Pozostałe opinie

MICHAŁ
2013-04-15 11:24
Najgorsza firma jaką znam.Rzeczoznawcę wysyłają po dwa razy kiedy już samochód jest zrobiony po 3miesiącach!!!! 90 dnia dostałem pismo że odmowa, PTU WIELKIE ŚCIERWO
odpowiedz
Krzysiek
2013-03-27 11:10
Ubezpieczenia są z natury nieopłacalne , ac to czyste złodziejstwo , nigdy żaden ubezpieczyciel nie wypłaca kwoty zapisanej w polisie tylko część tej kwoty , wolę sam ponosić ryzyko i w razie czego sam naprawiam i do nikogo nie mam pretęsji. Natomiast OC nie jest ubezpieczeniem dla mnie a dla osób poszkodowanych z mojej winy , więc wybieram opcjię njtańszą , i inni mają problem nie ja. Z zasady nie płace za innych Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
odpowiedz
Marcin
2013-02-11 19:41
Od momentu spotkania z likwidatorem szkody komunikacyjnej do wpłaty na konto minęło 3 dni robocze! Stawki porównywalne jak w innych dużych towarzystwach, korzystają z tego samego oprogramowania. Duży pozytyw.
odpowiedz
GG
2012-12-02 17:49
Zgłosiłem szkodę dopełniłem formalności do dokumentacji załączyłem oświadczenie sprawcy, po dwóch dniach telefon kiedy dostarczę oświadczenie ZAGINEŁO horror dobrze ze miałem kopie z ich pieczatką że złożyłem bo by było wesoło ZERO KONTAKTU NIE MA TELEFONU DO LIKWIDATORA SZKODY NIE ODPOWIADAja NA MEILE TERAZ ZMIENILI NAZWĘ
odpowiedz
Mariola
2012-11-29 13:40
Złodzieje i oszuści. Prokuratura powinna przyjrzeć się działalności tej firmy.
odpowiedz
!
2012-09-20 13:39
PTU, to banda oszustów, a ludzie pracujący w ich szeregach, okazują brak szacunku dla klienta. Szczerze odradzam tę firmę, chyba, że chcecie mieć kłopoty przy likwidacji szkód i być traktowani jak kłamcy i ścierwo... bo tak moim zdaniem PTU traktuje swoich klientów. Wszystkie pozytywne opinie o tej instytucji wypisują pracownicy tej firmy. Koniec tematu.
odpowiedz
Marcin
2012-07-20 14:30
Moja sprawa została zakończona pomyślnie dopiero po interwencji radcy prawnego z firmy Mobile Cash. PTU słynie z zaniżania wycen części i naprawy, nieosiągalności oraz rozwlekania w czasie sprawy odszkodowań. Tyle w temacie
odpowiedz
pawel
2012-07-17 13:13
tragedia z tą firmą mam dosc ich sciemniania,czekałem 90 dni dostałem odmowe,składam pozew,ludzie nie zawierajce z nimi umów ubezpieczeniowych,chyba ze chcecie latac po sądach.
odpowiedz
Eze
2012-05-29 10:04
Witam. Boksuje się 2-gi miesiąc. Na nieszczęście moja wspólnota ubezpieczyła blok w PTU (ostatni raz już tego dopilnuje). W wyniku awarii pionu zalane zostało moje mieszkanie i sąsiadów. Dodatkowo by usunąć awarię trzeba było u mnie kuć ścianę, demontować zabudowę kuchni, kafelki itd. Ptu odmówiło mi wypłaty odszkodowania za uwaga: przepływowy podgrzewacz wody!! Kuźwa, nigdy takowego nie miałem hahaah Jako powód podali korozję rur a rury są z pcv:P Debilizm i ignorancja. Przeciągali sprawę 1,5 miesiąca chociaż mają miesiąc na to. Tłumaczyli brakiem odpowiedzi administracji, sprawdziłem, odpisali od razu. Ja z pewnością tego nie pozostawię i wejdę na drogę sądową. Odradzam wszystkim PTU. Kanciarstwo!!!
