pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

kontakt z PROAMA

2014-10-09 14:46

royalwroc

Przestrzegam przed zawieraniem umowy z tymi krętaczami i naciągaczami. Uszkodziłem w passacie zderzak (z czujnikami) i lampę tylną. Za materiał i naprawę wyliczyli mi 2130 zł. Zadzwoniłem do vw we Wrocławiu - koszt naprawy pełny (materiał + robocizna) - ponad 4 tyś zaśpiewali. Zadzwoniłem do kilku nie autoryzowanych serwisów i cena kształtuje się na poziomie 3-3,5 tyś... Pomijam juz wycenę ale fakt że nie ma możliwości kontaktu z tymi pajacami tylko panienką-marionetką na infolinii która wyprowadza z równowagi. Na meile odpisują co 30 dni. Prośba o kontakt z ich strony jakiejś kompetentnej osoby nie odniosła żadnego skutku. Panienki na infolinii udają zdziwione ze to wszystko tyle trwa ale nie mogą mi podać kontaktu, do pajaca który zajmuje się likwidacją szkody.

2014-10-15 20:00

Srama

beznadzieja! Kupiłam auto w zeszlym roku, poprzedni wlaściciel ubezpieczyl je w proama. Zapłatę rozlożył na dwie raty. Przyszło do mnie pismo z proama zaraz po zakupie auta, że witaja mnie w gronie klientow i zapraszają do współpracy. Od razu do nich zadzwoniłam, ze nie chce u nich kontunuowac polisy, bo już auto ubezpieczyłam w innej firmie. Zapytałam, czy mam to im zgłosić na piśmie. Konsultantka powiedziała, ze absolutnie nic nie muszę robić. Więc spokojnie sobie korzystałam z auta. Aż tu po prawie roku dostaję pismo ( i to nie z Proama tylko z firmy windykacyjne), że zalegam ze spłatą raty. Zadzwoniłam do proama i przypomniałam im, że przeciez zglaszałam i nie chcieli żadnej rezygnacji na piśmie. A wiecie co Proama na to? "To zalezy jak pani zadała pytanie" - Czujecie??!! no jak miałam je zadać??!! normalnie!! Szkoda gadać, dodatkowo nie odpisują na maile. Nie mowiąc o tym, że przez ten cały rok nikt z Proama się ze mną nie skontaktował, żeby mnie poinformować, że jednak żądają ode mnie zapłaty tej raty i od razu nasłali na mnie firmę windykacyjną. Porażka i żenada. Nie polecam w najmniejszym stopniu! a sama zgłaszam sprawę do UOKiK - nie możemy się tak dawać złodziejom i oszustom!

2014-10-23 21:06

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, warunki wykonywania umów OC określają zapisy Ustawy z dn. 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Zgodnie z Ustawą w sytuacji zmiany właściciela pojazdu wszelkie prawa i obowiązki związane z ubezpieczeniem przechodzą na nowego właściciela. Nabywca ma prawo korzystać z ochrony ubezpieczeniowej, wynikającej z zawartej umowy OC. Jednocześnie jest zobowiązany do uregulowania należnej składki (w tym opłacenia jej kolejnej raty). Przepisy dają nabywcy możliwość dokonania wyboru między kontynuowaniem polisy do ostatniego dnia okresu, na jaki została zawarta a jej wypowiedzeniem. Decyzję tę podejmuje zawsze nowy właściciel pojazdu a polisa OC może zostać zamknięta przez ubezpieczyciela dopiero z chwilą otrzymania od nabywcy stosownego oświadczenia woli. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań zachęcam do indywidualnego kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-12-04 21:46

MB

Witam, czy coś wyjaśniło? Ja dostałam pismo od proamy po dwóch latach, że zawarłam z nimi umowę i mam zapłacić. Po telefonie do nich usłyszałam i wyjaśnieniu że żadnej polisy nie podpisałam i nie płaciłam, a kontakt z nimi dwa lata temu miał na celu TYLKO ustalenie składki. Oni te wyliczenia potraktowali jako zawarcie umowy i właśnie po tych dwóch latach sobie o mnie przypomnieli i mam płacić. Ktoś ma pomysł co z tym można zrobić?

2014-10-20 12:32

samsung

Ja z koleji dostałem od firmy windykacyjnej wezwanie do zapłaty za polisę OC którą według tego pisemka miałem w PROAMIE od 2013-02-28 tylko że ja żadnej polisy z nimi nie podpisywałaem a po drugie to właścicielem samochodu zostałem w maju 2013r. Moje próby mailowego wyjaśnienia sprawy z windykatorami nasłanymi przez tą firmiczke a także z samą firmiczką proama nie dały rezultatu. Windakatorzy nie odpowiedzieli a firmiczka proama ma coś porobione z adresem pocztowym że moja poczta odrzuca wysłane do niej listy.

