łapanie w podwójne oc

X
2017-04-12 13:43
IP: 89.79.x.x
Zgadzam się w 100%, hestia to banda naciągaczy. Wypowiedzenia oc nie uznali, w razie kłopotów mieli się skontaktować i.. cisza. Po dwóch miesiącach domagają się należnych składek - klasyczna pułapka podwójnego oc. Odradzam, lepiej dopłacić 50pln do poważnej firmy, niż stracić później kilkaset. ps - Przy innym moim samochodzie problem był identyczny, nie uznali wypowiedzenia i domagali się po dwóch miesiącach pieniędzy, na ich nieszczęście auto było od tego czasu na złomie, więc odpuścili.
odpowiedz
Magda
2013-03-12 11:15
Podpisuję się pod tym co wyżej napisano. Ja od 22.03.2013 walczę z Ergo Hestią o wypowiedzenie OC, a oni odpisują że nie podałam nr pesel - no to podałam, to oni na to że muszę jeszcze siebie samą upoważnić żebym mogła w swoim imieniu wypowiedzieć umowę przeze mnie zawartą.
odpowiedz
Andrzej
2012-07-19 11:23
Podpisuję się pod tym co napisano wyżej. Hestia to najgorsze towarzystwo z jakim miałem wątpliwą przyjemność "współpracować" i kpina w żywe oczy. Konsultanci na infolinii klepią wyuczoną formułkę i na tym się kończy. Hestię należy omijać szerokim łukiem.
odpowiedz
M.
2012-06-15 13:00
Ja także szczerze odradzam tę pełną oszustów i naciągaczy korporację, która ma głęboko gdzieś swoich klientów. Ponad 1,5 roku temu z "automatu" zostało mi przedłużone OC samochodu, moja wina- przegapiłam termin wypowiedzenia, ale grzecznie zapłaciłam tą składkę, mając już pełen pakiet u innego ubezpieczyciela. Nie chcąc popełnić tego samego błędu w kolejnym roku, grzecznie złożyłam wypowiedzenie w jednej z agencji Hestii i jakież było moje zdziwienie gdy konsultant powiedział mi, że nie mam czego wypowiadać bo żadna umowa OC nie została mi przedłużona, więc zapłaciłam- nie małą- składkę za nieistniejące OC. Chciałam sprawę wyjaśnić w "centrali" ale infolinia Hestii nie przewidziała, że ktoś będzie śmiał reklamować ich usługi bądź składać skargi więc z nikim nie mogłam o tym porozmawiać. Wysłałam więc do szanownej Hestii maila z opisem całej sytuacji oraz z załącznikiem w postaci potwierdzenia zapłaty za OC "widmo", dostałam odpowiedź, że reklamacja została przyjęta i zarejestrowana pod jakimś tam numerem, na rozpatrzenie jej dali sobie 14 dni. Poczekałam 14 dni, potem kolejne i kolejne, aż minęły 3 miesiące bez odpowiedzi więc wykręciłam nr infolinii i tam mnie poinformowano, że moja sprawa jest oznaczona jako pilna i Hestia ma 2 tyg na ustosunkowanie się. Rozmowa z jakże "kompetentną" panią konsultant nadaje się "śmiechu warte". Tracąc cierpliwość i możliwości działania, zwróciłam się do Rzecznika Ubezpieczonych, któremu Hestia również nie udzielała odpowiedzi przez kolejne miesiące. No ale Rzecznik to rzecznik, to nie zwykły klient, który mimo, że był wierny Hestii przez 3 lata wykupował b. drogie pełne pakiety ubezpieczenia auta... I jakaż była decyzja szanownej Hestii? Wypłacili nienależnie pobraną opłatę OC jednak bez odsetek za 1,5 roku i bez zadośćuczynienia o które wnioskowałam (to już chyba była z mojej strony gruba przesada). Dlatego radzę omijać tę firmę szerokim łukiem.
odpowiedz
Piotrek
2012-05-25 14:16
Odradzam wszystkim tą firmę. Kupiłem używany samochód ubezpieczony w tej firmie, wypowiedziałem umowę i po prawie 4 latach przychodzi do mnie pismo z sądu, że mam niezapłaconą składkę. Niestety potwierdzenia wypowiedzenia zgodnie z przepisami po 3 latch się pozbyłem. Jak sie okazało firma ERGO HESTIA robiła wszystko żebym nie mógł udowodnić im złożenia wypowiedzenia i pisma do mnie kierowała na zły adres (w umowie oczywiści adres był prawidłowy). Dziwnym trafem po odwołaniu się w sądzie ERGO HESTIA już prawidłowy adres wpisywała. Uważam, że specjalnie zmieniają adres w celu braku możliwości obrony przez osobę składającą wypowiedzenie.
odpowiedz