pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Szybki kontakt z MTU

2011-08-24 18:43

basia

masakra nie mozna wogóle sie dodzwonic

2011-08-22 08:30

duda

brak polonczen telefon o godz 8 ,30

2011-05-20 22:57

Waldemar D.

Mogę potwierdzić informacje Państwa użytkowników, że trudno skontaktować się z MTU. Niestety Hestia psuje sobie trochę renomę innym podejściem do Klientów MTU. W przypadku Ergo Hestia - produktu renomowanego Grupy Ergo Hestia - kontakt jest zupełnie łatwiejszy. Infolinia w nie - Moim Towarzystwie Ubezpieczeniowym nie działa w standardach XXI roku! Szkoda, bo mają tanio.

2011-07-07 15:20

kaktus 0808

Bardzo trudno skontaktować się z MTU.Rozmowy z osobami tam zatrudnionymi są na zasadzie ,,gadał dziad do obrazu... .Upominają się o zapłacenie składki która została zapłacona . Jednym słowem ,,masakra,, .Odradzam wszystkim ubezpieczanie się w MTU!!!

2011-07-14 10:28

Justyna Szymańska

Proszę wyślij zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości wpiszcie hasło FORUM, w treście wskażcie nr polisy) - niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości, przez pracowników Biura Reklamacji, wszczęte zostaną czynności interwencyjne. Wszystkich obecnych i przyszłych Klientów MTU, chciałabym zapewnić, że wszelkie sygnały o nieprawidłowościach w obsłudze, są dla nas niezwykle istotne – dzięki nim, eliminujemy przyczyny Waszego niezadowolenia, nieustannie doskonaląc jakość świadczonych usług. Tym samym, zapraszam do kontaktu z Biurem Reklamacji MTU (adres SKARGI@MTU.PL). Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU SA, Grupa Ergo Hestia).

2013-07-31 21:42

bronia

co to za firma??która nie zalatwia wszystkich spraw należycie i do końca tylko straszy byłych już interesantow prawnikami?? proszę mi wyjasnic ...wyslalam do firmy list za potwierdzeniem odbioru licząc na to,ze Firma przeczyta i ustosunkuje się do mojego pisma a tym czasem dostaje list od prawnika z zadaniem kategorycznym zaplaty....cala rzecz polega na tym,ze korzystam ze znizek na ubezp.a firma rosci sobie ode mnie kwote znacznie wyzsza niż to przewiduja dokumenty które zostały przeze mnie przeslane do MTU....wnioskuje ze tam pracują nie kompetentne osoby które nie probuja same cos od siebie zrobić aby obie strony były zadowolone tylko po najniższej linii oporu...po co wyjasniac jak i tak my to sciagniemy....obecnie mam samaochod ubezp, w PZU i korzystam ze zniżki 60 % tam nie było zadnego problemu z naliczeniem składki