nagrywanie

janek1980
2014-04-28 11:53
Zlodzieje nie zawierajcie oc wykiwaja. was dzis ide. Do prokuratora z.poz wem zbiorowym
odpowiedz
Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama
2014-02-26 10:46
Szanowni Państwo, rozmowy nagrywane są ze względu na dbałość o jakość obsługi klienta , zarówno w Sądach, bankach, jak i firmach ubezpieczeniowych. Każda firma na tej podstawie weryfikuje informacje, które są przekazywane przez konsultantów. Nagrywane rozmowy nie mogą zostać udostępnione, rozpowszechniane i pozostają chronioną tajemnicą firmy. Pracownik Proama może nie wyrazić zgody na nagrywanie, podobnie jak Klienci . Pragnę podkreślić, iż Proama dba z należytą starannością o to, by informacje przekazywane Klientom były zawsze zgodne z prawdą, jak również dokłada wszelkich starań by jakość obsługi Klientów była na najwyższym poziomie.
odpowiedz
genio
2014-05-04 22:15
Szanowna Pani - w trakcie likwidacji szkody z OC sprawcy chciałem dowiedzieć się telefonicznie o aktualnym stanie sprawy . Od konsultantki otrzymałem informację , którą sprawdziłem i okazała się nieprawdziwa . Po około 10 min uzyskałem połączenie z konsultantem i udając że nie znam sprawy , zadając mu te same pytania co poprzednio konsultantce otrzymałem zupełnie inne odpowiedzi też w większości mijające się z prawdą. Więc czy nagrywacie czy też nie to i tak łżecie a Pani powyższym wpisem tylko to potwierdza. OSTRZEGAM PRZED PROAMA WSZYSTKICH
odpowiedz
alfmak
2014-05-04 22:25
taasaaa... na pewno debyl dwa razy dzwonil.... może nie do innej firmy baranie dzwonyles
odpowiedz
lol
2014-02-21 21:39
skoro nagrywają rozmowę to nie mogą okłamać bo wrazie czego można odsłuchać rozmowę w sądzie i wtedy jesli okłamią to oni za to odpowiedzą.
odpowiedz
Mariusz
2014-02-21 11:03
Chciałem telefonicznie zasięgnąć informacji o OWU.Pan poinformował mnie że rozmowa jest nagrywana, więc ja również poinformowałem, iż będę nagrywał. W tym momencie zaległa dość długa cisza gdzie w tle słyszałem konsultacje i zostałem poinformowany, iż PROAMA nie wyraża zgody na nagrywanie. Wnisek Kłamią przez telefon byle tylko "wyrwać" klienta.
odpowiedz