odpowiedz
Piotr
2012-06-13 14:16
jeśli masz problem odezwij się podpowiem co i jak a ile taniej??? hasło pomoc i masz namiary...pozdrawiam
odpowiedz
KATARZYNA
2012-05-24 13:10
Syf totalny . Osoby które dodają pozytywne komentarze to chyba pracownicy tego burdelu . Dość że jestem bez auta to jeszcze mam problem z tą pseudo ubezpieczalnią . Wycenili wrak mojego auta na 1500 zł . To niech go teraz ode mnie kupią za takie pieniądze . Kontakt z firmą graniczy z cudem . Pracownicy odpowiadają na e-maile nie na temat . Jakaś totalna żenada . Powinni się wstydzić że prowadzą taki syf . Ale muszę przyznać że robią sobie rewelacyjną ANTYREKLAMĘ . Nawet najgorszemu wrogowi - NIE POLECAM !!
odpowiedz
Piotr
2012-06-13 14:13
....powyżej Twojej opinii jest info dlaczego nie zapytasz???
odpowiedz
Piotr
2012-04-16 16:22
pomoc PRAWNA poszkodowanym....masz pytania dzwoń !!! szkody rzeczowe i osobowe tk. 510337344
odpowiedz
Jaco31
2012-02-08 20:02
Firma ubezpieczeniowa PTU - To pseudo ubezpieczalnia o której można wypowiedzieć się negatywnie i to najgorszą polszczyzną jaką zna ulica bo inaczej naprawdę się nie da !!! ich hasło powinno brzmieć *PRZYJDŹ DO NAS TO CIEBIE TEŻ OSZUKAMY* bo liczba negatywnych opinii o tych DZIADACH mówi sama za siebie! miałem wykupiony asicctance na Europę i gdy potrzebowałem pomocy w postaci holowania( zima -20*C z dziećmi w Niemczech- nie tak daleko) to dwa dni wydzwaniałem w sprawie holowania i nic rozmawiałem z 8 -ma konsultantami i NIC na drugi dzień wieczorem zadzwonili że nikt mi nie pomorze i lawety nie wyślą prostymi słowami brzmiało by to tak SPIEPRZAJ DZIADU RADŹ SOBIE SAM. MASAKRA ostrzegam wszystkich. będę opisywał ich tak długo, do puki będę miał Internet czyli jakieś ładnych parę Lat za to jak mnie potraktowali.
odpowiedz
Jaco31
2012-02-08 20:02
Firma ubezpieczeniowa PTU - To pseudo ubezpieczalnia o której można wypowiedzieć się negatywnie i to najgorszą polszczyzną jaką zna ulica bo inaczej naprawdę się nie da !!! ich hasło powinno brzmieć *PRZYJDŹ DO NAS TO CIEBIE TEŻ OSZUKAMY* bo liczba negatywnych opinii o tych DZIADACH mówi sama za siebie! miałem wykupiony asicctance na Europę i gdy potrzebowałem pomocy w postaci holowania( zima -20*C z dziećmi w Niemczech- nie tak daleko) to dwa dni wydzwaniałem w sprawie holowania i nic rozmawiałem z 8 -ma konsultantami i NIC na drugi dzień wieczorem zadzwonili że nikt mi nie pomorze i lawety nie wyślą prostymi słowami brzmiało by to tak SPIEPRZAJ DZIADU RADŹ SOBIE SAM. MASAKRA ostrzegam wszystkich. będę opisywał ich tak długo, do puki będę miał Internet czyli jakieś ładnych parę Lat za to jak mnie potraktowali.
