Złodzieje

Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-13 13:24
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią przyjrzę się bliżej opisanej sytuacji i zweryfikuję proces obsługi Pańskiej polisy. Jeżeli ma Pan jakieś dodatkowe pytania, oczywiście także pozostaję do dyspozycji. Będę wdzięczny za kontakt -pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Tadeusz
2015-02-11 19:35
IP: 31.61.x.x
POTWIERDZAM ZŁODZIEJE nie polecam żadnego ubezpieczenia w tej hiszpańskiej firmie ubezpieczeniowej Liberty Direct z siedzibą Warszawa ul. Chocimska 17 w logo amerykańska statua wolności przynosząc hańbę Stanom Zjednoczonym. Również warto przedstawić Dyrektora Generalnego wspomnianej firmy Pana Marcina W. W dniu 20.05.2014 r. kupiłem samochód z aktualną polisą L.D. obowiązującą 6 miesięcy do dn.17.11.2014 r. po czym zgodnie z ( Ustawą z dnia 22 maja 2003 r.UFG i PBUK Dz.U.2003r.nr. 124 poz.1152 z póź. zm.) W związku z nabyciem ww pojazdu zgodnie z Ustawą kupujący przejmuje wszelkie prawa i obowiązki nabytego pojazdu. W dniu 29 maja 2014 r. zgodnie z przytoczoną ustawą złożyłem wniosek do Liberty Direct o zmianie właściciela pojazdu celem zmiany mojego nazwiska na aktualnej polisie. L.D. zignorował mój wniosek nie biorąc pod uwagę iż ubezpieczenie opłacone w kwocie 368,58 zł. było aktualne jak już wspominałem do dnia 17 listopada 2014 r. Liberty Direct dopuściła się przestępstwa na mojej osobie omijając obowiązującą ustawę o ubezpieczeniach, dodatkowo i bezpodstawnie żąda abym zapłacił 1581,76 zł. W związku z powyższym zrezygnowałem z złodziejskiej firmy ubezpieczeniowej i zawarłem nową umowę z ubezpieczycielem PROAMA , gdzie stawka przedmiotowego auta wyniosła 281,38 zł. Przy okazji polecam ubezpieczyciela PROAMA . W związku z powyższym skierowałem skargę do Rzecznika Ubezpieczonych Warszawa AL. Jerozolimskie 87 gdzie Dyrektorem jest Pani Aleksandra W. była szefowa ZUS.gdzie również na tym stanowisku nie wykazała się pozytywnie - pamiętamy ją dokładnie, obecnie również brak jej predyspozycji do zajmowanego stanowiska , gdyż prostej skargi nie potrafi wyjaśnić . Z utęsknieniem oczekuję wyborów , a wtedy może zostanie wysłana na Ukrainę do przeprowadzania reform czego jej z całego serca życzę. Puki co sprawę kieruje na drogę Sądową.
odpowiedz
olo
2014-12-13 08:35
Popieram rozmówce , wycena naprawy zaniżona a jak naprawie za więcej to nie wiadomo czy zwrócą . Cwaniaki i tyle .
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2014-12-16 09:51
Witam, chciałbym zweryfikować procedury zastosowane przy wspomnianej wycenie naprawy auta. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: ekspert@lu.pl. Znając numer szkody lub polisy, będę mógł zapoznać się z przebiegiem sprawy i udzielić dodatkowych informacji na jej temat. Zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
klijent
2014-04-03 19:59
nie polecam. ubezpieczyciel dla ludzi o silnych nerwach i z nadmiarem czasu na dochodzenie swego.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-11 16:41
Witam, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Jeżeli Pana/Pani opinia jest umotywowana osobistym doświadczeniem, uprzejmie proszę o przesłanie maila z numerem polisy lub szkody na katarzyna.krokos@libertydirect.pl - chciałabym bliżej przyjrzeć się sprawie. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
nigdy więcej direct
2014-02-28 18:29
Podzielam poprzednikow naciagacze i oszuści wraz kaczmarczykiem
odpowiedz
Ola
2014-02-24 11:16
A korzystaliście z ich ubezpieczeń turystycznych? Bo z tego co czytam to "oceniacie" same samochodowe, mnie natomiast interesuje ubezpieczenie turystyczne od Liberty Direct, bo mają ciekawą promocję i rozważam czy się skusić.
