pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

To są oszuści

2014-01-29 12:01

julka wrocek

widzę,że ta firma na każdym kroku kręci trzeba uważać...na pewno u nich nie ubezpieczę wole pzu albo coś innego

2014-01-30 13:18

RobsonWrocek

Wszystko ładnie pięknie przy podpisywaniu umowy, schody zaczynają się przy likwidacji szkody. Szczerze nie polecam ubezpieczać się w PROAMIE, celowe zaniżanie kosztów naprawy.

2014-01-30 15:24

Magdalena Jarmoszewicz,Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, dziękujemy za Państwa opinie. Zaznaczam, że w Proama każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie i z należytą starannością. Przypominam również, że jeżeli Klient nie zgadza się z proponowaną wyceną, proponujemy możliwość złożenia odwołania. Wtedy ma miejsce ponowna analiza sprawy. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z procesem likwidacji zachęcam do kontaktu z Ogólnopolskim Oddziałem Obsługi Klienta Proama pod numerem: 815 815 815 lub wysyłając wiadomość na adres: szkody@proama.pl. Z wyrazami szacunku,

2014-01-30 22:00

Niedoszły klient

A już miałem ubezpieczyć się w tej firmie, ale tyle negatywnych opinij mnie odstraszyła, choć powiem szczerze że składka ubezpieczenia była o 30% niższa niż u konkurencji, dlatego wszedłem na opinie o proamie i teraz już wiem że nie ma co oszczędzać na AC bo gdyby to było same OC i tańsze to biorę w ciemno niech się użera poszkodowany któremu wyrządziłbym szkodę. Szkoda że tak się kończy moja jeszcze nie zawarta polisa z PROAMĄ ale jednak trzeba dmuchać na zimne. Już wiem co powiedzieć konsultantowi który zadzwoni do mnie za cztery dni, po prostu niech wejdzie na tą stronę i poczyta co się tu dzieje. Powiem tylko że do tej pory jestem ubezpieczony w PZU i gdy miałem stłuczkę z mojej winy to odszkodowanie z AC przeszło moje najśmielsze oczekiwania po prostu wypłacili z naddatkiem tego co oczekiwałem. Fakt że kusząca propozycja Proamy w stosunku do PZU to 1060zł w Proamie a 1650 w PZU to jednak uważam że AC opłaca się dla świętego spokoju i gdy coś wydarzy to stres związany z wypadkiem jest wystarczający, nie potrzeba się już stresować i denerwować z wypłatą odszkodowania

2014-01-31 13:46

Florian

gorszych warunków na AC to nie ma chyba nigdzie!ludzie czytajcie OWU ja już po kilku zdaniach zrezygnowałem z ich złodziejskiego AUTOCASCO!!!l

2014-02-01 11:23

Edward B.

patrzcie nawet na Facebooku ich wyzywają czytajcie i omijajcie proame szerokim łukiem! https://www.facebook.com/ProamaPL?fref=ts

2014-02-01 11:24

Edward B.

https://www.facebook.com/ProamaPL?fref=ts NAWET NA FACEBOOKU ICH WYZYWAJĄ CZYTAJCIE I OMIJAJCIE PROAME SZEROKIM ŁUKIEM!! TA FIRMA TO JEDEN WIELKI PRZEKRĘT

2014-02-04 19:48

joanna

wczoraj wykupiłam polise oc+ac dobrze że poczytałam te forum ,jutro zrywam umowe

2014-02-05 12:50

ANETA

ZLODZIEJE,ZLODZIEJE I JESZCZE RAZ ZLODZIEJE!

2014-02-07 13:33

enryke

Rzeczywiście naciągacze i oszuści ,poprosiłem o kalkulację a okazuje się iż zawarłem umowę w jaki sposób nie wiem bo na nic nie klikałem. Ale to oni tak twierdzą. Nie zamierzam zapłacić. Szerokim łukiem !!!

2014-02-07 16:04

kaja

Nie chrzań gościu.Jestem multiagentem i sprzedaję moim klientom polisy z Proama i nie tylko.Jeśli polisa została już wystawiona,ale wybrano płatność przelewem,polisa uaktywni się tylko i wyłącznie w momencie,gdy klient zapłaci.Inaczej wniosko-polisa zostaje anulowana.Klient nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji.Nie ma więc żadnej możliwości,by ktoś był potem nękany.Odnoszę wrażenie,że wiele wpisów na tym forum,to wpisy zazdrosnej konkurencji:)

2014-02-07 21:43

iii

konkuręcja która cię dyma w dupe oszustko proamowska

2014-02-10 07:50

kowal

Już dostałem wezwanie do sądy ,sprawę założyłem Proamie 6 miesięcy wstecz.Ludzie jeżeli coś nie tak bierzesz rzeczoznawce niezależnego,gdzie nikt nie może podważyć jego opinii , tym bardziej Proama .wŁAŚNIE UBEZPIECZALNIE NA TYM ŻERUJĄ OSZUKUJĄ W TEN SPOSÓB TYSIĄCE OSÓB,SPRAWĘ IM ZAKŁADA KILKA OSÓB,I CO Z TEGO JAK PRZEGRAJĄ,I TAK SĄ DO PRZODU,BO ZAPŁACĄ,ALE Z TYCH OSZUKANYCH MAJĄ WIĘCEJ ZYSKU.z DZIADOSTWEM DO SĄDU

