pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 15

Kontakt
  • Link4
  • AXA Direct
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

ostrożnie z MTU

2010-12-10 18:55

maxx

Nie dość, że składkę OC naliczyli 2 razy wyższą, bo samochód zaklasyfikowali jako ciężarowy.. to jeszcze trzeba się dopominać o historię ubezpieczenia oraz listowne potwierdzenie wypowiedzenia OC bo wg nich e-mail wystarczy. Uwaga Klienci, nie dajcie się złapać bo będzie was to słono kosztować!!!!!!!!! CZYHAJĄ NA KAŻDY BŁĄD LUB NIEDOPATRZENIE KLIENTA - niemałą część dochodu tej firmy stanowi sytuacja kiedy osoba nabędzie samochód wraz z ich OC i nie wypowie umowy w ciągu 30 dni. Potem naliczą stawkę na MAXXXA!

2015-01-24 16:55

Magdalena

Hej...Dokładie,zadnych ponagleń,ja nie dostałam polisy,po jakims czasie zadzwoniłam,a pan poinformowal mnie,ze zerwali umowe,poniewaz zaplacilam po czasie....ile mnie to kosztowalo..?3400zł,komornik zabral mi wyplate i nie mam za co życ...

2012-04-04 00:49

Pracownik MTU

"niemałą część dochodu tej firmy stanowi sytuacja kiedy osoba nabędzie samochód wraz z ich OC i nie wypowie umowy w ciągu 30 dni. Potem naliczą stawkę na MAXXXA!" - z pewnością dysponuje Pan niezwykle sprawdzonymi i potwierdzonymi informacjami :) :) :) W opisanej sytuacji proszę wskazać winę ZU??? Czy to Nasza wina, że Pan nie dopilnował swoich obowiązków? Nie poinformował firmy o zniżkach jakie posiada, tak aby składka mogła zostać wyliczona z ich uwzględnieniem. Jeżeli Pan nie wypowiedział umowy, nabywca takie wypowiedzenie wysłał do MTU (wysłał umowę kupna sprzedaży na której widnieją Pana dane) - Towarzystwo przez 30 dni czeka na Pana decyzję. Brak decyzji oznacza kontynuację polisy - jeżeli nie dał Pan znać w tym czasie jakie ma zniżki - ZU nie nalicza ich wcale (bo niby skąd ma wiedzieć, czy Klient je ma czy po prostu zapomniał wysłać zaświadczenie). Ale proszę być spokojnym. Wystarczy zadzwonić i przedatwić dokument. Ps. poza tym prawo w tej kwestii już się zmieniło...

2014-12-05 15:32

Johnuss

Witam ,odświeżę temat . Rzeczywiście przepisy uległy zmianie - tylko które ?. Po kupnie samochodu "odziedziczyłem" OC które wypowiedziałem po 14 dniach od zakupu. Na infolinii nie zostałem poinformowany o zadnym naliczaniu składek za te 14 dni więc skąd niby miałem wiedzieć że muszę przedstawić jakiekolwiek dokumenty aby udokumentować przysługujące mi zniżki. Miedzy czasie ok 2-3 dni po nabyciu auta zawarłem umowę OC z ubezpieczycielem u którego mam ubezpieczenie od kilku lat . Po ok 3 tygodniach od zakupu dostaję pismo z MTU z blankietem naliczonej składki (<szok> przy potwierdzeniu mailowym rozwiązania umowy również nikt nie wspomniał o jakiejkolwiek kwocie do zapłaty ) żeby tego było mało - list otrzymałem dnia 25 danego miesiąca a termin płatnosci był na dzień 14 również danego miesiąca.

2012-09-26 15:28

budzy

Zgadzam się, banda złodziei czyhających na błąd własnych klientów, sam przez to przeszedłem. NIE POLECAM !!!

2012-10-16 21:51

BARDZO NIEZADOWOLONA

Spotkała mnie dokładnie taka sama sytuacja! Kupilam samochód, poprzedni właściciel zakupił polise w firmie ubezieczeniowej (MTU) . Uzyskalam informacje z kilku zrodel ze kontyuacja tej umowy bedzie najkorzystniejsza. Nie otrzymałam informacji ile dokładnie bede musiała zaplacić przez podpisaniem umowy. Doradca ubezpieczeniowy twierdził, że nie jest w stanie tego wyliczyc (nawet w przyblizeniu) dopiero po spisaniu i wysyłce dokumetów, wysla mi listownie wycene. Czekalam 3 tygodnie choc mialo to trwac od tygodnia do dwoch. Odwiedziłam znow poczte , telefonicznie trzeba bylo sie dopominac o przesłanie polisy, co uczynili droga mailowa. dokumenty dostalam na dwa dni przed upływem zapłaty. Kwota była lekko szokująca. Najleppsze ze umowe podpisalam 10,08 polise wystawili tydzien pozniej dokladnie tego samego dnia do kiedy mogłabym odstapić od umowy.. a dokumenty przysłali 29.08. Teraz przysłali i oferte skladka caloroczna, jest warta prawie tyle samo co samochod i jednoczesnie 2 a nawet 3 krotnie wyzsza niz u konkurecji !!!! NIGDY WIECEJ MTU!!! Zlozyłam wypowiedzenie, nachanie dzwoni pani z poczty ze wyliczy to na moja korzysc, ze zaswiadczenie z taty towarzystwa ubezpieczeniowego było niekompletne ze nie ma tam ino o okresie od kiedy tata ubezpiecza swoj samochod, ze napewno policzyli same zwyzki... choc na pismie wyrażnie pisze wytluszczonym drukiem"Mamy dla Pana dobre wiadomości..."(hahaha) ble ble " po uwzglednieniu wszystkich znizek ..." BEZNADZIEJNA FIRMA NIE POLECAM !!!!!!!

