Strona główna  |  Forum  |  Ubezpieczenia turystyczne

Ubezpieczenia turystyczne

Wątki

7 postów
2016-07-06 07:32

Ubezpieczenie na wakacje 2016

Większość ubezpieczalni ma to samo w pakiecie, ważne żeby było leczenie z ratownictwem w przypadku medycznej dziedziny, zaś dla mnie jeszcze jest ważne ubezpieczenie bagażu. Z doświadczenia polecam liberty ubezpieczenia, nie sprawiają problemów z wypłacaniem świadczeń.
3 posty
2014-11-06 23:42

Ubezpieczenie narciarskie

W wyjazdach zagranicznych szczególnie ważne jest ubezpieczenie kosztów leczenia ze względu na wysokie koszty usług medycznych w takich krajach jak Austria, Niemcy, Szwajcaria, czy Włochy. Ponadto na stoku warto mieć ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na wypadek, gdybyśmy spowodowali kolizję z innym narciarzem. W razie, gdyby poszkodowany domagał się odszkodowania od ubezpieczonego polisa OC gwarantuje, że to firma ubezpieczeniowa wypłaci odszkodowanie.
5 postów
2014-04-03 12:41

Ubezpieczenie turystyczne na długi weekend?

W przypadku dłuższego wyjazdu zwykle decyduję się na ubezpieczenia turystyczne Compensy. Przy pierwszym razie miałem lekki problem ze zrozumieniem warunków ubezpieczenia, ale konsultanci są naprawdę pomocni i wszystko tłumaczą na bardziej ludzki język ;) Tak czy siak mają korzystną ofertę. Ostatni raz korzystałem z tego pakietu na wyjazd z dziećmi w góry podczas ferii zimowych.
6 postów
2012-07-21 17:44

Ubezpieczenie turystyczne w Generali

Znajomi polecili nam aby skorzystać z oferty proponowanej przez tą firmę , czy może ktoś coś powiedzieć czy warto i jakie są warunki ubezpieczenia . Potrzebne za miesiąc na cztery miesiące :) .
5 postów
2012-04-08 00:30

Ubezpieczenia turystyczne

Radzę trzymać się z daleka od ubezpieczeń turystycznych w AXA - wszystko OK do momentu, w którym pojawia się problem (czyli, śmiem twierdzić, dość kluczowego)... Umówienie się na zwykłą konsultację lekarską (stan zapalny, potrzebny antybiotyk) w Pensylwanii przez AXA zajęło mi około 4 godzin, w czasie których wykonałam do infolinii z jakieś 10 telefonów (każde "oddzwonimy w ciągu X" okazywało się być dość mocno bez pokrycia). W końcu dowiedziałam się, że muszę iść do kliniki X i udać się na Emergency (tzn. mogę iść gdzieś indziej, ale wtedy o zwrocie z ubezpieczenia mogę zapomnieć oczywiście). Tak też zrobiłam, wizyta była, recepta była, wszystko ok (oprócz tego, że przez telefon konsultant informował mnie, żebym się powołała na ubezpieczyciela na recepcji, a na recepcji nikt o tym ubezpieczycielu nie słyszał. Powinna mi się wtedy zapalić lampka alarmowa, ale cóż, człowiek w bólu, to nie myśli do końca niestety. Nikt też nie chciał mi udzielić informacji o koszcie wizyty przed rozpoczęciem wizyty – tutaj już lampka powinna mi szaleć, ale bardziej szalał mi stan zapalny oraz wiara w to, że ubezpieczyciel nie będzie chciał mnie oszukać i wie, gdzie mnie kieruje). Problemy zaczęły się w momencie, w którym otrzymałam pierwszą fakturę od kliniki, która opiewała na ponad 520 USD. Zgodnie z wytycznymi z infolinii, fakturę, recepty itp. wysłałam na wskazany adres AXA. AXA odpowiedziało mi, że opłaci fakturę tylko do kwoty 250 EUR, czyli około 350 USD, a za wykupione recepty już nie zwróci w ogóle. Następnie od kliniki i tak dostałam powtórną fakturę dot. braku płatności całej kwoty. Dopiero po tym, jak sama skontaktowałam się mailowo z tamtą kliniką i podałam im dane do skontaktowania się z AXA (pracownik kliniki stwierdził, że nie mają z ubezpieczycielem żadnego kontaktu), przyszła mi kolejna faktura, tym razem na uzupełnienie części kwoty niezapłaconej przez AXA, czyli około 180 USD. Ewidentnie nie jest to oszustwo per se, ale jest to wybitnie nieetyczne zachowanie wobec Klienta – jak inaczej nazwać sytuację, w której, żeby uzyskać zwrot za usługę, AXA każe Ci skorzystać z usługi w klinice X, ale klinika X pobiera za usługę 520 USD, a AXA zwraca tylko do 350 USD? Kafka ani Heller by tego nie wymyślili, gratuluję polotu. Podsumowując, od momentu pierwszego kontaktu z infolinią do przedziwnej wyceny przy płatności, całość mojego doświadczenia z AXA to absolutny koszmar. Na razie czekam, aż otrzymam od AXA szczegółowe warunki mojego ubezpieczenia (dokumentu nie mogę znaleźć nigdzie online, nie otrzymałam go również przy wykupywaniu polisy), żeby móc się na coś powołać, idąc do Rzecznika Ubezpieczonych i mam nadzieję, że na polubownym załatwieniu tam sprawa się zakończy.
12 postów
2011-12-05 14:57

Od czego chroni ubezpieczenie narciarskie?

Ubezpieczenie może obejmować amatorskie uprawienie sportów zimowych, takich jak narciarstwo, snowboard, łyżwiarstwo. W zależności od wybranej opcji można skorzystać z ochrony w Polsce, w krajach europejskich i we wszystkich krajach świata, a umowa może być zawarta na okres od jednego do 60 dni. W przypadku nieszczęśliwego wypadku podczas uprawiania sportu zimowego ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty takich świadczeń jak: badania i zabiegi ambulatoryjne, zakup lekarstw i środków opatrunkowych, konsultacje lekarskie, hospitalizacja, czy transport ubezpieczonego. Dodatkowo, warto posiadać ubezpieczenie OC na wypadek kolizji z inną osobą oddającą się białemu szaleństwu na stoku.
5 postów
2011-06-17 13:52

Ipolisa.pl daje swoim Klientom 30% zniżki na ubezpieczenia turystyczne!

Jeśli mowa o promocjach to teraz ma taką liberty direct : https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html myślę, że jak ktoś lata to bardzo mu się to spodoba, poza tym słyszałem, że Liberty Direct o obecnie jeden z najlepszych ubezpieczycieli w rankingach.