pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

oszuści i złodzieje

2014-04-02 12:41

ERW

Jeżeli mają Państwo problem z wypłatą odszkodowania lub kosztorys według Państwa jest za niski skontaktujcie się z Nami. Pomożemy a w przypadku zaniżonego kosztorysu dot. ubezpieczenia OC dopłacimy dla Państwa do szkody! www.erw.com.pl oraz biuro@erw.com.pl

2014-04-17 15:30

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Magda: Szanowna Pani, jestem kierownikiem działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Próbowaliśmy odnaleźć Pani sprawę w bazie, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić ze względu na zbyt małą ilość danych. Uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres mailowy:katarzyna.krokos@libertydirect.pl. To pozwoli nam bliżej przyjrzeć się opisanej przez Panią sprawie i zweryfikować proces obsługi. Dziękuję, że zwróciła Pani naszą uwagę na zaistniały problem - pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-02 02:50

Zenek

uwaga na Liberty! Po zapytaniu o wyliczenie oferty przysłali już gotową umowę, myślałem, że to tylko propozycja, a tu dostaję ponaglenie, by zapłacić!!! Nie polecam, nie polecam!

2014-05-08 09:57

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Zenek: Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan podobne doświadczenia. Nasza firma nie traktuje przesyłanych ofert jak wiążących umów. Być może doszło przy Pana obsłudze do nieporozumienia. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dysponując Pana danymi kontaktowymi - będę mogła skontrolować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik działu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-05-08 21:42

bogus

Ukradli mi auto ubezpieczycieli mi na 31000zł,a po pół roku wycenili na 17tys,to praktycznie według ich obliczeń po następnym pół roku jego wartość złóź się do zera-mało tego unikają udzielania informacji i zwlekają wypłaceniem,

2014-05-12 08:57

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@bogus: Szanowny Panie, ponawiam swoją prośbę o przesłanie numeru polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozwoli mi to zweryfikować zastosowane przez firmę procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Liberty Direct

2014-05-30 18:17

dupa_dupy

Czytam to wszystki i śmiać mi się chce. Za pomalowanie boku w passacie 2004 8 tysięcy wypłacili? Ponad połowę wartości samochodu? LOL. Ktoś zaniża cenę naprawy? A nie łaska oddać do warsztatu i za bezgotówkę naprawić? Nie, polaczki zawsze kombinują, że musi coś na rękę zostać.. żal i tyle. AC z wpłatą własną? Czytać warunki umowy a nie płakać nad rozlanym mlekiem. Ja w libercie mam od kilku lat i zdarzyło się z premium assistance skorzystać kilka razy, za każdym razem oczekiwanie na lawetę poniżej godziny. Laweta, zmiana koła, zero problemu. Raz naprawiałem też po stłuczce, przyszedł koleś na wycenę, chciał mi 800pln dać, puknąłem się w czoło i oddałem do serwisu, 3500 wyszło, bo jakieś pierdoły się pourywały pod zderzakiem, tydzień i po problemie. Trzeba mysleć, a nie lamentować. PZU spoko, ale jak mam za OC z Assistance płacić 2x tyle co w liberty to dziękuję.

2014-05-30 21:25

oszukany

ta firma to naciągacze kupiłem auto w komisie miała być umowa na zjazd do domu i finito podpisałem umowe z drugą firmą jedniodniowych sie nie wypowiada a ono przedłuzyli na rok i teraz naliczyli mi 845 zł za auto 1.000 uwazajcie na tych złodziej i naciągaczy