2013-02-22 21:46

wojtek

Złodzieje doszło do szkody dość że zabrali procenty za bez szkodową jazdę to musiałem zwrócić całą sumę wypłaconą poszkodowanemu

2011-01-31 11:14

Zbigniew Karwacki

"Zapraszam" wszystkich do MTU. Tam dopiero dowiedzą się jak działa system ubezpieczalni w Polsce. Jak widze reklamę MTu to cholera mnie bierze. Ale do rzeczy: Otóz w roku ubiegłym facet przyłozył mi w tył mojego auta. Auto kupiłem w III Rzeszy i był to Mercedes Vito F. Nie moja wina ale potraktowali mnie jakbym to ja był sprawcą wypadku. Wartośc auta wynosiła 7.200 euro. W MTU wartośc tego auta spadła do 2.5 euro. Załatwianie spraw tylko przez komunikator i od czasu odezwie się jak płeć piękna, która gada jak katarynka. Jeszcze jedno. Zostałe ukarany tym , że nie kupiłem polskiego auta tylko z III Rzeszy kwotą 1.500,00 zł. W MTU są sami najwyższej rangą stwórcy i wiedzą jak skubać ludzi. Są lepsi niż klechowie. Ale jam mam juz to za sobą. Serdecznie podrawiam i przestrzegam przed tym biurem ludzi rozsądnie myślacych, głupków nie brakuję.

2012-05-06 08:26

bartek

jakaś osoba może pomóc POMOC poszkodowanym... pomyśl i zadzwoń...może oni pomogą ..ja kiedyś korzystałem z kancelarii prawnej i....nie jest to takie straszne i drogie ....pomogli !!!!

2012-12-27 12:17

Ewa Trzeciak

Nie wiem jak ktoś kto używa określenia III Rzesza dla kraju naszych zachodnich sąsiadów może uważać się za rozsądnie myślącego... I do tego podpisać się pod tym imieniem i nazwiskiem. Nie dziwię się, że tak Pana potraktowali w MTU. Pozdrawiam i życzę więcej rozsądku w Nowym 2013 Roku!

2011-04-07 10:18

doro

Ja kupiłam auto z ubezpieczeniem w tej badziewnej firmie. No i się zaczęło - wysyłanie przebiegu ubezpieczenie, polis itp. Wysłałam im zaświadczenie o przebiegu z poprzedniego TU i polisę sprzed tego okresu gdzie jest napisane, że mam 60% zniżek a kontynuację widać na zaświadczeniu - logiczne. Ale MTU odpisuje na maile, tak jakby nie widział zaświadczenia :D że ta polisa jest sprzed 3 lat :D Po prostu jak u Kafki - nigdy więcej tego badziewia - czekam do lipca i wypowiadam umowę. Jeszcze się z taką niekompetencją nie spotkałam - no chyba, że to celowe działanie. Wysyłane maile - odpowiedzi po 2 tygodniach, mimo że w historii maili widać, ze wysyłałam juz wszystko co było to oni i tak odpisują, ze tego nie mają. Teraz wysłałam im dokumenty pocztą, bo na infolinii nie widzą dokumentów wysyłanych mailem. Koszmar!!! Czekam jeszcze do końca tygodnia i piszę skargę do rzecznika ubezpieczonych i do gazet.

2012-01-04 18:20

u

Witam, mam bardzo podobną sytuację, jak się skończyła sprawa bo już 3 miesiąc się męcze i nie potrafią uwzględnić mi zniżek które posiadam.

2012-01-23 15:33

MTU

Jeśli problem, który opisałaś nadal nie został rozwiązany, proszę wyślij zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości zamieść hasło FORUM, w treści dane osobowe oraz nr polisy), a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy interwencję. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2015-01-16 16:33

bartek

wysłałem wam skargę ale i tak odpisujecie to samo!!!!!!!!banda złodziei ale jest na was sposób firma zajmująca się odszkodowaniami wie jak z wami gadać a wam szybko dupa mięknie!!!!!!jak sprawa idzie do sądu wtedy macie całkiem inną śpiewkę!!!złodzieje

2012-03-03 03:19

wow

Polisa sprzed 3 lat nie dowodzi 60% zniżek chociaż są potwierdzenia kontynuacji ubezpieczenia, na nich nie jest wpisana wysokość zniżek, a w tym czasie mogło być np 6 szkód ( albo i więcej). Myślenie nie boli, naprawdę! A zniżki? Na e-maila wysyłają natychmiast, jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej

2012-03-03 03:21

wow

Polisa sprzed 3 lat nie dowodzi 60% zniżek chociaż są potwierdzenia kontynuacji ubezpieczenia, na nich nie jest wpisana wysokość zniżek, a w tym czasie mogło być np 6 szkód ( albo i więcej). Myślenie nie boli, naprawdę! A zniżki? Na e-maila wysyłają natychmiast, jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej

2011-04-15 08:44

gosc

Panowie każdy ubezpieczyciel krętaczy jak trzeba wyplacic pieniądze;poczytajcie o ludziach ubezpieczonych na terenach dotknietych przez powodż.

