Pozostałe opinie

marek
2013-11-16 00:13
Masz problem z polisą z MTU? Pomogę rozwiązać Tobie problem - zadzwoń tel. 500 600 671 lub napisz e-mail: ubezpieczenia.stargard@gmail.com.
odpowiedz
marcin
2013-10-31 20:49
zapraszam wszystkich poszkodowanych nawet 10 lat wstecz pomogę wywalczyć wyższe odszkodowanie ,bo zapewne macie zaniżone ,
odpowiedz
Marcin
2013-10-31 20:50
przepraszam podaję adres e-mail do kontaktu agamarcinnowak@wp.pl zapewniam odzyskamy twoje pieniądze
odpowiedz
Marcin
2013-10-25 13:15
TO jest smieszne dziady jak nikt najgorsza firma a ten cały Podolski to dopiero niemota nawet czytać nie umie ja im w piśmie pisze że nie jest to odwołanie a te debile traktują to jak odwołanie .Nie ma gorszej firmy nie zadajcie się z nimi uciekajcie jak najdalej.Piszą żeby skarki im wysyłać na adres email tylko po to żeby inni nie czytali co kto myśli ..................
odpowiedz
w
2013-09-24 14:30
mtu to jest to co może cie spotkać najgorszego w zyciu mam oc + opcja szyba zglosilem pekniecie szyby przyjechal rzeczoznawca i opisal ze szyba pekla bez czynnika zewnętrznego sam osobiście czekałem na odpowiedz w sprawie odszkodowania tj wymiany szyby zaznaczam ze sam musze doplacic 20% do szyby i jeszcze montują tylko zamiennik oryginalu ale co z tego dowiedziałem się ze nie dostane odszkodowania gdyż nie widać odprysku na szybie i ze nie ma mrozu i ze ona pekla samoczynnie a za to to oni nie wyplacaja chciałbym jeszcze dodac ze oni chyba specjalnie zwlekają z oficjalnym pismem do mnie o odmowie wyplaty ubezpieczenia ponieważ wyslali do mnie wznowienie polisy na następny rok a stara konczy mi się dopiero pod koniec października jeszcze nigdy tak szybko nie przysłali nowej chyba myślela ze przed oficjalna wiadomoscia odmowy zdarze oplacic polise na następny rok ale się myla ja majac wiele aut już nigdy z nimi nic nie podpisze mało tego moich wszystkich znajomych od tego odwleke i caly czas będę przypominal na forum ze to jest banda zlodzieji oszustow jednocześnie zaznacza ze i tak final tej sprawy będzie miał koniec w sadzie a
odpowiedz
Adrian
2013-11-15 22:47
czytaj OWU zanim się pod czymś podpiszesz . Tam jest wszystko napisane. Ciekawe czy jak brałeś umowę na tel lub net też podpisałeś w ciemno....
odpowiedz
romek
2013-04-19 08:22
pieniadze po 2 dniach- nikt tak szybko nie wyplaca . cos chyba klamiesz ! pracownik mtu?
odpowiedz
suzacz
2013-04-16 09:52
Witam czytając te opinie strasznie się przeraziłem ale po 23 dniach dostałem kosztorys ulżyło mi po 4 dniach miałem decyzje o przyznaniu odszkodowania po 2 dniach miałem pieniądze na koncie wszystko pozytywnie nie ma co sie sugerować opiniami jak w kazdym ubezpieczeniu znajda sie nie przyjemne sytuacje pozdrawiam MTU akurat dla mnie byli jak najbardziej wporządku
odpowiedz
miron
2013-01-22 07:55
nikomu niepolecam tej firmy mtu
odpowiedz
dera
2012-10-10 17:35
Dobre są kubusie. W 2010 we wrześniu miałem stłuczkę z mojej winy. Ok, zdarza się. Po roku, w 2011 w grudniu wysłali pismo o likwidacji szkody. W międzyczasie ubezpieczałem u nich 2 inne auta i informowałem o zaistniałej szkodzie. Nie ujęli nic ze zniżek. W dniu dzisiejszym dzwonię na infolinię bo przyszła propozycja ubezpieczenia i tu się zaczyna. Na dzień dobry zabrali 20% zniżek. Na pytanie czemy dopiero teraz i aż tyle odpowiedź była taka, że co do wysokości to wynika z ich zapisów a zniżki mogą zabrać do 3 lat po zdarzeniu. Byłem zadowolony do czasu zdarzenia bo poszkodowany też miał przeboje z otrzymaniem odszkodowania. NIE POLECAM!
