli w UFG nie będzie żadnych informacji o szkodach, przekaż to zaświadczenie do TUZ.
odpowiedz
ada
2017-03-02 14:55
IP: 37.47.x.x
Ale bzdury co niektórzy tu wypisują. Tuz to ubezpieczalnia jak każda inna. Mam ubezpieczony dom i wielu znajomych przez tego samego agenta. Miałam szkodę i zgodnie z przepisami otrzymałam odszkodowanie w przeciągu 30 dni od zgłoszenia. Kilku znajomych korzystało z assistance przy ubezpieczeniu domu i problemów nie było. Nie ma polis in blanco a agenci nie mogą niszczyć druków ponieważ druki polis są dokumentami ścisłego zarachowania i muszą być zwracane do towarzystwa. A brak wypłaty odszkodowania może nastąpić tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami OWU.
odpowiedz
Anka
2017-03-01 07:45
IP: 62.97.x.x
Złodzieje, złodzieje , złodzieje😝nic więcej nie można powiedziec
odpowiedz
Marcys
2017-01-03 23:48
IP: 193.107.x.x
A ja dostalam na prawie 20000 od komornika, za wypadek sprzed kilku lat, gdzie odjechalam z miejsca wypadku ponieważ panowie z drugiego auta byli agresywni i sie balam. Wszystko bylo ok gdyby nie to ze przyszedl list od komornika a nie dostalam wcześniej żadnego pisma o sprawie sadowej ani nawet o tym ze mam cokolwiek spłacić. Z 10000 zrobilo sie 20000 a z nimi zero kontaktu. Nie wiem co mam robic. Nie mam żeby splacac, mam 22 lata, ucze się.. niszcza mi zycie. Nawet do pracy strach isc :/
odpowiedz
Joanna 38
2016-12-04 23:04
IP: 93.181.x.x
U mnie bylo tak, bolesne skrecenie kostki, az napuchlo, wyladowalam na SOR w szpitalu. Nie minol miesiac i otrzymalam odszkodowanie, utrata zdrowia 3,5% Na konto moje wplacono pieniazki. Co jest wazne, samo zaswiadczenie ze szpitalnego SOR to za malo, MUSI BYC zaswiadczenie kontrolne o zakonczeniu leczenia, od lekarza. Piszecie ze nie otrzymaliscie pieniazkow, a wyslaliscie WSZYSTKIE dokumenty do biura TUZ?
odpowiedz
Fire
2016-10-06 14:57
IP: 37.47.x.x
Polecał wszystkim z wezwaniem zapłaty kontakt z Rzecznikiem Finansowym. Mi polecił wsłać mail z dokumentami i podejmie interwencję. Podobno nie jestem u niego pierwsza z sprawą TUZ
odpowiedz
Fire
2016-10-06 13:47
IP: 37.47.x.x
Dostałam wezwanie do zapłaty za ratę OC, dotyczy raty z 09-2013 i zabrakło miesiąca do terminu przedawnienia. Ratę zapłaciłam w terminie i dziwi mnie że po tak długim terminie TUZ doszukuje się błędu.
odpowiedz
niezadowolona
2016-09-26 20:28
IP: 89.66.x.x
Proszę omijać TUZ Ubezpieczenia są naciągaczami jakich mało - miałam nieprzyjemność podpisać umowę 3 letnią , nigdy nie przesyłali przypomnień o racie , ale od razu pisma przedsądowe .Jak w końcu 3 lata minęły i chciałam się uwolnić od tej firmy ,wykonują tel. w spr. przedłużenia umowy chcąc wyłudzić rzekomo niezapłacone raty / tylko ,że ja mam potwierdzenia wszelkich wpłat i już nigdy więcej takiej firmy nie chcę znać . Uwaga zmieniają numery konta, więc warto trzymać potwierdzenia wpłat. .
odpowiedz
Krkrkrkrkr
2016-09-07 00:25
IP: 188.147.x.x
Wiatm,u mnie to samo:(Banda naciagaczy i wyludzaja kase.Dostalam tez przed sadowe pismo do zaplaty.Sluchajcie ludzie ,Ci ktorzy macie z Tuzem Tuwem nie po konczone sparawy i drecza ×Was tak jak mnie,moze zlozmy pozew grupowy???
odpowiedz
ja
2016-08-30 13:32
IP: 81.210.x.x
dowiedziałem się że może to być nie oc pojazdu ale ubezpieczenie na życie od szkody itp :zbicie szyby przez dzieci ,itp.