2011-05-16 10:38

spidaw

MTU to złodzieje i oszuści! miałem wypadek nie ze swojej winy.Sprawca OC ma w MTU. Na miejscu była policja sprawca przyznał sie do winy. Ogledziny mialem zrobione, wycene auta tez. Szkoda była całkowita. I co? Cisza!! Po wypłacie odszkodaowania ślad zaginąl. Dzwoniąc tam ciągle mówią mi że trwa modyfikacja mojej sprawy. Ze wszystko jest w toku. śmieszne. Od wypadku mija 3 m/c i nikt o niczy nie raczy mnie poinformować. Jak widac mtu nie obowiązują żadne terminy wypład. Ale ja tego tak nie zostwie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2013-02-27 23:24

pik

a czego jeszcze oczekujesz skoro dostałeś odszkodowanie?

2011-07-08 00:37

MoLan

To patrzcie tu, co robi MTU ! 1) Ubezpieczam już drugie auto w MTU i to jest o dwa za dużo. 2) Wysyłają druki polisy , których nie potwierdzają ani telefonicznie, ani żadną inną drogą. Sytuacja komplikuje się w chwili przedłużenia umowy. Kiedy nie otrzymają wpłaty w terminie ani myślą ponownie wysłać druki zakładając, że pismo mogło nie trafić do rąk kontrahenta. Nie wysyłają też upomnień. Potrafią jedynie przekazać sprawę firmie windykacyjnej. Najczęściej jest to wrocławski "Lexus". Taka sytuacja przytrafiła mi się w tym roku i jestem w szoku. Mam 3 auta i niekoniecznie pamiętam kiedy kończą im się polisy. Z innymi ubezpieczycielami nie ma żadnych problemów. Nie zalegam z niczym, ponieważ upewniają się , że informacja do mnie dotarła. Tu...Kanał i windykator z pałą. 3) To nie wszystko. Dziś mijają 2 miesiące kiedy po wezwaniu windykatora opłaciłam polisę i do tej chwili nie otrzymałam potwierdzenia tego faktu z MTU pod postacią nowej polisy i wkładki do dokumentów. 4) Kiedy zadzwoniłam zirytowana tym stanem rzeczy do odpowiedniego działu otrzymałam zapewnienie, że jeszcze tego dnia otrzymam polisę. 5) A jakże!!! Otrzymałam na maila druk wpłaty na kwotę, którą uiściłam dwa miesiące temu !!! 6) Po moim pisemnym upomnieniu, że mają burdel na kółkach zapadło głuche milczenie... CIEKAWE KIEDY UZYSKAM OPŁACONĄ POLISĘ OC???!!!

2014-10-23 15:41

łnlm

,ą. p . nuju

2011-07-08 16:31

Justyna Szymańśka

Drodzy Forumowicze, jeśli w Waszym odczuciu doszło do jakichkolwiek zaniedbań ze strony osób reprezentujących MTU SA, wyślijcie proszę zgłoszenie na adres SKARGI@MTU.PL (w temacie wpiszcie hasło FORUM, a w treści wskażcie nr polisy/ nr szkody i dane osobowe). To skrzynka dedykowana przez Towarzystwo sprawom problematycznym, o których piszecie. Pragnę Was zapewnić, że wszystkie Wasze uwagi są wnikliwie analizowane. W dążeniu do osiągnięcia celu nadrzędnego – wysokich standardów obsługi Klienta - staramy się niezwłocznie eliminować ujawnione dzięki Wam nieprawidłowości. Dziękując Wam za udział w procesie doskonalenia usług MTU SA, pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU SA, Grupa Ergo Hestia).

2015-02-08 22:16

Ziutek178.235.123.12

HA HA HA ! Dobre ;)

2011-09-14 18:10

Jacek

To ciekawe ale taki sam adres podaje Pani dla ubezpieczonych w Hestii.... Proszę zobaczyć w opiniach o Ergo Hestia. Ja na szczęście już się uwolniłem od tego dziadostwa.