odpowiedz
Szkoda nerów na MTU
2012-08-06 13:59
Szkoda, że wcześniej nie znalazłem tego forum o MTU, to bym się nie zdecydował na tą bandę krętaczy. Chciałem dokupić zieloną kartę do ubezpieczenia, a oni rzucają hasłem, że takie coś można tylko w momencie zawierania umowy z nimi dokonać. Teraz zostałem na lodzie i muszę osobno sobie dokupić w innej firmie. Dodam, że agent ubezpieczeniowy który mi sprzedał ich ubezpieczenie też o niczym nie wspomniał takim jak zielona karta. Czekam, więc aż skończy mi się z nimi umowa, wtedy ja ich kopne w d.... Nie polecam zawierania umów z tą firmą.
odpowiedz
miron
2013-01-22 07:54
masz racje to zlodzieje.
odpowiedz
MAGDA
2012-02-03 21:30
Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!Kretacze Zlodzieje Naciagacze !!!!!!!!!!! WRAZIE WYPADKU ZNIZAJA WYCENE!!!BURDEL W PAPIERACH!!!!!!!!!!!!!!!NAJGORSZA Z FIRM!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Piotr
2012-08-07 23:04
masz problem odezwij się tk. 510337344 (Orange) pomozemy.
odpowiedz
Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia)
2012-01-10 13:45
Drodzy Klienci, sprawom problematycznym, jak te opisane poniżej przez Was, Towarzystwo dedykowało adres SKARGI@MTU.PL. Proszę wyślijcie do nas wiadomość wpisując w temacie hasło FORUM, a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy stosowne działania (wyjaśnienia/ interwencja). Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować przyczyny Waszego niezadowolenia oraz spełnić Wasze oczekiwania względem jakości świadczonych przez MTU usług. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).
odpowiedz
renia
2011-11-29 18:30
Pani agentka na poczcie nie miała dla mnie czasu (niestety..), a gdy zamówiłam konsultanta, wkurzyłam sie trochę tą pocztą, to mi powiedziano, ze sprawy ubezpieczenia budynków i OC rolników - to załatwiają tylko AGENCI NA POCZCIE.......... gdzie my żyjemy?-się pytam- ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!
odpowiedz
zniesmaczona
2011-11-09 12:49
masakra.Milion telefonów,milion monitów i w końcu po ponad tygodniu jakikolwiek kontakt zwrotny.NIE POLECAM!!!!!
odpowiedz
specjalista
2011-11-18 11:12
Opinia: negatywna masakra.Milion telefonów,milion monitów i w końcu po ponad tygodniu jakikolwiek kontakt zwrotny.NIE POLECAM!!!!! Proponowałbym przedstawienie sprawy abyśmy mogli ją zweryfikować. Negatyw bez uargumentowania nie ma za bardzo sensu.
odpowiedz
bili
2011-07-27 15:21
Po 12 dniach od zgłoszenia szkody z AC miałem pieniądze na koncie.Uważam ,że to rewelka.
odpowiedz
prosty chłopak
2011-07-11 11:54
Olewają klienta! Jak rozwiązałem z nimi umowę, wysłałem listownie za potwierdzeniem odbioru prośbę o zwrot nadpłaconej składki i od 3 miesięcy cisza. Wysłałem już 3 pisma i nic!