odpowiedz
AJK
2014-02-13 14:41
JEST GORSZA FIRMA NAZYWA SIE PROAMA!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-13 14:02
@laco: zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Przykro mi, że ma Pan negatywną opinię dotyczącą naszej firmy. Chciałabym bliżej przyjrzeć się Pana sprawie i pomóc w jej rozwiązaniu. Proszę o przesłanie swojego numeru polisy na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dzięki temu będę mogła odnaleźć sprawę w systemie i sprawdzić przebieg Pana obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
laco
2014-02-10 23:23
Złodzieje i oszuści likwidowałem szkodę z oc sprawcy Polecam Doznania Gwarantowane. Bardziej bandyckiej firmy nie ma na rynku.
odpowiedz
Arnold
2013-05-08 13:29
No jeszcze nie widziałem firmy, które nie kierowałaby się chęcią zysku. Takie rzeczy to tylko w Erze ;). Swoję drogą to niw wiem komu opłaca się zgłaszaszć zniszczenie parkingowe, żeby nie stracić zniżek…
odpowiedz
aa
2013-04-26 17:55
Ubezpieczam auto od dwudzistu paru lat i z taką bezwzględnością i bezdusznością korporacyjną jak w liberty jeszcze się nie spotkałem. 1. Dopóki nie macie szkody, w ramach sztywnego systemu firmy - wszystko wygląda ładnie i działa sprawnie. 2. Przydarzyła mi się szkoda (anonimowe uszkodzenie pojazdu na parkingu). Szybko otrzymałem wypłatę jedynie ok. 1/3 kwoty wartości naprawy i wtedy się okazało, że konsultant, który zawarł ze mną ubezpieczenie określił inne warunki niż oczekiwałem. W treści umowy przedmiotowy i będący przedmiotem sporu zapis jest dokonany skomplikowanym językiem prawniczym. 3. W przypadku spornych kwestii Liberty nie rozmawia w celu osiągnięcia kompromisu, a jedynie słucha i robi swoje, tj. przekazuje sprawę firmie windykacyjnej, która straszy wpisaniem na listę długów. 4. Jako kierowca z wieloletnim stażem - stanowczo odradzam zawieranie jakichkolwiek umów z Liberty Direct, bo jest to ubezpieczyciel, który kieruje się wyłącznie i z całą bezwzględnością chęcią zysku z całkowitym pominięciem klienta. Choć trzeba przyznać, że wielka sprawność stworzonego systemu, prawnicza przebiegłość, bezwzględność w traktowaniu klienta, bezosobowość korporacyjna i całkowity brak indywidualnego podejścia do klienta budzą respekt i grozę, i przypominają machinę systemu totalitarnego.
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-18 15:41
Witam, cena polisy kalkulowana jest dla każdego Klienta indywidualnie i zależy od różnych czynników ryzyka takich jak historia ubezpieczenia, wiek kierowcy, okres posiadania prawa jazdy itp. Dlatego ceny zarówno w przypadku poszczególnych firm jak i Klientów mogą się od siebie istotnie różnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Daro
2013-03-14 21:34
Jestem niezadowolony z wysokości składki OC w Liberty Direct. Miało być to najtańsze towarzystwo ubezpieczeniowe, a znalazłem dwa gdzie mam OC o 120 zł taniej.
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-18 15:43
Witam, cena polisy kalkulowana jest dla każdego Klienta indywidualnie i zależy od różnych czynników ryzyka takich jak historia ubezpieczenia, wiek kierowcy, okres posiadania prawa jazdy itp. Dlatego ceny zarówno w przypadku poszczególnych firm jak i Klientów mogą się od siebie istotnie różnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Ferdek
2013-03-08 15:19
Jak się nie płaci to trudno, żeby nie dochodzili swojego… Mnie kiedyś lokator nie płacił przez 3 miesiące, a wyrzucić go nie mogłem przez ustawę. Szlag mie trafiał bo tysiące poszły się… Tera to bym to krócej załatwił i do Kruka albo gdzie indziej oddał. A tak jestem 4 kola w plecy.