2012-01-23 15:32

MTU

Jeśli problem, który opisałaś nadal nie został rozwiązany, proszę wyślij zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości zamieść hasło FORUM, w treści dane osobowe oraz nr polisy), a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy interwencję. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2012-11-15 06:39

remo

Bzdury Pani Justyno Niestety kupiłem auto z polisą MTU , szczęście w nieszczęściu do końca polisy pozostało 40 dni .Za cały okres ubezpieczenia tj.od 25 .10 do 30.12 czyli 2 miesiące i parę dni naliczyliście stawkę prawie jak w innych ubezpieczalniach za 6 miesięcy Mam nadzieję ,że po paru negatywnych opiniach ogłosicie upadłość - czego bardzo gorąco życzę

2012-11-15 15:51

MTU Biuro Reklamacji

remo, prawdopodobnie poprzedni właściciel pojazdu uprawniony był do zniżek z tytułu bezszkodowego przebiegu ubezpieczenia. Po zmianie właściciela pojazdu, Ubezpieczyciel dokonuje ponownej kalkulacji składki, od dnia zbycia pojazdu, z uwzględnieniem zniżek/ zwyżek przysługujących nabywcy. Wobec braku ww. informacji wyliczono składkę podstawową. Wyżej opisana procedura wynika z Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, Art. 31. ust.2. Jestem przekonana, że opisany przez Ciebie problem znajdzie pozytywne rozwiązanie - proszę wyślij na adres SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości wpisz hasło FORUM), kopię prawa jazdy (wszystkich współwłaścicielu) oraz aktualne zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia OC komunikacyjnego (wystawione przez poprzedniego Ubezpieczyciela), a niezwłocznie po otrzymaniu dokumentacji dokonamy korekty składki ubezpieczeniowej. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2012-12-05 22:17

szkoda nr 93639/2012

Właśnie wysłałem wam mailem na wskazany adres opis wspaniałego traktowania Poszkodowanego przez MTU i bardzo jestem ciekaw, jaka bedzie reakcja;)

2012-12-29 18:21

andrzej

HA HA ale śmieszne do was można pisać, co boicie sie że ludzie to czytają wami powinna zająć sie prokuratura albo chociaż mała reklama w tv np. w jakis programie reporterskim

2015-01-24 17:16

Magdalena

To całkiem nie głupi pomysł....trzeba się tym zająć !

2013-05-22 17:43

janosik

Spierdalaj

2013-06-01 18:03

MAX

WITAM OTÓŻ CHCĘ PRZESTRZEC KIEROWCÓW PRZED MTU MAM AUTO KASCO ,I PEWNEGO DNIA PĘKŁA MI SZYBA CZOŁOWA SAMOCHÓD STAŁ NA PODWÓRKU ,ZADNYCH OZNAK ZEW, FIRMA ODMÓWIŁA WYPŁATY ODSZKODOWANIA BO NIE PŁACI ZA ZJAWISKA TERMICZNE.

2013-11-22 20:02

m

Złodzieje, złodzieje i jeszcze raz złodzieje !!!!!!

2015-01-16 16:29

bartek

złodzieje jak ich mało!!!!!!!!!!!!!

2011-11-02 13:52

WKURZONY

Nigdy ubezpieczenia w MTU. Dla mnie to firma naciągacz. Wysłałem wypowiedzenie umowy to biedakom nagle pismo dotarło po dwóch tygodniach i jak na złość pieczatka im się zamazała tak że mojego wypowiedzenia nie mogli zatwierdzić. A ja i pani z okienka u której wysłałem jakoś sie doczytaliśmy. Nigdy więcej MTU.

2011-12-09 10:21

Grzesiek

Zachęcam do lektury, w której opiszę szczegółowo jak faktycznie wygląda współpraca z MTU. Niestety wspomnienia z firmą nie pozostają miłe. Jak wiadomo każdy dziś szuka oszczędności więc niestety zostałem zmuszony do nawiązania współpracy z innym towarzystwem i w tym momencie zaczęły się schody. Pomijając fakt, że na początku współpracy dostałem kwity do opłacenia OC trochę po fakcie i była to oczywiście "moja wina"...Później poprawa i dostałem kwity na cały rok.. ale zawsze jest jakieś ale... Wypowiedzenie umowy nie jest takie proste jak się czyta na papierze. Dzwonię na infolinię aby dowiedzieć się, gdzie są agenci by zgodnie z pismem wręczyć wypowiedzenie. Uzyskuję odpowiedź i zmierzam do agenta ubezpieczeniowego, którego pierwsze pytanie brzmi "a czy my byliśmy umówieni?" Przepraszam, że zapomniałem- do nawiązania umowy nie trzeba się umawiać. Ba, mało tego moje wypowiedzenie agent MTU musi skonsultować bo jak mniemam NIE ZNA PROCEDURY postępowania w takim przypadku. Tak więc czekam blisko pół godziny ponieważ pracownik poczty przecież ma ważniejsze zadania niż poszanowanie czasu człowieka pracującego a jednocześnie klienta, a praca w urzędzie pocztowym uczy tępa obsługi klienta. Jak się okazuje agent MTU nie ma uprawnień do odebrania ode mnie wypowiedzenia i kieruje mnie do drugiego agenta MTU, który w tym czasie nie pracuje... Więc ponownie dzwonię na infolinię i tym razem dowiaduję się, że mogę wysłać listem moje wypowiedzenie lecz będzie się liczyć data wpływu. Znając już pracę pracowników poczty będzie to po fakcie podobnie jak z dostarczeniem przekazów do opłacenia składki. Niestety drugiego dnia znalazłem agenta który przyjął ode mnie pismo w OSTATNIEJ CHWILI! Moje pytanie brzmi. Jak Państwo chcecie być szanowaniu i uznawani skoro nie potraficie rzetelnie traktować swoich klientów oraz macie Państwo niewyszkolonych agentów MTU. Jak się okazało wystarczyło skserować moje wypowiedzenie przystawić pieczątkę i napisać "odebrałem /am" dnia.... ot całe uprawnienia mój stracony czas nerwy i pieniądze na jeżdżenie samochodem w tą i z powrotem...a za paliwo kto mi zwróci? Państwo klientów rozliczacie co do grosza...