odpowiedz
Michał
2011-07-07 15:25
Miałem kolizję, a sprawca był ubezpieczony w MTU. Nie było żadnych kłopotów z uzyskaniem odszkodowania. Pieniądze otrzymałem w niecałe 3 tygodnie. Może dlatego, że sprawa była jasna – sprawca najechał na tył mojego pojazdu? W każdym razie likwidacja szkody szybka i bezproblemowa.
odpowiedz
Marcin
2013-10-31 20:45
TO teraz ciekawe ile ci wypłacili bo jestem pewny na 100% że ci zaniżyli i to zdrowo .napisz na agamarcinnowak@wp.pl pomoge i powiem co i jak
odpowiedz
Dooku
2011-07-06 12:50
Nie polecam, od ponad pół roku nie mogę doprosić się o przepisanie polisy z poprzedniego właściciela. Wydałem kupę forsy na telefony, faxy, listy. A MTU regularnie gubiło moje dokumenty. Dostałem dwa wezwania do zapłaty, a teraz grożą mi komornikiem. Szkoda nerwów i pieniędzy.
odpowiedz
m
2011-04-18 19:15
Uwaga na tą firmę to jedna z tzw. firm krzaków. Czekam 3 miesiąc na odszkodowanie i zero odzewu. Likwidator sprawia wrażenie byłego ubeka, na infolinii pracują troglodyci. Generalnie ubezpieczenie AC było tanie, ale nie wypłacają odszkodowań więc raczej średnio się opłaca
odpowiedz
Daniel Szpot
2011-01-31 11:49
Tam pracują tzn. w MTU SOPOT sami specjaliści. Przewyższają już swoją wiedzą nawet cudotwórców z ZUS-u. Ocenią Ci auto nie widząc go. Nie można nawet porozmawaić z żadnym specjalistą jak choćby z panem Januszem Podolskim. To jest dopiero specjalista. Za to że nie kupiłeć auta w tym dzikim kraju tylko w III Rzeszy od razu masz zabrane na dzień dobry 1.500,00 zł. To jest dopiero tupet specjalisty pisane przez duże "S". Jak "okraść" ludzi to wiedzą ale jak wypadek to twoje auto traci na wartość 75%.. Jak najdalej od tych "SPECJALISTÓW".
odpowiedz
ewa
2010-11-06 20:25
ja ..od 5 miesiecy nie moge sie doprosic o polise i uwzglednienie mojej 60%zniszki za to co miesiac dostaje pisemko ze nie oplacilam skladki.ostrzegam wszystkich przed ta firma,totalna ignorancia klijenta
odpowiedz
MTU
2012-01-10 13:02
Drodzy Klienci, sprawom problematycznym, jak te opisane poniżej przez Was, Towarzystwo dedykowało adres SKARGI@MTU.PL. Proszę wyślijcie do nas wiadomość wpisując w temacie hasło FORUM, a niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmiemy stosowne działania (wyjaśnienia/ interwencja). Dołożymy wszelkich starań, aby wyeliminować przyczyny Waszego niezadowolenia oraz spełnić Wasze oczekiwania względem jakości świadczonych przez MTU usług. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU, Grupa Ergo Hestia).
odpowiedz
bmwmdeska
2010-11-04 22:02
Posiadam u nic Oc, asistance, oraz szyby. Ostatni trafiła mi się przygoda z kamieniem na przednią szybę w BMW koszt szyby ok 1000. Zadzwoniłem w środę wieczorem z informacją o szkodzie w czwartek rano miałem nową szybę. Super. Jestem zadowolony. Zero formalności. Polecam!!!
odpowiedz
agent
2010-12-23 13:02
bo w imieniu MTU odszkodowania wypłaca... Hestia! Tak naprwadę to jesteś zadowolony z dzialania Hestii, choć w Twojego punktu widzenia to nie stanowi.
odpowiedz
2010-03-15 14:15
PANIE BOŻE BROŃ OD TAKICH FIRM!!!! A LUDZIE - OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM!!!! Szkoda czasu, waszych pieniędzy i zdrowia!!!!!!!!! Osobiście odradzam!!! Takiej niekompetencji i ignorancji konsultantów infolinii,jaką prezentują konsultanci MTU nie spotkałem nigdzie!
odpowiedz
2010-02-16 18:22
Niestety także mam do czynienia z tą firemką. Stuknął mnie gość z OC u nich. No i ... na początku niby ok, zgłoszenie, 2 dni później likwidator mobilny czyli wycena szkód, zaniżona ale dla mnie do przyjęcia, i na tym koniec dobrego. Mija 3o dzień od zgłoszenia, i cisza, dodzwonić się do nich masakra, jak się udaje okazuje się że nie ma decyzji o wypłacie z winy likwidatora merytorycznego. Dlaczego, nie wiadomo. Obiecywany kontakt od nich nie realizowany. Próby kontaktu od siebie, masakra. Masę kasy na telefony, bo połączyć się nie da z konsultantem (ciągle zajęcie), co ciekawe tylko ci od likwidacji, brak odpowiedzi na emaile, itd, itd, pisać nawet już mi się nie chce. Osobiście w życiu z własnej woli nie chcę mieć z nimi do czynienia, czekam tylko na zakończenie własnej sprawy, i no nie zapomnieć o nich nie mogę, by przez przypadek w zapomnieniu nie zawrzeć z nimi jakieś polisy, bo gdyby przyszła likwidacja, to .... o nie tylko nie to.
odpowiedz
2010-01-19 21:54
agenci piszą z agentami !!! Zadowolona z AXY bo płaci 3 razy tyle ? czy dlatego że dostaje marną prowizję ?
odpowiedz
2009-10-06 22:27
Jedna z lepszych i chyba najtańsza firma ubezpieczeniowa, dobry przebieg dokumentów i fajna konkretna obsługa na infolini. Zadzwoniłem gdyż potrzebowałem cos załatwic ,konsultant nie dość że pomógł mi w sprawie z MTU to jeszcze pokierował co zrobic w wydziale komunikacji. bO TAK MAŁO POTZREBOWAŁEŚ. kONSULTANCI SA ok. tO NIE ONI ODPOWIADAJĄ ZA BURDEL W PAPIERACH. oNI TYLKO PODAJĄ DANE WPROWADZONE DO SYSTEMU. nAJSMUTNIEJSZE JEST TO ŻE TO ZWYKLE KONSULTANCI ZBIERAJĄ OPIER... OD NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW :(((
odpowiedz
2009-10-06 22:25
Ja kupiłam samochód z polisą w MTU. Przez cztery miesiące (!) starałam się przepisać polisę na moje dane. Nic nie docierało- ani faxy, ani polecone. Po czterech miesiącach napisałam list polecony za potwierdzeniem odbioru, wymieniając wszystkich konsultantów z imienia i nazwiska, opisują po kolei jaki był tok moich działań (cztery miesiące!). Nadal polisy nie przysyłali. Przysłali za to rekalkulację składki uwzględniając wszystkie możliwe zwyżki za to zero zniżek (no bo przecież nie wysyłałam zniżek tylko umowę kupna sprzedaży i kopię dowodu rejestracyjnego). W końcu OC dobiegło końca a ja nadal walczyłam z MTU- tyle że o wyliczenie składki z uwzględnieniem moich zniżek (60%). I znowu w cudowny sposób listy nie dochodziły (ach ta Poczta Polska) , faksy nie docierały (dam sobie głowę obciąć, że obok faksu stoi kosz na śmieci i tam lądują wszelkie dokumenty). MASAKRA. Nie chcę nawet sobie wyobrażać jak wygląda likwidacja szkody w tym towarzystwie... Jeszcze jedno, na moją pisemną skargę zaadresowaną imiennie do kierownika (czy dyrektora- nie pamiętam) nie otrzymałam żadnej odpowiedzi- nic kompletnie.Mniemam, że laseczka od korespondencji wyłapuje listy ze skargami i też je niszczy :DDD Porażka . Niezadowolona z MTU PS.: A składkę i tak mam niższą w AXA razem z asistancem - jak złapę kapcia- dzwonię po pomoc. a oni przyjeżdzają bezpłatnie :))) Zadowolona z AXY
odpowiedz
2009-09-22 22:27
[czy to nie jest przypadek z lubartowa :-) ?
