pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 15

Kontakt
  • Link4
  • AXA Direct
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Pozostałe opinie

2009-01-26 20:10

Niskie ceny to mit. Za opla astrę 1.4 bez zniżek wyszło mi 885 zł. mam 37 lat i 14 prawo jazdy.

2011-02-18 20:31

bkk

Polecam AXA, jeżeli ktoś chce zniżkę przy zawieraniu umowy proszę powołać się na nr polisy 2587943 Bartłomiej Kleszcz. Pozdrawiam.

2009-02-06 11:51

ludzie opamietajcie sie i nie kupujcie ubezpieczenia prze tel czy internet to tak samo jak byscie powiezyli swoje dzieci do przedszkola internetowego czy przez tel kase brac to umieja ale potem to szukaj wiatru w polu jak chodzi o szkode

2009-02-06 13:15

Jesteś z PZU czy Warty?

2011-02-01 19:24

niko

JA UBEZPIECZAM OC W PZU NA AC MNIE NIE STAĆ . NIE WIEM JAKIE JEST ALE MAM NADZIEJĘ ŻE OSOBA KTÓRA KIEDYŚ MOŻE BYĆ PRZEZE MNIE POSZKODOWANA NIE BĘDZIE MIAŁA PROBLEMU Z UZYSKANIEM ODSZKODOWANIA . Ja miałem mniej szczęścia kolizję miałem z kobietą ubezpieczoną w AXA do tej pory nie dostałem odszkodowania ona prowadziłą bez ważnego prawo jazdy nie przyjęła od policji mandatu a AXA mówi że jak nie będzie wyroku to ona jest nie winna a oni nie zapłacą a że termin miną to po sprawie moge się znów odwoływac może wznowią sprawę odszkodowania . Kontakt tylko maeilem lub telefonicznie z niekompetentnymi konsultantami po prostu dramat . POLSKA TO PAŃSTWO PRAWA GÓWNO PRAWDA POZWALAJĄ NA TO BY POWSTAWAŁY TAKIE DZIADOWSKIE FIRMY UBEZPIECZENIOWE I ONE NIBY SĄ TANIE . TO CHCĘ POWIEDZIEĆ WSZYSTKIM OSZCZĘDZICIE NA POLISIE OK ALE JA JAKO OSOBA WYSTAWIAJĄCA MANDATY MAM WIDEŁKI I TYCH KTÓRZY BĘDĄ MIELI UBEZPIECZENIE W JAKIEJŚ DIAJREKTOWEJ FIRMIE CZYLI TYCH OSZCZĘDNYCH JADĘ Z GÓRNEJ TARYFY . JEDYNE BY TEGO UNIKNĄĆ TO NIE ŁAMAĆ PRZEPISÓW!!!!!!! A OZNAJMIAM ŻE NIE JESTEM SAM :) POZDRAWIAM

2009-02-22 15:59

nie trzeba być z Warty czy PZU zeby zobaczyć że firmy działające przez internet czy telefon to magicy którzy czarują miłym głosem ale prawdy nie powiedzą, ona wychodzi w dniu szkody i dopiero zaczynaja sie niespodzianki, nigdy wiecej ubezpieczen przez telefon. Konsultanci nie wiedza co mówią ... i co oferują...

2009-02-25 13:36

Ubezpieczenie jak każde inne-wszystkie firmy działają podobnie i opierają sie na tym samym ustawodastwie dotyczącym funkcjonowania na rynku polskim.Niezależnie jaka to firma-direcktowa czy tradycyjna-ZAWSZE trzeba czytać WARUNKI UBEZPIECZENIA AC.Skreślanie firmy tylko dlatego że dziala w Direckt jest niesprawiedliwe

2013-01-22 14:46

zdzisiodzidek

ta opinia moze byc prawdziwa do czasu wystapienia szkody,terminy okreslone droga internetowa w przypadku axa nie sa znane pracownikom likwidacji szkod no i zaczyna sie jazda.mam watpliwa przyjemnosc sprawdzenia praktycznego np szkoda powstala dnia 18.12.2012r wszystkie procedury z mojej i warsztatu strony zrealizowane,natomiast dnia 2101.2013r axa wraca do czynnosci ktore zostaly zalatwione w dniu 3.01.2013r.interwencje bez skutku - to nie ja to kolega a samochod rdzewieje na parkingu w warsztacie naprawczym .nigdy wiecej nie polecejcie tej firmy znajomym,mozna tylko wrogowi

2013-12-02 12:33

wściekły klient

Chyba pracujesz w axa bo inaczej byś pisał gdybyś był ich klientem i walczył o odszkodowanie.

