pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Złodzieje

2011-11-21 18:23

DRIVER

Nie życzę nikomu aby był skazany na potyczki z Liberty Direct jeżeli chodzi o szkodę z OC sprawcy nie miałem do czynienia ze szkodą z AC ale mogę się tylko domyślać, że byłoby jeszcze gorzej niż z OC. Firma jest fajna tylko wtedy kiedy bierze Twoje pieniądze.... jak jest szkoda zaczynają się schody i zgrzytanie zębami... Miałem już dwie szkody z OC sprawcy w Liberty Direct i za każdym razem totalne dno... Odszkodowanie zaniżone co najmniej o 50% a jedyna droga do swego to podanie ich do Sądu. Jak jeszcze kiedyś będę miał do czynienia z tymi złodziejami to od razu biorę auto zastępcze z wypożyczalni a auto do ASO na naprawę na nowych częściach.

2012-04-16 16:48

Dante

e... nie tylko, to ogólne zasady na rynku. Przeczytaj tu: http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta_obowiazki_stron_krok_po_kroku/111,262,3.html

2012-04-11 09:10

NIEAZADOWOLONY BARDZO

Liberty Direct jako jedyna firma nalicza nowa składkę nowenu włascicielowi kupionego pojazdu mimo wypowiedzenia jej w okreslonym czasie. Kupa problemów, niekompetencja w infolinii, kłamstwa na stronie www, potrafia tylko brać pieniadze na telefon. Czy koś słyszał ,że z dniem kupna samochodu trzeba opłacic skaładkę bo tamto jest niewazne ? W liberty tak to realizują , czyli kradna bo poprzednia składka jest opłacona do jakiegoś okresu. NIE POLECAM NIE POLECAM omijajcie LIBERTY DIRECT Z DALEKA.

2014-11-27 11:52

benek

miałem taką samą sytuację odradzam liberty direct :)

2014-12-02 10:37

Ekspert Liberty Ubezpieczenia

Szanowny Panie, chciałbym dowiedzieć się więcej na temat sytuacji, w jakiej się Pan znalazł. Uprzejmie proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Znając dane Pańskiej polisy, będę mógł zweryfikować proces obsługi i udzielić Panu dodatkowych informacji na temat zastosowanych procedur. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia

2012-04-25 16:03

Janek

e... nie tylko, to ogólne zasady na rynku. Przeczytaj tu: http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta_obowiazki_stron_krok_po_kroku/111,262,3.html

2013-03-07 23:57

naiwny od płacenia

Zgadzam się z tym nieuczciwym procederem. Tu coś śmierdzi. Mnie to samo spotkało. Czy ktoś miał podobne przejścia z kupnem auta od importera? Takie oto pismo wystosowałam do Liberty. Zamierzam również poinformować o tym procederze Urząd Ochrony Konsumenta i inne organizacje, odpowiedzialne za przyznanie różnych tytułów np. Laur Konsumenta, którymi tak szczyci się ta firma ubezpieczeniowa. "Witam, Widzę, że sprzedający PE-I z Bielska Białej podpisał z Liberty Direct pakt, który przynosi obu stronom "kokosy", bo tak wysokiego OC to w żadnej firmie ubezpieczeniowej nie ma. Polisa ubezpieczeniowa Nr 2013-162313606 została zawarta między PE-I a Liberty Direct, bez mojej akceptacji wysokości składki. Postawiono mnie przed faktem dokonanym: "Proszę zapłacić 42 zł za 12 dni ochrony", a dlaczego nie np. 500 zł - pytam. Widzę, że firma Liberty Direct nie ma zahamowań w swojej pazerności. Proszę mi wyjaśnić, dlaczego całkowita kwota składki OC auta za cały rok na Polisie Nr 2013-162313606 wynosi 360 zł w dniu 08.02.2013 czyli w dniu zakupu samochodu, a ja mam płacić 4 razy więcej z wzięciem pod uwagę moich 60% zniżek? Czyżby PE-I z Bielska Białej miało w firmie Liberty Direct prawie 90 % zniżek??? Dlaczego na polisie wystawionej na PE-I nie ma wpisanej "Formy płatności składki" czyżby było z góry ukartowane - "Płaci naiwny nabywca", który nie ma nic do powiedzenia, bo Liberty Direct ma już skalkulowaną dla niego 4 razy wyższą składkę, ba - w tej sytuacji można było podać kwotę z Księżyca? Zapytam wprost: czy Liberty Direct jest firmą ubezpieczeniową dbającą o dobrą opinię, czy firmą naciągaczy i krętaczy, którą powinny się zająć odpowiednie służby? Czekam na konkretną rzeczową odpowiedź na moje pytania. Z poważaniem"