odpowiedz
ja
2016-08-29 21:20
IP: 87.204.x.x
a czy ktoś się w ogóle dodzwonił do nich ?
odpowiedz
Krkrkrkrkr
2016-09-07 00:29
IP: 188.147.x.x
Tak,ja dzisiaj.Postarsylam ich sadem i powiedzialam co o nich mysle...pewnie nic nie da:(
odpowiedz
makala
2016-08-29 13:27
IP: 5.60.x.x
Witam Zbieram chętnych z okolic Koszalina do założenia sprawy o wyłudzanie przez tuz. Ogólnie mogą wszystko bo taki szaraczek sam z nimi nie wygra. Nie ma kontaktu z nimi, na pisma nie odpowiadają, dodzwonic tez się nie można. Wyjaśniaja sprawe ze niby wszystko ok, a po kilku miesiącach albo latach dostajesz pismo od komornika i informację o zajeciu wynagrodzenia za pracę i zajęcie kont bankowych.
odpowiedz
monika
2016-08-26 19:07
IP: 109.173.x.x
Słuchajcie dostałam dziś podobne wezwanie i postanowiłam rozgłośnić ta sprawe w uwadze czy jest ktos kto placil lub nie zapłacil bo zamierzam też złozyć pozew zbioru
odpowiedz
Gość123
2016-08-25 20:48
IP: 217.11.x.x
Witam, ja również dostałam dziś wezwanie do zapłaty sprzed 3 lat, to jakieś oszustwo, próba wyłudzenia pieniędzy. Owszem umowę podpisałam na moje nieszczęście w 2012 roku, ale wszystko było uregulowane i już po roku nie chciałam mieć nic wspólnego z tym towarzystwem. Niby wcześniej sobie nie przypomnieli że brakuje wpłaty?! banda złodziei! trzeba zadzwonić i to wyjaśnić, nie dostaną nawet grosza!!!
odpowiedz
gość
2016-08-25 20:37
IP: 217.11.x.x
Witam, ja też dostałam dziś wezwanie do zapłaty sprzed 3 lat... to jakaś paranoja, wszystkie płatności były uregulowane. Niby nikt sobie nie przypomniał wcześniej o płatności z 2013 roku?! to jakaś kpina, to próba wyłudzenia.
odpowiedz
Michal
2016-08-25 18:18
IP: 94.254.x.x
Też dostałem wezwanie do zapłaty że niby 3 lata temu ubezpieczalem samochód z tym że ja nigdy u nich nic nie ubezpiczalem.OSZUSCI I WYŁUDZACZE kurwa co to jest
odpowiedz
Katarzyna
2016-08-25 17:02
IP: 37.47.x.x
Dzisiaj dostałam wezwanie do zapłaty 76 zł z OC z 2014 r. Samochód sprzedany, sprzedaż zgłoszona. Składka była opłacona dwie raty po 160 zł. Skąd ta kwota? Nie wiem. Tel. cały czas zajęty. Prawdopodobnie próba wyłudzenia.
odpowiedz
darek
2016-08-25 10:56
IP: 87.204.x.x
czy ktoś wyjasnił sprawę nie zapłaconej II raty też dostałem takie pismo z 2014 roku
odpowiedz
ja
2016-08-25 10:54
IP: 87.204.x.x
czy rozwiązał ktoś sprawę nie zapłaconych II raty dostałem też wezwanie do zapłaty z 2014 roku
odpowiedz
jotes031
2016-08-17 16:01
IP: 46.186.x.x
Funta kłaków (a i to za wiele) warta jest instytucja TUZ, centrala w Warszawie, która zatrudnia jakichś analfabetów, nie potrafiących przyzwoicie zaadresować pisma. Wszelkie monity przyjmowane są zmową milczenia. To chyba nie jest Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych tylko Towarzystwo Wzajemnej Adoracji. Zdecydowanie tej firmy nie polecam! Dobra zmiana może tu być tylko z nazwy.
odpowiedz
nezadowolony
2016-08-12 07:57
IP: 188.146.x.x
Dlaczego żądają ksero dowodu osobistego ,mają wszystkie dane ???!!!!
odpowiedz
maria
2016-08-05 17:30
IP: 95.49.x.x
Nigdy wiecej a nimi!!!!