2014-10-20 23:17

Jeon

A może kupił Pan samochód z polisą w proamie i poprzedni właściciel nie zapłacił II raty?

2014-10-22 09:12

zły

Uważajcie na tą PROAME bo dacie się im zwieść to potem będziecie załować to jest ZŁA i OSZUKAŃCZA firma. Odwrotnie niż w reklamie

2014-10-22 18:40

m.

To ja tez podzielę się swoim doświadczeniem z tą nieszczęsną firmą. 28.08.2014 miałem wypadek. Jako osoba poszkodowana zgłosiłem szkodę w tej że firmie (przytoczę nr sprawy co by nie być goło słownym 20700080978_1). Kontakt z początku rokujący szybkie załatwienie sprawy - co mnie ucieszyło. Po kilku dniach miałem skompletowaną całą dokumentację z mojej strony. Rzeczoznawca pojawił się na miejscu, zrobił oględziny auta , po czym czekałem kilka dni na informację. Po kilku dniach dostałem wycenę - szkoda całkowita. Zakwestionowałem wycenę pojazdu z przed szkody (nie uwzględnili wartościowego wyposażenia), po dwóch dniach dostałem poprawioną wycenę na którą przystałem. Udało mi się w miarę szybko sprzedać wrak(pozostałość) i czekać na wypłatę kwoty bezspornej. Wyczekałem 30 dni o których jest mowa i cisza, myślę poczekam jeszcze klika dni i pewnie się doczekam - nic bardziej mylnego. Wysłałem kilka mail'i z informacją co w związku z moja sprawą, że użytkuje pojazd zastępczy itd. Odpowiedzi żadnej, w końcu zacząłem wydzwaniać. Na początku października był pierwszy telefon - Pani w słuchawce stwierdziła że owszem jest komplet dokumentów ale jeszcze trzeba poczekać (14 dni) gdyż jako ostatni dokument, dotarła notatka policyjna( 3 października) z miejsca wypadku. Ok trzeba poczekać - czekam. Minęło 14 dni cisza - pieniędzy na koncie jak nie było tak nie ma. Pani w słuchawce rozkłada ręce i mówi po raz kolejny że przekaże informację likwidatorowi (Grzegorz.Sikora@proama.pl) bo to on decyduje. Dnia 20.10.2014 wysłałem wezwanie do zapłaty. Do tej pory moja sprawa pozostaje nie rozpatrzona... Nad czym ubolewam. Współczuję temu który będzie miał kolizję - wypadek z ubezpieczonym w firmie PROAMA.

2014-10-23 16:05

pebe

Najgorsza Firma w jakiej ubezpieczyłem pojazd... Pierwszy i ostatni raz... Brak jakiegokolwiek kontaktu. Gdy poprosiłem panią na infolinii 815 815 815 o kontakt z jej przełożonym, dowiedziałem się, że nie może podać takiej informacji. Więc jakiejkolwiek skargi na osoby tam pracujące (całkowicie niekompetentne), nie można złożyć. Zdecydowanie odradzam!

2014-10-23 20:26

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu sprawną i profesjonalną obsługę. W trosce o Państwa bezpieczeństwo informacje, które są Państwu udzielane przez pracowników Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta są stale monitorowane. Szczegółowo analizujemy ewentualne zastrzeżenia dotyczące jakości obsługi, dlatego jakiekolwiek uwagi proszę przesyłać na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Do wszystkich Państwa zgłoszeń chciałabym się odnieść indywidualnie. Z wyrazami szacunku

2015-09-14 10:44

Panslawek188.191.217.180

Nie ma takiego adresu poczta nie dostarczona.

2014-10-24 18:19

Baju B

Baju Baj będziem w raju to nam obiecuje Pani Emilka z firmy ;;proama; uwierzcie jej ,przecież wie co obiecuje bo ma specjalność :)

2014-10-24 23:57

lolek

Nie hejtujcie tyle tutaj, pewnie chcecie wyłudzić ubezpieczenie i tyle. Po co w ogóle pisać komentarze na jakimś forum, bez sensu to jest :)

2014-11-27 12:58

Gel

O widzę że tu ktoś stara się odpowiedzieć, bo na maile to Proama nie odpowiada. Nie można się skontaktować z likwidatorami szkody, Panie na infolini rozkładają ręce. Zabierają samochody zastępcze nie sprawdzając czy już jest wykonana naprawa. A przecież trzy pierwsze dni to oczekiwanie na rzeczoznawcę i kosztorys. Więć jak naprawić samochó następne trzy dni, próbują cprzy tym negocjować zaniżone wyceny. Szkoda zresztą nie z mojej winy. Odradzam stanowczo.