2012-06-29 20:36

B.

Ja również mogę powiedzieć z własnego doświadczenia - nigdy więcej Liberty Direct, ani żadne ubezpieczenia typu direct! Kontakt z nimi jest ograniczony, wiadomo, co chwilę odbiera inny konsultant! Mają z mojej strony komplet dokumentów, sami tak też zadeklarowali. Auto zostało skradzione, sprawa na policji dawno umorzona, pojazd wyrejestrowany. Niedługo będzie mijało 90 dni, a co dzwonie na infolinie to po podaniu danych słyszę... niestety sprawa jeszcze nie jest zakończona! Na konkretne pytania odpowiadają zdawkowo lub że niestety nie zajmują się oni tą sprawą, tylko likwidator szkód. Tylko pozazdrościć tym, którzy deklarują tu, że sprawa szybko się zakończyła, to ja mam chyba pecha i wielokrotnie trafiałam na nieodpowiednie osoby. NIE POLECAM

2012-07-03 15:28

Włodzio

Ciekawe co piszesz. Jakos tak nie chcialem się ubezpiecac przez telefon czy internet, wiec nie bralem w ogóle pod uwagę liberty, ale agent mi polecił. Zaraz będę przedłużać umowę i zastanawiam się gdzie. Jestem zadowolony, bo i cena z sensem i zalatwiania nie ma. Ludzie t sa wkurzeni, bo coś im sie z samochodem stalo. Wystarczy zeby byc wscieklym na caly swiat.

2012-07-03 17:09

AP

Popieram w pełni wypowiedź ( niezadowolony bardzo). Po kupnie samochodu w ciągu 20 dni wypowiedzialam polisę a tu dostaję pismo, że za 20 dni mam im zapłacić prawie 60 zł!!! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI-wyłudzają pieniądze i tyle. Tylko czy jest to zgodne z prawem skoro na ubezpieczenie samochodu od dnia zakupu ma się 30 dni?

2012-07-10 14:25

Czarnota

Tak, ja też się wkurzałem i nawet się sądzić chciałem (wprawdzie nie z liberty) ale dowiedziałem się od prawnika, że jesli chodzi o sprzedaż, to w ustawie o OC. jest czarno na białym napisane, że jak się kupuje auto, to się je kupuje ze wszystkimi prawami i obowiązkami, czyli za składką też. to jest i w ustawoe - art chyba 31 i w kodeksie cywilnym art. 805 .

2012-10-16 20:06

aga

Mam podobnie, (kupiła auto i naliczyli mi nową składkę) co więcej umowę na moją prośbę wypowiedziano i ustalono, że mam zapłacić w ciągu 14 dni od wypowiedzenia. Cóż z tego, że pismo z kwotą i nr konta wysłano kilka dni później, a gdy wreszcie je otrzymałam okazało się, że na zapłatę mam nie 14 dni tylko 9 i termin mija w dniu otrzymania listu. Na moją interwencję konsultant pobłażliwym tonem oznajmił, że oni i tak żadnych odsetek nie naliczają (ciekawe) (a ja mam się oczywiście domyśleć, bo nie było to nigdzie napisane). Zapłaciłam i mam nadzieję nie mieć z tym towarzystwem nigdy do czynienia.