2014-07-03 23:12

emil

Daj znac co i jak bo chce im załozyc sprawe.emilxy@interia.pl

2014-02-19 14:26

bloger

A TERAZ FAKT: Na stronie była robiona wycena, ale nie było kliknięcia potwierdzenia zakupu. W między czasie zadzwoniłem do obsługi dopytać się o kilka rzeczy. Dane, które wprowadzałem były już widoczne w systemie, mimo że nic nie potwierdzałem. Rozmowę zakończyłem, nic nie podpisywałem, zrezygnowałem. I teraz uwaga po miesiącu, beż żadnych maili, listów przychodzi listowne powiadomienie, że znajdę się w krajowym rejestrze długów, bo nie zapłaciłem należnośći za OC Naciągacze, korzystając z danych, których użyłem do wyceny, ubezpieczyli moje auto BEZ MOJEJ ZGODY W mailach przyznali, że rzeczywiście na stronie nie było potwierdzenia (choć wcześniej sugerowali, że to zrobiłem!),a po prośbie wskazania w rozmowie momentu, w którym rzekomo się zgadzam, odsyłają do LUBLINA, co nie każdemu po drodze... Na końcu piszą, że w takiej sytuacji mogą anulować polisę, ale opłata za pierwszy miesiąc ok.20 zł musi być zapłacona... OSZUŚCI gdyby od każdego te 20zł... to mamy ładną sumkę.. a w dodatku X razy tyle nerwów.... NIE POLECAM NIKOMU TEJ FIRMY PROAMA JEST BEZNADZIEJNA I NIECH ZNIKA Z NASZEGO RYNKU BO TO NACIĄGACZE I OSZUŚCI

2014-02-19 16:11

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, dbając o najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas zawierania umów ubezpieczenia na odległość, w każdej rozmowie, w której dochodzi do zawarcia tego typu polisy, formułujemy komunikaty jasno informujące o zobowiązaniach obydwu stron. Oświadczenie o woli zawarcia umowy powinno zostać wyrażone przez Klienta w sposób niebudzący wątpliwości a potwierdzeniem zawartej umowy są dokumenty, które wysyłamy tuż po rozmowie telefonicznej na podany nam adres e-mail lub na adres korespondencyjny. Dodatkowo, w każdej rozmowie, podczas której następuje zawarcie umowy ubezpieczenia, Doradca jest zobowiązany poinformować Klienta o prawie do odstąpienia na podstawie przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Jeżeli zdarzy się, że odstąpienie otrzymujemy po rozpoczęciu ochrony ubezpieczeniowej, składka dla Klienta naliczana jest wyłącznie za okres obowiązywania naszej odpowiedzialności. Na wszelkie indywidualne pytania odpowiem Państwu w korespondencji bezpośredniej. Serdecznie zachęcam do wysyłania informacji na adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-02-23 11:38

johny

mogę potwierdzić ,że ta firma to SZAJS

2014-02-24 12:15

oszukany

Kupilem fiata seicento 1.1 2003r ubespieczonego w proamie i doradzono mi zeby przepisac ubespieczenie na siebie w tej firmie. Samochod po zakupie byl ubespieczony w tej firmie przez miesiac. W ciagu tego miesiaca przepisalem ubespieczenie na siebie i musialem doplacic blisko 2000 zl do polisy wiec po 10 dniach zerwalem umowe. Ale jakze ''tania i dobra'' firma zazadala do zaplaty 245 zl za korzystanie z polisy po poprzednim wlascicielu. Oszusci i zlodzieje!!!! Unikajcie tej firmy

2014-02-24 16:35

Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama

Szanowni Państwo, w sytuacji zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo ponownie ocenić ryzyko ubezpieczeniowe i dokonać rekalkulacji składki w związku ze świadczoną ochroną od dnia, w którym przeniesione zostało prawo własności auta. Obliczenie składki odbywa się z uwzględnieniem zniżek i zwyżek nabywcy, zgodnie z obowiązującymi taryfami składek. Dodatkowe parametry, mające wpływ na składkę, to m. in. sposób użytkowania pojazdu i dane nowego właściciela auta oraz współwłaścicieli. Jeżeli wskutek zwiększenia się ryzyka ubezpieczeniowego składka ubezpieczeniowa wzrośnie, może się zdarzyć, że do polisy zostanie doliczona dopłata. W momencie złożenia wypowiedzenia umowy ubezpieczenia przez nabywcę pojazdu cena polisy zostaje ponownie zweryfikowana a należność z tytułu udzielanej ochrony zostaje naliczona wyłącznie za dni, w których obowiązywała nasza odpowiedzialność ubezpieczeniowa. W przypadku szczegółowych pytań proszę o kontakt pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Odpowiem na wszelkie Państwa pytania oraz kwestie budzące wątpliwości. Z wyrazami szacunku

2014-02-25 16:42

Mlody

Oszuści to mało. Rozmawiałem z Panią i niby zgodziłem się na przepisanie polisy ale niestety w tej samej rozmowie już nie mogłem z tego zrezygnować. Dla mnie są to ...............................

2014-03-02 21:13

Marco

Całkowita niekompetencja osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta, rzeczoznawca wybitnie działa na niekorzyść ubezpieczonego, kontakt z działem technicznym jest tylko mailowy i to w dodatku jednostronny- klient nie otrzymuje na maile odpowiedzi, jeżeli już są to zdawkowe i niejasne dla laika , zaniżana kalkulacja kosztów napraw, moja sprawa ciągnie się od 13 lutego i nadal jest nie załatwiona, na razie ponoszę tylko koszty związane z oględzinami samochodu, robią wszystko by nie wypłacić odszkodowania. Zdecydowanie nie polecam, jeżdżę samochodem już 24 lata i nie wiem co mnie podkusiło żeby przejść do Proama. Zdecydowanie należy tę firmę omijać szerokim łukiem. Czuję się oszukany.

2014-03-05 15:44

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, Proama przestrzega ustawowych terminów wypłaty odszkodowania. Pragnę przypomnieć, iż by mogła nastąpić wypłata odszkodowania musimy uzyskać niezbędną dokumentację związaną z procesem likwidacji szkody. Czas przekazania i jakość uzyskanych informacji mogą zasadniczo wpłynąć na termin wypłaty odszkodowania. Proama zapewnia, że zawsze dokłada wszelkich starań, aby termin zakończenia Państwa sprawy był jak najkrótszy. Przypomnę również, iż miesięcznie zajmujemy się kilkoma tysiącami spraw i staramy się tak organizować pracę, by odpisywać na Państwa wiadomości jak najszybciej. Dziękuję za uwagi, zachęcam do dzielenia się opinią, która posłuży do usprawnienia funkcjonowania Proama. Zachęcam również do indywidualnego kontaktu na adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl . Z wyrazami szacunku,

2014-03-03 21:00

miet

po piątkowej wizycie likwidatora KTÓRY TRAKTOWAŁ MNIE JAK OSZUSTA jestem oburzony Waszymi praktykami. Likwidator nie dość że się spóźnił prawie 2h to próbował cały czas mi wmówić że zdarzenie miało inny przebieg i że uszkodzenia powstałe w jego wyniku są sfingowane. Mimo że na miejscu była POLICJA która wręczyła sprawcy mandat, Pan likwidator chodził wkoło auta (ponad 1,5h) i wymieniał co mu się nie podoba. MAŁO TEGO PRZED CHWILĄ OTRZYMAŁEM TELEFON ŻE JUTRO KONIECZNE SĄ OGLĘDZINY MIEJSCA ZDARZENIA (PRZYPOMINAM ŻE NA MIEJSCU BYŁA POLICJA) czy wy próbujecie w ten sposób wywinąć się od zapłaty za uszkodzone auto? czy co to za inny rodzaj gierki w którą próbujecie mnie wciągnąć ??? numer szkody 20700051310_1 nazwisko likwidatora podam na pocztę. nadmienię również że musiałem przepychać auto po parkingu (auto uszkodzone nie odpalające) bo wg. likwidatora stoi ono krzywo (jedno z kół stało na krawężniku 3cm) i jeśli go nie przepcham to on nie wykona oględzin i jedzie do domu. PARANOJA

2014-03-04 12:14

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, z uwagi na przepisy związane z tajemnicą ubezpieczeniową do których przestrzegania zobowiązana jest Proama w celu uzyskania wszelkich indywidualnych wyjaśnień zapraszam do kontaktu na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl lub szkody@proama.pl. Przypominam również, że Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna. Pracujemy nad doskonaleniem każdej częsci naszej firmy, zatem będziemy wdzięczni za wszelkie konstruktywne uwagi. Zachęam również do kontaktowania się ze mną osobiście na adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl Z wyrazami szacunku,

2014-03-04 13:55

Kasia

Ja też miałam problem z uzyskaniem odszkodowania. Znalazłam Europejski Rejestr Wypadków który prowadzi były likwidator z PZU, który pomógł mi skutecznie odzyskać odszkodowanie. Bardzo istotną kwestią dla mnie było że nie pobierali żadnych opłat wstępnych a jedynie prowizję od uzyskanego odszkodowania. Dodatkowo uzyskali dla mnie odsetki za zwłokę. Ich strona to www.erw.com.pl

2014-03-05 14:34

hiv

ludzie zakładajcie tym złodzieja sprawy nie bójcie się wygrana jest na 100%!! firma proama to pie**olone gówno!!Największy syf w Polsce!! Lepiej dać kilka złotych więcej niż potem się pie**olić z tą pseudo Ubezpieczalnią!! pie**olona firma KRZAK!!