odpowiedz
Jaco31
2012-02-08 19:58
Firma ubezpieczeniowa PTU - To pseudo ubezpieczalnia o której można wypowiedzieć się negatywnie i to najgorszą polszczyzną jaką zna ulica bo inaczej naprawdę się nie da !!! ich hasło powinno brzmieć *PRZYJDŹ DO NAS TO CIEBIE TEŻ OSZUKAMY* bo liczba negatywnych opinii o tych DZIADACH mówi sama za siebie! miałem wykupiony asicctance na Europę i gdy potrzebowałem pomocy w postaci holowania( zima -20*C z dziećmi w Niemczech- nie tak daleko) to dwa dni wydzwaniałem w sprawie holowania i nic rozmawiałem z 8 -ma konsultantami i NIC na drugi dzień wieczorem zadzwonili że nikt mi nie pomorze i lawety nie wyślą prostymi słowami brzmiało by to tak SPIEPRZAJ DZIADU RADŹ SOBIE SAM. MASAKRA ostrzegam wszystkich.
odpowiedz
MJ
2012-02-09 14:37
PTU? Śmiech na sali. Szkoda zgłoszona 07.06.2011, w październiku wypłacili zadośćuczynienie za uszczerbek na zdrowiu, zaniżony pod pretekstem, że poszkodowana nie miała zapiętych pasów - paradoks? - obrażenia jakich doznałam wynikały z szarpnięcia pasów (biczowy uraz kręgosłupa i stłuczenie klatki piersiowej na wysokości pasa). Obiniżyli zadośćuczynienie bo sprawca zeznał, że widział mnie na miejscu pasażera bez zapiętych pasów...w następnym zdaniu zeznawał jednak że był w szoku i niewiele pamięta (!).Policja zamknęła sprawę w listopadzie wskazując mnie i męża jako poszkodowanych. Dziś jest 9.02.2012 - wypłaty z OC sprawcy za pojazd podlegający po wypadku szkodzie całkowitej nadal nie otrzymałam. PTU wypłacając zadość uczynienie zdrowotne wzięło odpowiedzialność, ma notatkę z policji, ma przyznanie się do winy sprawcy (!!!) - Ja pieniędzy nadal nie mam - to skandal!
odpowiedz
Lucyna
2011-12-20 15:36
Odradzam ubezpieczenie samochodu w PTU. Do dnia 13.12.2011 zgodnie z Umową mieli obowiązek wypłacić odszkodowanie z tytułu AC. Do dnia dzisiejszego nie zrobili tego. Zasłaniają się procedurami niezgodnymi z Umową, dezinformują, odsyłają od jednej osoby do drugiej. Szkoda słów.
odpowiedz
Krzysztof
2011-11-05 12:43
Ja mam inne odczucia. Sprawa załatwiona po mojej myśli.
odpowiedz
obiektywna89
2011-09-28 16:29
Gorszej firmy ubezpieczeniowej nie ma ! Przyjedzie Pan, który wyceni szkodę, następnie przyśle maila z informacją jaką kwotę mamy otrzymać i do kiedy zostanie wypłacona. Będziemy czekać, aż przelew wpłynie na konto - niestety zamiast tego, przyjdzie pocztą pismo, iż Szanowne PTU nie może na obecnym etapie likwidacji szkody wypłacić odszkodowania. Większych złodziei nigdzie i nigdy nie widziałam. Nikomu nie polecam !!!!!
odpowiedz
BANAN
2011-08-03 22:14
Ci co chwalą tych złodziei są na 100% podstawieni. PTU to oszuści i kłamcy!!!!!! Facet zapomniał zaciągnąć ręczny i dosyć dotkliwie skasował moje auto, wydawał się być wporządku sam zadzwonił na policje. Niestety dla niego problem się skończył i nie ma pojęcie co ja przechodze przez jego głupote. Już trzeci miesiąc walcze z tymi krętaczami. Długo by opowiadał jakie mają opracowane manewry by wykręcać się od płacenia pieniedzy, podstawowe ich kłamstwo to nie uzyskanie od policji notatki potwierdzającej zdarzenie (bo przecierz policjant widmo zabrał mi dowód rej. za rozbitą lampe) a na komendzie powiedzieli że wogóle PTU nie wystapiło do nich z prośbą o potwierdzenie zajścia. Nie dzwońcie do nich tylko wszystko zalatwiajcie poleconym z potwierdzeniem odbiru z zachowaniem orginalu tekstu dla siebie, przyda się gdy skierujecie sprawe do sądu. Czekam jeszcze 2 tyg i na wokande. Wystrzegajcie się ciemnej strony mocy, musimy rosnąć w siłe i tępić takie kanalie bo ten kraj sprzyja takim oszustom. A najśmieszniejsze jest to że tak dbają o swoich klijentów ja też mam u nich OC, ale tylko do wygaśnięcia polisy i znajomym też odradzam, więc nie mam pojęcia jak im się to kalkuluje.
odpowiedz
Joanna
2011-10-30 17:54
Zgadzam się , to oszukańcza firma. Jestem adwokatem i mimo iż wygrałam klientowi ponad 73 000 zł z tytułu zadośćuczynienia za szkodę osobową ( PTU wypłaciło 16 000 zł ) i wyrok jest prawomocny, nadal nie płacą . Pozostaje postępowanie egzekucyjne co jest żenujące mając na uwadze iż jest to towarzystwo ubezpieczeniowe .
odpowiedz
BENEK
2012-03-22 16:35
Witam. Mam to samo. Nie z mojej winy miałem wypadek i oczywiscie sprawcy poszla tylko lampa a ja mam cały samochód do roboty. Dosyć szybko przyjechał i wycenił samochód ale co się okazuje ze mój samochód przed wypadkiem kosztował 5tys??!!!! ŚMIECH!! Taka wycena i teraz proponuja mi 3.900. i szkoda całkowita samochodu. Samochód był wart przed wypadkiem 9tys. a jeszce kredyt mi został 4tys. Co mam z tym robić?? POMOCY?!!
odpowiedz
Heniek
2011-07-06 10:42
w mojej opinii bardzo pozytywnie. Miałem szkodę, sprawczyni wjechała mi w drzwi. Miałem odrapane drzwi od strony kierowcy (przód+tył) i lekką deformację listwy. Po 3 dniach zgłosiłem szkodę. Po 6 dniach przyszedł rzeczoznawca i po kolejnych 4 mam pieniądze na koncie. Wszystko zajęło więc 8 dni roboczych, a szkoda została usunięta na przyzwoitym poziomie.
odpowiedz
jarek
2012-04-23 12:20
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s320x320/549280_398362013531527_100000731945341_1242879_638825613_n.jpg
odpowiedz
Grzegorz
2011-03-01 20:45
Po Państwa wypowiedziach nie spodziewałem się niczego dobrego tym większe było moje zaskoczenie. Szkodę powypadkową której sprawcą był pan ubezpieczony w PTU zgłosiłem 7.02 telefonicznie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy jeszcze tego samego dnia (!) zadzwonił do mnie likwidator szkód i umówił oględziny (uwaga!) na dzień następny. Decyzję o bezspornej kwocie odszkodowania dostałem 10.02 (!), która wbrew pozorom wcale nie była zaniżona lecz o jakieś 200 zł większa niż się spodziewałem. I tu moja porada do Państwa. Proponuje wam i najlepszą metodą jest dzwonienie. Ale nie na automat, tylko do konsultanta, nawet jeśli pomyli się działy oni przekierują. Druga rada to zgłaszanie szkody przez telefon nie wnioskiem. Wniosek przeleży cały dzień zanim prześlą go do centrali, a cala machineria ruszy. Trzecia rada, umówienie się na oględziny w miejscu alternatywnym tzn. jakimś zakładzie mechanicznym, gdzie jeden z mechaników będzie przy oględzinach. Pozdrawiam, Grzegorz
odpowiedz
Oszukany
2011-02-10 15:19
Szanowni Państwo PTU to firma krętacz, nie postepuje uczciwie, nalicza zanizone stawki, pomimo wykupionej opcji czesci orginalnych nie uwzglednia tego w kosztorysie, ogledziny przeprowadzone sa w sposub smieszny, panowie nie chca sprawdzac co jest pod samochodem bo boja sie pobrudzić, nie ujmuja wszystkich zgloszonych szkód, które oczywiście wyliczają wedlug najniższej stawki, a jak chcesz ponownych oględzin to musisz zapewnic warsztat, co ponoć wynika z art.6 KC. Nie przestrzegaja prawa i norm.