odpowiedz
maria
2016-08-05 17:38
IP: 95.49.x.x
Sorrrrrrrrrry! Wyjasnienie: drugi rok ubezpieczam dzialke letniskowa. W tym roku wielka burza z gradobiciem zniszczyla dach nad weranda i czesc domku ulegla zalaniu (wypaczone drewniane podlogi, zamoczona odziez itp.). Od miesiaca po zgloszeniu przypadku nikt sie do mnie nie odezwal. Po 3 dniach prob usilowania dotarcia do tego, co sie dzieje, dostalam telefon osoby prowadzacej. Telefon nie odpowiada. Dach musze naprawic na wlasny koszt. Nigdy wiecej z nimi. Maria
odpowiedz
waldi
2016-07-20 11:41
IP: 31.0.x.x
Witam. Podpisałem z kretaczami z tuz umowę ubezpieczenia oc plus mieszkanie. Zapłaciłem 322 oc i 110 mieszkanie. Minął rok i za samo przedłużenie oc żądają 3100! Żadnej szkody komunikacyjnej nie było! Na szczęście mam trzy tygodnie do końca poprzedniej polisy. Spadam od złodziei jak najdalej! Czy ubezpieczenie mieszkania też mam pisemnie wypowiedzieć ? Czy będzie to automatycznie z wypowiedzeniem oc auta?
odpowiedz
Ubea
2016-07-21 07:52
IP: 83.3.x.x
Ubezpieczenie mieszkania jest dobrowolną polisą, a takie ubezpieczenia wygasają automatycznie wraz z końcem okresu ich obowiązywania. Zwróć jednak uwagę, czy podpisując umowę nie wyraziłeś przypadkiem zgody na automatyczne wznowienie polisy w razie braku wypowiedzenia (niekiedy taka klauzula jest zawarta w umowie). Wtedy trzeba złożyć wypowiedzenie. I oczywiście zapraszamy na nasz kalkulator OC https://kalkulator.ubea.pl w celu znalezienia lepszej oferty ;)
odpowiedz
Stan
2016-07-15 18:13
IP: 37.47.x.x
Witam ja chcslem sie dowiedziec czy ktos mial stycznosc z brakiem odnowienia polisy ,mimo ze powinna automatycznie sama sie przydluzyc
odpowiedz
Ubea
2016-07-18 10:04
IP: 81.190.x.x
Rozumiem, że spotkała Pana taka sytuacja? Jeżeli roczne OC było wykupione na Pana (czyli nie korzystał Pan z OC poprzedniego właściciela), to jest jeszcze jeden możliwy powód braku automatycznego przedłużenia: niezapłacenie wszystkich rat za poprzednie OC (tu więcej o tym: https://ubea.pl/Czy-mozna-zmniejszyc-kare-za-brak-OC%2Cartykul%2C1062/). Jeżeli tak się stało, to trzeba jak najszybciej wykupić nowe OC w dowolnym towarzystwie. Jeśli nie doszło do którejś z tych sytuacji, to trzeba skontaktować się z towarzystwem i wyjaśnić sprawę.
odpowiedz
Grzegorz
2016-07-05 23:17
IP: 87.207.x.x
trzymajcie się jak najdalej od tego towarzystwa. dziwne, że ciągle funkcjonują na rynku...
odpowiedz
Nata
2016-06-29 13:10
IP: 89.68.x.x
Całe szczęście że nie dostarczyli mi nowej umowy,choć mieli to zrobić. Teraz nie podpiszę z nimi niczego, bo jak widzę są niesolidni.