odpowiedz
Grzegorz
2013-03-06 10:39
Nie pracuję dla ubezpieczeń, ale nazywanie kogokolwiek złodziejami to chyba lekka przesada. To raczej normalne, że jak ktoś ma 20 lat i 5 uszkodzeń auta za sobą to będzie płacił więcej niż ktoś kto nie miał.
odpowiedz
emka
2013-03-02 09:32
Kupilam samochod z ubezpieczeniem waznym 4 miesiace,bez rat w pelni oplacone! No masakra jakas bo oni naliczyli mi 446.58 zl doplaty. Pytam z jakiej racji? Wczesniej mialam auto w Hesti i nic nie doplacalam a tu wyskoczyli mi z kwota z kosmosu. Nie polecam zwlaszcza mlodym ludziom bo mi naliczyli na nowe ubezpieczenie 2200.84 zl!
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-06 09:32
Witam, w przypadku zmiany właściciela pojazdu firmy ubezpieczeniowe dokonują tzw. rekalkulacji składki. Jest to ponowne przeliczenie ceny polisy z uwzględnieniem zmienionych parametrów taryfikacyjnych takich jak wiek kierowcy, okres posiadania prawa jazdy itp. Każda firma kalkuluje składki indywidualnie. Stąd składki mogą się od siebie różnić - zarówno pomiędzy firmami jak i poszczególnymi kierowcami. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta katarzyna.krokos@libertydirect.pl
odpowiedz
Gulek
2013-02-28 13:14
Piszesz same ogólniki. Trudno domyśleć się co jest nie tak… Co się konkretnie stało?
odpowiedz
daniel29
2013-02-27 21:45
To poprostu złodzieje.Naciągaja na kase.Najbardziej ich boli jak się niekupuje kolejnej polisy u nich.Wtedy się zaczyna zastraszanie. Chłopców z inkasso kaczmarski postaram sie znalezc osobiscie i porozmawiac w cztery oczy. Za ciężko pracuje na to zeby takie gnidy mnie obrazały i okradaly. Polecam nie odpuszczać nawet najmniejszych kwot i dać sprawe do prawnika. Koszty i tak kryje strona przrgrana-czyli złodzieje z liberty.
odpowiedz
Liberty Direct
2013-03-18 15:44
Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Przykro mi, że ma Pan o naszej firmie takie zdanie. Chętnie poznałabym przyczyny Pana niezadowolenia. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
BB
2012-09-05 14:03
Szukam firmy, gdzie kupić polise. Na forach nie ma firmy, która nie nie byłaby zła…
odpowiedz
dzelo
2012-09-04 12:40
Jeśi ktoś jest zainteresowany do mam kod promocyny do Liberty Direct - 69399569. Powołując się na ten numer dostaniecie 50 zł. zniżki na OC i 100zł. Na pakiet OC i AC.
odpowiedz
AP
2012-09-04 12:38
To wynika jak się origntuję z ustawy. Musisz opłacać od kiedy kupiłeś samochód zdaje się.
odpowiedz
gruby171111
2012-09-03 14:12
masz kolego racje ja mam w liberty oc i po stluczce mam im zaplacic z wlasnych pieniedzy
odpowiedz
dzelo
2012-07-05 11:35
inkaso windykacja wysyłają szybko ale po opłaceniu przez inkaso kaczmarski dzwoniłem dopominałem sie o polise oc przez 40 dni i oczekuję może będzie w skrzynce pocztowej no bo po co poleconym-koszty. jestem pewien że przy kolizji wypną sie na mnie mimo że mam opłconą polise.
odpowiedz
AP
2012-07-03 17:09
Popieram w pełni wypowiedź ( niezadowolony bardzo). Po kupnie samochodu w ciągu 20 dni wypowiedzialam polisę a tu dostaję pismo, że za 20 dni mam im zapłacić prawie 60 zł!!! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI-wyłudzają pieniądze i tyle. Tylko czy jest to zgodne z prawem skoro na ubezpieczenie samochodu od dnia zakupu ma się 30 dni?
