Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

WARTA likwiduje co czwartą szkodę przez telefon

Ostatnia aktualizacja: 2013-10-03

W okresie od stycznia do sierpnia 2011 roku 24% szkód zgłoszonych w Warcie zostało zlikwidowanych na podstawie rozmowy telefonicznej. Ponad 70% stanowiły szkody z ubezpieczeń osobowych, co druga była szkodą mieszkaniową, a co trzecia - korporacyjną. Wzrosła również liczba likwidowanych telefonicznie szkód komunikacyjnych - z 5% w styczniu do 16% w sierpniu br.

Oblicz ubezpieczenie

SAMOCHÓD DOM TURYSTYCZNE ŻYCIE

Warta umożliwia swoim klientom skorzystanie z uproszczonej ścieżki likwidacji szkód - przez telefon. W ten sposób można zlikwidować w Warcie nieskomplikowane szkody komunikacyjne, osobowe (NNW i turystyczne), mieszkaniowe i korporacyjne.

Decyzja o wypłacie odszkodowania może zostać podjęta już w czasie pierwszej rozmowy telefonicznej. Dzieje się tak ze względu na to, że większość operatorów Centrum Alarmowego Warty to wykwalifikowani likwidatorzy szkód, którzy mają uprawnienia do wyceny szkody oraz podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania.

Ponadto wszystkie rozmowy telefoniczne są nagrywane, co zastępuje część dokumentacji przyjmowanej wcześniej wyłącznie w formie pisemnej. Przy niewielkich szkodach można zatem uzgodnić z klientem kwoty i podjąć decyzję o wypłacie odszkodowania praktycznie od ręki.

Wysokość odszkodowania szacowana jest w oparciu o profesjonalne narzędzia do wyceny, m.in. Carwert firmy Eurotax, Norma Pro i Zico.

"Szybkość likwidowanej szkody jest jednym z elementów, który w największym stopniu wpływa na satysfakcję klientów. Ograniczanie liczby szkód z udziałem rzeczoznawcy na korzyść likwidacji przez telefon oraz za pośrednictwem warsztatów współpracujących z WARTĄ znacznie poprawiło wskaźnik średniego czasu likwidacji szkód – co trzecie odszkodowanie wypłacane jest w WARCIE w ciągu siedmiu dni od zgłoszenia szkody" – powiedział Rafał Stankiewicz wiceprezes zarządu WARTY odpowiedzialny za likwidację szkód.

Warta na bieżąco monitoruje jakość obsługi Centrum Alarmowego, a także satysfakcję klientów z likwidacji szkody. Ostatnie badania wskazują, że 94% klientów, którzy mieli likwidowaną szkodę z ubezpieczenia mieszkania lub AC w Warcie deklaruje chęć kontynuowania ubezpieczenia w w/w towarzystwie.

Źródło: Biuro Prasowe Grupy Warta

Tagi:

Komentarze

2011-10-03 14:11

poszkodowany

zgłoszenie szkody w Warcie nie jest chyba takie oczywiste jak piszecie. polecam przejść ten proces osobiście. pozdrawiam Witold

2011-11-01 17:52

mietek

01.11.2111 miałem szkodę ubezpieczony jestem od kilku lat w Warcie,ale to ostatni rok następnych naiwnych proszę szukać.

2012-01-03 11:20

Henryk

Ostatnio miałem szkodę w Warcie załatwiłem wszystko przez telefon - szkoda w AC na 15 tysięcy. Znajomy zalał mieszkanie również Warta załatwione przez telefon w kilka godzin. Pozdrawiam

2012-02-07 23:25

Lena

A teraz Warta wyśle do Twojego sąsiada pismo by zapłacił tę kwotę. To się sąsiad ucieszy.

2012-05-18 20:07

Gaso

huja warta!! przez telefon nosz kur.. ja zadzwonie i powiem chce 10 tys bo mnie zalali a mnie nie zalalli ja pier... tylko w PL