Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Compensa  |  compensa polisa voyager VIP

compensa polisa voyager VIP

onlineexspertcompensa
2017-05-08 13:33
IP: 89.69.x.x
Szanowny Panie, bez dodatkowych informacji nie jestem w stanie dotrzeć do szczegółów zgłoszonej przez Pana mamę szkody. Podaję swój adres e-mail: pomoc@compensa.pl - bardzo proszę przesłać numery: polisy oraz szkody. Dzięki temu będę mógł szybko wyjaśnić Pana sprawę. Pozdrawiam, Online Ekspert Compensa.
odpowiedz
KLIENT
2017-04-26 23:15
IP: 95.90.x.x
Mama była w odwiedzinach w Niemczech wykupiona polisa VIP .ból zęba zmusił do zgłoszenia zdarzenia na infolinii i poproszeniu o pomoc medyczną. Prośbą było ,aby wizyta odbyła się bezgotówkowo , na miejscu pani z rejestracji oraz osoba z infolinii ''dogadały się'' jak uważa infolinia na bezgotówkową wizytę . po wyjsciu z gabinetu mama dostała rachunek do zapłaty .nie dysponowała taką gotówką 132 Euro .musiałą ponownie przyjść ,aby opłacić rachunek. trzy tygodnie później ból zęba powraca . konieczność zgłoszenia na infolinii i poproszeniu o pomoc medyczną. 4 dobę mama czeka na informację ze strony infolinii , która sama nie dzwoni tylko my musimy jeśli chcemy się dowiedzieć na jakim etapie jest prowadzona sprawa . nieumiejętność wytłumaczenia Pań z infolinii braku kontaktu i załatwienia placówki bezgotówkowej wizyty jest żenująca . tłumacza jeśli się pytamy ,bo sami nie mówią ,że prowadzą rozmowy z placówką . pytam się jak długo musimy czekać czy tydzień czy dłużej z bólem . Pani odpowiada ,ze rozumie ...żenada wykupiona polisa VIP . przy podpisywaniu umowy gwarancja agenta niezawodności polisy i renomy firmy na świecie .chyba właśnie świat poznał się na COMPENSIE I są trudności w tak nie skomplikowanej pomocy jaką jest pomoc stomatologiczna .ODRADZAM
odpowiedz