2009-03-26 12:49

Korzystam z wielu usług przez internet i telefon. Po prostu jest szybciej i taniej. Gwarancje są takie same, bo są wyznaczone przez odpowiednie regulaminy lub ustawy. Nie widzę najmniejszego powodu by chodzić po różnych biurach aby widzieć się i rozmawiać twarzą w twarz z jakimś przedstawicielem. Przecież osobiste odwiedzanie biur nie polepsza likwidacji szkody. Co do AXA, to śmiało polecam. Jestem ubezpieczony u nich już drugi rok. AXA zaoferowała mi bardzo tani a przy tym pełny pakiet OC+AC+KR+NNW+ASS MAX (0 udział i amortyzacja). Po analizie OWU i porównaniu z konkurencją trzeba przyznać iż oferują dość rozsądną ochronę (nie mówię że najlepszą). No i co najważniejsze: dwa miesiące temu miałem szkodę AC. Troszkę się obawiałem jak to wszystko się zakończy (przy tak taniej składce) ale, ... likwidacja szkody przebiegła wyśmienicie. Sam wybierałem warsztat i wybrałem ASO. Samochód jest jak nowy. Nie dołożyłem ani 1 zł. Mało tego. Okazało się że przy szkodzie powyżej 4tys konieczne jest dodatkowe badanie techniczne pojazdu po szkodzie (koszt ok. 50zł). Napisałem do AXA by mi ten poniesiony koszt zwrócili i... po dwóch tygodniach na mój rachunek bankowy wpłynęła kwota 50zł :-) Nic dodać nic ująć. P.S. CU Direct (który ma całkiem dobre warunki OWU) oferował mi porównywalne ubezpieczenie prawie dwa razy drożej. Po tak sprawnej likwidacji szkody AC w AXA nie myślę o zmianie ubezpieczyciela (no chyba że drastycznie podniosą wysokość składek).

2011-02-18 20:32

bkk

Polecam AXA, jeżeli ktoś chce zniżkę przy zawieraniu umowy proszę powołać się na nr polisy 2587943 Bartłomiej Kleszcz. Pozdrawiam.

2011-03-04 14:39

javoxxx

to poczekaj aż ci ukradną samochód. dostaniesz.........pismo o odmowie wypłaty odszkodowania uzasadnione niczym.

2011-07-06 11:16

oizo

Dokładnie mam tak samo współczuje ludziem ubezpieczonym w AXA mialem wypadek nie z mojej winy sprawca wypadku byl wlasnie w Axie ubezpieczony no i wszystko sie zaczeło telefon odbieraja po 3 dniech na @ nie odpisali do dzis minął miesiac od zdarzenia i dalej nic chca by szkoda byla robiona z UFG zbywaja na kazdym kroku straszylem ich sadami ale to i tak nic nie da podobno w linku jest tak samo zenada moja zona juz nerwicy dostala

2013-01-15 11:07

zdzislaw

nie zycze szkody z ac,totalny brak kompetencji opoznianie realizacji,klamliwe odpowiedzi itp

2013-01-22 15:12

zdzisio

ja rowniez korzystam z uslug internetowych w tym do dzialalnosci gospodarczej,lecz bardzo rzadko zdarzaja sie przypadki braku odpowiedzi na wyslany mail.takim niechlubnym wyjatkiem jest wlasnie firma axa direkt,gdzie rozmawia sie jak z przyslowiowym obrazem. tylko w fazie zawierania umowy do czasu finalizacji kontakt jest mozliwy i szybki.lecz w pryzpadku szkody zaczyna sie horror.w moim przypadku szkody z ac pomimo uplywu ponad 30 dni nie dokonano weryfikacji wyceny kosztow naprawy ,co powoduje wylaczenie pojazdu z eksploatacji niestety zawarle umowe przez internet i uwierzylem w oferte,ktora nie jest zobowiazujaca przy likwidacji szkody.jestem ciekaw czy axa pokryje koszty porkigu gdzie tylko z ich winy stoi pojazd.poniewaz dysponuje kilkoma samochodami ten uszkodzony nie jest mi niezbedny,poczekam az ktos w tej firmie sie obudzi ,a nastepnie skorzystam z prawnika i rzeczoznawcy celem obciazenia axa direkt za ubytek wartosci poojazdu z tytulu korozji elementow.