2012-01-11 17:45

Reklamacje MTU

Grześku, Ciebie oraz pozostałych klientów MTU pragnę zapewnić, że opisane przez Ciebie utrudnienia, nie są wynikiem strategii przyjętej przez Towarzystwo. Tym samym, w imieniu MTU, przepraszam za niedogodności, na które zostałeś narażony podczas obsługi sprawy. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi naszych Klientów – zapraszamy do kontaktu pod adresem SKARGI@MTU.PL. Eliminując przyczyny Waszego niezadowolenia, nieustannie doskonalimy jakość obsługi, kształtujemy ofertę zgodnie z Waszymi oczekiwaniami. Z góry dziękując za udział w tym procesie, pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2012-08-28 21:15

KOLAA

TAK GRZESIU ZGADZAM SIE Z TOBĄ ALE TO NIE JEST TAK DO KOŃCA. DUŻO JEST AGENTÓW MTU NA POCZCIE ALE ONI NIE MOGĄ UBEZPIECZAĆ W CZASIE PRACY TYLKO PO GODZINACH.MTU NIE PODPISAŁO WSPÓŁPRACY Z POCZTĄ I WTEDY TRZEBA SIĘ UMÓWIĆ Z AGENTEM PO GODZINACH JEGO PRACY. TO FAJNI I DOBRZE PRZESZKOLENI AGENCI.A CO TO DO POCZTOWCÓW TO CHYBA TRZEBA OPIEPRZAĆ ICH SZEFOSTWO A NIE TYCH NIEWOLNIKOW KTÓRZY MUSZĄ WYKONYWAĆ ICH CHORE I DURNE ZARZĄDZENIA POZDRAWIAM

2013-10-02 08:34

Adrian

Wystarczyło przeczytać fragment ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych i wysłać wypowiedzenie listem poleconym. W ustawie jest wszystko opisane.

2011-12-13 16:22

Krzysiu

Ja kupiłem Motor marki Drebi gpr 50 auto zajechało mi drogę i zostały popenkane owiewki i pęknięta rama kturej nie da się pospawać szkoda była całkowkita a MYU wyceniło wartośc pozostałości na 3000zl a motor był warty 5000zl. Nie odpisują na listy na odpowiedź musiałem czekać 1/ms.Mtu to jest banda złodziej i głupków . nie radze się ubezpieczać w MTU

2011-12-27 19:36

gosc

witam ja niestety mam problem z dostaniem dokumentow odnosnie historii przebiegu mojej polisy, w chwili obecnej czekam juz na jakakolwiek decyzje 2 tyg i nikt nic konkretnego mi nie odpowiedzial oprocz: zmiana musi byc zarejestrowana w systemie( cokolwiek to znaczy poniewaz jak zapytalam na czym to polega to mi odpowiedzieli ze dzial nanoszacy zmiany tego nie zrobil jeszcze wiec po zapytaniu czy mozna skontaktowac sie z dzialem lub dyrektorem firmy w sprawie szybszego naniesienia zmian to mi odpowiedziano ze musze poprosic o specjalne zgloszenie takiej prosby na rozpatrzenie ktorej musze czekac do ok 30 dni, takze w dzisiejszej dobie komputerow nie wiem czy tak ciezko wpisac na polisie date zakonczenia polisy ze to az tyle czasu musi trwac, dodam tylko ze w innych ubezpieczalniach takie pismo- po jakichkolwiek zmianach dostalam od reki- wybierajac sie do biura i procbie o takie zaswiadczenie (nawet w pprzypadku oddania kub sprzadazy czesci auta jak jest w moim przypadku), 30 dni musze oczekiwac takze rozpatrzenia specjalnej prosby oprzebieg mojej polisy( naprawde mozna stracic cierpliwosc) takze bylam w tej firmie 3 lata, oprocz 2 samochodow mielismy ubezpieczony takze dom, po tej zwyklej sytuacji zwiazanej tylko z dokumentami zakanczamy z ta firma ubezpieczanie, nie wiem w takim razie jak ta firma dziala jezeli dochodzi do jakiejs szkody skoro tylko z wystawieniem dokumentow (ktore nawet po wzieciu dlugopisa osobie zajelo by to moze 3 minuty) sa az takie problemy

2012-01-12 09:24

MTU Reklamacje

Jeśli problem, który opisałaś nadal nie został rozwiązany, proszę wyślij zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości zamieść hasło FORUM, w treści dane osobowe oraz nr polisy), a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy interwencję. Pragnę zapewnić, że wszelkie uwagi/ sugestie Klientów są dla nas ważne – zapraszamy do kontaktu pod adresem SKARGI@MTU.PL. Eliminując przyczyny Waszego niezadowolenia, nieustannie doskonalimy jakość obsługi, kształtujemy ofertę zgodnie z Waszymi oczekiwaniami. Z góry dziękując za udział w tym procesie, pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2012-01-02 11:06

FUC

DAJEMY SIE ROBIC , TO NAS ROBIA !!!!!

