pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

oszuści i złodzieje

2014-07-14 02:30

szil

Kupiłem auto w komisie ,dali mi jakąś nieopłaconą polise ld facet w komisie powiedział ze oni zadzwonią w celu ustalenia składki i tak się stało za 4dni ,zadzwoniła pani i wyliczyła mi składke 900zł z groszami podziekowałem tej pani i powiedziałem ze to zbyt duża składka i się nie zgadzam . Nastepnego dnia pojechałem do agenta ubezpieczeniowego tam gdzie zawsze ubezpieczam auto , mój agent wypowiedział umowe w ld mam to na pismie i z pieczatką ,Jednak ld przysyłają mi tą kwote do zapłaty i straszą komornikiem a umowe wypowiedziałem im w ciągu 5 dni od zakupu samochodu.

2014-07-16 11:08

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@nigdyliberty: Witam, kieruję Zespołem Obsługi Klienta w Liberty Direct i chciałabym poznać przyczyny Pana/Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres aneta.linek@libertydirect.pl - numer polisy i krótki opis sprawy pozwolą mi zweryfikować zastosowane procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-16 11:09

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Neva: Dzień dobry, chciałabym poznać przyczyny Pana / Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Numer polisy lub szkody pozwoli mi zweryfikować proces obsługi i udzielić bardziej szczegółowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-16 11:10

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@gosć: Dzień dobry, chciałabym dowiedzieć się więcej o przyczynach Pani/Pana opinii. Będę wdzięczna za przesłanie numeru polisy (lub szkody) na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając te dane, będę mogła przeanalizować proces obsługi i udzielić Pani/Panu dokładnych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-16 11:12

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Szil: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres aneta.linek@libertydirect.pl. Mając numer Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się sytuacji i określić jej przyczyny. Być może został Pan źle poinformowany o warunkach umowy przy zakupie samochodu? Niestety, zdarza się, że komisy nie dostarczają klientom wystarczających informacji lub nawet wprowadzają ich w błąd. Jeżeli tak było w Pana przypadku, również proszę o wiadomość - mamy możliwość wykluczenia takich placówek z naszego programu. Pozdrawiam, Anera Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-18 21:59

emerytka

Oszuści,bez kompetencji.Mam nadzieję,że zbankrutują.

2014-07-21 12:18

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@nigdyliberty: Witam, kieruję Zespołem Obsługi Klienta w Liberty Direct i chciałabym poznać przyczyny Pana/Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres aneta.linek@libertydirect.pl - numer polisy i krótki opis sprawy pozwolą mi zweryfikować zastosowane procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-21 12:24

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Neva: Dzień dobry, chciałabym poznać przyczyny Pana / Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Numer polisy lub szkody pozwoli mi zweryfikować proces obsługi i udzielić bardziej szczegółowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-23 10:01

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@emerytka: Szanowna Pani, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na mój adres:aneta.linek@liberty.direct.pl. Chciałabym dowiedzieć się więcej o Pani dotychczasowej współpracy z naszym towarzystwem. Mając numer Pani polisy, będę też mogła udzielić Pani dodatkowych informacji na temat sprawy i zastosowanych procedur. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-27 10:20

Marcin

Dziękuję wszystkim za te opinie. Zastanawiałem się nad przejściem do Liberty (skuszony ceną), ale po tym co przeczytałem na tym forum, zacząłem zadawać pytania "konsultantowi" (okazuje się że podczas pierwszej rozmowy nie powiedział mi o wszystkich "szczegółach", takich jak amortyzacja czy udział własny w AC)... cóż, jednak zostanę u obecnego ubezpieczyciela. Po co kupuje się AC? Czy ktoś z tych co "oszczędzili" liczył sobie ile warty jest dla niego czas i nerwy przy ewentualnej szkodzie? Ja wolę zapłacić więcej za komfort załatwienia sprawy bez udziału sądu i prawników. Za nerwy i niedogodności związane z przedłużającą się naprawą samochodu nikt nie zwraca pieniędzy...