odpowiedz
2009-07-29 11:07
Strzeżcie się MTU!!! Mamy w tej firmie ubezpieczone trzy auta. W październiku 2007 roku miałam wypadek - rowerzysta zajechał mi drogę w wyniku tego zdarzenia miałam uszkodzoną szybę, maskę i kilka innych elementów samochodu. Osoba ta nie miała ubezpieczenia OC bo nie musiała czyli zostaje mi założenie sparwy cywilnej o naprawienie szkody. Policja i Sąd potwierdzili, ze jestem poszkodowaną. Ale rowerzysta cwaniak złożył wniosek do MTU o odszkodowanie z tytułu uszczerbku na zdrowiu (osobiście byłam z nim w szpitalu i zadnych urazów lekarz nie stwierdził) a MTU odszkodowanie mu wypłaciło i jeszcze zabrali mi 20% zniżek na każde auto. Banda złodziei - strzeżcie sie bo oni są ważniejsi niż Sąd i policja!!! a ludzi traktują jak idiotów
odpowiedz
2009-07-21 17:52
Jedna z lepszych i chyba najtańsza firma ubezpieczeniowa, dobry przebieg dokumentów i fajna konkretna obsługa na infolini. Zadzwoniłem gdyż potrzebowałem cos załatwic ,konsultant nie dość że pomógł mi w sprawie z MTU to jeszcze pokierował co zrobic w wydziale komunikacji.
odpowiedz
2009-06-18 22:37
I takie sytuacje mają miejsce. W tym przypadku rzeczywiście należało ubezpieczyć pojazd w ten sam dzień. Dziwnym wydaje się jednak fakt, że zbywca jednak musiał oprócz wypowiedzenia poinformować towarzystwo o sprzedaży, tylko po co skoro wypowiedział umowę? W przypadku gdyby tylko złożył wypowiedzenie, nabywca nigdy by się nie dowiedział że pojazd był ubezpieczony w MTU, ponieważ MTU nie miałoby podstawy do przepisania ubezpieczenia na nabywcę (podst. umowa kupna). Według mnie zbywca miał świadomość że samochód jest ubezpieczony w 2 TU. W tej sytuacji nabywca miał powód do zdziwienia kiedy otrzymał windykację. Jednak i tutaj TU niewiele może zdziałać - dużo też zależy od uczciwości pomiędzy kupującym a sprzedającym, a z jak wiadomo tym różnie bywa. Pozdrawiam :)
odpowiedz
gaj
2010-12-10 17:24
Nie dość, że składkę OC naliczyli 2 razy wyższą, bo samochód zaklasyfikowali jako ciężarowy.. to jeszcze trzeba się dopominać o historię ubezpieczenia oraz listowne potwierdzenie wypowiedzenia OC bo wg nich e-mail wystarczy. Uwaga Klienci, nie dajcie się złapać bo będzie was to słono kosztować!!!!!!!!! CZYHAJĄ NA KAŻDE NIEDOPATRZENIE KLIENTA I BEZWZGLĘDNIE TO WYKORZYSTUJĄ - obławiają się m.in. na sytuacjach kiedy nowy nabywca samochodu z OC u nich nie wypowie umowy w ciągu ustawowych 30 dni. Po upływie tego czasu windują stawkę na MAXXXA!
