pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

oszuści i złodzieje

2014-10-03 07:52

Adam

A to ciekawe , ja dostałem wezwanie do zapłaty za z groźbą windykacyjną za polisę którą nie zawarłem , pobrali sobie dane z symulatora , tak więc uważajcie nie wypełniajcie nic na necie bo potem ubezpieczycie auto u innego ubezpieczyciela a Liberty Direct i tak wam za pół roku przyślą windykację . Na szczęście są kancelarie prawne które się takimi sprawami zajmują wyłudzaniem , a do tego jeśli czujecie się oszukani i uważacie że ubezpieczyciel was oszukał maci na to kilka lat i takie sprawy kancelaria z którą współpracuję wygrywa , zresztą tą sprawą też się zajmie. A na konie sprawę trzeba upublicznić w mediach, niech ludzie zobaczą z kim maja doczynienia, a takie opinie rozchodzą się najszybciej. Jeśli firma tak postępuje ze swoimi klientami i naciąga niedoszłych klientów na ubezpieczenia, których z firmą nie zawarli, to już jest większa afera, oglądajcie telewizję to już niedługo reklama firmy jak działają, jeśli ktoś ma podobne sprawy zapraszam do kontaktu, chętnie udostępnię kancelarię z którą współpracuję,bo takie rzeczy nie mogą dziać się na rynku ubezpieczeń , to jest zwykły szantaż i groźby wysługiwanie się windykatorem , a do tego jak by było mało to żadna szanująca firma tak nie postępuje> Ja już nigdy tej firmy nikomu nie polecę. kontakt: wadamw@o2.pl jesli masz podobne problemy z tą lub inna firmą zapraszam do kontaktu.

2014-10-22 18:25

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan takie odczucia wobec naszej firmy. Uprzejmie proszę o wiadomość na maila: pawel.sadowski@lu.pl. Znając Pana dane i szczegóły sprawy, będę mógł bliżej przyjrzeć się zastosowanym procedurom i zweryfikować ich poprawność, a także udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-04 09:40

heniek

złodzieje

2014-10-12 14:28

sienkaa

Jestem po wypadku, którego sprawcą był ubezp w LD. Dostałam taka propozycje wyplaty odszkodowania, że sprawa wylądowała w sądzie. Za zwrot kosztów leczenia oraz wyrównania utraconego dochodu, można tylko pomarzyć. Tragediaaaaaa

2014-10-22 18:12

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowna Pani, chciałbym dowiedzieć się więcej o opisanej sprawie. Uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Chętnie udzielę Pani dodatkowych informacji i zweryfikuję zastosowane procedury. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-14 12:28

klient - rzecz jasna

skontaktować się z prowadzącym szkodę zakrawa na cud. oczywiście można dzwonić i dopytywać się dnia każdego co i jak na infolinię - natomiast osoba prowadząca szkodę (czy to z nadmiaru pracy czy też zwykłego olewactwa) raczej nie udzieli informacji mailowo, można pisać, pisać, pisać,pisać... i pisać. może brak jej po prostu kompetencji??? a tygodnie sobie mijają i fajnie jest.

2014-10-22 11:00

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Znając numer szkody, o którą chodzi, będę mógł skontaktować się z prowadzącym i zweryfikować proces obsługi, a także udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-16 09:09

michallhi

28 maja tego roku miałem wypadek z nie mojej winy. Inny kierowca zajechał mi drogę i uderzyłem. Samochód kasacja. Trasa toruńska, godziny szczytu. Wieczorem wylądowałem w szpitalu gdzie stwierdzono uraz skrętny kręgosłupa i stłuczenie klatki piersiowej. Złamań nie było. W listopadzie mam rezonans a pod koniec października zaczynam rehabilitację. Od maja jestem na zwolnieniu. Ból jest nie do wytrzymania. Na pytanie LD czy miałem zapięte pasy odpowiedziałem że z reguły zapilam a tego dnia nie pamiętam czy odpinałem. Mimo to zabrali mi 30 % za przyczynienie się do powstania szkody. No i to co jest najśmieszniejsze a zarazem żałosne te zabrane 30% było z kwoty 700 zł i wypłacili 490Zł. Żałosne. Myślą że odpuszczę ale ze mną nie będzie tak dobrze. Sprawą już zajął się mój adwokat i jeszcz za niego będą płacić. Ostatnio słyszałem że 1/3 spraw w sądach jest o odszkodowania, coś to świadczy. Ale skoro ich stać na sądzenie się zamiast wypłacić godziwe odszkodowanie to niech się sądzą.z czasem ogłoszą upadłość a my jako konsumenci uwolnimy się od nich. Polecam tu sprawdzone i z doświadczeniem takie jak PZU, WARTA.

