Strona główna  |  Wiadomości  |  WARTA likwiduje co czwartą szkodę przez telefon

WARTA likwiduje co czwartą szkodę przez telefon

WARTA likwiduje co czwartą szkodę przez telefon

Data aktualizacji: 2013-10-03
W okresie od stycznia do sierpnia 2011 roku 24% szkód zgłoszonych w Warcie zostało zlikwidowanych na podstawie rozmowy telefonicznej. Ponad 70% stanowiły szkody z ubezpieczeń osobowych, co druga była szkodą mieszkaniową, a co trzecia - korporacyjną. Wzrosła również liczba likwidowanych telefonicznie szkód komunikacyjnych - z 5% w styczniu do 16% w sierpniu br.

Warta umożliwia swoim klientom skorzystanie z uproszczonej ścieżki likwidacji szkód - przez telefon. W ten sposób można zlikwidować w Warcie nieskomplikowane szkody komunikacyjne, osobowe (NNW i turystyczne), mieszkaniowe i korporacyjne.

Rozmowa telefoniczna Decyzja o wypłacie odszkodowania może zostać podjęta już w czasie pierwszej rozmowy telefonicznej. Dzieje się tak ze względu na to, że większość operatorów Centrum Alarmowego Warty to wykwalifikowani likwidatorzy szkód, którzy mają uprawnienia do wyceny szkody oraz podjęcia decyzji o wypłacie odszkodowania.

Ponadto wszystkie rozmowy telefoniczne są nagrywane, co zastępuje część dokumentacji przyjmowanej wcześniej wyłącznie w formie pisemnej. Przy niewielkich szkodach można zatem uzgodnić z klientem kwoty i podjąć decyzję o wypłacie odszkodowania praktycznie od ręki.

Wysokość odszkodowania szacowana jest w oparciu o profesjonalne narzędzia do wyceny, m.in. Carwert firmy Eurotax, Norma Pro i Zico.

"Szybkość likwidowanej szkody jest jednym z elementów, który w największym stopniu wpływa na satysfakcję klientów. Ograniczanie liczby szkód z udziałem rzeczoznawcy na korzyść likwidacji przez telefon oraz za pośrednictwem warsztatów współpracujących z WARTĄ znacznie poprawiło wskaźnik średniego czasu likwidacji szkód – co trzecie odszkodowanie wypłacane jest w WARCIE w ciągu siedmiu dni od zgłoszenia szkody" – powiedział Rafał Stankiewicz wiceprezes zarządu WARTY odpowiedzialny za likwidację szkód.

Warta na bieżąco monitoruje jakość obsługi Centrum Alarmowego, a także satysfakcję klientów z likwidacji szkody. Ostatnie badania wskazują, że 94% klientów, którzy mieli likwidowaną szkodę z ubezpieczenia mieszkania lub AC w Warcie deklaruje chęć kontynuowania ubezpieczenia w w/w towarzystwie.

Źródło: Biuro Prasowe Grupy Warta

Podobne artykuły
nieruchomosci
Ubezpieczenie nieruchomości
2022-06-21

Ubezpieczenie fotowoltaiki - właściciele domów mają wybór?

Ubezpieczenie fotowoltaiki staje się coraz bardziej popularne. Wyjaśniamy, jak ubezpieczyć fotowoltaikę mogą właściciele domów jednorodzinnych.

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2019-09-13

Czy w Polsce mamy niewielu ubezpieczycieli?

Polska, w stosunku do swojej populacji, cechuje się niezbyt dużą liczbą ubezpieczycieli. Jakie są tego przyczyny? Czy z perspektywy kierowców jest to złe zjawisko?

Czytaj więcej
komunikacja
Ubezpieczenie samochodu
2019-07-16

Czy ubezpieczeniowi giganci tracą rynek OC?

Polski rynek ubezpieczeń komunikacyjnych jest dość mocno skoncentrowany wokół kilku liderów. Sprawdzamy, jak zmienił się rynkowy udział tych firm przez ostatnie lata.

Czytaj więcej
Komentarze
Gaso
2012-05-18 20:07
huja warta!! przez telefon nosz kur.. ja zadzwonie i powiem chce 10 tys bo mnie zalali a mnie nie zalalli ja pier... tylko w PL
odpowiedz
Henryk
2012-01-03 11:20
Ostatnio miałem szkodę w Warcie załatwiłem wszystko przez telefon - szkoda w AC na 15 tysięcy. Znajomy zalał mieszkanie również Warta załatwione przez telefon w kilka godzin. Pozdrawiam
odpowiedz
Lena
2012-02-07 23:25
A teraz Warta wyśle do Twojego sąsiada pismo by zapłacił tę kwotę. To się sąsiad ucieszy.
odpowiedz
mietek
2011-11-01 17:52
01.11.2111 miałem szkodę ubezpieczony jestem od kilku lat w Warcie,ale to ostatni rok następnych naiwnych proszę szukać.
odpowiedz
poszkodowany
2011-10-03 14:11
zgłoszenie szkody w Warcie nie jest chyba takie oczywiste jak piszecie. polecam przejść ten proces osobiście. pozdrawiam Witold
odpowiedz