odpowiedz
Czarnota
2012-07-10 14:25
Tak, ja też się wkurzałem i nawet się sądzić chciałem (wprawdzie nie z liberty) ale dowiedziałem się od prawnika, że jesli chodzi o sprzedaż, to w ustawie o OC. jest czarno na białym napisane, że jak się kupuje auto, to się je kupuje ze wszystkimi prawami i obowiązkami, czyli za składką też. to jest i w ustawoe - art chyba 31 i w kodeksie cywilnym art. 805 .
odpowiedz
aga
2012-10-16 20:06
Mam podobnie, (kupiła auto i naliczyli mi nową składkę) co więcej umowę na moją prośbę wypowiedziano i ustalono, że mam zapłacić w ciągu 14 dni od wypowiedzenia. Cóż z tego, że pismo z kwotą i nr konta wysłano kilka dni później, a gdy wreszcie je otrzymałam okazało się, że na zapłatę mam nie 14 dni tylko 9 i termin mija w dniu otrzymania listu. Na moją interwencję konsultant pobłażliwym tonem oznajmił, że oni i tak żadnych odsetek nie naliczają (ciekawe) (a ja mam się oczywiście domyśleć, bo nie było to nigdzie napisane). Zapłaciłam i mam nadzieję nie mieć z tym towarzystwem nigdy do czynienia.
odpowiedz
vicky_christina
2013-02-16 00:15
Wypowiedziałam umowę w przeddzień końca polisy i naliczyli mi za dwa kolejne dni ok. 60 zł. Co jakiś czas dostaję pisma z windykacji kaczmarski. Napisałam, że nie zapłącę, dopóki nie otrzymam wyjaśnienia, a liberty direct nie odpowiada na moje zapytania "o co chodzi i skąd ta kwota". Mylą się w datach w pismach. Farsa!!!
odpowiedz
janek
2013-03-04 22:03
30 dni to było kiedyś ale po nowelizacji ustawy zostało zdjęte. Zachęcam do lektury nowych przepisów ustawy. Widać że ktoś tu jest niedoinformowany
odpowiedz
Włodzio
2012-07-03 15:28
Ciekawe co piszesz. Jakos tak nie chcialem się ubezpiecac przez telefon czy internet, wiec nie bralem w ogóle pod uwagę liberty, ale agent mi polecił. Zaraz będę przedłużać umowę i zastanawiam się gdzie. Jestem zadowolony, bo i cena z sensem i zalatwiania nie ma. Ludzie t sa wkurzeni, bo coś im sie z samochodem stalo. Wystarczy zeby byc wscieklym na caly swiat.
odpowiedz
B.
2012-06-29 20:36
Ja również mogę powiedzieć z własnego doświadczenia - nigdy więcej Liberty Direct, ani żadne ubezpieczenia typu direct! Kontakt z nimi jest ograniczony, wiadomo, co chwilę odbiera inny konsultant! Mają z mojej strony komplet dokumentów, sami tak też zadeklarowali. Auto zostało skradzione, sprawa na policji dawno umorzona, pojazd wyrejestrowany. Niedługo będzie mijało 90 dni, a co dzwonie na infolinie to po podaniu danych słyszę... niestety sprawa jeszcze nie jest zakończona! Na konkretne pytania odpowiadają zdawkowo lub że niestety nie zajmują się oni tą sprawą, tylko likwidator szkód. Tylko pozazdrościć tym, którzy deklarują tu, że sprawa szybko się zakończyła, to ja mam chyba pecha i wielokrotnie trafiałam na nieodpowiednie osoby. NIE POLECAM
odpowiedz
NIEAZADOWOLONY BARDZO
2012-04-11 09:10
Liberty Direct jako jedyna firma nalicza nowa składkę nowenu włascicielowi kupionego pojazdu mimo wypowiedzenia jej w okreslonym czasie. Kupa problemów, niekompetencja w infolinii, kłamstwa na stronie www, potrafia tylko brać pieniadze na telefon. Czy koś słyszał ,że z dniem kupna samochodu trzeba opłacic skaładkę bo tamto jest niewazne ? W liberty tak to realizują , czyli kradna bo poprzednia składka jest opłacona do jakiegoś okresu. NIE POLECAM NIE POLECAM omijajcie LIBERTY DIRECT Z DALEKA.
