pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Proama
  • PZU
  • Warta
  • You Can Drive

Szybki kontakt z MTU

2015-01-29 23:58

Sara31.182.166.60

proszę o kontakt tel 790-220-347

2014-02-27 14:03

iliev

huyowa firma

2014-01-09 09:04

peter

Dzwoniłem o 9 rano i od razu się połączyłem.Ja do tej pory nic do nich nie mam.Jest tanio.

2014-01-07 12:07

jjg

najgorsz z najgorszych nie polecam

2014-01-03 17:35

rafal

powiem krotko masakra

2013-10-21 09:00

aga

do kitu nie można się dodzwonic

2013-10-09 12:15

akrim66

należałoby wszystkich ostrzegać przed MTU , czynią to już niektórzy agenci ubezpieczeniowi, ja nie posłuchałam rady,zostałam w MTU a teraz jestem atakowana przez tą firmę i jej kancelarię, prowadzą mobbing telefoniczny by wyłudzić pięniądze od ludzi którzy są mniej odporni na ich ataki,to jest perfidne. wiedzą że nie działają zgodnie z prawem,bo już dawno dostałabym pocztę listem poleconym o wierzytelności, a tak listem zwykłym i telefonami a teraz sms-ami jestem nękana przez firmę Lexus z Wrocławia, która to w imieniu MTU chce ode mnie pieniędzy za wyrejestrowany i wygłoszony pojazd z MTU ( sprawa ciągnie się od lutego 2013r). A MOŻE MY, POSZKODOWANI I NĘKANI PRZEZ TĄ FIRMĘ SKRZYKNIEMY SIĘ I ZŁOŻYMY POZEW GRUPOWY P/KO DZIAŁANIOM MTU ? ! ! WARTO BYŁOBY POKAZAĆ ŻE KLIENTÓW NIE MOŻNA TRAKTOWAĆ JAK ROZDARTE WORKI TRENINGOWE Z DOSTĘPEM DO PIENIĘDZY ! mam prawo jazdy od 20 lat,cały czas jakiś samochód, i pierwsze doświadczenie z tak nieuczciwą firmą ubezpieczeniową.

2013-09-16 15:28

mariusz

katastrofa

2013-07-31 21:43

bruno

dziadowska firma brak slow..odradzam wszystkim wyboru ...same problemy....

2013-03-05 14:00

Aleksander

Nie wiem za co ta firma dostała godło "TERAZ POLSKA". Znajomy zapłacił OC w 3 ratach czwartą przez przypadek ominął. Nawet pisma nie dostał od MTU, że nie zapłacił tylko od razu pismo od windykatora. Firma ta to wielkie nieporozumienie. Wole zapłacić więcej u konkurencji ale mam pewność, że nawet poinformują iż nie zapłaciło się jednej z rat ubezpieczenia.

2013-03-05 14:01

Aleksander

Zapomniałem dodać, że dodzwonić się też nie można na te numery podane na stronie MTU.

2013-03-04 16:20

Grażyna

Potwuerdzam tę masakrę - nikt nie odbiera telefonów, a za każde "nieodebranie" telefon i tak pożerał mi parę groszy

2013-01-18 10:59

Karol

Dzwoniąc pod nr ulgowy na 801 podają następny nr pod który trzeba zadzwonić(oczywiście jest to już nr płatny....po ok 8 min.zrezygnowałem z połączenia.Czy oni biorą działkę od operatorów telefonicznych?!!! To jest wołanie na puszczy,przecież nikt z MTU tego co my tu piszemy nie czyta,ale musiałem wysłuchać,że zostali"czymś tam",przez"kogoś tam"wyróżnieni za"coś tam"...

2013-01-07 17:46

saber osman

prosze o kontakt 790409191

2013-01-16 12:37

Ipolisa.pl

Witam, przekazałam Pana prośbę o kontakt do MTU. Mam nadzieję, że wkrótce do Pana zadzwonią, jeśli jeszcze tego nie zrobili :) Pozdrawiam, Daria Modzelewska

2013-01-07 17:44

saber osman

prosze o kontakt w sprawie ubezpieczenia samochodu

2014-07-14 19:55

saber osman

Dzien dobry prosze o usuniecie moje dane z tej strona tzn. imie saber osman i numer telefonu 790409191

2012-12-22 12:19

barnaba

Fakturęod MTU i ponaglenie zapłaty dostała wczoraj 92 letnia kobieta, która nigdy w życiu nie miała samochodu!:)))

2012-12-06 19:49

marek

firma dziadowska nie polecam nikomu

2012-10-26 14:42

qwerty

dziadostwo ponizej jakiejkolwiek krytyki!!!!