odpowiedz
klient
2013-04-19 08:19
tylko ze mtu nie sa uczciwi i tu zaczyna sie problem
odpowiedz
2009-06-11 16:00
Jedna z lepszych firm ubezpieczeniowych na Polskim rynku. Mówię to jako klient i były pracownik firmy ubezpieczeniowej. Stuknęła mnie kobietka ubezpieczona w PTU, po 3 dniach był u mnie rzeczoznawca, na drugi dzień po wizycie na maila dostałam dokumenty do wypełnienia, po 30 dniach od wpłynięcia do nich tych dokumentów miałam pieniądze na koncie. Później zaczęłam pracę w ubezpieczeniach i okazało się, że nie jestem odosobniona w swojej opinii. Poza tym jako współpracownik również nie miałam z mini żadnych problemów, nie tak jak w przypadku innych firm.
odpowiedz
klient
2013-04-19 08:17
jak mtu nazywasz najlepsza firma to albo jestes ich pracownikiem albo idiota!
odpowiedz
2009-06-11 15:54
nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Niektórzy jak widać, ale muszą boleśnie się o tym przekonać. Pozdrawiam. Zgadzam się z tym w 100%, ale z postu przedmówcy wnioskuję, że kupił samochód już po tym jak poprzedni właściciel wypowiedział umowę w MTU i ubezpieczył w innej firmie. Kupiłem samochód z polisą innej firmy a po pół roku MTU przysłało mi windykację za ich polisę. Poza tym sama przez ponad rok współpracowałam m. in. z MTU i muszę przyznać, że są okropni. Żeby wejść na rynek podpięli się pod Hestię jak jemioła pod drzewo i żerowali na tym, że mają wspólną grupę kapitałową. Poza tym ciężko się z nimi rozmawia, czy jako agent czy też podając się za klienta, CZYSTA MASAKRA. Ludzie siedzący na infolinii powinni najpierw przejść gruntowne szkolenia zakończone dobrymi egzaminami zanim zaczną tam pracować, bo 3/4 z nich nie wie w ogóle o czym mówi. Poza tym mają jakieś dziwne wytyczne, odmienne od większości firm. SZOK
odpowiedz
2009-04-19 00:14
KRĘTACZE I OSZUŚCI. Kupiłem samochód z polisą innej firmy a po pół roku MTU przysłało mi windykację za ich polisę. Składkę naliczyli nie dosyć że od dnia kupna pojazdu do końca polisy t.j. za 7 miesięcy zawyżoną o 100 zł. i to z kwoty bazowej bez zniżek. A za ten jeden miesiąc chcieli wziąść podwójnie raz odemnie dwa od sprzedającego. Po skardze w nadzorze ubezpieczeń KNF okazało się że polisa MTU została wcześniej wymówiona przez poprzedniego właściciela. Poza tym nic nie idzie załatwić jak się czegoś podszebuje, są nastawieni tylko na wyżyłowanie pieniędzy. BARDZO CHAMSKA OBSŁÓGA Po pierwsze, to każde Towarzystwo postępuje zgodnie z Ustawą o Ubezpieczeniach Obowiązkowych. Artykuł 32 pkt.1 mówi wyraźnie, że jeżeli nie zrezygnujesz z polisy zbywcy w ciągu 30 dni od dnia zakupu pojazdu, to polisa jest przepisywana na Ciebie i trwa do końca okresu ubezp. na który została zawarta. Towarzystwo może dokonać rekalkulacji składki, co też się stało w Twoim przypadku. Składka nie została zawyżona o 100zł tylko jest to różnica pomiędzy Twoimi zniżkami a zniżkami poprzedniego właściciela i jeżeli nie dokumentowałeś swoich zniżek to nie dziw się że naliczono Ci składkę podstawową, bo niby skąd Towarzystwo miało wiedzieć o Twoich zniżkach? Jeżeli chodzi o wypowiedzenie zbywcy, to w tym przypadku osoba ta nie postąpiła zgodnie z prawem. Obowiązkiem zbywcy jest przekazanie ważnej i opłaconej na dzień sprzedaży polisy dla nabywcy. Zatem należy skargę kierować do zbywcy. Podsumowując - najpierw należy zapoznać się z obowiązującym prawem ubezpieczeniowym i nie mówię tu o jakiś szczegółach itp. tylko o podstawowej wiedzy którą kupujący czy sprzedający powinien posiadać. W zasadzie nie trzeba dużo szukać, jest internet, są agenci, jest też telefon. Poza tym nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Niektórzy jak widać, ale muszą boleśnie się o tym przekonać. Pozdrawiam.