odpowiedz
benek
2014-11-27 11:52
miałem taką samą sytuację odradzam liberty direct :)
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2014-12-02 10:37
Szanowny Panie, chciałbym dowiedzieć się więcej na temat sytuacji, w jakiej się Pan znalazł. Uprzejmie proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Znając dane Pańskiej polisy, będę mógł zweryfikować proces obsługi i udzielić Panu dodatkowych informacji na temat zastosowanych procedur. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Janek
2012-04-25 16:03
e... nie tylko, to ogólne zasady na rynku. Przeczytaj tu: http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta_obowiazki_stron_krok_po_kroku/111,262,3.html
odpowiedz
naiwny od płacenia
2013-03-07 23:57
Zgadzam się z tym nieuczciwym procederem. Tu coś śmierdzi. Mnie to samo spotkało. Czy ktoś miał podobne przejścia z kupnem auta od importera? Takie oto pismo wystosowałam do Liberty. Zamierzam również poinformować o tym procederze Urząd Ochrony Konsumenta i inne organizacje, odpowiedzialne za przyznanie różnych tytułów np. Laur Konsumenta, którymi tak szczyci się ta firma ubezpieczeniowa. "Witam, Widzę, że sprzedający PE-I z Bielska Białej podpisał z Liberty Direct pakt, który przynosi obu stronom "kokosy", bo tak wysokiego OC to w żadnej firmie ubezpieczeniowej nie ma. Polisa ubezpieczeniowa Nr 2013-162313606 została zawarta między PE-I a Liberty Direct, bez mojej akceptacji wysokości składki. Postawiono mnie przed faktem dokonanym: "Proszę zapłacić 42 zł za 12 dni ochrony", a dlaczego nie np. 500 zł - pytam. Widzę, że firma Liberty Direct nie ma zahamowań w swojej pazerności. Proszę mi wyjaśnić, dlaczego całkowita kwota składki OC auta za cały rok na Polisie Nr 2013-162313606 wynosi 360 zł w dniu 08.02.2013 czyli w dniu zakupu samochodu, a ja mam płacić 4 razy więcej z wzięciem pod uwagę moich 60% zniżek? Czyżby PE-I z Bielska Białej miało w firmie Liberty Direct prawie 90 % zniżek??? Dlaczego na polisie wystawionej na PE-I nie ma wpisanej "Formy płatności składki" czyżby było z góry ukartowane - "Płaci naiwny nabywca", który nie ma nic do powiedzenia, bo Liberty Direct ma już skalkulowaną dla niego 4 razy wyższą składkę, ba - w tej sytuacji można było podać kwotę z Księżyca? Zapytam wprost: czy Liberty Direct jest firmą ubezpieczeniową dbającą o dobrą opinię, czy firmą naciągaczy i krętaczy, którą powinny się zająć odpowiednie służby? Czekam na konkretną rzeczową odpowiedź na moje pytania. Z poważaniem"
odpowiedz
DRIVER
2011-11-21 18:23
Nie życzę nikomu aby był skazany na potyczki z Liberty Direct jeżeli chodzi o szkodę z OC sprawcy nie miałem do czynienia ze szkodą z AC ale mogę się tylko domyślać, że byłoby jeszcze gorzej niż z OC. Firma jest fajna tylko wtedy kiedy bierze Twoje pieniądze.... jak jest szkoda zaczynają się schody i zgrzytanie zębami... Miałem już dwie szkody z OC sprawcy w Liberty Direct i za każdym razem totalne dno... Odszkodowanie zaniżone co najmniej o 50% a jedyna droga do swego to podanie ich do Sądu. Jak jeszcze kiedyś będę miał do czynienia z tymi złodziejami to od razu biorę auto zastępcze z wypożyczalni a auto do ASO na naprawę na nowych częściach.
odpowiedz
Dante
2012-04-16 16:48
e... nie tylko, to ogólne zasady na rynku. Przeczytaj tu: http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta_obowiazki_stron_krok_po_kroku/111,262,3.html
odpowiedz