odpowiedz
marek
2010-06-05 15:17
PTU nie spełnia wymogów bezpieczeństwa - DzU - Nr 99 (2500); 2010-05-24 Ostatnich gryzą psy
odpowiedz
2010-04-15 13:20
byłam w podobnej sytuacji wiem jak mozesz poradzic sobie z PTU, pomoge ci przyspieszyc sprawe. moj meil to ewelinaaugustyniak@interia.pl
odpowiedz
2010-03-01 19:39
PTU - cóż, zainteresowałem się tą firmą z przymusu, człowiek który był tam ubezpieczony uszkodził mi auto. I zaczęła się gehenna. ogólnie mam kilka samochodów i na szczęście nie są tam ubezpieczone, jedno co mogę powiedzieć o tej firmie ludziom, którzy szukają ubezpieczyciela - jak najdalej od niej!!! Kontakt zerowy, brak kompetencji, ludzie zatrudniani chyba po znajomości, możliwość załatwienia sprawy praktycznie zerowa. To nie towarzystwo tylko towarzycho - obsługa niemiła i nieprzygotowana. Do tego niesłowna. Ogólnie nie polecam - naprawdę każde inny ubezpieczyciel z którym miałem do czynienia był o niebo lepszy od nich. Ja miałem styczność akurat z placówką na Młynarskiej w Warszawie i powiem szczerze nikt mnie tak nigdy jako klienta nie traktował jak tamta placówka. Dosłownie rzygać się chce na samą myśl, że jeszcze trzeba tam jechać.
odpowiedz
2010-02-02 00:15
Ludzie nie powinni się tam ubezpieczać !!!! Żenada i brak kompetencji.
odpowiedz
2010-02-01 17:52
nie proście o pomoc prawników rzecznika praw ubezpieczonych ponieważ i tak WAM NIE POMOGĄ. Dbają tylko o "interes" firm ubezpieczeniowych. W dniu dzisiejszym dzwoniłem do prawnika rzecznika praw ubezpieczonych w Warszawie czy został zmieniony art 28 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych1. Otrzymałem informację ,iż rzecznik praw ubezpieczonych wysłał pismo o zmianę tego artykułu, ale do kogo ?. Nie otrzymałem odpowiedzi czy poza pismem coś zrobił dalej w sprawie, nie, bo wysłał pismo. I NA TYM KONIEC DZIAŁANIA RZECZNIKA. TAKĄ SAMĄ ODPOWIEDZ OTRZYMAŁEM W 2007R. TJ. 3 LATA WCZEŚNIEJ - ZOSTAWIĘ TO BEZ KOMENTARZA. Ponieważ musiałbym się powtórzyć jak na wstępie pozdrawiam. ZIBI.
odpowiedz
2010-01-24 19:16
Zgadzam się w pełni to najgorsza ubezpieczalnia.24-go listopada miałem w Sosnowcu kolizję z ciężarówką właściciel ciężarówki ma oc w ptu,moje auto poszło na złom nie mogłem się doczekać wyceny mimo,że rzeczoznawca z ptu był już na drugi dzień na oględzinach stwierdził szkodę całkowitą dopiero w tym roku dostałem w końcu wycenę na maila ale kasy do tej pory nie dostałem,kręcą kombinują dodzwonić się do nich to graniczy z cudem.Likwidacją szkody zajmuje się krakowski oddział tych kombinatorów,pozostaje mi już chyba tylko droga sądowa bo inaczej chyba nie wywalcze tych pieniędzy.Trzymajcie się z dala od tej ubezpieczalni to banda złodzieji,oszustów i kombinatorów!!!!!!!!