odpowiedz
GRAF
2016-05-23 20:10
IP: 94.254.x.x
Też dostałem wezwanie do zapłaty na kwotę 203 zł za ubezpieczenie mieszkania 2012 na 2013 kazali mi wysłać potwierdzenie wpłaty tylko, że ja prawdopodobnie robiłem przelew internetowy i już w tym banku nie mam konta. Sprawę też zgłoszę a jak nie to telewizja też lubi takie akcje :)
odpowiedz
CO POWIECIE
2016-05-17 20:12
IP: 85.222.x.x
Dzisiaj wyciągłem ze skrzynki na listy wezwanie do zapłaty od TUZ TUW UBEZPIECZENIA na kwotę 70 zł za ubezpieczenie mieszkania 2012 na 2013 rok .Problem w tym że dopiero dzisiaj dowiedziałem się że jest taka ubezpieczalnia(swoją drogą opinie które dzisiaj przeczytałem na temat tej firmy ...)Ode mnie nic nie wysępicie .Sprawę kieruję na razie na Policję i dowiem co dalej w sprawie próby wyłudzenia
odpowiedz
Kasia
2016-05-31 20:25
IP: 80.48.x.x
Ja również dostałam dziś wezwanie do zapłaty 1 raty ubezpieczenia 84,00 zł- przedmiot ubezpieczenia: zryczałtowane koszty pogrzebu??? Umowa polisy zawarta 01.04.2016 r. Pierwszy raz słyszę o tym towarzystwie. Nic nie podpisywałam, nikt mi nie zmarł, sama też nie planuję. Szukam na ich stronie czy w ogóle mają na coś takiego ubezpieczenie- nic nie znalazłam. Nie mogę się tam dodzwonić. Chyba również pójdę na policję
odpowiedz
ja
2016-02-22 17:15
IP: 213.238.x.x
No wlasnie ja nie trzymam potwierdzenia z 2013 r. a teraz przychodzi mi do zaplaty z odsetkami ....za brak drugiej raty z (2013) ....do tej pory byla cisza normalnie oplacalam kolejne raty a tu WEZWANIA .Nie wiem co robic ?odsetki rosną !
odpowiedz
wieslawa
2016-02-23 10:26
IP: 109.197.x.x
wlasnie co robic probowalam wyjasniac juz we wrzesniu nie dali odpowiedzi dzisiaj znowu wzywaja do zaplaty a ciaglosc z nimi mam caly czas na 100% wiem ze placilam ale niestety druku z 2014 nie posiadam
odpowiedz
ewa
2016-02-24 19:28
IP: 5.172.x.x
w Polsce najlepiej trzymać druki przynajmniej z 5 lat.
odpowiedz
marta
2016-03-02 14:37
IP: 46.204.x.x
Jeśli minęło dokładnie 3 lata od daty wymagalności , to dług się przedawnia , "Zgodnie z art. 819 par. 1 kodeksu cywilnego roszczenia z umowy ubezpieczenia przedawniają się z upływem lat trzech" Ale niestety trzeba samemu podnieść ten zarzut , gdyż sąd nie zastosuje go z urzędu . Lepiej odpisać do firmy , gdyż sprzedadzą dług lub wyślą sprawę do e-sądu i zaocznie przyjdzie nakaz komorniczy z odsetkami i dodatkowymi kosztami .
odpowiedz
_
2016-11-30 22:05
IP: 89.78.x.x
Dług się przedawnia pod warunkiem, że w ciągu okresu po jakim nastąpi przedawnienie, nikt się o niego nie upomni. Wystarczy jedno pismo przed upływem okresu przedawnienia, aby "zresetować" jego bieg, który zaczyna się liczyć od nowa. Nieuczciwe firmy wysyłają pisma specjalnie pod koniec okresu, po którym może nastąpić przedawnienie, aby potem otrzymać większe odsetki. Zresztą samo przedawnienie wcale nie oznacza, że dług zniknął, a jedynie tyle, że może on być nieściągalny, jeśli w sądzie podniesie się zarzut przedawnienia.
odpowiedz
xxx
2016-03-31 20:50
IP: 109.173.x.x
Bardzo ważna sprawa z zobowiązaniami jest taka, że po pewnym okresie ( w tym przypadku trzy lata) od terminu zapłaty można już tej płatności nie regulować. Oczywiście firmy mogą zawsze chcieć żebyśmy zapłacili. Jeśli minęły te 3 lata to możemy odpisać im grzecznie, że na podstawie kodeksu cywilnego mogą iść na drzewo. W sumie to nawet nie trzeba pisać. W przypadku sprawy sądowej (pewnie e-sąd) wystarczy wskazać polisę i termin płatności oraz powołać się na konkretny przepis KC i po sprawie. Warto przejrzeć ogólną informację https://pl.wikipedia.org/wiki/Przedawnienie_%28prawo_cywilne%29
odpowiedz
judyta
2016-02-22 16:12
IP: 46.232.x.x
takich sytuacji oni maja setki i tysiace ludzie nie placcie za zadne skarby ! to wezwanie do zaplaty jest malo profesjonalne po pierwsze nie jest oryginalem zero pieczatki oryginalnej oraz podpisu. w rozmowie tel Pani nie zdziwila sie ze dzwonilam z takim problemem wspomnialam o innych ze komentarze na temat ich firmy sa absurdalne! a jesli chodzi o potwierdzenia wplat to jest ich zagrywka bo wiedza doskonale ze ludzie przedluzajac z nimi umowe nie trzymaja ich z np 2009 r i o to im chodzi cwaniaki niech sie lepiej zastanowia bo jak zle trafia to sie przeliczą. a ja tego tak nie zostawie mimo ze wszystko jest wyjasnione.