2014-10-22 11:02

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowny Panie, żałuję, że ma Pan takie doświadczenia. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres pawel.sadowski@lu.pl. - chciałbym bliżej przyjrzeć się opisanej sprawie i zweryfikować zastosowane przez firmę procedury. Z góry dziękuję i pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-17 17:37

ala

oszuści miałam stłuczę nie z mojej winy kierowca ktory ją spowodował ma polisę u nich ja też kiedy tam zadzwonilam poinformowali mnie że polisa sprawcy została rozwiązana i nie mogą mi naprawić szkody prosiłam o zgłoszenie tej szkody do funduszu gwarancyjnego pan z infolini wciskał mi ciemnotę i kazał mi szukać sprawcy na własną rękę pomimo że informowałam firmę o tym że mam spisaną ugodę ze sprawcą kolizji Może ktoś z pańswa wie jak dalej pokierować tą sprawę bo firma uchyla się od naprawienia szkody

2014-10-22 10:38

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowna Pani, bardzo chciałbym przyjrzeć się bliżej opisanej sytuacji, na razie jednak dysponuję zbyt małą ilością danych, by odnaleźć ją w naszym systemie. Czy zechciałaby Pani przesłać mi wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl z numerem zaistniałej szkody? To pozwoli mi zapoznać się ze sprawą, zweryfikować zastosowane przez firmę procedury i wskazać możliwe rozwiązania. Z góry dziękuję i pozdrawiam - Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia.

2014-10-20 21:09

Hela

W sierpniu miałam wraz z synem i mężem wypadek. Kierowca ubezpieczony w LD na łuku drogi zjechał na nasz pas i uderzył w nas czołowo. Na miejscu wypadku była policja a nas zabrano do szpitali. Policja przyznała nam status osób pokrzywdzonych i skierowała sprawę do prokuratury przeciwko sprawcy. Pomijam fakt zaniżonej wyceny samochodu to LD wypłaciło nam połowę przyznanej kwoty "z uwagi na trwające czynności policji oraz brak możliwości pełnego odtworzenia przebiegu zdarzenia przez drugiego uczestnika wypadku". No cóż czekam nadal aż amnezja przejdzie sprawcy wypadku a likwidator opamięta się. Jeśli chodzi o szkody osobowe to nie zamierzam walczyc sama oddałam sprawę w dobre ręce. Mam nadzieję, że wywalczę to co mi się należy a n ie to co zechcą mi dac.

2014-10-22 10:49

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

Szanowna Pani, żałuję, że ma Pani takie doświadczenia związane z naszą firmą. Chciałbym zweryfikować zastosowane w toku likwidacji procedury, dlatego uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Mając więcej danych, będę mógł udzielić Pani dodatkowych informacji lub wskazać możliwe rozwiązania. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-10-24 13:21

michallhi

No i artyści z liberty reklamują zmianę nazwy jakby to było najważniejsze...ciekawe ile kosztował spot reklamowy. Ciekawe kiedy będą ogłaszać że wypłacają godziwe i uczciwe odszkodowania- zapewne nigdy... składki najniższe, ubezpieczają wszystko a jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to zostaje sądzenie się. NIEZADOWOLONY - CZTERY POSTY WYŻEJ

2014-10-28 17:25

Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, chciałbym poinformować, że odnaleźliśmy opisaną szkodę w systemie. Sprawa trafiła już do powtórnej weryfikacji, o której wynikach powiadomimy Pana w prywatnej korespondencji. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania lub wątpliwości, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Zachęcam do kontaktu. Z wyrazami szacunku, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia

2014-12-09 11:39

lukasz

Kupiłem auto sprowadzone od handlarzy z ubezpieczeniem liberty direct po 25 dniach dzwoni do mnie gościu ze naliczana mi 3 zł za dzień co powinienem mieć miesiąc jezidzic po za kupie auta i wypowiedział em im umowę liberty to po 30 dniach od zakupu dostałem sms ze mam zapłaci 800zl za polisę co już wcześniej zapłaciłem 3 zł za dzień za te pierwsze 25 dni nie rozumiem tylko jednego jak handlarz nabył umowę której nikt nie opłaciło a kupujący ma naliczana stawkę 3 zł za dzień i handlarz o tym nie informuje

2014-12-10 11:07

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł bliżej przyjrzeć się wdrożonych procedurom i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Chciałbym też zaznaczyć, że umowy pokomisowe są umowami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do dnia poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a kolejne składki pokrywa nabywca. Sprzedający auto ma obowiązek przekazania nabywcy pełnej dokumentacji oraz wszelkich informacji na ten temat. Jeżeli w Pana przypadku było inaczej, bardzo proszę o informację - mamy możliwość wykluczenia z programu tych punktów sprzedaży, które nie wywiązują się ze swoich obowiązków względem klientów. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2014-12-10 11:07

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł bliżej przyjrzeć się wdrożonych procedurom i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Chciałbym też zaznaczyć, że umowy pokomisowe są umowami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do dnia poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a kolejne składki pokrywa nabywca. Sprzedający auto ma obowiązek przekazania nabywcy pełnej dokumentacji oraz wszelkich informacji na ten temat. Jeżeli w Pana przypadku było inaczej, bardzo proszę o informację - mamy możliwość wykluczenia z programu tych punktów sprzedaży, które nie wywiązują się ze swoich obowiązków względem klientów. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-07 15:43

Arnold

O zgrozo, pod koniec grudnia miałem kolizję w której sprawcą był właśnie ubezpieczony w LD. Czytając te wypowiedzi aż włos jeży się na głowie. Ciekawy jestem co mnie czeka. Jak długo to wszystko będzie trwało i jak śmieszne pieniądze będą chcieli mi dać na naprawę. Tak czy inaczej zła wiadomość, nie jestem parówą i stać mnie na to żeby w razie czego ich przeciągnąć więc popstrykamy się w sądzie. Dlaczego ? Żeby frajerstwo nauczyć szacunku do ludzi.

2015-01-16 12:20

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, jeżeli chciałby się Pan dowiedzieć więcej o naszej firmie i stosowanych przez nią procedurach, zachęcam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Z chęcią odpowiem na wszystkie Pana pytania. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-01-30 09:41

Juzek89.229.1.31

prawda wyłudzaja kasei i na dodatek strasza windykacja banda

2015-02-08 18:58

mirmił z mirmiłowa89.66.31.215

czy opłata za powypadkowy przegląd (AC - szkoda całkowita) ponoszę ja czy jest to jeszcze opłata uiszczana przez ubezpieczyciela?

2015-02-10 09:20

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.72.232.184

Szanowny Panie, będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem szkody na adres ekspert@lu.pl. Mając wgląd w dane sprawy, będę mógł udzielić Panu więcej informacji na jej temat. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-07-14 01:29

michal85.221.252.222

Zgłosiłem szkodę po zderzeniu z sarną. Auto FORD KUGA 2009 rok wycenione na 43200zł 5 miesięcy temu. Do naprawy: 1. Zderzak przedni 2. Listwa uchwytu 3. Nakłada reflektora 4. Kratka zderzaka 5. Listwa ozdobna kraty 5. Osłonka wlotu powietrza 6. Reflektor 7. Osłonka reflektora 8. Błotnik 9. Izolacja błotnika 10. Nadkole 11. Nakładka zewnętrzna zderzaka 12. Kanał powietrza 13. Obudowa sterownika komputera. Zapomnieli: Lusterko, sprawdzenie komputera w serwisie (komputer wisi na jednym kablu!) Części wycenili na 2300zł - hehehe! CO lepsze obcieli uwzględniając amortyzację i chcą dać 1200 zł !!!! Lakierowanie na 700zł pięciu elementów! Najlepsze na koniec - robocizna 427zł. Znajdźcie mi debila który ma to za tyle naprawić!!!!!!!