odpowiedz
2009-03-27 10:23
KRĘTACZE I OSZUŚCI. Kupiłem samochód z polisą innej firmy a po pół roku MTU przysłało mi windykację za ich polisę. Składkę naliczyli nie dosyć że od dnia kupna pojazdu do końca polisy t.j. za 7 miesięcy zawyżoną o 100 zł. i to z kwoty bazowej bez zniżek. A za ten jeden miesiąc chcieli wziąść podwójnie raz odemnie dwa od sprzedającego. Po skardze w nadzorze ubezpieczeń KNF okazało się że polisa MTU została wcześniej wymówiona przez poprzedniego właściciela. Poza tym nic nie idzie załatwić jak się czegoś podszebuje, są nastawieni tylko na wyżyłowanie pieniędzy. BARDZO CHAMSKA OBSŁÓGA
odpowiedz
2009-03-14 22:42
ZGADZAM SIĘ 100% SĄ NAJGORSI.Kupiłem u nich OC,AC MAXI na zagranicę , od kradzieży (wszystko co było tylko możliwe), gdyż chciałem być spokojny jadąc za granicę.1,5 miesiąca temu miałem stłuczkę z mojej winy. Samochód ciągle stoi w warsztacie szkoda przez nich wyceniona na 3200!!! Warsztat wycenił na 8600 i to z zamienników, mimo że według mojej polisy mogę robić z orginałów Bardzo ZANIŻAJĄ.Jakie było moje zdziwienie gdy się dowiedziąłem, że nie chcą mi zrobić na warsztat tylko kosztorysowo, mimi iż z warunków umowy i z wniosku jasno wynika co innego. Ciągle ich proszę o uzasadnienie tego na piśmie - nie chcą lub nieportafią tego zrobić.Konsultantka powiedziała"nie wiem dlaczego likwidator szkody podjął decyzję, że ma pan wariant kosztorysowy".Wynająłem adwokata i założyłem im sprawę, nie wiem jak długo to jeszcze potrwa, ale z całego serca ODRADZAM. Jedno jest pewne są TANI[
odpowiedz
2009-03-05 17:47
NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL NA RYNKU! BAJZEL, SYF, KRĘTACTWO! OSOBIŚCIE ODRADZAM!
odpowiedz
2009-02-22 19:46
To prawda z tym bajzlem. Znajomego puknął klient MTU. Znajomy zgłosił szkodę do MTU a tam mu powiedzieli, że nie maja takiego w bazie danych, tym samym nie mogą zlikwidować szkody. Był przecież protokół policji, ktory jednoznacznie stwierdzłą sprawcę i jego namiary. MTU jednak konsekwentnie odmawiała likwidacji szkody. Dopiero jak dogadał się ze sprawcą ( obaj z tej samej miejscowości), żeby dał mu dowody opłaty OC, mógł wyjaśnić tę sprawę. Okazało się, że agent, który zawarł tę umowę ubezpiecvzenia nie rozliczał się z firmą, trzymał polisy i pieniądze w domu..
odpowiedz
2009-01-30 17:55
Trzeba tzrymać archiwum wpłat. mnie po 1,5 od wygaśnięcia polisy przysłali juz nieważną polisę, i że mam im za nią zapłacić. wynajeli już nawet firmę prawniczą by ściągnąć ze mnie "dług" . na szczęście maiłem dowód w swoim domowym archiwum. ale i tak kosztowało mnie to sporo nerwów i po wyjaśnieniu sprawy po 3 miesiącach znowu to samo. Mają straszny bałagan. Szczerze odradzam . Takie jak mój było więcej przyadków.