2014-06-04 08:53

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@oszukany: Szanowny Panie, spieszę z wyjaśnieniem. Polisy pokomisowe są polisami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do daty poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a nabywca auta odpowiada za płatności do końca trwania umowy lub jej wypowiedzenia. Przy zakupie auta w komisie powinien Pan otrzymać dokument polisy, gdzie na pierwszej stronie znajdują się wszystkie najważniejsze informacje - m.in. data zawarcia umowy, zakres ochrony, okres ubezpieczenia i dane pojazdu. Niestety, zdarzają się przypadki, w których komisy udzielają swoim klientom błędnych informacji na temat polisy. Być może tak było w Pana przypadku? Jeżeli prześle Pan swój numer polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl, będę mogła sprawdzić dane komisu, w którym zakupił Pan auto. Istnieje możliwość wykluczenia go z naszego programu. Z góry dziękuję i pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-06-04 19:40

szukana

Jedno wielkie bagno, totalne złodziejstwo w biały dzień. Czemu ich nie powsadzaja do puchy.

2014-06-04 19:50

oszukana

Odradzam wszystkim ubezpieczenia tam auta , oszukuja jak tylko mogą. Wy powiedziałam im umowe oc a oni żądają ode mnie jakiejs dodatkowej kwoty nie mam pojecia z kãd im sie to wzieło.Poprostu masakra.

2014-06-09 18:48

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@szukana: Szanowna Pani, chciałabym poznać przyczyny Pani opinii - zapraszam do przesłania wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-06-10 08:44

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@oszukana: Szanowna Pani, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając numer Pani polisy, będę mogła zweryfikować proces obsługi i udzielić Pani konkretnych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-06-14 11:37

Renata

Wielkie złodziejstwo sprawca kolizji przyznał się do wszystkich wyrządzonych szkód mimo to LIberty Direct pozwoliło mi pomalować plastikowy element i wypłaciło 400 PLN, złodziejstwo i oszustwo w biały dzień nikomu nie życzę przymusu współpracy z tą pseudoubezpieczalnią, niestety moja sprawa skończy się w sądzie co znacznie wydłuży wypłatę świadczenia ale inaczej nic od tych złodzieji nie odzyskam.

2014-06-17 09:13

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Renata: Szanowna Pani, chciałabym bliżej przyjrzeć się opisanej przez Panią sytuacji. Uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy lub szkody na adresaneta.linek@libertydirect.pl - to pozwoli mi zweryfikować proces obsługi sprawy. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-06-18 12:39

Jakub

Nigdy więcej żadnej polisy u tego ubezpieczyciela!!!! Tak jak ich wcześniej polecałem znajomym tak teraz odradzam zarówno im jak i moim Klientom oraz ludziom na moich forach motoryzacyjnych, aby ostrzec znajomych. Od dwóch miesięcy nie mogą zwrócić składek za cały pakiet ubezpieczeń po sprzedaży samochodu. Mimo wysłania wiadomości na każdy z adresów mailowych - odpowiada tylko automat. Dokumenty podpisane własnoręcznie i wysłane. Sprawa została zgłoszona do KNF. Jak tylko wrócę z delegacji sprawa trafia do sądu i skarga do Rzecznika Ubezpieczonych. Pismo o natychmiastowe wypłacenie reszty składek wraz z odsetkami za zwłokę również już dostali i nadal nikt się nie odezwał. Parodia a nie firma !!!! Widać, że tego burd$#$ nikt nie ogarnia. Dostają wszystkie załączniki w mailu a widzą tylko ten co chcą. Widzą ile mają wypłacić ale prośby o wypłatę już nie zauważają. Jak sam tytuł mówi: "oszuści i złodzieje"!

2014-07-07 18:18

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Jakub: Szanowny Panie, ponawiam prośbę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając dane Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-07-09 08:32

nigdyliberty

Niesamowity problem z wypowiedzeniem polisy i bardzo nie miła obsługa.

2014-07-10 21:18

Neva

Złodzieje, oszuści i kłamcy. Żerują na nieszczęściu ludzkim. Mam nadzieję, odbije się to im rykoszetem.

2014-07-10 21:21

gosć

Bardzo niekompetentni pracownicy, na każdym szczeblu kontaktu. Ludzie stanowczo odradzam!!!!!! z daleka od tych hien.