2014-07-28 09:44

jk

UWAGA!!!!!!!! jeśli będziecie chcieli wypowiedzieć umowę nie wpuszczą was nawet do firmy! Wysyłajcie pocztą za potwierdzeniem odbioru. Niestety mimo skutecznego wypowiedzenia spodziewajcie się wezwania do zapłaty i windykatora!!!

2015-01-13 17:15

ADAM

asz tak tragicznie z nimi to absurd co za ludzie tam pracujom ej to jak za okupaci a to unia takim posady daje

2014-07-30 08:35

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Marcin: Szanowny Panie, chciałabym zapewnić, że nasi konsultanci zawsze informują klientów o wszystkich aspektach umowy, a treść OWU jest czytelna. Warunki, na których oferowana jest polisa, są też odpowiednio elastyczne – klient może wpływać na poszczególne elementy umowy tak, aby otrzymać produkt jak najlepiej dopasowany do swoich potrzeb. Jeżeli ma Pan jakieś pytania związane z ofertą Liberty Direct, chętnie udzielę Panu dodatkowych informacji – mój adres to aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-30 08:36

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@jk: Witam, kieruję Zespołem Obsługi Klienta w Liberty Direct. Uprzejmie proszę o przesłanie na mój adres (aneta.linek@libertydirect.pl) wiadomości z numerem wypowiedzianej polisy. To pozwoli mi zapoznać się z sytuacją i zdiagnozować jej przyczyny, a także wpłynąć na dalszy proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-08-05 13:11

Witek

Wszystko jest dobrze do czasu, czyli do czasu szkody. Doradcy są dostępni, pomocni i kompetentni do momentu chęci zgłoszenia szkody. Później już tylko : "proszę zadzwonić innego dnia", " proszę zaczekać na linii....jeszcze proszę czekać, bo muszę się z kimś skontaktować", ciągle zajęta infolinia i nikt nie oddzwania. Trzeba po prostu poczekać aż termin zgłaszania szkody minie. Miałem małą stłuczkę i wielkie problemy z uzyskaniem takich pieniędzy, że drożej wyszło wyklepanie maski i malowanie u najtańszego lakiernika.

2014-08-08 19:38

Owoc

Opłaciłem polisę OC i AC na miesiąc przed zakończeniem , a mimo to otrzymałem dwa wezwania do zapłaty z groźbą wpisania do Krajowego Rejestru Długów oraz nasłania na mnie firmy windykacyjnej. Oczekiwanie na połączenie telefoniczne 12 minut na mój koszt i sprawa nie została załatwiona ponieważ panienka chciała coś wyjaśnić i kazała czekać więc poprosiłem żeby zadzwoniła jak ogarnie ten bałagan. Na emaile wysyłane do BOK tej firmy nikt nie raczy odpowiedzieć. Jednym słowem wielki bałagan.

2014-08-25 08:45

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Witek !3ycqIs6zYM: Szanowny Panie, chciałabym prześledzić proces Pana obsługi. Będę wdzięczna za wiadomość na adres:aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się zaistniałej sytuacji i pomóc w jej rozwiązaniu. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-08-25 08:46

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Owoc: Szanowny Panie, jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Będę wdzięczna za przesłanie wiadomości z numerem Pana polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi bliżej przyjrzeć się sprawie i przyspieszyć jej rozwiązanie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-08-27 12:06

OLA

NIE BRAĆ POLISY NAWET ZA DARMO !!!!!! OSZUŚCI

2014-08-27 12:07

OLA

PODPISUJE SIE POD KAŻDYM NEGATYWNYM KOMENTARZEM!!!! ZNAM TYCH ZŁODZIEJI Z AUTOPSJI !!!!!!

2014-09-02 08:15

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@OLA: Szanowna Pani, jeżeli jest Pani naszą klientką, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Dysponując Pani danymi i opisem sprawy, będę mogła pomóc w jej rozwiązaniu i udzielić Pani dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct