pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

To są oszuści

2014-05-15 11:03

Xmarek

Szanowni Państwo, mam bardzo negatywne doświadczenia ze sposobu z likwidacji szkody przez Proama, zgodne całkowicie z publikowanymi opiniami.. Nieakceptowalne jest aby obliczaniem wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacaniem w Państwie w centrum Europy zajmowały się sądy!!! Zbieram materiały DOWODOWE na OCZYWISTE nieprawidłowości przy likwidowaniu szkód. przez to towarzystwo w celu przygotowania kompleksowego wystąpienia. Istotne są następujące sprawy: używanie do naprawy części alternatywnych przy szkodach OC, zaniżanie lub zawyżanie kosztorysów (szkody całkowite)’ bezpodstawne uznawanie szkody za całkowitą, opieszałość i brak odpowiedzi na korespondencje ubezpieczonych.. sygnatury akt spraw wytoczonych Proama o zapłatę.

2014-05-30 13:06

nirude

zadzwoń do mnie mam trochę 22 7824166

2014-05-16 07:39

Krzysztof Wieja

Szanowni Państwo, właśnie poprzez drogę sądową wywalczyłem zwrot całości kosztów za naprawę mojego auta. Do kolizji doszło z winy ubezpieczonego w Proama. Naprawę mojego auta załatwiałem przez serwis w rozliczeniu bezgotówkowym, Proama nie zapłaciła cołości kosztów, ponieważ upierała się przy użyciu części nieoryginalnych. Sprawę złożyłem do sądu i wygrałem, zwrot kosztów wpłyną już na moje konto. Chętnie będę służył radą w walce z nieuczciwym ubezpieczycielem, napiszę jak załatwić sprawy w sądzie, prześlę wzór pozwu jaki nalęży złożyć w sądzie, ogólnie służę pomocą. Osoby zainteresowane mogą pisać na maila taj.fun@wp.pl.

2014-05-16 09:58

Xmarek

Gratuluje, ale potwierdza to tylko sposob dzialania Proama, "NIE płacimy, może poszkodowany nie skieruje sprawy do sądu". Jak dlugo jeszcze KNF bedzie tolerował takie działania!!!

2014-05-16 20:37

XXX

Moja opinia o PROAMA jest podobna, lichwa i naciągacze, przysyłając mi ofertę ,potraktowali ją jak zawarcie umowy i teraz chcą pieniędzy

2014-05-17 10:31

woychec

Przychylam się do opinii negatywnych dot. Proama miałem nieszczęście być poszkodowanym z właścicielem polisy OC, pomijając próbę wciśnięcia mi zaniżonego kosztorysu (25% wartości szkody) to po weryfikacji kosztorysu firma zażądała ode mnie faktur za naprawę pomimo, że zgodnie z inf. na stronie rzecznika ubezpieczonych nie ma takiego prawa. Na moje uwagi odpowiedziano mi że mam sprawę skierować do sądu. życzę pani rzecznik w Proama wszystkiego dobrego i niech pani nie broni firmy która nie wywiązuje się z zobowiązań i oszukuje swoich klientów nie szanując polskiego prawa (ograniczenie możliwości swobodnego dysponowania mieniem 2 orzecznictwa Sądu Najwyższego w tej sprawie na rzecz poszkodowanego klienta). Życzę wielu klientów firmie Proama.

2014-05-17 14:52

Xmarek

Szanowni Państwo, z narzekania na forach nic merytorycznego nie wynika. O wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu tego ubezpieczyciela należy BEZWGLĘDNIE INFORMOWAĆ Urząd Komisji Nadzoru Finansowego mail: dok@knf.gov.pl podając numer szkody, to nic nie kosztuje. Proama jest przeświadczona o swojej bezkarności z powodu lenistwa poszkodowanych w walce o swoje prawa.

2014-05-17 23:18

oszukany

OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, KŁAMCY .........

2014-05-18 19:56

BASisko

Zdarzenie nastąpiło 10.04.2014r. Sprawca ubezpieczony (niestety) w Proama . Samochód raczej do złomowania .. Zgłosiłem szkodę do Proama po odzyskaniu cząstkowej sprawności 12.04.2014r. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia otrzymałem 14.04.2014r. Od tego czasu licznymi mailami i telefonami próbuję monitować o informację o przeniegu orzekania szkody ... I nic ! Milczenie ! Zgłaszam inne towarzyszące szkody : a to osobowe (zdrowotne) , a to koszty parkowania pozostałości samochodu , a to czasową utratę zdolności zarobkowania , a sugestie udostępnienia samochodu zastępczego i ..... milczenie ! W końcu 12.05.2014r. (po miesiącu !! ) otrzymuję " złodziejskie" rozliczenie szkody (tylko - pojazdu) ... Wynika z niego że za wycenioną wartość szczątków - mógłbym sobie kupić 7-letni , całkiem sprawny i zadbany pojazd ! A tą wartość odliczają mi od zaniżonej wartości rynkowej ! Dalej telefony i maile - praktycznie bez odpowiedzi . Kontakt telefoniczny można mieć tylko z Paniami telefonistkami ? spod nr. Infolinii (815815815) które nic nie mogą , nic nie wiedzą i udzielają czasem odpowiedzi że sprawa jest w toku ... albo że napiszą monit do Likwidatora zajmującego się sprawą ... Żadnych telefonów i maili do kogokolwiek innego nie można uzyskać ani ze strony internetowej , ani telefonicznie .. Piszę o samochód zastępczy - długo milczenie i w ostatniej chwili po licznych monitach - na 6 dni !!! A ja dalej nie mam pojazdu , nie mam nawet kwoty bezspornej z rozliczenia Proamy , nie mam kasy na nowy samochód , nie mam jak pracować bez samochodu , szczątki są parkowane odpłatnie do uzyskania orzeczenia o likwidacji szkody , a szkody osobowe(zdrowotne) - przeszkadzają w załatwianiu dość prostych spraw .. Na maile , zgłoszenia problemów , telefony - żadnej odpowiedzi !! Proama ustawia się od początku zadnią stroną do Klienta i wyraźnie dąży do rozwiązań siłowych - za pomocą sądów . Wydaje się to niekorzystne dla firmy .... A ja jestem realistą - i jestem przekonany że zawyżone w ten sposób koszty orzeczeń uderzają wyłącznie w Klienta - w ludzi ubezpieczonych w PROAMA !!! Więc jeśli nie jesteście masochistami - nie ubezpieczajcie nic w PROAMA !!!!!!!!!! Oszuści - to delikatne określenie ... Kiedyś wykorzystywanie złego położenia Klienta nazywało się lichwą i było karalne ...

2014-05-19 09:23

Xmarek

Nie ma sentymentów, grają na czas i zmęczenie przeciwnika, np każdy dzień bez samochodu zastępczego to ich zysk NIE ODPUSZCZAJ!!! Masz dwa problemy: formalny i merytoryczny. == Formalny +++USTAWA z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Art. 14. punkt1. Zakład ubezpieczeń wypłaca odszkodowanie w terminie 30 dni licząc od dnia złożenia przez poszkodowanego lub uprawnionego zawiadomienia o szkodzie. 2. W przypadku gdyby wyjaśnienie w terminie, o którym mowa w ust. 1, okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń albo wysokości odszkodowania okazało się niemożliwe, odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wy-jaśnienie tych okoliczności było możliwe,… Czy są w terminie? +++ Samochód zastępczy, nie pytaj DZIAŁAJ! http://rzu.gov.pl/files/3008__5195__Refundacja_kosztow_najmu_pojazdu_zastepczego_w_ocenie_Rzecznika_Ubezpieczonych.pdf (skopiuj ten link) szkoda całkowita pkt. 8.2 Chyba oczywiste, nie robią łaski. Jeśli nie, piszesz skargę na działani FORMALNE mail: dok@knf.gov.pl === Merytoryczny -kontakt z prawnikiem, prawdopodobnie sprawa skończy się w sądzie.

2014-05-26 23:06

BASisko

No i zbliża się do sądu !!! Proama nadal milczy i nie płaci !

2014-05-19 09:29

Xmarek

Szanowni Państwo, z narzekania na forach nic merytorycznego nie wynika. O wszelkich nieprawidłowościach FORMALNYCH w funkcjonowaniu tego ubezpieczyciela należy BEZWGLĘDNIE INFORMOWAĆ Urząd Komisji Nadzoru Finansowego mail: dok@knf.gov.pl podając numer szkody, to nic nie kosztuje. Proama jest przeświadczona o swojej bezkarności z powodu lenistwa poszkodowanych w walce o swoje prawa.

2014-05-19 15:16

carmen

ostrzegam o nieświadomym zawarci umowy przez telefon !!! - omijać szerokim łukiem

2014-05-20 13:11

karolinkawz

Debile jesteście i naciągacze... Sracie po forach a nic konkretnego nie piszecie. Znając życie żadnego poszkodowanego tylko spamerzy z innych firm... Szukam dalej opinii, bo szkoda czasu na te wypociny.. I nauczcie się ortografii pacany, wyksztalciuchy z maturami. Czytać nie da się tego ignoranci!

2014-07-03 23:28

vv

nic wam to nie da ..oszusci

2014-05-20 13:47

Ludmiła

Szanowni Państwo! PROAMA zaniża koszty napraw 4-krotnie- nie uwzględnia kosztorysu autoryzowanego dilera!!!!!; żeby odzyskać jakie kol wiek odszkodowanie trzeba mniej więcej 3 miesiące pisać, dzwonić na infolinię i t.p.; nie ma mowy o samochodzie zastępczym na okres naprawy uszkodzonego; i….. siedziba firmy mieści się w Warszawie! Jest to BARDZO WAŻNE przy dochodzeniu swoich praw przez sąd! W razie wypadku lub stłuczki z samochodem, którego właściciel posiada ubezpieczenie w PROAMA – natychmiast wezwijcie Policję! Jest to jedyny czynnik, który zabezpieczy Państwo w razie dochodzenia odszkodowania sądownie!

2014-05-22 17:22

Mariusz

Kupiłem auto z rocznym ubezpieczeniem i nie przerejestrowałem auta na siebie proama wysłała pismo że mogę ubezpieczenie mimo to już mieć na siebie ! No to ja głupi się zgodziłem i zaczyna jakaś "krowa" rekalkulację haha po 2 minutach rozmowy stwierdza że mimo to że mam ubezpieczenie jeszcze w tym aucie na 8 miesięcy to mam dopłacić 1300 zł. Kto z was ma zamiar zgłaszać się u nich do ubezpieczenia oc lub jakieś inne lub chcecie zmienić dane na ubezpieczeniu nie w tej firmie oszuści kłamcy i.t.d !!!! A i na koniec stwierdziła ta krowa że mam wypowiedzieć ubezpieczenie w ciągu miesiąca bo zapłacę i tak te 1300zł!!

2014-05-23 19:10

Emilia Iwan Specjalista ds. obsługi Klienta z Zespołu Osobistego Doradcy

Szanowni Państwo, w sytuacji zmiany właściciela pojazdu zakład ubezpieczeń ma prawo ponownie ocenić ryzyko ubezpieczeniowe i dokonać rekalkulacji składki w związku ze świadczoną ochroną od dnia, w którym przeniesione zostało prawo własności auta. Obliczenia dokonuje się z uwzględnieniem zniżek i zwyżek nabywcy, sposobu użytkowania pojazdu oraz danych współwłaścicieli. Jeżeli potencjalne ryzyko ubezpieczeniowe po zmianie właściciela pojazdu okazuje się większe, składka może wzrosnąć i do polisy zostaje doliczona dopłata. Po nowelizacji Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych nowy właściciel pojazdu może w dowolnym momencie wypowiedzieć polisę otrzymaną od sprzedającego. W momencie złożenia wypowiedzenia umowy ubezpieczenia cena polisy zostaje jednak ponownie zweryfikowana a należność z tytułu udzielanej ochrony zostaje naliczona za dni, w których obowiązywała nasza odpowiedzialność ubezpieczeniowa, z uwzględnieniem czynników ryzyka podanych nam do wiadomości podczas rekalkulacji. W przypadku szczegółowych pytań proszę o kontakt pod moim bezpośrednim adresem e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku

2014-05-25 10:56

antypro

oszusci z proamy usuneli wszystkie komentarze na Facebooku oczywicie byly tam same negatywy!!! oszusci!!!!

