pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Pozostałe opinie

2009-01-26 19:33

Jak na razie najtańsza firma. Do czasu jak ubezpieczy się w niej większość kierowców, tym samym wzrośnie ilość szkód, tym samym wzrośnie liczba i wysokość odszkodowań, tym samym wzrosną koszty dla firmy, tym samym podniosą składki. Ale to trochę potrwa. W sumie już podnieśli, bo byli tańsi, ale i tak biją innych na głowę.

2013-04-19 08:14

romek

zaplacisz mniejsza skladke ale jeszcze sa dodatkowe oplaty az sie zdziwisz. odradzam!

2009-01-30 17:55

Trzeba tzrymać archiwum wpłat. mnie po 1,5 od wygaśnięcia polisy przysłali juz nieważną polisę, i że mam im za nią zapłacić. wynajeli już nawet firmę prawniczą by ściągnąć ze mnie "dług" . na szczęście maiłem dowód w swoim domowym archiwum. ale i tak kosztowało mnie to sporo nerwów i po wyjaśnieniu sprawy po 3 miesiącach znowu to samo. Mają straszny bałagan. Szczerze odradzam . Takie jak mój było więcej przyadków.

2011-07-08 00:38

MoLan

To patrzcie tu, co robi MTU ! 1) Ubezpieczam już drugie auto w MTU i to jest o dwa za dużo. 2) Wysyłają druki polisy , których nie potwierdzają ani telefonicznie, ani żadną inną drogą. Sytuacja komplikuje się w chwili przedłużenia umowy. Kiedy nie otrzymają wpłaty w terminie ani myślą ponownie wysłać druki zakładając, że pismo mogło nie trafić do rąk kontrahenta. Nie wysyłają też upomnień. Potrafią jedynie przekazać sprawę firmie windykacyjnej. Najczęściej jest to wrocławski "Lexus". Taka sytuacja przytrafiła mi się w tym roku i jestem w szoku. Mam 3 auta i niekoniecznie pamiętam kiedy kończą im się polisy. Z innymi ubezpieczycielami nie ma żadnych problemów. Nie zalegam z niczym, ponieważ upewniają się , że informacja do mnie dotarła. Tu...Kanał i windykator z pałą. 3) To nie wszystko. Dziś mijają 2 miesiące kiedy po wezwaniu windykatora opłaciłam polisę i do tej chwili nie otrzymałam potwierdzenia tego faktu z MTU pod postacią nowej polisy i wkładki do dokumentów. 4) Kiedy zadzwoniłam zirytowana tym stanem rzeczy do odpowiedniego działu otrzymałam zapewnienie, że jeszcze tego dnia otrzymam polisę. 5) A jakże!!! Otrzymałam na maila druk wpłaty na kwotę, którą uiściłam dwa miesiące temu !!! 6) Po moim pisemnym upomnieniu, że mają burdel na kółkach zapadło głuche milczenie... CIEKAWE KIEDY UZYSKAM OPŁACONĄ POLISĘ OC???!!!

2011-07-14 10:15

Justyna Szymańska

Słowo wyjaśnienia (w odniesieniu do wyżej zamieszczonej opinii): 1. polisy wraz z innymi dokumentami (druk przelewu) wysyłane są przez MTU SA na adres korespondencyjny, wskazany przez Klienta – dlatego też, wszelkie zmiany w ww. zakresie Klient powinien zgłaszać Ubezpieczycielowi na bieżąco, 2. jeśli składka nie została opłacona w terminie, przypomnienie o zaległości kierowane jest do klienta 2 razy (list polecony, w okresie do 1 miesiąca) – dopiero w przypadku braku skuteczności ww. pism, sprawa przekazywana jest do Kancelarii Prawnej, 3. jeśli w Waszym odczuciu doszło do zaniedbania ze strony pracowników MTU, proszę wyślijcie zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości wpiszcie hasło FORUM, w treście wskażcie nr polisy) - niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości, przez pracowników Biura Reklamacji, wszczęte zostaną czynności interwencyjne. Wszystkich obecnych i przyszłych Klientów MTU, chciałabym zapewnić, że wszelkie sygnały o nieprawidłowościach w obsłudze, są dla nas niezwykle istotne – dzięki nim, eliminujemy przyczyny Waszego niezadowolenia, nieustannie doskonaląc jakość świadczonych usług. Tym samym, zapraszam do kontaktu z Biurem Reklamacji MTU (adres SKARGI@MTU.PL). Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU SA, Grupa Ergo Hestia).