2013-04-22 21:38

AXA

Pogadamy jak będziesz negocjował wypłatę z tytułu AC.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-01 13:43

Xam

Człowieku o czym ty piszesz. Niewątpliwie jestes z Axy. Ja mialem mala szkode - rozwalilem miske olejowa i nie ma mozliwosci wyboru warsztatu. Tzn mozesz oczywiscie wybrac nie autoryzowany przez nich warsztat, ale w takim wypadku musisz sam doplacac do likwidacji szkody. Axa ma liste warsztatów z którymi maja podpisana umowe i tylko tam taniej zrobisz. Moja sprawa jest w toku i nie wiem jak to dalej bedzie. Oby wszystko szybko dobrze się skończylo.

2009-04-13 10:09

następny.... tyle że z AXA ;)

2009-07-02 22:13

Witam, jestem świeżo po skorzystaniu z AC w AXA (drzewo upadło mi na tylny prawy słupek w kombiaku - uszkodzona klapa, szyba, lampa tylna, bok na głębokość osadzenia lampy i zderzak tylny). Ofertę uważam za atrakcyjną, ale już z likwidacją szkody miałem same problemy. Rzeczoznawca pojawił się po 2 dniach roboczych. Wycenę z AXA otrzymałem po ponad 2 tygodniach, mimo że rzeczoznawca twierdził, że przy moich uszkodzeniach to 2-3 dni, z infolinii AXA 5-7 dni roboczych - a życie i tak zweryfikowało mocno mnie rozczarowując. Na wypłatę odszkodowania czekam już 29 dzień od dnia zdarzenia. Przydzielona do mojej sprawy pani likwidator szkody, albo się do tego nie nadaje, albo reprezentuje poziom obsługi oferowany przez AXA (mam nadziej, że to pierwsze). Ponieważ moje auto nie należy do najdroższych, a części nowych zamienników nie ma, to suma wyliczonego odszkodowania przekroczyła 70% wartości samochodu = całkowita szkoda pojazdu = wyczerpałem AC (regulamin to regulamin - zaakceptowałem). Poprosiłem o wyliczenie składki AC do końca umowy OC z uwzględnieniem tej jednej szkody AC (nigdy nie miałem żadnego wypadku - prawo jazdy i samochód od 10 lat) i włos mi się zjeżył na głowie - zwyżka na AC ponad 110 %. Z około 830 zł zrobiło się po tym zdarzeniu około 1760 zł. Podsumowując: oferta jest dobra, ale traz patrzęz zupełnie innej perspektywy - likwidacja szkody koszmar, dalsze traktowanie swoich klientów ma chyba na celu ich odstraszenie, a nie zatrzymanie. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych, którzy nie musieli korzystać z AC. Niestety ja sięz AXA wynoszę, przynajmniej z AC.

2010-05-31 23:28

passat

Ja miałam bardzo podobną sytuację, w pierwszym roku ubezpieczenia OC+AC za passata 2005 wyniosło ok 7000 zł, w drugim ok 4800 zł. W tym roku ubezpieczeniowym ktoś na parkingu lekko wgniótł drzwi, więc zgłosiłam szkodę ze swojego AC (do tej pory ani jednej szkody), wypłacono 750 zł - mało prawda, a właśnie ta niewielka szkoda spowodowała OGROMNĄ zwyżkę ubezpieczenia na następny rok - aż 10250 zł. SZOK!!! Chore praktyki AXA!!!

2009-07-08 12:34

A ja próbuje 4 dzień skontaktować się z AXA w celu zgłoszenia szkody i dupa. Jedyne co można zrobić, to nagrać się na skrzynkę, albo wysłać wysłać zgłoszenie przez internet.

2009-07-30 19:03

Firma axa to krętacze. Mam u nich ubezpieczenie,więc wiem co mówie. Wszystko się załatwia przez telefon,nawet u nich w siedzibie w warszawie. Nawet nikt nie raczył zejść do mnie,choć przełączali mnie kilkadziesiąt razy telefonicznie. Mają wszystkich gdzieś. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy. Jeśli ktoś z firmy axa się nie zgadza z tą opinią,jestem gotów to samo powiedzieć jeszcze raz,ale prosto w oczy. Nie przez telefon. A mam u państwa jeszcze aktualne ubezpieczenie. Za 3-litrowego diesla w PZU płace ok. 630 zł. ,a u zdzierców z axy odziedziczyłem po poprzednim właścicielu 1040 zł. (OC).Nigdy więcej axy.

