pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

To są oszuści

2014-03-05 15:56

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, wielokrotnie zaznaczaliśmy, iż Państwa opinia ma dla nas szczególne znaczenie. Jeżeli miała miejsce niedogodna dla Państwa sytuacja związana z procesem likwidacji szkody zparaszam do indywidualnego kontaktu oraz przesyłanie wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z chęcią odpowiem na Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku,

2014-03-12 13:25

p

JESTESCIE OSZUSTAMI!!!!!!!!!!!!PROAMA UWAGA NA NICH!!!

2014-03-05 16:03

Załamana

Witam jestem Agentem.Klient ma 2 ubezpieczenia 1 w Proama 2 zaś w PZU(bo ma kredyt)i Proama nie chce mi anulować mojej polisy? Pisze i pisze i nic upiera sie,ze klient musi zapłacić,,ma 2 polisy na OC AC NNW?To co Proama wyprawia sie w głowie nie mieści,,,mam 13 Towarzystw i tylko tu jest problem z anulowaniem polisy? Może mi ktoś pomóż czy nie? Bardzo proszę.

2014-03-06 08:54

Załamana

Myślałam,ze mi ktoś pomoże,,widać takich portali nikt nie czyta...

2014-03-07 05:15

ja

Cześć Klient może mieć nawet nawet 5 OC w 5 różnych firmach pod warunkiem że każde z tych ubezpieczeń zostało zakupione jako nowa polisa a nie automatyczne wznowienie. Jeżeli którekolwiek z towarzystw pozwoliło na anulowanie nowozawartej polisy (chodzi OC bo AC i NNW to ubezpieczenia dobrowolne gdzie szczegóły zawarcia i rozwiązania umowy znajdują się OWU) to zrobiło to wbrew prawu. Jeżeli umowa w Proama i PZU została zawarta z Agentem to niestety będzie on zobowiązany do opłacenia obu polis. Jeżeli którakolwiek z umów została zawarta "na odległość" (internet, telefon) to Klient ma 30 dni na odstąpienie od takiej umowy. Zastanawia mnie tylko podejście Klienta który podpisuje 2 umowy z dwoma firmami i to w dodatku na pakiet, auto kredytowane a Klienta stać jeszcze na 2xAC? Dziwne

2014-03-08 09:23

wujuj

dam ci rade- Usuń tą firmę ze swojej oferty, a będziesz spala spokojnie

2014-03-09 01:57

bywalec

A Pan chyba nie zna ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych? Na jakiej podstawie PROAMA ma anulować polisę?

2014-03-06 09:11

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, zawsze zapraszamy do indywidualnego kontaktu. Tylko w ten sposób będziemy mogli przeanalizować Państwa sprawę i ustalić jak możemy pomóc. Mój adres e-mail to: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. Z wyrazmi szacunku,

2014-03-14 14:25

Uciekaj od Proamy

To dlaczego omyłkę klienta, czyli podpisanie dwukrotnej polisy na ten sam samochód nie potraficie wyjaśnić???

2014-03-14 21:00

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, kwestię tzw. podwójnego ubezpieczenia rozwiązuje Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Zgodnie z art. 28a. ww. Ustawy, jeśli doszło do zawarcia polis np. w dwóch zakładach ubezpieczeń, przy czym jedna z umów została zawarta w trybie tzw. automatycznego odnowienia, to może ona zostać przez Państwa wypowiedziana. Również w przypadku, gdy nastąpiło zawarcie w jednym towarzystwie kilku umów z tym samym okresem ubezpieczenia, na ten sam pojazd, wykonywana jest jedna umowa i tylko z tytułu tej jednej umowy zakładowi ubezpieczeń należy się składka ubezpieczeniowa. Jeżeli spotkała Państwa któraś z tych dwóch przytoczonych sytuacji, lub w przypadku jakichkolwiek szczegółowych pytań, proszę o bezpośredni kontakt ze mną pod adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Do wszelkich Państwa wątpliwości chciałbym się ustosunkować indywidualnie. Z wyrazami szacunku

2014-03-08 09:21

surek

ta firma to dno i 3 metry mułu! nigdy tu nie ubezpiecze

2014-03-12 13:25

p

Witam wszystkich,chciałbym ostrzec przed firma PROAMA, miałem szkode z OC sprawcy,nie uznaja mi uszkodzenia OPONY WACHACZA LAMPY tłumacza sie ,ze uszkodzenia były juz kiedys zrobione,napisałem ze prosze mi podac KIEDY???nie odpowiedzieli!!!Do uszkodzonego Passata musze sam dołozyc do naprawy 500zł aby auto było sprawne.UWAGA PROAMA TO SA NACIAGACZE OSZUSCI!!!NIE UBEZPIECZAJCIE SIE TAM LUDZIE!!!!!!!OMIJAJCIE TA FIRME SZEROKIM ŁUKIEM!!!