2009-02-22 19:46

To prawda z tym bajzlem. Znajomego puknął klient MTU. Znajomy zgłosił szkodę do MTU a tam mu powiedzieli, że nie maja takiego w bazie danych, tym samym nie mogą zlikwidować szkody. Był przecież protokół policji, ktory jednoznacznie stwierdzłą sprawcę i jego namiary. MTU jednak konsekwentnie odmawiała likwidacji szkody. Dopiero jak dogadał się ze sprawcą ( obaj z tej samej miejscowości), żeby dał mu dowody opłaty OC, mógł wyjaśnić tę sprawę. Okazało się, że agent, który zawarł tę umowę ubezpiecvzenia nie rozliczał się z firmą, trzymał polisy i pieniądze w domu..

2009-03-05 17:47

NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL NA RYNKU! BAJZEL, SYF, KRĘTACTWO! OSOBIŚCIE ODRADZAM!

2009-03-14 22:42

ZGADZAM SIĘ 100% SĄ NAJGORSI.Kupiłem u nich OC,AC MAXI na zagranicę , od kradzieży (wszystko co było tylko możliwe), gdyż chciałem być spokojny jadąc za granicę.1,5 miesiąca temu miałem stłuczkę z mojej winy. Samochód ciągle stoi w warsztacie szkoda przez nich wyceniona na 3200!!! Warsztat wycenił na 8600 i to z zamienników, mimo że według mojej polisy mogę robić z orginałów Bardzo ZANIŻAJĄ.Jakie było moje zdziwienie gdy się dowiedziąłem, że nie chcą mi zrobić na warsztat tylko kosztorysowo, mimi iż z warunków umowy i z wniosku jasno wynika co innego. Ciągle ich proszę o uzasadnienie tego na piśmie - nie chcą lub nieportafią tego zrobić.Konsultantka powiedziała"nie wiem dlaczego likwidator szkody podjął decyzję, że ma pan wariant kosztorysowy".Wynająłem adwokata i założyłem im sprawę, nie wiem jak długo to jeszcze potrwa, ale z całego serca ODRADZAM. Jedno jest pewne są TANI[

2009-03-27 10:23

KRĘTACZE I OSZUŚCI. Kupiłem samochód z polisą innej firmy a po pół roku MTU przysłało mi windykację za ich polisę. Składkę naliczyli nie dosyć że od dnia kupna pojazdu do końca polisy t.j. za 7 miesięcy zawyżoną o 100 zł. i to z kwoty bazowej bez zniżek. A za ten jeden miesiąc chcieli wziąść podwójnie raz odemnie dwa od sprzedającego. Po skardze w nadzorze ubezpieczeń KNF okazało się że polisa MTU została wcześniej wymówiona przez poprzedniego właściciela. Poza tym nic nie idzie załatwić jak się czegoś podszebuje, są nastawieni tylko na wyżyłowanie pieniędzy. BARDZO CHAMSKA OBSŁÓGA