2009-08-03 12:28

ja jestem w AXA bo bylo dla mnie najtaniej jestem mlodym kierowca przed 25 rokiem zycia zero znizek i za omege 2,0 wyszlo mi 980zl a w innych instytucjach najnizsza skladaka roczna to ponad 1200 dochodzilo nawet do 2100!!!!!!! kazdy wybiera tam gdzie mu lepiej i gdzie taniej.

2012-02-05 22:00

jaca

zapłacisz za przyjazd policji w razie stuczki

2009-08-19 20:55

Ja od roku jestem w AXA i wykupiłem oc na rok 2009 i jestem zadowolony za vectre b 1,6 16V płacę 368 zeta z max zniżką , poleciłem też AXA dla dwóch znajomym i dostałem bony o całkowitej wartości 100 zł, także oc wyniosło mi 268 zeta. Myślę że tańszej ubezpieczelni nie ma,a jak przydazy się jakiś przypadek losowy to wiem że w każdej jednej ubezpieczalni są perypetie. Pozdrawiam wszystkich.

2013-01-03 22:39

leszek

Dziekuj Bogu ze jeszcze nie miałes stłuczki bo doznasz szoku pzdrawiam

2009-09-02 20:47

A ja próbuje 4 dzień skontaktować się z AXA w celu zgłoszenia szkody i dupa. Jedyne co można zrobić, to nagrać się na skrzynkę, albo wysłać wysłać zgłoszenie przez internet. jkgjkbjbb hg,hgojk yfrf,kughhi

2009-09-10 14:40

A ja mam mieszane uczucia - cena zakupu była dobra. Problemy zaczęły sie po szkodzie !!! - żaden warsztat salonowy ( szukałem takiego warsztatu gdzie była by kabina bezpyłowa )nie chciał naprawić mojego auta ponieważ - AXA albo wogóle im nie płaci albo płaci z dużym opóźnieniem. Mogłem naprawić ale za gotówkę tylko !!! - Sram na takie AC gdzie jeżdżę 5 dni po warsztatach i szukam gdzie mi naprawią pojazd !! Juz wole zapłacić więcej w PZU i wszystkie warsztaty przyjmują obrazu z otwartymi ramionami . (w każdym warsztacie mówiono jak by Pan miał w PZU - to nawet by Pan dostał Auto Zastępcze a naprawa była by objęta gwarancją) Teraz żałuje ze pokusiłem sie na niższa składek i przeniosłem ubezpieczenie z PZU do AXA. i nie pracuje w żadnej Konkurencji - ocena jest obiektywna. Kamil

2009-09-19 11:44

bmw rok 2003 z przebiegem 160tys cena oc + nnw w pzu 1300zl cena oc + nnw w axa 700zl wraz z wszelkimi ubezpieczeniami i asistansami koszt oc + ac+nnw w pzu w ostatnich latach placilem 2tys z hakiem a teraz Pan mi krzyknal w okolicach 5tys to podziekowalem, ac w axa 1600-1700zl przy skladce jednorazowej.... wszystko zalatwilem przez telefon, skladke mam rozlozona na 12 m-scy sciagaja mi z konta z poleceniem zaplaty w ostatnim dniu polisy - o nic sie nie martwie wszystko mam zalatwione .... ehh ... denerwuje mnie marudzenie bo wiesz przez telefon bo przez internet ... wszystko zalatwiam przez internet i telefon ..... lacznie z kontem w banku - nie chce mi sie marnowac czasu .... ciekaw jestem jak tylko axa sie sprawdzi podczas jakiejs szkody .... no ale jak narazie nic sie nie dzieje i jest ok. Pozdrawiam

2012-02-05 22:02

jaca

to zobaczysz jak będziesz szkode likwidować i 30% dopłacsz z własnej kasy

2012-12-16 17:21

poszkodowana

powiem ci tak, staraj się żeby nie było żadnej szkody bo wtedy pożałujesz że jestes ubezpieczony w AXA