2012-01-02 21:17

Marzennna

Witam, ja kupiłam samochód z ubezpieczeniem MTU, zastanawiałam się co zrobić dalej po takich komentarzach- ale przeczytałam je uważnie i widzę,że Wasza irytacja czasem wynika z Waszej niewiedzy, Pan który pisał że ubezpiczenie po 30 dniach wysłali mu z 3 razy większą składką. Dopytałam i już wiem, że zgodnie z ustawą (jeszcze aktualną) MTU ma prawo przepisać na nabywcę ubezpieczenie po 30 dniach od kupna. Wystawie je na podstawie danych które posiada( czyli często nie wie o zniżkach , nr pesel czy np dacie uzyskania prawa jazdy) - stąd ta składka. A cena jest korzystna więc ja zaryzykuję. Nie mam jeszcze doświadczenia i mam nadzieję ze w razie szkody pójdzie tak samo gładko jak teraz z symulacją aneksu. Pozdrawiam i życzę cierpliwości w załatwianiu spraw. pozdrawiam Marzennna

2012-01-13 12:20

oszukany

widze, że nie wiesz w co sie pakujesz.... tam sie nie da nic załatwić jednorazowo, kontakt tylko telefoniczny i kazda osoba mówi co innego, wysyłasz pisma, piszesz maile.... olewaja cie we wszystkim, czekają na najdrobniejszy bład żeby tylko na kasę naciągnąć.... zresztą na tylu forach są oni opisywani, że juz samo to powinno oswiecic wielu przyszłych ubezpieczajacych. Ja przestrzegam wszystkich, nie warto tracić nerwów...

2012-03-09 18:43

boczkowa1

Witam Cię Marzenno. Posiadam warsztat samochodowy i wierz mi mtu to jest banda złodzieji, ale uważajcie mtu to to samo co hestia.

2012-09-11 05:46

zdenerwowany

mam nadzieję, że upewniła sie Pani czy ab napewno poprzedni właściciel opłacił składkę w całości. Ja kupiłem auto z polisą OC po czym ja wypowiedziałem. Aż tu nagle po pół roku przychodzi wezwanie do zapłaty. Okazuje się, że poprzedni właściciel nie opłacił składki w całości tyko "na raty". Najlepsze w tym wszystkim jest, że posiadam dowód ubezpieczenia poprzedniego właściciela z którego wnikam ze składka była opłacona w całości! Piszę pismo z prośbą o wyjaśnienie jak grochem o ścianę, tylko kolejne wezwania do zapłaty. Az tu pismo z kancelarii Lexus, na razie wyjaśniają sprawę już 1,5 m-ca.

2013-12-28 12:29

romek

zadawaj sie z oszustami to cie skroja

2012-01-09 20:00

Kamil

Ta firma to jest jeden wielki burdel. Emaili nie ma co pisać, bo i tak minimum po tygodniu może łaskawie odpowiedzą. Zła rekalkulacja polisy, nie uwzględnili zniżek współwłaściciela (ma on więcej zniżek niż ja). Dzwonię i proszę o ponowną rekalkulację to chcą dokumenty, które im już miesiąc temu wysłałem na email! Pytam się czy polisa została wypowiedzona, czy dostali Państwo moje wypowiedzenie listowne. Podałem jakiś tam nr przesyłki a on, że koperta jest, biała, 3 znaczki i opisuje mi koperte, a na końcu dodaje, że nie jest jeszcze otwarta! A list wysłałem dobry tydzień wcześniej. W ogóle nie warto wchodzić i tego czytać. Ta firma nie powinna istnieć!

2012-01-23 15:21

MTU

Pragnę zapewnić, że opisane przez Ciebie utrudnienia, nie są wynikiem strategii przyjętej przez Towarzystwo. Tym samym, w imieniu MTU, przepraszam za niedogodności, na które zostałeś narażony podczas obsługi sprawy. Jeśli problem, który opisałeś nadal nie został rozwiązany, proszę wyślij zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości zamieść hasło FORUM, w treści dane osobowe oraz nr polisy), a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy interwencję. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).

2012-01-28 15:32

Franek

Potwierdzam w całej rozciągłości negatywne doświadczenia z tą pożal się boże firmą ubezpieczeniową... Miałem w 2010 roku pożar spowodowany przez sąsiada wykonującego prace spawalnicze przy przy instalacji wod-kan. Po natychmiastowym zgłoszeniu tel. likwidator pojawił sie po 2 tygodniach i do tego czasu nie mogłem sprzątać mieszkania ( by nie zatrzeć śladów ) Po wypełnieniu kilku formularzy i powtórnych ankiet - po 2 miesiącach otrzymałem decyzję negatywną zalecająca mi skarżyć pracownika wykonującego remont ( nie był ubezpieczony) . Nikt i nigdy nie namówi mnie do skorzystania z usług tej firmy....