2015-07-16 11:09

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, chętnie zweryfikuję procedury zastosowane przy wycenie szkody. Będę wdzięczny za wiadomość z numerem polisy – to pozwoli mi odnaleźć sprawę w naszym systemie i bliżej się z nią zapoznać. Z chęcią odpowiem też na wszelkie Pana pytania. Zapraszam do kontaktu – Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2015-07-20 17:48

Sławek31.61.138.159

To jest wszystko nic! Ja kupem samochod 1.5 miesiaca temu wykupilem jak myslalem i jak mi oferowali na infolinii cały pakiet OC i AC z wszystkimi bajerami oprocz naprawy w serwisie na oryginalnych czesciach co uważalem za niekonieczne.Pech chcial ze tydzień temu wyjechalem na wczasy i padł mi silnik nie dzwoniłem po lawete bo zaraz przy drodze byl mechanik to go tam zepchnąłem ale zadzwonilem po zastepczy samochod ktory jak mnie wczesniej zapewniała pani konsultantka kilka razy-mam w pakiecie niestety okazalo sie ze nic prawie nie mam z tego co mi tak miło pani oferowala tylko pakiet podstawowy w razie wypadku jakas wymiana opon i szyby??? Dramat!!! Przeciez mialo byc mnostwo innych opcji! Klamią i naciagaja ludzi!!! Wszystko jest dobrze jak sie nic nie dzieje tylko sie placi!!!!

2015-07-23 11:23

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.68.222

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Chętnie zweryfikuję poprawność informacji, jakie zostały Panu przekazane przy zawarciu umowy ubezpieczenia. Natomiast co do kwestii przyznania auta zastępczego, mówi o niej paragraf 46 OWU (https://www.lu.pl/doc/komunikacja/OWU_Komunikacja_2015_04_16.pdf). Stanowi on, że jednym z warunków skorzystania przez Ubezpieczonego ASS z pojazdu zastępczego po awarii jest uprzednie wykonanie usługi holowania unieruchomionego pojazdu (zorganizowane oraz opłacone przez centrum alarmowe), a także niemożność dokonania naprawy w terminie krótszym niż 48 godzin. Jeśli ma Pan jakieś pytania dotyczące tego lub innych zapisów, chętnie na nie odpowiem - jeszcze raz zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-01-07 18:06

MIKI164.127.141.181

SZKODA Z POLISY OC SPRAWCY WYMIGUJĄ SIĘ Z ODPOWIEDZIALNOŚCI DARŁMO ZJADY I PASOŻYTY NIE POLECAM NAJGORSZEMU WROGOWI ,A SPRAWĘ KIERUJE DO SĄDU

2016-01-08 13:33

Ekspert Liberty Ubezpieczenia89.65.70.146

Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią zweryfikuję zastosowane przez firmę procedury i odpowiem na wszystkie Pana pytania dotyczące zaistniałej sytuacji - niezależnie od dalszych kroków, jakie planuje Pan podjąć. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2016-03-26 21:54

poszkodowana94.254.178.1

LD to złodzieje i oszuści. Ubezpieczyłam u nich dom i teraz żałuję bo żeby dostać odszkodowanie za zalanie, muszę iść do Sądu, ale pójdę i od razu zmieniam ubezpieczyciela bo np. Warta jest jest super - samochód tak ubezpieczam i nie żałuję. LD nie liczą się z klientem. Na wszystko mają czas, tylko nie na to, żeby załatwić sprawę z odszkodowaniem. 30 dni trzeba czekać na odpowiedź odmowną, kolejne 30 na wyjaśnienia i kolejne na kontakt z likwidatorem, zero profesjonalizmu. Reklamują się w TV bo inaczej nikt nie kupowałby u nich ubezpieczenia.