odpowiedz
ania
2016-02-24 19:34
IP: 5.172.x.x
wiele pism z różnych firm przychodzi bez oryginalnego podpisy. Dawno się przyjęło stosowanie faksymilia czy to firma windykacyjna czy bank.
odpowiedz
judyta
2016-02-22 15:57
IP: 46.232.x.x
sluchajcie dodzwonilam sie do tej firmy TUZ okazalo sie ze mam wszystko oplacone z 2014 ale list dostalam z wezwaniem do zaplaty dwa dni temu mimo wszystko/ podobno mam dostac potwierdzenie wplaty. To oszusci bazuja na ludziach ktorzy sie przestrasza i dla swietego spokoju wplaca podwojnie skladke . jakby ktos chcial to jest nr 22 441 57 21/22/23 ja rozmawialam z EMILIA NAZWISKA NIE ZAPAMIETALAM.
odpowiedz
ja
2016-02-22 15:07
IP: 213.238.x.x
Właśnie co teraz robic....płacic czy nei placić?co robicie???
odpowiedz
...
2016-02-22 15:23
IP: 217.67.x.x
trzeba niestety zapłacić
odpowiedz
judyta
2016-02-22 15:03
IP: 46.232.x.x
Ja rowniez dostalam przedsadowe wezwamie do zaplaty za umowę, ktora podpisalam w 2014 r rozlozone oplaty na 2 raty ktore zaplacilam po czym przedluzylam z nimi umowe do dnia obecnego a oni w pismie wzywaja do uregulowania wplaty za 2014 to jakas kpina tak jak0bym nigdy im nie zaplacila niczego a skad ja mam wziac teraz dowod wplaty stary jak jezdze z aktualnym?! przy przedluzaniu umowy nikt mi nie wspominal z firmy ze mam zaleglosc od samego poczatku wspolpracy z nimi. telefon nie odpowiada na @ nie odpisuja !!!!!!!co tu robic....
odpowiedz
ja
2016-02-22 15:11
IP: 213.238.x.x
Jak pani rozwiazala z nimi ten problem?Ja rowiez dostalam po latach wezwanie do zaplaty ze niby nie mam oplaconej 2 raty!!!
odpowiedz
mietek
2016-02-19 21:35
IP: 78.9.x.x
I ja dziś dostałem w/w wezwanie .......bez komentarza
odpowiedz
krzychu
2016-02-19 17:49
IP: 178.37.x.x
Ja dzisiaj dostałem wezwanie przedsądowe za żekomo nie zapłaconą ratę sprzed 3 lat oraz umowę OC której nigdy nie podpisywałem.Miałem tylko ubezpieczenie mieszkania.Liczą chyba na to że ktoś nie ma starych rachunków i umów
odpowiedz
ja
2016-02-22 15:10
IP: 213.238.x.x
Witam.Jak pan rozwiazal z nimi ten problem?Bo mi nadal wmawiaja ,ze nie wplacilam 3 lata temu 2 raty!!!
odpowiedz
ja
2016-02-19 17:12
IP: 213.238.x.x
witam.Mial ktos taka sytuacje .ze po paru latach (u mnie po 3 latach) dostal wiadomoc .ze ma nei oplacona druga rate ?JESTEM PEWNA BO REGULARNEI OPLACAM AUTO ,ALE PO 3 LATACH nie posiadam druczku .
odpowiedz
tony
2016-02-11 22:14
IP: 192.162.x.x
Likwidator nie odpowiada na żadne maile, nie odbiera telefonu, przez miesiąc ciągłego dzwonienia po kilka lub kilkanaście razy dziennie ani jednej udanej próby, tylko infolinia po godzinie czekania.... pieniędzy nie wypłacili, żadnej informacji ani kontaktu. Niestety trzeba na nich poświęcić mnóstwo czasu, a i tak się nic nie załatwi. Trzeba będzie pisać do KNF, a czy to coś da...