2012-04-02 13:34

OSTRY

UWAGA OSOBY ZACHECAJACE DO MTU TO W WIEKSZOSCI NAGANIACZE NA TYM FORUM

2012-01-16 20:05

brovar

ja mam problem z tą pożal się boże firmą.nigdy nie podpisywaŁem z nimi żadnej umowy a oni po 18 miesiącach od kupna przezemnie auta twierdzą,że mam u nich ubezpieczenie i ze musze wpŁacić im pieniądze za żekomą polise o której nie miaŁem pojęcia.auto kupiem z ubezpieczeniem w innej firmie.ta pseudo ubezpieczalnia zamiast jak inne firmy odezwać się w ciągu 1-2miesiecy odzywa się po ponad roku jak kwoty są juz galante.auta juz nie posiadam prawie rok a oni teraz domagają sie pieniędzy obecnie straszą mnie windykacją i komornikiem.trzymajcie sie zdala od tego "MTU"

2012-01-28 12:33

krzysiek

Hahaha. Trzeba się było spytać sprzedawcy, czy przypadkiem nie zalega ze składkami u jakichś firm ubezpieczeniowych :D

2012-01-28 12:31

krzysiek

A ja jestem z polisy w MTU bardzo zadowolony. Wprawdzie nie wypłacali mi nigdy żadnych odszkodowań, ale jako klient - kupujący polisę mogę powiedzieć tak: Ceny polis mają konkurencyjne w stosunku do innych towarzystw, ale pod warunkiem że kupuje się je bezpośrednio u nich, tj. np. poprzez internet. Dziwię się ludziom, którzy nie biorą tej drogi pod uwagę, a zamiast tego biegają za agentami na drugi koniec miasta. Agent policzy sobie jeszcze swoją prowizję, a poza tym kupując na internecie można sobie na spokojnie i bez zobowiązań porównań różne oferty. Ale co najważniejsze: dotychczas wszystkie formalności dotyczące polis przebiegały w moim przypadku bez problemów. Kontakt z firmą jest dość prosty i sprawny. Wszystkie zamawiane papiery i zaświadczenia dotychczas otrzymywałem ekspresowo. Jak ktoś załatwia formalności w ostatniej chwili (np. chce wypowiedzieć umowę ostatniego możliwego dnia i do tego chce to zrobić poprzez agenta albo... na poczcie) to nie dziwię się, że później wypisuje na forum takie peany na temat jakie to złe jest towarzystwo MTU. Ludzie, macie to na własne życzenie! Myślenie nie boli, wystarczy się trochę zastanowić i zerknąć w internet by szybko dowiedzieć się, jakie są zasady przedłużania czy np. wypowiadania umów o polisy OC. A co do wypłat odszkodowań, to tak jak pisałem wyżej - nie wiem, bo nie miałem takiej sytuacji. Ale nie dziwcie się jeśli jakaś firma robi problemy gdy ma zapłacić. To są przecież niemałe pieniądze i oni będą robić wszystko by możliwie ograniczyć swoje straty. Takie jest życie i rzeczywistość.

2014-10-23 12:48

kakaładze

uuuu widzę, że kolega niedoświadczony, szybko zmienisz zdanie o infolinii jak przyjdzie CI coś wyjaśniać :) Ja tam kupuję u agenta nie w MTU w innym TU i jak miałem szkodę agent wszytko załatwił ja tylko kaskę na konto dostałem :) a wyliczenia na necie sobie wsadź, agent zrobił mi 30 zł taniej i gdzie Tu jego większa prowizja??

2012-03-03 02:08

otis

Składka na polisie wykupionej przez internet albo u agenta jest identyczna. Klient nie płaci agentowi prowizji. To jest sprawa rozliczeń miedzy towarzystwem ubezpieczeń ( w tym wypadku MTU) a agentem

2012-03-03 19:28

Piotr

Agenci nie biorą żadnej prowizji.

2012-11-26 13:06

Piotr

Szanowny Krzyśku, Proponuję porozmawiać z firemka MTU w prostej sprawie , czy li w sprawie odpowiedzialności cywilnej za szkode komunikacyjną. Jako porządny klient, nie naciągacz, poprosiłem o minimum, czyli wskazania warsztatu do naprawy bezgotówkowej, pomoc drogową, bo autko, nie nadawało sie do jazdy z winy sprawcy ubezpieczonego w MTU, oraz autko zastępcze na czas naprawy. To wywołało zdziwienie. Czyżby to było coś dziwnego? Nie potrafili zrealizować żadnego z tych punktów. Autko stoi pod Wrocławiem, a dzielna firma MTU nie potrafi znaleźć we Wrocławiu wypożyczalni samochodów. Skontaktowała sie ze mna wypożyczalnia, której najbliższy oddział jest..w Poznaniu. Zadzwoniłem ponownie na infolinie i..przyjeto "poprawkę" i tyle... Czekam. Jutro moja cierpliwość sie skończy. Dostaną nauczkę. Zaczne korzystać z radio taxi, autko (toyotka) pojedzie elegancką laweta do autoryzowanej stacji, a ja poprosze doskonałą Kancelarie Prawna o wystepowanie w mojej sprawie. Nie bedziemy sie spieszyć, bedziemy wymieniać pisma a kwota roszczenia bedzie wzrastała. Postaram sie, aby nauczka była kosztowna. Będzie to doskonała lekcja i przysługa dla innych poszkodowanych skazanych na walke z tą firemką. Rola ubezpieczyciela, nie jest "ograniczanie strat". Nikt ich nie zmuszał do podejmowania takiej działalności i jesli sie jej podjeli, to powinni rzetelnie ja wykonywać, lub zaprzestać jej wykonywania. Normalne firmy ubezpieczeniowe dbaja o szybkość likwidacji szkód i w przypadku takim jak opisałem nie ma najmniejszych problemów. To, co robi MTU, to żerowanie na biednych poszkodowanych, którzy nie daja sobie rady z dochodzenim swoich praw.

