naciągają

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-25 08:48
@mirek: Szanowny Panie, będę wdzięczna za przesłanie Pańskiego numeru polisy (wraz z krótkim opisem problemu) na adresaneta.linek@libertydirect.pl - jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct i chciałabym bliżej zapoznać się z opisaną sytuacją. Zapraszam również do kontaktu w innych sprawach. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
mirek
2014-07-28 18:14
Kupiłem auto z ważnym ubezpieczeniem które było dwa razy droższe od mojej polisy z drugiego auta o podobnych parametrach po przeliczeniu okazało się że mam jeszcze dopłacić ale że nie opłaciło mi się rezygnować zgodziłem się dopiero po kilku dniach wyszło że konsultantów przemyciła jeszcze ubezpieczenie opon mimo że na wstępie rozmowy prosiłem o przeliczenie po jak najniższych kosztach więc bądźcie ostrożni bo wyciągają kasę pozdrawiam
odpowiedz