odpowiedz
zzz
2015-12-22 11:30
IP: 62.108.x.x
Mimo tej propagandy wpisywanej przez pracowników, sprawa wygląda inaczej. TRAGEDIA, miałem kolizję z winy ubezpieczonego w TUW TUZ, przesłałem wszystkie wymagane dokumenty, zdjęcia, scany. Prowadziłem korespondencję z likwidatorem ( Piotr Lech ), który nie potrafił odpowiedzieć na podstawowe pytania, jedyne co pisał to "proszę zgłosić reklamację". Do dziś nie odpowiedział mi na @, dodzwonić się nie można nikt nie odbiera telefonów, panie z infolinii nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania.
odpowiedz
Gazela
2015-12-16 15:27
IP: 31.61.x.x
Nieznajomość prawa nie zwalnia nas z jego respektowania. Zgadzam się, że takie sytuacje mogą wkurzyć. Sama dostałam takie wezwanie ale jedna wizyta u prawnika ........ zapłaciłam. Jesteśmy społeczeństwem, które nadmiernie wymachuje szabelką. Nie tędy droga.
odpowiedz
Hawranek
2015-12-16 15:23
IP: 31.61.x.x
Mili Państwo czy ktoś z Was czytał, co podpisuje?
odpowiedz
AA
2015-12-10 15:18
IP: 87.206.x.x
Oszuści i krętacze. Był u mnie bardzo miły pan, przedstawił ofertę ubezpieczenia mieszkania. Nie byłam zdecydowana , pozatym chciałam skonsultować ofertę z mężem. Pan bardzo uprzejmy i miły, zdawałoby się porządny , uczciwy człowiek, powiedział , że mieszka dość daleko i nieczęsto bywa w mojej okolicy , więc byłby bardzo wdzięczny gdyby nie musiał jechać specjalnie podpisać ewentualną umowę jeśli byśmy się zdecydowali. W zwiazku z tym ma prośbę i propozycję jednocześnie podpisać umowę in blanco pod warunkiem , że do dwóch tygodni damy znać czy umowa zostaje czy jednak się nie decydujemy. Zgodziłam się i to był mój największy błąd. Zadzwoniliśmy w ciągu tygodnia z odmową. Pan powiedział , że w takim razie niszczy umowę . Po dwóch latach dostaję telefon z windykacji , że wzywają mnie do zapłaty 132 zł za ubezpieczenie i jest to druga rata O.O Informuję pania , że nie mam umowy z firmą , nie płaciłam żadnej pierwszej raty i nie wiem o co chodzi. Na co pani odpowiada , że ma przed oczami podpisaną przeze mnie umowę oraz odchaczoną w komputerze zapłaconą pierwszą ratę. Zadzwoniłam do pana który miał zniszczyć umowę i po burzliwej rozmowie pan oświadcza że załatwi ta sprawę bo faktycznie zniszczył tą umowę (śmiechu warte). Po kilku dniach dostałam os pana telefon , że wszystko załatwione, nikt już nic nie będzie ode mnie żądał . Mija pół roku dostaję pismo z windykacji o zadłużeniu na 132 zł z tytułu ubezpieczenia mieszkania. Termin zapłaty 14 dni. Pan nie odbiera telefonu......Skur...syny i nic więcej!
odpowiedz
a
2016-03-03 11:08
IP: 94.254.x.x
Dobrze ci tak ! po co podpisujesz COKOLWIEK IN BLANCO!! Ciesz się, że tylko na taką małą kwotę, a może nauczy cię to na przyszłość rozsądku.
odpowiedz
Marek
2016-05-30 17:39
IP: 37.47.x.x
Z całym szacunkiem , ale to co osoba pisze to stek bzdur. Kto podpisuje w dzisiejszych czasach umowy inblanco ?
odpowiedz
AA
2016-08-24 17:43
IP: 94.254.x.x
Z całym szacunkiem ....ale to nie bzdury. Zgadza się i nie zaprzeczam , że zrobiłam wielką głupotę, ale kto ma miękkie serce ten ma twardą dupę. A teksty typu " dobrze ci tak " są co najmniej poniżej jakiegokolwiek poziomu. Niedawno poinformowano mnie wreszcie kto zapłacił pierwszą ratę. Otóż był to agent który był u mnie. Czy to też uważacie za normalne? Miałam również y nich ubezpieczenie NNW , po roku gdy wyszła sprawa z ubezpieczeniem mieszkania bezzwłocznie, zgodnie z regulaminem, złożyłam pisemną rezygnację z ubezpieczenia. I co ? I dwa miesiące temu odebrałam wezwanie do zapłata za dwa kolejne lata! Napisałam pismo na które do dziś nie dostałam odpowiedzi. Dziś dostałam wezwanie przedsadowe. To też moja wina? Temu kto mówi "dobrze ci tak" życzę z całego serca podobnej sytuacji.....