odpowiedz
2010-01-22 10:52
Czytam wcześniejszą opinię i mocno się dziwię. Jak można pisać takie głupoty? Czy niewiedza może być tłumaczeniem wypisywanych bzdur? Wydaje mi się, że chodzi tu raczej o celowe przeklamanie na zasadzie: "jeśli nie mogę kogoś pokonać bo jest lepszy ode mnie, to schowam się i opluję go zza węgła" PTU istnieje od 1990 roku. Jest więc jedną z najstarszych firm ubezpieczeniowych. Ma 20 odziałów gdzie likwidowane są szkody. Już te dwa fakty ośmieszają człowieczka, który napisał 01.08.2009. Bzdury to TY wypisujesz moze tam pracujesz co?? bo na bank nie masz AC lub OC w tej firmie krzak i złodziej pozdrawiam
odpowiedz
2010-01-22 10:51
Firma o której nie można powiedzieć dobrego słowa. Straszni krętacze, przy naprawach bezgotówkowych potrącają udział wlasny i karzą dopłacać więc to co pisał przedmówca moja sie z prawdą. Wielu moich znajomych mialo bardzo duże problemy z PTU, jest to firma nie posiadająca biura stacjonarnego poza Warszawą a szkody zgłasza sie telefonicznie. jednym słowem to towarzystwo jest całkowicie niewiarygodne i z tego co wiem jest na nie wiele skarg do rzecznika praw ubezpieczonych. Nie polecajcie tej firemki nikomu z przyjaciół chyba że chcecie ich stracić... :( Chyba chodziło o inną firmę może MTU ?- nazwy podobne, ale inne firmy i na telefon szkody załatwiasz w MTU A miales/mialas kiedys szkode w majac polise tej firmy?? bo smie tierdzic ze nie!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Piotr
2012-04-16 16:26
...masz problem zadzwoń a może nie rozumiesz prostych pojęć i się denerwujesz...po co?? pomożemy tk. 510337344
odpowiedz
2009-12-10 13:01
Firma DNO!!! Absolutny brak dbałości o klienta. Olewają na całego. Nie można się dodzwonić. Zwlekają z z wypłacaniem odszkodowania. Jak będziesz miał stłuczkę z kimś ubezpieczonym w PTU to szykuj się na drogę przez mękę. Tych cwaniaków należałoby zamknąć.
odpowiedz
2009-12-06 21:41
Czytam wcześniejszą opinię i mocno się dziwię. Jak można pisać takie głupoty? Czy niewiedza może być tłumaczeniem wypisywanych bzdur? Wydaje mi się, że chodzi tu raczej o celowe przeklamanie na zasadzie: "jeśli nie mogę kogoś pokonać bo jest lepszy ode mnie, to schowam się i opluję go zza węgła" PTU istnieje od 1990 roku. Jest więc jedną z najstarszych firm ubezpieczeniowych. Ma 20 odziałów gdzie likwidowane są szkody. Już te dwa fakty ośmieszają człowieczka, który napisał 01.08.2009. jestes debilem
odpowiedz
2009-08-30 02:45
A ja zarobiłam miałam szkodę w 2008 i 2009, szkody były likwidowane z AC i żadnej łaski mi nikt nie robił kasę dostałam też szybko w sumie zarobiłam około tysiąca złotych. Nie mówie że robiłam w autoryzowanym salonie ale u normalnego blacharza. Popierwsze, nie napisałaś jaką szkodę miałaś likwidowaną z ac. Bo jeżeli zarysowany zderzak, to znajomy mechanik robi coś takiego za koszty materiału +10% +100 zeta na flaszke :) Więc nie chwal się. Bo to nie jest takie proste. Aha miałam też wykupioną też tą tańszą wersję bez amortyzacji części, albo z amortyzacją (nie wiem jak to tak dokładnie jest) więc nie gadajcie głupot marne agenciki, bo ja ubezpieczalni nie zmienie. Nikt Ci nie karze zmieniać TU. Tylko weź sobie kobieto Ogólne Warunki Ubezpieczenia AC (pewnie nie wiedziałabyś która wersję wziąć jak nie wiesz jaki masz wariant ubezpieczenia wykupiony) i przeczytaj. mogę się założyć że i tak byś tego nie zrozumiała.