2009-04-19 00:14

KRĘTACZE I OSZUŚCI. Kupiłem samochód z polisą innej firmy a po pół roku MTU przysłało mi windykację za ich polisę. Składkę naliczyli nie dosyć że od dnia kupna pojazdu do końca polisy t.j. za 7 miesięcy zawyżoną o 100 zł. i to z kwoty bazowej bez zniżek. A za ten jeden miesiąc chcieli wziąść podwójnie raz odemnie dwa od sprzedającego. Po skardze w nadzorze ubezpieczeń KNF okazało się że polisa MTU została wcześniej wymówiona przez poprzedniego właściciela. Poza tym nic nie idzie załatwić jak się czegoś podszebuje, są nastawieni tylko na wyżyłowanie pieniędzy. BARDZO CHAMSKA OBSŁÓGA Po pierwsze, to każde Towarzystwo postępuje zgodnie z Ustawą o Ubezpieczeniach Obowiązkowych. Artykuł 32 pkt.1 mówi wyraźnie, że jeżeli nie zrezygnujesz z polisy zbywcy w ciągu 30 dni od dnia zakupu pojazdu, to polisa jest przepisywana na Ciebie i trwa do końca okresu ubezp. na który została zawarta. Towarzystwo może dokonać rekalkulacji składki, co też się stało w Twoim przypadku. Składka nie została zawyżona o 100zł tylko jest to różnica pomiędzy Twoimi zniżkami a zniżkami poprzedniego właściciela i jeżeli nie dokumentowałeś swoich zniżek to nie dziw się że naliczono Ci składkę podstawową, bo niby skąd Towarzystwo miało wiedzieć o Twoich zniżkach? Jeżeli chodzi o wypowiedzenie zbywcy, to w tym przypadku osoba ta nie postąpiła zgodnie z prawem. Obowiązkiem zbywcy jest przekazanie ważnej i opłaconej na dzień sprzedaży polisy dla nabywcy. Zatem należy skargę kierować do zbywcy. Podsumowując - najpierw należy zapoznać się z obowiązującym prawem ubezpieczeniowym i nie mówię tu o jakiś szczegółach itp. tylko o podstawowej wiedzy którą kupujący czy sprzedający powinien posiadać. W zasadzie nie trzeba dużo szukać, jest internet, są agenci, jest też telefon. Poza tym nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Niektórzy jak widać, ale muszą boleśnie się o tym przekonać. Pozdrawiam.

2009-06-11 15:54

nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Niektórzy jak widać, ale muszą boleśnie się o tym przekonać. Pozdrawiam. Zgadzam się z tym w 100%, ale z postu przedmówcy wnioskuję, że kupił samochód już po tym jak poprzedni właściciel wypowiedział umowę w MTU i ubezpieczył w innej firmie. Kupiłem samochód z polisą innej firmy a po pół roku MTU przysłało mi windykację za ich polisę. Poza tym sama przez ponad rok współpracowałam m. in. z MTU i muszę przyznać, że są okropni. Żeby wejść na rynek podpięli się pod Hestię jak jemioła pod drzewo i żerowali na tym, że mają wspólną grupę kapitałową. Poza tym ciężko się z nimi rozmawia, czy jako agent czy też podając się za klienta, CZYSTA MASAKRA. Ludzie siedzący na infolinii powinni najpierw przejść gruntowne szkolenia zakończone dobrymi egzaminami zanim zaczną tam pracować, bo 3/4 z nich nie wie w ogóle o czym mówi. Poza tym mają jakieś dziwne wytyczne, odmienne od większości firm. SZOK

2009-06-11 16:00

Jedna z lepszych firm ubezpieczeniowych na Polskim rynku. Mówię to jako klient i były pracownik firmy ubezpieczeniowej. Stuknęła mnie kobietka ubezpieczona w PTU, po 3 dniach był u mnie rzeczoznawca, na drugi dzień po wizycie na maila dostałam dokumenty do wypełnienia, po 30 dniach od wpłynięcia do nich tych dokumentów miałam pieniądze na koncie. Później zaczęłam pracę w ubezpieczeniach i okazało się, że nie jestem odosobniona w swojej opinii. Poza tym jako współpracownik również nie miałam z mini żadnych problemów, nie tak jak w przypadku innych firm.

2013-04-19 08:17

klient

jak mtu nazywasz najlepsza firma to albo jestes ich pracownikiem albo idiota!