2014-03-13 09:32

staszek

mi tez zanizyli odszkodowanie...a ja u nich ubezpieczam..za miesiac mi sie konczy ubezpieczenie i odrazu zrywam umowe i ide gdzie indziej

2014-03-14 14:23

Uciekajcie!!!

Nie polecam! Czeski film! Nie ma kompetentnych osób, znających się na pojazdach. Nie potrafią określić jaki to pojazd według ich kategorii. Pierwsze zderzenie z oszustwem, to tzw. osobisty doradca. Dla mężczyzny przysyłają zdjęcie miłej pani, z jej imieniem i nazwiskiem. Ma to być jego osobisty konsultant. I co dalej? Mail, podany telefon bezpośredni - to wielka lipa! Możesz sobie pisać, a serwer po prostu odeśle do nadawcy. Natomiast bezpośredni telefon to nic innego jak zwykła centrala. Kolejna sprawa. Za obliczenie kalkulacji i podanie swych namiarów jesteście narażeni na od tej pory ciągłe nękanie przez różne firmy. Ot po prostu dane zostają sprzedane. Po tych spostrzeżeniach postanowiliśmy odstąpić od umowy i zapłacić tym lichwiarzom.

2014-03-14 16:50

Aleks

Ludzie jak najdalej od tej firmy, ja sprawę do sądu musze oddać

2014-03-15 03:02

bywale

Widzę, że większość osób tu piszących to poszkodowani, zrozumcie że ludzie wybierają PROAMA bo mają małą składkę, co kogo obchodzi ile dostanie poszkodowana osoba z jego OC, ważne żeby samemu malo zapłacić

2014-03-15 08:10

karol

tylko ze proama nie jest w cale tania ludzie nabieraja sie na te niby 70% a to pic na wode

2014-03-19 14:31

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, na składkę ubezpieczeniową ma wpływ kilkanaście parametrów, związanych m. in. z pojazdem oraz sposobem jego użytkowania a także z danymi właściciela auta oraz współwłaścicieli. Indywidualna kalkulacja pozwala nam doceniać bezpiecznych kierowców. Najbardziej konkurencyjną ofertę ubezpieczenia jesteśmy w stanie przedstawić doświadczonym, bezszkodowym kierowcom, posiadającym maksymalną zniżkę. Takie osoby mogą u nas liczyć 70% zniżkę na OC i AC. W celu zapoznania się ze szczegółami naszej oferty uprzejmie proszę o bezpośredni kontakt z naszym Doradcą pod numerem telefonu 815 815 815 lub o przesłanie informacji wraz z danymi kontaktowymi na adres e-mai: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-03-15 23:16

karolek

ważne ze w proama sie mało płaci za oc wole za płacić 400 zł niż 700 :) pozdro dla wszystkich z proama

2014-03-16 18:04

johny

Nikt tu nie narzeka na drogie oc ,tylko ludzie pisza jak proama oszukuje przy wypłacie odszkodowania...dla mnie ta firma to dno,też miałem unich ubezpieczone auto ale po kolizji który spowodował człowiek który równiez był ubezpieczony w proama,powiedzialem sobie ze z tymi zlodziejami nie che mic nic wspolnego dlatego po upływie polisy ide gdzie indziej...

2014-04-03 18:02

Oszukany _2014

Dołączam do dosyć szerokiego grona którzy mają wątpliwą przyjemność likwidowania szkody z polisy OC zawartej w Proamie. W swojej reklamie rozróżniają jakość części oryginalnych od zamienników ale zgadzają się tylko na zamienniki i odsyłają do sądu. Jak tak to tak. Proszę bardzo. Tylko dlaczego pozwala się takiej firmie na funkcjonowanie na rynku?.

2014-04-04 08:34

luka2905

Naciągacze to mało powiedziane pani przez telefon złożyła mi oferte z której poprostu nie skorzystalem i wykupiłem ubezpieczenie u innego ubezpieczyciela bo było taniej aż tu nagle wezwanie do zapłaty ale najlepsze w tym wszystkim jest to że po miesiącu wysłali mi pismo że umowa nie zostala zawarta ale pomimo tego mam im 350 zł zapłacic więc pytam za co za 10 min rozmowę z konsultantem czy w naszym chorym kraju nikt nie panuje nad takimi bandyckimi firmami to normalnie skandal . W każdej normalnej firmie ubezpieczeniowej jest oferta , przelew pieniędzy który potwierdza zawarcie umowy , nie ma kasy nie ma umowy . Uważajcie na ta firmę bo to nie jest normalne co oni robia . Jeżeli ktroś miał podobny przypadek proszę o odp jak się zakończył , bo ja udaję się z tym pismem do prawnika .Pozdrawiam Ł.K.

2014-04-04 21:23

bywalec

Zgodnie z art 16 c ustawy o niektórych prawach konsumentów konsument może odstąpić w ciągu 30 dni od zawarcia umowy przez telefon. Umowa nie jest zawierana w momencie opłacenia składki. Znajomość prawa nie boli, pozdrawiam.