2013-02-16 00:15

vicky_christina

Wypowiedziałam umowę w przeddzień końca polisy i naliczyli mi za dwa kolejne dni ok. 60 zł. Co jakiś czas dostaję pisma z windykacji kaczmarski. Napisałam, że nie zapłącę, dopóki nie otrzymam wyjaśnienia, a liberty direct nie odpowiada na moje zapytania "o co chodzi i skąd ta kwota". Mylą się w datach w pismach. Farsa!!!

2013-03-04 22:03

janek

30 dni to było kiedyś ale po nowelizacji ustawy zostało zdjęte. Zachęcam do lektury nowych przepisów ustawy. Widać że ktoś tu jest niedoinformowany

2012-07-05 11:35

dzelo

inkaso windykacja wysyłają szybko ale po opłaceniu przez inkaso kaczmarski dzwoniłem dopominałem sie o polise oc przez 40 dni i oczekuję może będzie w skrzynce pocztowej no bo po co poleconym-koszty. jestem pewien że przy kolizji wypną sie na mnie mimo że mam opłconą polise.

2012-09-03 14:12

gruby171111

masz kolego racje ja mam w liberty oc i po stluczce mam im zaplacic z wlasnych pieniedzy

2012-09-04 12:38

AP

To wynika jak się origntuję z ustawy. Musisz opłacać od kiedy kupiłeś samochód zdaje się.

2012-09-04 12:40

dzelo

Jeśi ktoś jest zainteresowany do mam kod promocyny do Liberty Direct - 69399569. Powołując się na ten numer dostaniecie 50 zł. zniżki na OC i 100zł. Na pakiet OC i AC.

2012-09-05 14:03

BB

Szukam firmy, gdzie kupić polise. Na forach nie ma firmy, która nie nie byłaby zła…

2013-02-27 21:45

daniel29

To poprostu złodzieje.Naciągaja na kase.Najbardziej ich boli jak się niekupuje kolejnej polisy u nich.Wtedy się zaczyna zastraszanie. Chłopców z inkasso kaczmarski postaram sie znalezc osobiscie i porozmawiac w cztery oczy. Za ciężko pracuje na to zeby takie gnidy mnie obrazały i okradaly. Polecam nie odpuszczać nawet najmniejszych kwot i dać sprawe do prawnika. Koszty i tak kryje strona przrgrana-czyli złodzieje z liberty.

2013-03-18 15:44

Liberty Direct

Witam, zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Przykro mi, że ma Pan o naszej firmie takie zdanie. Chętnie poznałabym przyczyny Pana niezadowolenia. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2013-02-28 13:14

Gulek

Piszesz same ogólniki. Trudno domyśleć się co jest nie tak… Co się konkretnie stało?

2013-03-02 09:32

emka

Kupilam samochod z ubezpieczeniem waznym 4 miesiace,bez rat w pelni oplacone! No masakra jakas bo oni naliczyli mi 446.58 zl doplaty. Pytam z jakiej racji? Wczesniej mialam auto w Hesti i nic nie doplacalam a tu wyskoczyli mi z kwota z kosmosu. Nie polecam zwlaszcza mlodym ludziom bo mi naliczyli na nowe ubezpieczenie 2200.84 zl!

2013-03-06 09:32

Liberty Direct

Witam, w przypadku zmiany właściciela pojazdu firmy ubezpieczeniowe dokonują tzw. rekalkulacji składki. Jest to ponowne przeliczenie ceny polisy z uwzględnieniem zmienionych parametrów taryfikacyjnych takich jak wiek kierowcy, okres posiadania prawa jazdy itp. Każda firma kalkuluje składki indywidualnie. Stąd składki mogą się od siebie różnić - zarówno pomiędzy firmami jak i poszczególnymi kierowcami. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta katarzyna.krokos@libertydirect.pl

2013-03-06 10:39

Grzegorz

Nie pracuję dla ubezpieczeń, ale nazywanie kogokolwiek złodziejami to chyba lekka przesada. To raczej normalne, że jak ktoś ma 20 lat i 5 uszkodzeń auta za sobą to będzie płacił więcej niż ktoś kto nie miał.