2012-10-23 10:55

michał

dziadostwo i tyle.naciągacze

2012-10-23 09:35

nie polecam

masakra!!! nie mozna sie w ogole dodzwonic, caly czas tylko sekretarka i odzywa!!! W sluchawce tak trzeszczy ze sie odechciewa czekac na polaczenie z konsultantem!!! Zapewne jak bym chciala wykupic nowa polise to by nie bylo problemu a ze chce wypowiedziec umowe to od 30 min czekam zeby ktos odebral!!! A potem sie dowiedzialam ze jezeli nie jestem wlascicielem samochodu to nie moge sie nawet dowiedziec jakie dokumenty trzeba wyslac zeby wypowiedziec umowe bo samochod zostal sprzedany i wyrejestrowany!!!!

2012-10-13 18:44

awajz

chwali się MTU że sredni czas oczekiwania na połączenie telefoniczne to 5 minut , czy was pogieło? czy zarabiacie na połączeniach telefonicznych? czym sie chwalicie, kilkakrotnie próbowałem się dodzwonić to wciskacie mi "elektryka" i tak w kółko, nie można się dodzwonić a na polisę OC czekam już 3 tygodnie, zapewne to był mój drugi i ostatni raz u was.

2012-10-10 17:28

okropny

Witam. a gdzie mogę zdłosić, że osoba od prawie trzech lat nie płaci ubezpieczenia za auto, bo jest po wypadku i sądzi, że jeśli nie jeździ to czemu ma płacić.

2012-10-03 16:43

Ziutek

Od maja czkam na polisę ,masakra-pieniądze trzeba wpłacić co do sekundy to jest jedno wielkie bagno

2012-09-26 07:15

Ziutek

W maju opłaciłem składke a do dzisiaj nie dostałem POLISY mimo licznych ponagleń.Strach jeżdzić. ŚWIETNA FIRMA BBRRAAWWOO.

2012-08-28 20:59

karl

oplaciłem jedno oc za jedno auto a otrzymałem trzy polisy o róznych numerach.i co ok.2 tygodnie inna,..sprzedałem .z jednej polisy dostałem zwrot ok.27zł a po trzech miesiacach zinnej dopłatę ok 23zł,chodzi o jedno i to same auto straszą mnie komornikem ,jednak poczekam na komornika

2012-08-28 11:44

WSCIEKŁA KLIENTKA

ta "firma" robi sobie ze mnie żywcem jaj!trzy miesiące walcze o przydzielenie mi zniżek i cały czas mnie spławiają.UCIEKAJCIE STĄD PÓKI MOŻECIE!!

2012-08-17 13:31

Oleś

Ta ubezpieczalnia ma wszystko w nosie ,siano brać i nic więcej.....!!!

2012-08-27 10:00

bodzio

zgadzam sie,kupilem samochod ubezpieczony w mtu juz miesiac temu wyslalem potrzebne dokumenty by przepisano polise na mnie trzy telefony od tego czasu,zapewnienia agentow ze papiery w drodze a tu nic zwalaja wine na poczte

2012-07-24 20:56

hanka

wszystko to prawda mtu to dobrzy tylko gdy placisz a jak sprzedasz samochod to dodzwonic sie nie mozna, korespondencja nie odnotowana,straszenie windykacja chociaz umowa sprzedazy samochodu dawno i w czasie wyslana! jak dlugo taci matacze beda jeszcze istniec!

2012-07-23 17:50

aga

złodzieje nie czuli na ludzkie prośby jedna wielka banda

2012-07-16 09:09

mmmmmmm

Odpowiednia jakość za rozsądną cenę,czyli to, w co Polacy lubią się uwikłać.

2012-07-09 19:08

uber

to jest szczyt obłudy i chamstwa

2012-07-03 19:44

Tadeusz Twardzicki

Zgadza się masakra !!Żadnego kontaktu ze wszystkim problem, same automaty i nic nikt nie wie!Bo bani

2012-06-30 20:42

asfasf

może być tak człowieku rozwinął myśl ???

2012-06-29 22:18

RafaLRPI

mtu to masakra zlodzieje

2012-06-25 14:07

jakubiak

Gratuluie takich ajentów jak w grojcu , do przyjmowania pieniedzy jest TRZECH do przyjecia wymuwienia /rezygnacji / zadnego.