odpowiedz
ja
2016-09-01 11:42
IP: 31.0.x.x
in blanko - błagam. Firma do dupy, ale też trzeba myśleć.
odpowiedz
oszukana
2015-10-30 11:31
IP: 95.40.x.x
wyłudzacze. łączą obligatoryjnie oc auta z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej osoby ubezpieczającej żeby po sprzedaży auta wyłudzić pieniądze za kontynuację (niby bezpłatnie dodanego do oc) ubezpieczenia w życiu cywilnym (wezwanie do zapłaty po roku od sprzedaży auta!!!!!!!!) uwaga!!! pośrednicy zawarcia umowy np. CUK zatajają tą informacje przy podpisaniu umowy!
odpowiedz
Oszukana
2015-11-06 21:00
IP: 78.88.x.x
Zgadzam się, mnie spotkało to samo. Nawet rzecznik ubezpieczonych minie pomógł.
odpowiedz
toudi
2016-02-17 17:54
IP: 109.196.x.x
ja mam to samo !!! co robić z kurestwem ? jak walczyc? rzecznik praw konsumenta ?
odpowiedz
ewa
2017-04-11 09:57
IP: 89.68.x.x
ja też zostałam przez nich oszukana wystawili polisę na życie, która została dostarczona przez kuriera były błędy, odesłałam i do dziś nie otrzymałam poprawnie wypełnionej zwykłe chamstwo i złodziejstwo
odpowiedz
Ja
2015-10-14 11:57
IP: 83.13.x.x
TUW TUZ najgorszy chłam, badziewie i tandeta. Boże broń przed takimi ubezpieczlniami!!!
odpowiedz
jak najdalej !!!
2015-10-10 15:20
IP: 80.53.x.x
TUZ TUW - NAJtańsze OC na rynku !!!! ?????? Chamstwo i wyłudzenie pieniędzy !!! Sprzedają polisy OC w ramach której masz dodatkowe ubezpieczenie mienia lub czegoś tam innego. Teoretycznie to dodatkowe ubezp jest nieobowiązkowe ale jak się nie zgodzisz to zapomnij o ubezpieczeniu OC. Wybierasz wariant płatności na dwie raty i przed upływem terminu płatności drugiej raty sprzedajesz z różnych powodów samochód. Automatycznie ubezp OC wygasa i przechodzi na kupującego, temat niby zalatwiony ale NIE !!!. Mijają prawie dwa lata otwierasz skrzynkę pocztową a tu niespodzianka - wezwanie do zapłaty zaległości z tyt niechcianego wcześniej ubezpieczenia mienia ruchomego które było dodatkowym "pakietem" - bonusem od tej "super" firmy !!!!! Pojawia się pytanie, skoro z chwilą sprzedaży samochodu automatycznie nastąpiło rozwiązanie polisy ubezpieczenia OC to na jakiej podstawie do jasnej cholery ta "super" tania firma TUZ TUW żąda płatności ???!!!!
odpowiedz
ilona
2016-02-23 14:33
IP: 93.105.x.x
Mnóstwo ludzi tak nabierają. Najgorsze że nic z tym nie można zrobić. Oszuści i naciągacze.
odpowiedz
Marek
2016-05-30 17:04
IP: 37.47.x.x
Tak to jest jak się nie czyta umów, i nie zagląda do polisy. Ryzyko dobrowolne które było konieczne do zawarcia umowy pakietowej TUZ - można wypowiedzieć. Jeśłi zbywa sie pojazd wystarczy tylko napisac wypowiedzenie umowy dobrowolnej i sprawa się zamyka... Czy Pan to zrobił ? Czy dopytał się Pan Agenta ? Nie ...Za lenistwo sie płaci...nie tylko w TUZ
odpowiedz
ja
2016-06-30 08:42
IP: 94.254.x.x
No mnie też Ci oszuści wrócili tak samo, ale jeśli wypowiadam polisę o numerze xxx, gdzie widnieje OC auta + dodatki, to wypowiadam CAŁĄ umowę a nie tylko część. Po drugie to dlaczego wysyłają ponaglenie po roku!!!!