2013-03-08 15:19

Ferdek

Jak się nie płaci to trudno, żeby nie dochodzili swojego… Mnie kiedyś lokator nie płacił przez 3 miesiące, a wyrzucić go nie mogłem przez ustawę. Szlag mie trafiał bo tysiące poszły się… Tera to bym to krócej załatwił i do Kruka albo gdzie indziej oddał. A tak jestem 4 kola w plecy.

2013-03-14 21:34

Daro

Jestem niezadowolony z wysokości składki OC w Liberty Direct. Miało być to najtańsze towarzystwo ubezpieczeniowe, a znalazłem dwa gdzie mam OC o 120 zł taniej.

2013-03-18 15:43

Liberty Direct

Witam, cena polisy kalkulowana jest dla każdego Klienta indywidualnie i zależy od różnych czynników ryzyka takich jak historia ubezpieczenia, wiek kierowcy, okres posiadania prawa jazdy itp. Dlatego ceny zarówno w przypadku poszczególnych firm jak i Klientów mogą się od siebie istotnie różnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2013-03-18 15:41

Liberty Direct

Witam, cena polisy kalkulowana jest dla każdego Klienta indywidualnie i zależy od różnych czynników ryzyka takich jak historia ubezpieczenia, wiek kierowcy, okres posiadania prawa jazdy itp. Dlatego ceny zarówno w przypadku poszczególnych firm jak i Klientów mogą się od siebie istotnie różnić. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta

2013-04-26 17:55

aa

Ubezpieczam auto od dwudzistu paru lat i z taką bezwzględnością i bezdusznością korporacyjną jak w liberty jeszcze się nie spotkałem. 1. Dopóki nie macie szkody, w ramach sztywnego systemu firmy - wszystko wygląda ładnie i działa sprawnie. 2. Przydarzyła mi się szkoda (anonimowe uszkodzenie pojazdu na parkingu). Szybko otrzymałem wypłatę jedynie ok. 1/3 kwoty wartości naprawy i wtedy się okazało, że konsultant, który zawarł ze mną ubezpieczenie określił inne warunki niż oczekiwałem. W treści umowy przedmiotowy i będący przedmiotem sporu zapis jest dokonany skomplikowanym językiem prawniczym. 3. W przypadku spornych kwestii Liberty nie rozmawia w celu osiągnięcia kompromisu, a jedynie słucha i robi swoje, tj. przekazuje sprawę firmie windykacyjnej, która straszy wpisaniem na listę długów. 4. Jako kierowca z wieloletnim stażem - stanowczo odradzam zawieranie jakichkolwiek umów z Liberty Direct, bo jest to ubezpieczyciel, który kieruje się wyłącznie i z całą bezwzględnością chęcią zysku z całkowitym pominięciem klienta. Choć trzeba przyznać, że wielka sprawność stworzonego systemu, prawnicza przebiegłość, bezwzględność w traktowaniu klienta, bezosobowość korporacyjna i całkowity brak indywidualnego podejścia do klienta budzą respekt i grozę, i przypominają machinę systemu totalitarnego.

2013-05-08 13:29

Arnold

No jeszcze nie widziałem firmy, które nie kierowałaby się chęcią zysku. Takie rzeczy to tylko w Erze ;). Swoję drogą to niw wiem komu opłaca się zgłaszaszć zniszczenie parkingowe, żeby nie stracić zniżek…

2014-02-10 23:23

laco

Złodzieje i oszuści likwidowałem szkodę z oc sprawcy Polecam Doznania Gwarantowane. Bardziej bandyckiej firmy nie ma na rynku.