2012-06-18 19:47

tomkun

Bandycka firma. Po tym jak zmarł ojciec, zmieniłem mamie ubezpieczyciela auta, zrezygnowaliśmy z ich umowy i się zaczęło. Nie da się dodzwonić, przychodzą tylko ponaglenia. Brak kontaktu, zerowa kompetencja, totalny burdel. Uciekać od MTU!

2012-05-30 20:14

Bronek

od marca do końca maja 2012 po monitach co tydzień nie załatwiona sprawa w sprawie przepisania polisy.Brak kompetentnych osób i ignorancja, tylko zbywają i przeciągają.Przestrzegam przed tą firmą.

2012-05-14 10:37

krystyna

faktycznie po mimo wielu prób połączeń i postępowania według instrukcji miałam komunikat,że niw wybrano żadnego numeru i następowało rozłączenie, żaden standard

2012-04-20 12:30

ED

Kupiłem auto z ważnym ubezpieczeniem na prawie rok żaden agent nie chciał mi przepisać na mnie umowy do sopotu wysłałem wszystkie papiery samochód zezłomowałem już po miesiącu płacić muszę ale nikugo to nie interesuje windykator chce oddać sprawę do sądu . Broń cię Boże nie kupój auta ubezpieczonego w mtu nawet nie bierz go za darmo .te dranie tylko pobierają pieniądze Pozdrawiam Wszystkich iostrzegam.

2012-04-12 15:46

ewelina

ja wlasnie dzwonilam zostalam odrazu polaczona super obsluga :))

2012-04-12 14:34

zainteresowany

chce zorjetowac sie w ofercie mtu w celu ewentualnej polisy ocbez skutku wielokrotnie prosilem o kontakt na numer 793239475

2012-03-20 10:13

wawa

beznadzieja ani na jeden ani na drugi telefon nie ma opcji rozmowa z konsultantem !!!!!!

2012-02-14 15:56

kolo

mtu to złodzieje

2011-12-08 10:45

sowwa

...czyli?? tanio sprzedany bubel??jak chcesz tanio ...to w domyśle ..byle jak!!!!przeciez to widać ,że w tej firmie nie pracują profesjonaliści ,stoję przy okienku na poczcie godzinę ,a panienka "kopie" się z klientem pisząc mozolnie polisę zamiast sprzedawać znaczki ,myli się i poprawia ..w rezultacie ? klient dał pieniądze i nie bardzo wie co ma w zamian hahahaha czy Polacy zawsze będą tacy naiwni????

2011-11-14 10:59

Dorota

szkoda na moim pojeździe została zgłoszona do MTU drogą mailową : 09.11.br , a uzupełniona 10.11.br- pomimo to nie została zarejestrowana i nie otrzymałam numeru zgłoszenia szkody do dnia dzisiejszego ! Czyli zgłaszanie szkody do tej firmy drogą mailową to jedna wielka FARSA !

2011-11-04 14:17

andrzej

Co to za firma, telefonuję, odzywa się automat i w kółko powtarza to samo mimo,że postępuje się zgodnie z jego instrukcją, wykonałem dzisiaj kilkanaście prób połączenia z konsultantem bez rezultatu.

2012-09-14 10:49

Jurek

Masz racje, ten automat zgłoszeniowy jest po ta aby dodatkowo kosić kasę za długość połączenia. Jeżeli chodzi o obsługę klientów to w Pile pod tym względem jest tragicznie. Facet, który przyjmuje polisy w Pile na ul. Al. Niepodległości jest dla klientów bardzo nie uprzejmy i nie uczynny. Nie chce nawet udzielić informacji związanych z ubezpieczeniem samochodu w MTU, jeżeli u Niego nie ubezpieczasz.

2011-10-16 21:23

ewelina

co z a ubezpieczyciel mimo wyslania wypowiedzenia przychodza faktury do zaplaty

2011-12-08 10:50

sowwa

...no bo liczą ,że Ty Ewelinko nie posiadasz już kopi tegoż wypowiedzenia i nie będziesz mogła udowodnić im ,że nie jesteś wielbłądem !!!

2012-04-23 16:57

Malgorzata

Zgadzam sie z Pania w zupelnosci,auto wyrejestrowalam w lipcu zeszlego roku i do dzis przychodza faktury do placenia,oprocz tego auto juz dawno jest zezlomowane.Jeste juz bezradna....co robic........

2011-10-13 15:51

rycho

do bani z taka firma

2011-09-23 14:18

załamany

milon sekretarek i trzysta podanych numerów i to jeszcze nie trafiłęm kara :(

2011-09-20 10:52

robert

katastrofa nie polecam!!!