2009-09-19 18:35

witam chciałem podzielić się problemem :) widząc komentarze typu mam poniżej 25lat i płacę poniżej 1000zł zero zniżek i AXA jest dla mnie najlepsza BUHAHAHA!! mam 22lata i półtoralitrowego benzyniaka i płacę rocznie za ubezpieczenie 1968zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! za samo OC!! :/ złodzieje... mimo że rok czasu byłem kierowcą zawodowym co oznacz że jeździłem dzień w dzień po parędziesiąt kilometrów... mam 3lata prawo jazdy a AXA ma mnie gdzieś no to w porządku przejdę do PZU albo allianza bo jest najtańsze dla mnie... a fakt faktem oni wszystko robią przez tel a konsultanci nie wiedzą co mówią jak wspomniałem jednemu coś na temat prawa to się przestał mądrzyć... śmieszniejsze że nie wiedział co odpowiedzieć!! żal... rezygnuje z tego shitu... wracając do telefonów to załatwią z Toba osobiscie sprawe jak przyjdziesz po dokumenty jak zaplacisz skladke... albo wysla poczta inaczej sie nie zobaczysz z tak owym osobnikiem...

2009-10-22 23:49

Axa jest tak cudowną firmą ubezpieczeniową ze NIE JEST AKCEPTOWANA przez Fundusze Leasingowe i Bank do zabezpieczenia cesji - powod ( nie jasne i zawiłe ogolne warunki !!!! ) Wiec podziękowałem - ja mam płacić niska składkę i potem iść i żebrać o należne mi pieniądze - to sram na nich !! Wole nie kupic AC i miec pieniadze w kieszeni Lub wykupic w dobrej firmie : Allianz ,PZU ,WARTA zaplacic wiecej i spac spokojnie...

2010-01-07 20:40

Korzystam z wielu usług przez internet i telefon. Po prostu jest szybciej i taniej. Gwarancje są takie same, bo są wyznaczone przez odpowiednie regulaminy lub ustawy. Nie widzę najmniejszego powodu by chodzić po różnych biurach aby widzieć się i rozmawiać twarzą w twarz z jakimś przedstawicielem. Przecież osobiste odwiedzanie biur nie polepsza likwidacji szkody. Co do AXA, to śmiało polecam. Jestem ubezpieczony u nich już drugi rok. AXA zaoferowała mi bardzo tani a przy tym pełny pakiet OC+AC+KR+NNW+ASS MAX (0 udział i amortyzacja). Po analizie OWU i porównaniu z konkurencją trzeba przyznać iż oferują dość rozsądną ochronę (nie mówię że najlepszą). No i co najważniejsze: dwa miesiące temu miałem szkodę AC. Troszkę się obawiałem jak to wszystko się zakończy (przy tak taniej składce) ale, ... likwidacja szkody przebiegła wyśmienicie. Sam wybierałem warsztat i wybrałem ASO. Samochód jest jak nowy. Nie dołożyłem ani 1 zł. Mało tego. Okazało się że przy szkodzie powyżej 4tys konieczne jest dodatkowe badanie techniczne pojazdu po szkodzie (koszt ok. 50zł). Napisałem do AXA by mi ten poniesiony koszt zwrócili i... po dwóch tygodniach na mój rachunek bankowy wpłynęła kwota 50zł :-) Nic dodać nic ująć. P.S. CU Direct (który ma całkiem dobre warunki OWU) oferował mi porównywalne ubezpieczenie prawie dwa razy drożej. Po tak sprawnej likwidacji szkody AC w AXA nie myślę o zmianie ubezpieczyciela (no chyba że drastycznie podniosą wysokość składek). GÓWNIANA firma. Nie chcieli przyjąć zgłoszenia dot. szkody bo sprawca nie zgłosił zakupu auta w terminie 30 dni. Dopiero interwencja w UFG i groźba wysokiej kary dla AXA spowodowały jej przyjęcie.

2010-02-22 10:32

Axa polecają tylko ci którzy nie likwidowali szkody.Jestem w trakcie likwidacji i nie polecę tej firmy nawet wrogowi.Dałem się złapać na niską stawkę za pakiet i na tym koniec.Teoretycznie mam ubezpieczenie bez udziału własnego w szkodzie ale to mit. Warsztat wycenił naprawę samochodu ,jak się okazało wg axa zbyt wysoko , i różnice muszę dopłacić z własnej kieszeni. Różnica wynosi 50% wartości polisy .W efekcie wyszło mi drożej niż w Hestii czy PZU .Kupowanie takiej polisy to "pic na wodę..." Zdecydowanie nie polecam.