odpowiedz
MoLan
2011-07-08 00:38
To patrzcie tu, co robi MTU ! 1) Ubezpieczam już drugie auto w MTU i to jest o dwa za dużo. 2) Wysyłają druki polisy , których nie potwierdzają ani telefonicznie, ani żadną inną drogą. Sytuacja komplikuje się w chwili przedłużenia umowy. Kiedy nie otrzymają wpłaty w terminie ani myślą ponownie wysłać druki zakładając, że pismo mogło nie trafić do rąk kontrahenta. Nie wysyłają też upomnień. Potrafią jedynie przekazać sprawę firmie windykacyjnej. Najczęściej jest to wrocławski "Lexus". Taka sytuacja przytrafiła mi się w tym roku i jestem w szoku. Mam 3 auta i niekoniecznie pamiętam kiedy kończą im się polisy. Z innymi ubezpieczycielami nie ma żadnych problemów. Nie zalegam z niczym, ponieważ upewniają się , że informacja do mnie dotarła. Tu...Kanał i windykator z pałą. 3) To nie wszystko. Dziś mijają 2 miesiące kiedy po wezwaniu windykatora opłaciłam polisę i do tej chwili nie otrzymałam potwierdzenia tego faktu z MTU pod postacią nowej polisy i wkładki do dokumentów. 4) Kiedy zadzwoniłam zirytowana tym stanem rzeczy do odpowiedniego działu otrzymałam zapewnienie, że jeszcze tego dnia otrzymam polisę. 5) A jakże!!! Otrzymałam na maila druk wpłaty na kwotę, którą uiściłam dwa miesiące temu !!! 6) Po moim pisemnym upomnieniu, że mają burdel na kółkach zapadło głuche milczenie... CIEKAWE KIEDY UZYSKAM OPŁACONĄ POLISĘ OC???!!!
odpowiedz
Justyna Szymańska
2011-07-14 10:15
Słowo wyjaśnienia (w odniesieniu do wyżej zamieszczonej opinii): 1. polisy wraz z innymi dokumentami (druk przelewu) wysyłane są przez MTU SA na adres korespondencyjny, wskazany przez Klienta – dlatego też, wszelkie zmiany w ww. zakresie Klient powinien zgłaszać Ubezpieczycielowi na bieżąco, 2. jeśli składka nie została opłacona w terminie, przypomnienie o zaległości kierowane jest do klienta 2 razy (list polecony, w okresie do 1 miesiąca) – dopiero w przypadku braku skuteczności ww. pism, sprawa przekazywana jest do Kancelarii Prawnej, 3. jeśli w Waszym odczuciu doszło do zaniedbania ze strony pracowników MTU, proszę wyślijcie zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości wpiszcie hasło FORUM, w treście wskażcie nr polisy) - niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości, przez pracowników Biura Reklamacji, wszczęte zostaną czynności interwencyjne. Wszystkich obecnych i przyszłych Klientów MTU, chciałabym zapewnić, że wszelkie sygnały o nieprawidłowościach w obsłudze, są dla nas niezwykle istotne – dzięki nim, eliminujemy przyczyny Waszego niezadowolenia, nieustannie doskonaląc jakość świadczonych usług. Tym samym, zapraszam do kontaktu z Biurem Reklamacji MTU (adres SKARGI@MTU.PL). Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU SA, Grupa Ergo Hestia).
odpowiedz
2009-01-26 19:33
Jak na razie najtańsza firma. Do czasu jak ubezpieczy się w niej większość kierowców, tym samym wzrośnie ilość szkód, tym samym wzrośnie liczba i wysokość odszkodowań, tym samym wzrosną koszty dla firmy, tym samym podniosą składki. Ale to trochę potrwa. W sumie już podnieśli, bo byli tańsi, ale i tak biją innych na głowę.
odpowiedz
romek
2013-04-19 08:14
zaplacisz mniejsza skladke ale jeszcze sa dodatkowe oplaty az sie zdziwisz. odradzam!
odpowiedz