pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Wszystko OK - skąd te opinie?

2014-02-16 21:30

zadowolony

Zarówno przy zawieraniu polisy, jak i przy wypłacie odszkodowań nie napotkałem na żadne problemy, polecam.

2014-02-24 11:12

Maja

A korzystałeś może z ich ubezpieczeń turystycznych? Zależy mi na opinii osób, które korzystały z uch usług. Mnie obecnie najbardziej interesują ubezpieczenia turystyczne z racji nadchodzących wakacji. Liberty Direct ma ciekawą promocję i chciałabym zasięgnąć o nich więcej infomacji.

2014-03-24 16:25

Kierowca z Wlkp.

Ja również mogę potwierdzić bezproblemową likwidację szkody ze strony Liberty Direct. Moim zdaniem wszystko odbyło się wzorowo pomimo, iż stłuczkę miałem (a raczej moja Żona miała) w okresie świąteczno-noworocznym. Dla porównania PZU moim zdaniem wypada dużo gorzej w tej materii. Wiem, bo u molocha likwidowałem dwie szkody.

2014-03-28 14:30

Agnieszka

ja miałam stłuczkę z kimś ubezpieczonym w LD, oprócz długiej kolejki w centrali telefonicznej sprawę załatwili szybko i tylko na podstawie zdjęć. wszystko też wskazuje na to, że zmieszczę się w ich wycenie szkody

2014-04-12 11:14

Dominik

Super szybka likwidacja szkody - bezgotówkowo w 3 dni auto zostało naprawione (ukłon również w stronę serwisu) - jak dla mnie mega pozytywnie :-)

2014-07-29 15:37

adam

Firma uduś wszystko na polisie OC AC sie nie zgadzało a dodzwonic sie do panienek to mistrzostwo swiata nie polecam

2014-08-25 08:40

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@adam: Szanowny Panie, chętnie poznam przyczyny Pańskiej opinii i udzielę dodatkowych informacji. Uprzejmie proszę o wiadomość mailową na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pana polisy, będę mogła zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-15 08:56

jasmin

Miałam szkodę z polisy AC w Liberty Direct, rozpatrzona w miarę szybko, co prawda zaniżyli wg mnie wartość samochodu z przed zdarzenia, ale napisałam odwołanie - szybki kontakt z ich strony w sprawie ugody (dopłata 900 do kwoty odszkodowania), którą zaakceptowałam. Automatyczne rozwiązanie polisy AC, ale zwrócili część składki za pozostały okres. Ogólnie wszystko miło, bez przepychanek i poganiania. W razie braku lepszych ofert na rynku na pewno jeszcze skorzystam z Liberty.

2014-09-16 13:18

Andrzej

Skąd te negatywne opinie! Z ŻYCIA !!! DRODZY POZYTYWNI Z ŻYCIA!!!! Poczytajcie sobie wpisy negatywne to wszystko prawda włosy stają dęba ja też tego doświadczyłem. Metody komunistycznego zastraszania to pikuś w stosunku do metod stosowanych w liberty direct.

2014-09-19 10:41

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct

@Andrzej: Szanowny Panie, cieszy nas, że sprawa się wyjaśniła. Gdyby miał Pan jeszcze jakieś pytania, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct

2014-09-30 15:53

DK

Gdyby Liberty miało w nosie swoich klientów, to nie reagowaliby na żadne skargi. Wystarczy tylko spojrzeć na to forum, żeby zauważyć, że zależy im na klientach oraz na ich opiniach. Mało która firma tak podchodzi do zagadnień związanych z komunikacją. Sam kiedyś likwidowałem u nich szkodę - mogę z pełną odpowiedzialnością napisać na tym forum, że wszystko odbyło się bez najmniejszych problemów (szkoda z OC sprawcy ubezpieczonego w Liberty).