2013-03-10 17:34

orbi

ja czekam az mi zwroca nadplacone oc po sprzedazy samochodu. czekam i nic dzwonie i nic poszly 2 pisma o zwrot 2 miesiace temu i nic. jak dlugo mozna grac w huja?

2013-04-10 13:09

jawiem

nie wiesz o czym piszesz,agent nie zarabia na twojej polisie tylko na szprzedaży polis ktora ma taką samoą wartość jak przez internet, tylt tylko że u agenta kupisz polisę kompletną a przez internet chłam o czym się przekonasz pózniej,bo OC niestety nie jest zawsze OC.Z wysokością odszkodowania z Ac to jest tak- chcesz tanio masz mało,mało płacisz za AC to nie spodziewaj się kokosów przy odszkodowaniu,kupujecie kota w worku bo szkoda iść do agenta bo on cię okradnie,ale on ma wiedze o której wy nie macie zielonego pojęcia,dlatego jak agent sprzeda polise to klient żadko kiedy jest żle traktowany przez TU bo je3mu zależy na kliencie i on mu pomaga iDORADZA jakie ubezp.kupić

2012-02-01 10:39

Oburzony.

Prosta sytuacja - uszkodzony zderzak przedni, blotnik lewy, kierunkowskaz, lampa przednia (xenon!), maska Audi A6 1996r - szkoda całkowita do wypłaty niespełna 1600zł!! Gdzie auto na rynku wtórnym warte jest prawie 10tys zł. Za te wypłacone pieniądze nie jestem w stanie nawet zapłacić lakiernika i blacharza a co mówić o wymianie lampy!!!

2012-03-03 02:15

zdziwiony

szkoda całkowita kwalifikuje auto do złomowania, więc o jakiej naprawie piszesz? 10 tysięcy za 15 letnie auto? Czy to wartość sentymentalna? najczęściej towarzystwa ubezpieczeniowe dokonują wyceny przez Eurotax (np PZU)

2012-02-02 11:40

!!!

Mtu to oszukana firma nie informujacą klienta o niczym ! nieprzestrzegająca ustawy o oowiązkowych ubezpieczeniach OC . Wraz z kolegą ubezpieczyliśmy 2 takie same pojazdy ten sam typ model wszystko! u agentki MTU która sporządziła wniosek konsultując się z infolinią potwierdzała poprawność wszystkich danych - pobrała 1 ratę składkę. Prawidłowo sporządzony wniosek z dowodem wpłaty raty składki potwierdza zawarcie polisy OC. CZEKAJĄC NA POLISĘ !!! Niestety kolega otrzymał polisę i ma OC a ja NIE!!!! PO PÓŁ ROKU POINFORMOWALI MNIE NA INFOLINII ŻE TAKICH POJAZDÓW NIE UBEZPIECZAJĄ I MI ODESŁALI SKŁADKĘ!!

2012-03-03 19:43

Piotr

A miał dowód rejestracyjny?

2012-02-06 10:52

ela

Jak napisac wypowiedzenie do Mtu

2015-01-14 20:44

Agent

masz agenta zajć do niego ,od tego jest żeby Ci pomógł . Jak nie chce Zmień agenta Dobra Rada .

2012-03-03 19:30

Piotr

Na piśmie.Listem poleconym PR.

2012-03-09 18:48

boczkowa1

Witam. Wpisujesz dane właściciela oraz nr polisy i pojazd którego dotyczy polisa. Informuje , że z dniem ........ nie przedłużam kontynuacjii polisy o numerze...... Proszę o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji.Pamiętaj ,żeby wysłać za potwierdzeniem odbioru.

2012-03-09 18:50

boczkowa1

Informuję ze z dniem ........ nie przedłużam kontynuacji polisy o numerze.... dotyczacej pojazdu marki.... o nr rejestr......Pamiętaj za potwierdzeniem iodbioru wysyłaj

2012-02-20 06:48

nie polecam

nie polecam tej firmy. lepszą alternatywą jest już BTA gdzie ceny są i niższe i obsługa lepsza http://bta-ubezpieczenia.blogspot.com/

2012-04-04 00:44

...

Dobra reklama - nikt się nie domyślił. Może warto podnieść ceny ubezpieczeń w BTA, żeby stać było firmę na lepszą reklamę niż budowanie czarnego PR konkurencji...