odpowiedz
Krzysztof Kowal
2017-03-19 08:03
IP: 89.64.x.x
Wprowadź treść postu... Po raz kolejny pisze pan bzdury. Niech pan wreszcie zrozumie , że jeżeli ,, coś " jest ,, dobrowolne " to nie ,, konieczne " do podpisywania ,, zawarcia umowy....lub czegokolwiek i co w następstwie powoduje brak .... ,, wypowiedzenia umowy DOBROWOLNEJ (?) ..." lub czegokolwiek innego.
odpowiedz
Paweł
2015-07-09 14:25
IP: 91.237.x.x
Oszuści i krętacze, amatorszczyzna do kwadratu. Zastanawiam się dlaczego taki gniot istnieje jeszcze na rynku.. czas rozpatrywania 1,5 roku!!!! Prosta szkoda i sprawa finalnie idzie do sądu.
odpowiedz
olsztyn
2015-01-28 12:08
IP: 86.27.x.x
Nieopatrznie ubezpieczyłem mieszkanie w TUZ Olsztyn,Sąsiad zalał mi łazienkę,zacieki, duże pęcherze spuchniętego tynku i sztukaterii .sąsiad ubezpieczony w innym towarzystwie a jego wina zalania stwierdzona i bezsporna.TUZ wyliczył szkodę na 210zł. Na moją uwagę że to może na farby tylko wystarczy (nie wspominając o robociznie, tynku czy sztukaterii )zaproponowali mi wzięcie odpłatnego i niezależnego rzeczoznawcy którego opinię MOŻE uwzględnią. Pieniędzy nie odzyskałem Zakład jest nierzetelny i z czystym sumieniem go odradzam.
odpowiedz
Marek
2016-05-30 17:44
IP: 37.47.x.x
Wystraczyło zgłosić żadanie zapłaty kwoty xxx którą jest Pana zdaniem adekwatna do szkody. Dowolny zakład usługowy który mogłby zrealizowac usługę wystawia fakture proforma, jako załącznik do Pana pisma. Jeśli nie chcą zapłacić wystarczy pierwsza lepsza firma zajmująca się odszkdowaniami.... proste tylko się Panu/Pani nie che doprowadzić sprawy do końca..
odpowiedz
Krzysztof Kowal
2017-03-19 08:24
IP: 89.64.x.x
Już to wcześniej napisałem ale nie udało się. Robię to jeszcze raz: Zapomniał pan o Panu Bogu i o jeszcze innych ,, czynnościach " , które potrzebne są do ,, uzyskania " odszkodowania z tej ,, firmy ". Ma pan rację, tylko panu się ,, .... chce doprowadzać wszystko do końca.... " Do bardzo długiego końca. Dla pana to pikuś a ,, innym to się nie chce " Rozumiem że w pana przypadku to ,, standard " postępowania tej ,, firmy " w stosunku do niby ,, swoich " klientów. Brawo.
odpowiedz
An Be
2014-06-05 13:19
Uwaga na TUZ TUW ! Nie podpisujcie z nimi żadnych umów o ubezpieczenia. To oszuści i wyłudzacze składek. Nie wypłacają należnych odszkodowań i człowiek tylko się nadenerwuje wymieniając z nimi IRYTUJĄCĄ korespondencję. Dziady, a nie firma ubezpieczeniowa!!! Uciekać, omijać z daleka!! Niech się zarząd sam ubezpiecza i płaci składki, nie warci są grama klientów!! Kto im w ogóle pozwolił działać i dlaczego nikt ich jeszcze nie zamknął!?! Dobrze, że jest taki portal, gdzie można poczytać opinie o firmach ubezpieczeniowych i ustrzec się przed takimi złodziejami.. Zauważcie, że ta firma nie ma żadnej pozytywnej, czy nawet neutralnej, opinii. SZAJS i tyle!
odpowiedz
maria
2016-08-05 17:27
IP: 95.49.x.x
Zupelnie sie zgadzam - niepotrzebnie odnowilam ubezpieczenie na domek letnistkowy. Po miesiacu od zgloszenia szkody nie mam zadnej odpowiedzi od nich. Po trzech dniach wydzwaniania na rozne talefony (z reguly nie odbierane) dowiedzialam sie, kto prowadzi moja sprawe - i znowu nic. Telefon tej osoby nie odpowiada. Uszkodzony zostal dach przez burze z gradobiciem. Ubezpieczenie obejmowalo tego rodzaju straty. Chyba pojde do sadu. Maria
odpowiedz
Poszkodowana przez TUZ
2016-09-12 17:45
IP: 31.0.x.x
Mój domek letniskowy się spalił oddaje sprawę do sądu .oszukują ludzi
odpowiedz