2009-06-18 22:37

I takie sytuacje mają miejsce. W tym przypadku rzeczywiście należało ubezpieczyć pojazd w ten sam dzień. Dziwnym wydaje się jednak fakt, że zbywca jednak musiał oprócz wypowiedzenia poinformować towarzystwo o sprzedaży, tylko po co skoro wypowiedział umowę? W przypadku gdyby tylko złożył wypowiedzenie, nabywca nigdy by się nie dowiedział że pojazd był ubezpieczony w MTU, ponieważ MTU nie miałoby podstawy do przepisania ubezpieczenia na nabywcę (podst. umowa kupna). Według mnie zbywca miał świadomość że samochód jest ubezpieczony w 2 TU. W tej sytuacji nabywca miał powód do zdziwienia kiedy otrzymał windykację. Jednak i tutaj TU niewiele może zdziałać - dużo też zależy od uczciwości pomiędzy kupującym a sprzedającym, a z jak wiadomo tym różnie bywa. Pozdrawiam :)

2010-12-10 17:24

gaj

Nie dość, że składkę OC naliczyli 2 razy wyższą, bo samochód zaklasyfikowali jako ciężarowy.. to jeszcze trzeba się dopominać o historię ubezpieczenia oraz listowne potwierdzenie wypowiedzenia OC bo wg nich e-mail wystarczy. Uwaga Klienci, nie dajcie się złapać bo będzie was to słono kosztować!!!!!!!!! CZYHAJĄ NA KAŻDE NIEDOPATRZENIE KLIENTA I BEZWZGLĘDNIE TO WYKORZYSTUJĄ - obławiają się m.in. na sytuacjach kiedy nowy nabywca samochodu z OC u nich nie wypowie umowy w ciągu ustawowych 30 dni. Po upływie tego czasu windują stawkę na MAXXXA!

2013-04-19 08:19

klient

tylko ze mtu nie sa uczciwi i tu zaczyna sie problem

2009-07-21 17:52

Jedna z lepszych i chyba najtańsza firma ubezpieczeniowa, dobry przebieg dokumentów i fajna konkretna obsługa na infolini. Zadzwoniłem gdyż potrzebowałem cos załatwic ,konsultant nie dość że pomógł mi w sprawie z MTU to jeszcze pokierował co zrobic w wydziale komunikacji.

2009-07-29 11:07

Strzeżcie się MTU!!! Mamy w tej firmie ubezpieczone trzy auta. W październiku 2007 roku miałam wypadek - rowerzysta zajechał mi drogę w wyniku tego zdarzenia miałam uszkodzoną szybę, maskę i kilka innych elementów samochodu. Osoba ta nie miała ubezpieczenia OC bo nie musiała czyli zostaje mi założenie sparwy cywilnej o naprawienie szkody. Policja i Sąd potwierdzili, ze jestem poszkodowaną. Ale rowerzysta cwaniak złożył wniosek do MTU o odszkodowanie z tytułu uszczerbku na zdrowiu (osobiście byłam z nim w szpitalu i zadnych urazów lekarz nie stwierdził) a MTU odszkodowanie mu wypłaciło i jeszcze zabrali mi 20% zniżek na każde auto. Banda złodziei - strzeżcie sie bo oni są ważniejsi niż Sąd i policja!!! a ludzi traktują jak idiotów

2009-09-22 22:27

[czy to nie jest przypadek z lubartowa :-) ?

2009-10-06 22:25

Ja kupiłam samochód z polisą w MTU. Przez cztery miesiące (!) starałam się przepisać polisę na moje dane. Nic nie docierało- ani faxy, ani polecone. Po czterech miesiącach napisałam list polecony za potwierdzeniem odbioru, wymieniając wszystkich konsultantów z imienia i nazwiska, opisują po kolei jaki był tok moich działań (cztery miesiące!). Nadal polisy nie przysyłali. Przysłali za to rekalkulację składki uwzględniając wszystkie możliwe zwyżki za to zero zniżek (no bo przecież nie wysyłałam zniżek tylko umowę kupna sprzedaży i kopię dowodu rejestracyjnego). W końcu OC dobiegło końca a ja nadal walczyłam z MTU- tyle że o wyliczenie składki z uwzględnieniem moich zniżek (60%). I znowu w cudowny sposób listy nie dochodziły (ach ta Poczta Polska) , faksy nie docierały (dam sobie głowę obciąć, że obok faksu stoi kosz na śmieci i tam lądują wszelkie dokumenty). MASAKRA. Nie chcę nawet sobie wyobrażać jak wygląda likwidacja szkody w tym towarzystwie... Jeszcze jedno, na moją pisemną skargę zaadresowaną imiennie do kierownika (czy dyrektora- nie pamiętam) nie otrzymałam żadnej odpowiedzi- nic kompletnie.Mniemam, że laseczka od korespondencji wyłapuje listy ze skargami i też je niszczy :DDD Porażka . Niezadowolona z MTU PS.: A składkę i tak mam niższą w AXA razem z asistancem - jak złapę kapcia- dzwonię po pomoc. a oni przyjeżdzają bezpłatnie :))) Zadowolona z AXY