2014-12-23 11:13

poszkodowany

Towarzystwo Ubezpieczeniowe PROAMA to istni naciagacze. Sprawa ma sie tak... w Pazdzierniku mialem wypadek (policja, straz karetka). Sprawca mial polise OC w najwiekszym badziewiu PROAMA. Po odebraniu auta z parkingu depozytowego zglosilem szkode. Do dnia dzisiejszego nie zostala ona zakonczona jak i pieniadze nie zostaly mi wyplacone. Same ogledziny przeprowadzono sprawnie lecz schody zaczely sie jak sprawa trafila do likwidatora. Pierwszy Pan Kogut .... brak kontaktu i brak jakiejkolwiek wiedzy. Na moja prosbe zmieniono likwidatora... Z deszczu pod rynne !! Drugi likwidator Pani Madej.... mam w systemie wpisanych ok 20 monitow przeslanych z biura obslugi do likwidatora jak i kogos nad likwidatorem z prosba o kontakt telefoniczny kogokolwiek... do tej pory nie ma zadnej odpowiedzi. Dokumenty potrzebne do zakonczenia likwidacji sa kompletne a Pani Madej niewiadomo czym sie zajmuje.... Problem ma rowniez z odpisaniem na zadane przezemnie pytania mailowo. Istna kpina ta ubezpieczalnia !!!

2015-01-21 11:09

patras

Banda decydentów! 2 miesiące czekam na kontakt Panią Jędrejek Wioletą. Wydzwaniam na infolinie gdy tylko mam czas,ale i to nie pomaga. Wycena to najtańsze zamienniki z 60% amortyzacja. Śmieszne! Co chwile im czegoś brakuje i oczywiście to Ja muszę się starać aby wszystkie dokumenty dotarły bo im się nie chce. Każdy krok likwidatora( przepraszam raczej kroczek) traktowany jest jak tajemnica którą trzeba siłą wydrzeć na infolini. Auto zastępcze odebrano po 7 dniach bez podania przyczyny. Oczywiście bezprawnie ale uzasadnienia nie otrzymałem do tej pory! Dziadostwo dziadostwo i jeszcze raz złodzieje!

2015-01-24 16:07

Pozef

Może zbiorowy pozef coś by zdziałał

2015-05-30 09:14

liv87.205.35.97

witam! wczoraj o 23 wykupiłam polisę w PROAMA. poszło gładko, zapłaciłam kartą, każdy szuka oszczędności. problem polega na tym, że do tej pory nie otrzymałam żadnego maila z polisą, co oznacza ,że mój samochód od 10 godz. nie jest zdatny do użytku, mimo, że umowę jakby nie było zatwierdziłam. Kto mi odda za taksówkę, którą muszę zawieźć dziecko do szpitala? Proama ? i oczywiście, żadnego kontaktu bo Państwo pracują od 8 do 22 a w sobotę od 9. A jeszcze zabawniejsze jest to, że właśnie otrzymałam sms iż wykupiłam polisę i że została wysłana na maila? Szanowna obsøugo klienta!!!!! NA JAKIEGO MAILA?????? to moje 3 auto w Proamie. Zmieniam samochód co rok. Szczerze watpie w możliwość dalszej wspólpracy

2016-02-16 00:26

jaska5.172.239.168

Czy ktoś już podał ich do sądu ?

2016-06-21 23:41

wowka83.29.44.75

Kończy mi się ubezpieczenie mojej PANDY.Dostałem z Proamy (nie wiem czemu jeszcze piszę z dużej litery)dokumenty do opłaty składki na następny okres ubezpieczeniowy.Pomimo,że nie miałem żadnej stłuczki ,mam 70% zniżki składka jest wyższa o 235 PLN niż poprzednia (prawie 100 %).Czy oni remontują biura ,bo zazdroszczą ZUS-owi , nie tylko ja zadaję sobie to pytanie . Nie zamierzam w to inwestować więc uciekam czym prędzej co i innym radze .

2016-06-22 09:19

Ubea81.190.208.17

Zapraszamy zatem do skorzystania z kalkulatora OC i AC (https://kalkulator.ubea.pl), aby szybko sprawdzić, co proponują inni ubezpieczyciele ;) Pozdrawiam

2016-10-05 18:37

dagmara94.254.243.132

szkoda gadac.... olewaj na calego do dzwonic sie do likwidacji szkod to 3 dni nie odbiera a minutki leca ...kazdy ma to gdzies . Ale umowe podpisac to wiedza jak truc i dupe zawracac jaka to super firma Miesiac i dwa tygodnie czekam za informacja meail wyslamy mial kos sie zkontaktowac tej pory cisza.brrrrak slow