2014-05-26 10:22

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, szanujemy zdanie naszych Klientów, zatem wszystkie Państwa opinie pozostawione na portalu Facebook są dostępne. Zmiana widoku profilu, w tym konieczność zaznaczania odpowiedniej opcji, wynika ze zmian wprowadzonych przez właścicieli portalu Facebook, na które nie mamy wpływu. Z wyrazami szacunku,

2014-05-26 18:34

Wiki

mamy taks sama sytuacje z Proamą, przysłali nam oferte z której nie skorzystaliśmy, a teram mamy wezwanie od windyklatora ... Może zgłosimy to zbioroowo do prokuratury ?

2014-05-27 21:35

ciekawski

A czy otrzymali Państwo na pewno ofertę? Czy tak jest napisane na dokumencie?

2014-05-30 16:06

wika

Baadzo długo trwa likwidacja szkody. Pod koniec terminu - kiedy mają obowiązek wypłacić pieniądze okazuje się że dokumentacja, którą mają od 12 dni jest nie kompletna - brak podpisu jednego z właścicieli, przedłuży się bo mają przeprowadzkę. jeden tylko wniosek jeśli czeskie to tylko piwo - ostatnia polisa w tej firmie, czuję się zlekceważona i bardzo źle potraktowana.

2014-06-06 09:50

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowna Pani, bardzo dziękuję za opianie Pani sytuacji. Chciałabym zapoznać się wnikliwiej z zaistniałą sytuacją i wyjaśnić ją. Zapraszam do kontaktu oraz przesłanie wiadomości na mój adres e-mail: magdalena.jarmoszewicz@proama.pl. W tytule wiadomości proszę o podanie numeru szkody, dzięki temu będę mogła szybciej zidentyfikować Pani sprawę. Z wyrazami szacunku,

2014-06-05 14:20

OBSERWATOR

PANI ,,SPECJALISTKO''MAGDALENO TRZEBA BYĆ SKOŃCZONYM IDIOTĄ ŻEBY PODAWAĆ LUDZIOM TAKIE INFORMACJE, PO REKALKULACJI SKŁADKI W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK ZMIAN MUSI BYĆ ZGODA STRONY, INACZEJ UMOWA STAJE SIĘ Z URZĘDU NIEWAŻNA- NAUCZCIE SIĘ STOSOWAĆ PRAWIDŁOWO PRZEPISY KODEKSU CYWILNEGO. NIE STRASZCIE LUDZI WINDYKACJĄ ,NAJPIERW UZYSKAJCIE SĄDOWY NAKAZ PŁATNOŚCI,GDZIE W TAKICH PRZYPADKACH ŻADEN SĄD BEZ WYRAŹNEJ PODSTAWY TAKIEGO NAKAZU NIE WYDA. DODATKOWO W PRZEPADKACH UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ OPRÓCZ ZGODY USTNEJ (ROZMOWA TELEFONICZNA) WYMAGANE JEST POTWIERDZENIE PISEMNE-DOPIERO WTEDY UMOWA JEST SKUTECZNA.NAUCZCIE SIĘ STOSOWAĆ WSZYSTKIE PRZEPISY,A NIE TYLKO TE ,KTÓRE SĄ WAM WYGODNE

2014-06-06 09:42

Jarosław Sokół Prudnik

Uwaga ludzie na proame!!! Boją się prawdy!! usunęli wszystkie komentarze z Facebooka!! 99% tych komentarzy była negatywna!!! Proama to dno i boi się Prawdy!!!

2014-06-06 09:45

Magdalena Jarmoszewicz, Specjalista ds. Relacji z Klientem, Proama

Szanowni Państwo, jak już wcześniej informowaliśmy wszystkie Państwa opinie pozostawione na portalu Facebook są dostępne. Zmiana widoku profilu, w tym konieczność zaznaczania odpowiedniej opcji by wyświetlić komentarze, wynika ze zmian wprowadzonych przez właścicieli portalu Facebook, na które nie mamy wpływu. Z wyrazami szacunku,

2014-06-06 11:14

eee

tak oczywiscie i tylko wam sie to zmeinilo w profilu....u wszystkich innych nie trzeba nic zaznaczac....robicie z ludzi debili !!