2009-10-06 22:27

Jedna z lepszych i chyba najtańsza firma ubezpieczeniowa, dobry przebieg dokumentów i fajna konkretna obsługa na infolini. Zadzwoniłem gdyż potrzebowałem cos załatwic ,konsultant nie dość że pomógł mi w sprawie z MTU to jeszcze pokierował co zrobic w wydziale komunikacji. bO TAK MAŁO POTZREBOWAŁEŚ. kONSULTANCI SA ok. tO NIE ONI ODPOWIADAJĄ ZA BURDEL W PAPIERACH. oNI TYLKO PODAJĄ DANE WPROWADZONE DO SYSTEMU. nAJSMUTNIEJSZE JEST TO ŻE TO ZWYKLE KONSULTANCI ZBIERAJĄ OPIER... OD NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW :(((

2009-11-20 09:36

Nie polecam!!!!!!!

2010-01-19 21:54

agenci piszą z agentami !!! Zadowolona z AXY bo płaci 3 razy tyle ? czy dlatego że dostaje marną prowizję ?

2010-02-16 18:22

Niestety także mam do czynienia z tą firemką. Stuknął mnie gość z OC u nich. No i ... na początku niby ok, zgłoszenie, 2 dni później likwidator mobilny czyli wycena szkód, zaniżona ale dla mnie do przyjęcia, i na tym koniec dobrego. Mija 3o dzień od zgłoszenia, i cisza, dodzwonić się do nich masakra, jak się udaje okazuje się że nie ma decyzji o wypłacie z winy likwidatora merytorycznego. Dlaczego, nie wiadomo. Obiecywany kontakt od nich nie realizowany. Próby kontaktu od siebie, masakra. Masę kasy na telefony, bo połączyć się nie da z konsultantem (ciągle zajęcie), co ciekawe tylko ci od likwidacji, brak odpowiedzi na emaile, itd, itd, pisać nawet już mi się nie chce. Osobiście w życiu z własnej woli nie chcę mieć z nimi do czynienia, czekam tylko na zakończenie własnej sprawy, i no nie zapomnieć o nich nie mogę, by przez przypadek w zapomnieniu nie zawrzeć z nimi jakieś polisy, bo gdyby przyszła likwidacja, to .... o nie tylko nie to.

2010-03-15 14:15

PANIE BOŻE BROŃ OD TAKICH FIRM!!!! A LUDZIE - OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM!!!! Szkoda czasu, waszych pieniędzy i zdrowia!!!!!!!!! Osobiście odradzam!!! Takiej niekompetencji i ignorancji konsultantów infolinii,jaką prezentują konsultanci MTU nie spotkałem nigdzie!

2010-11-04 22:02

bmwmdeska

Posiadam u nic Oc, asistance, oraz szyby. Ostatni trafiła mi się przygoda z kamieniem na przednią szybę w BMW koszt szyby ok 1000. Zadzwoniłem w środę wieczorem z informacją o szkodzie w czwartek rano miałem nową szybę. Super. Jestem zadowolony. Zero formalności. Polecam!!!

2010-12-23 13:02

agent

bo w imieniu MTU odszkodowania wypłaca... Hestia! Tak naprwadę to jesteś zadowolony z dzialania Hestii, choć w Twojego punktu widzenia to nie stanowi.