pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

kompletny brak odpowiedzialności pracowników nie polecam

2012-02-15 12:11

poszkodowany

Pomimo że wygłosiłem ubezpieczenie muszę zapłacić zkładke ,bo pracownik który załatwiał miją sprawe jak się okazało gdzies zapodział papiery związane z wygłoszeniem ubezpieczenia .I teraz domagają się zapłaty ,tak więc nie polecam i ostrzegam .

2012-09-20 14:53

b

Jeśli wypowiedziałeś ub. oc to na 100% dostałeś kwit potwierdzający ten fakt.

2012-12-21 17:16

poszkodowany

Dokładnie miałam tak samo------chodzenie od jednego do drugiego-------człowiek jest pewien ,że jest ok, a tu proszę niespodzianka! A konsultanci tak uprzejmi,że .....się płakać chce.A w biurach terenowych ludzie nie mający zielonego pojęcia o niczym.NIE POLECAM!!!

2013-01-07 01:40

zibiha

nie polecam tej firmy, likwidują moją szkodę już 6 m-cy, 2x odmowa, w październiku interweniował Rzecznik Ubezpieczonych i nic nadal cisza, wszelkie ruchy ze strony compensa dopiero po mojej interwencji telefonicznej na infolinię, całkowity brak należytej staranności

2013-09-15 22:29

kajus

Beznadziejna firma,wprost oszukańcza , chyba będę się sądzil żeby odzyskac cos mi się od nich należy.

2013-10-29 13:08

wix2

Niestety zgadzam się z moimi" przedmówcami" .Likwidują moją szkodę już 4 miesiąc ,brak kontaktu nie odpisują ,nie telefonują,cisza aż"strach". Moja sprawa pewnie znajdzie finał w sadzie.Nie polecam ,a wręcz ostrzegam!!!!! Kompensa to samo ZŁO!!!!!

2014-08-04 19:19

poszkodowana

Pracownik,który od miesiąca prowadzi moją szkodę zalania mieszkania przez ulewny deszcz jest niekompetentny i odwleka powrót do procesu likwidacji szkody. Od dwu tygodni uzgadniałam z panem P .S .- pracownikiem Compensy, jakich brak dokumentów od Zarządy budynku, bo z powodu ich braku Ubezpieczyciel zawiesił postępowanie w sprawie.Wreszcie dopilnowałam, by wszystkie dotarły, i coż się okazało? Panu S brak numeru mojej ksiegi wiczystej.Na pytanie dlaczego wcześnie nie powiedział że tego dokumentu brak - choć 1.5 miesiąca wcześniej ich pracownik u mnie w domu otrzymał ten numer - odpowiedział, bo na razie uzgadnialiśmy brakujące dokumenty ze strony Zarządcy budynku.Nic, tylko siąść i płakać, nad takim pracownikiem.Pan S obiecał informację na temat sprawy przekazywać na mojego e-maila, na pytanie dlaczego tego nie zrobił i to ja musiałam po raz kolejny dzwonić odpowiedział, że ma dużo pracy.To po jaka cholere sie umawia na mailowy kontakt? Pewnie Compensa ma problemy finansowe i pracownicy moga mieć polecenie odwlekania wypłaty odszkodowania.Tak to przynajmnie wygląda.

2014-10-20 22:14

krzysiek

podobnie jak u przedmówców pomimo wypowiedzenia umowy została naliczona ponownie składka po zgłoszeniu reklamacji okazało się że agent który to załatwiał już nie pracuje w tej firmie i oczywiście oni o niczym nie wiedzą masakra kompletny brak fachowości totalny chaos i brak chęci współpracy. nie polecam chyba że komuś odpowiada takie traktowanie.