2014-04-05 12:29

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, zawieranie umów na odległość staje się coraz bardziej popularną formą dostępu do usług ubezpieczeniowych. Dzięki najwyższym standardom bezpieczeństwa możemy z naszymi Klientami zawierać umowy ubezpieczenia przez telefon oraz przez internet. Jeżeli chęć zawarcia tego typu umowy zostaje potwierdzona przez osobę ubezpieczającą, umowa staje się obowiązująca dla obydwu stron. Istnieje jednak możliwość odstąpienia od umowy ubezpieczenia zawartej na odległość. Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, mają Państwo na to 30 dni. W celu ustalenia szczegółów dotyczących możliwości rozwiązania umowy ubezpieczenia, lub w przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-04-09 10:27

wladek

mam ten sam problem.Po rozmowie z konsultantką, chciałem zapoznać się z warunkami umowy po jej przesłaniu na mój adres, a dostałem wezwanie do zapłaty. Teraz wybieram się do powiatowego rzecznika praw konsumentów.

2014-04-09 20:19

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że bezpośrednio po zawarciu umowy ubezpieczenia na odległość do każdego naszego Klienta wysyłany jest dokument potwierdzający zawarcie umowy. Korespondencję wysyłamy na ustalony z Klientem adres e-mail lub na adres pocztowy. Jeżeli przesyłka nie została przez Państwa otrzymana, prosimy o jak najszybszy kontakt w celu weryfikacji udostępnionych nam danych kontaktowych, potwierdzenia ich poprawności lub zamówienia ponownej wysyłki. Jednocześnie, chcąc indywidualnie odnieść się do wszelkich Państwa wątpliwości, serdecznie zachęcam do wysyłania pytań na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-05-14 16:26

stanisław

Mam dokładnie taki sam przypadek. Chyba zgłoszę do prokuratora tę sprawę. Z tych wpisów wyraźnie widać, że to zwykli oszuści. Myślę, że uczciwe firmy ubezpieczeniowe ( jeśli takie są ) powiny reagować na takie przypadki złodziejstwa. Pozdrawiam S.F

2014-08-22 22:57

lucki

mam ten sam przypadek jak skonczyla sie twoja historia?

2014-11-28 16:59

Michała S

I jak zakończyła się sprawa z nie zawartą umową z Proama, żąda zapłaty za 10 min rozmowę ?

2014-04-04 19:19

patryk

o s z u ś c i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omijać nie polecam, od miesiąca nie moge doprosić się likwidacji szkody, cały czas kłąmią i przeciągają, zwyczajnie nie chcą zapłacić, banda oszustów

2015-12-10 16:12

Kp77.254.47.27

Witam ja mam podobnie też nie chcą mi zapłacić ciągle coś mija już 40 dzień i nic czuje ze pójdziemy do sadu

2014-04-05 10:01

ii

za nowy zderzak do vectry c policzyli UWAGA 56ZŁ!!! MISTRZOSTWO ŚWIATA:)

2014-04-10 07:38

Krzysztof W

Pojawiła sie nowa reklama Proama, w której przedstawiacie, że naprawiacie uszkodzone auta używając części oryginalnych. Przecierz to jest kłamstwo, jak byście tak robili, to nie musiałbym składać pozwu sądowego przeciwko wam. Mam nadzieje, że nikt się nie nabierze na kłamliwą reklamę.

2014-04-10 11:25

qwerty.

Krzysztof- dokładnie!! Mówią jeszcze w tej reklamie że montują oryginalne części bo poprawia to bezpieczeństwo! A co wy Robicie przy szkodach oc??? Płacicie za najtańszy badziewny zamiennik!! Uwaga ludzie na Proame !!! zwykli krętacze !! Przypominam Wam już niedługo widzimy Się w sądzie:) Pozdrawiam uczyciwych ludzi a przekrętasą z Proamy życzę szybkiego bankructwa!!

2014-04-10 16:03

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Wspomniana reklama dotyczy dwóch wariantów ubezpieczenia autocasco (casco ASO i casco Komfortowy), w których możliwe jest rozliczenie szkody na podstawie faktur VAT za naprawę, wystawionych przez warsztat naprawczy. Z wyrazami szacunku,

2014-04-10 16:02

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo W przypadku szkód, które stanowią realizację umów w ramach OC, refundacja kosztów odbywa się na podstawie cen części jakości P lub Q. Obie kategorie części są produkowane przez renomowanych producentów, a części Q często prze te same firmy, które produkują te części do pierwszego montażu. W wyliczaniu szkód - nie stosujemy najtańszych części Z. Warto również dodać, że otrzymanie wyceny, a nawet wypłaty kwoty bezspornej, nie zamyka procesu likwidacji. Jeżeli klient dokona naprawy i jej koszty udokumentowane na fakturze będą wyższe, może otrzymać dopłatę różnicy. O rodzajach części można przeczytać na: https://www.proama.pl/ubezpieczenie_samochodu/warto_wiedziec/czesci_w_likwidacji/ Z wyrazami szacunku,