odpowiedz
2009-08-26 23:29
A ja zarobiłam miałam szkodę w 2008 i 2009, szkody były likwidowane z AC i żadnej łaski mi nikt nie robił kasę dostałam też szybko w sumie zarobiłam około tysiąca złotych. Nie mówie że robiłam w autoryzowanym salonie ale u normalnego blacharza. Aha miałam też wykupioną też tą tańszą wersję bez amortyzacji części, albo z amortyzacją (nie wiem jak to tak dokładnie jest) więc nie gadajcie głupot marne agenciki, bo ja ubezpieczalni nie zmienie.
odpowiedz
2009-08-05 13:53
Firma o której nie można powiedzieć dobrego słowa. Straszni krętacze, przy naprawach bezgotówkowych potrącają udział wlasny i karzą dopłacać więc to co pisał przedmówca moja sie z prawdą. Wielu moich znajomych mialo bardzo duże problemy z PTU, jest to firma nie posiadająca biura stacjonarnego poza Warszawą a szkody zgłasza sie telefonicznie. jednym słowem to towarzystwo jest całkowicie niewiarygodne i z tego co wiem jest na nie wiele skarg do rzecznika praw ubezpieczonych. Nie polecajcie tej firemki nikomu z przyjaciół chyba że chcecie ich stracić... :( Chyba chodziło o inną firmę może MTU ?- nazwy podobne, ale inne firmy i na telefon szkody załatwiasz w MTU
odpowiedz
2009-08-04 10:26
Czytam wcześniejszą opinię i mocno się dziwię. Jak można pisać takie głupoty? Czy niewiedza może być tłumaczeniem wypisywanych bzdur? Wydaje mi się, że chodzi tu raczej o celowe przeklamanie na zasadzie: "jeśli nie mogę kogoś pokonać bo jest lepszy ode mnie, to schowam się i opluję go zza węgła" PTU istnieje od 1990 roku. Jest więc jedną z najstarszych firm ubezpieczeniowych. Ma 20 odziałów gdzie likwidowane są szkody. Już te dwa fakty ośmieszają człowieczka, który napisał 01.08.2009.
odpowiedz
tekla
2012-03-03 09:19
OPINIA PRACOWNIKA PTU - KŁAMSTWO
odpowiedz
fdsajfjkjdsa
2012-09-20 13:36
to nie zmienia faktu, że są oszustami, dziękuję.
odpowiedz
OC
2013-06-05 18:14
Gdzie te oddziały?
odpowiedz
2009-08-01 21:35
Firma o której nie można powiedzieć dobrego słowa. Straszni krętacze, przy naprawach bezgotówkowych potrącają udział wlasny i karzą dopłacać więc to co pisał przedmówca moja sie z prawdą. Wielu moich znajomych mialo bardzo duże problemy z PTU, jest to firma nie posiadająca biura stacjonarnego poza Warszawą a szkody zgłasza sie telefonicznie. jednym słowem to towarzystwo jest całkowicie niewiarygodne i z tego co wiem jest na nie wiele skarg do rzecznika praw ubezpieczonych. Nie polecajcie tej firemki nikomu z przyjaciół chyba że chcecie ich stracić... :(
odpowiedz
polisarium.pl
2011-01-09 15:55
Towarzystwo PTU ma najlepsze warunki dla TAXI jeśli chodzi o OC na dzień dzisiejszy. Nie obliguje to jednak do wykupowania u nic AC. Jest wiele firm, które dają świetne warunki zachowując przy tym dobrą cenę. Co do potrącania udziału własnego czy też nie wypłacania podatku VAT w większości przypadków spowodowane jest to źle zawartą umową AC. Większość agentów ma gdzieś co będzie jak coś się przytrafi i tworzą polisy zwracając uwagę jedynie na cenę. Pamiętać należy o tym, że polisa AC jest umową cywilnoprawną nieobowiązkową więc nie podpisujmy czegoś tylko dlatego że jest tańsze o 50zł.
odpowiedz
2009-07-25 17:38
Jak ktoś żyje w przekonaniu że na szkodzie zarobi to jest w głębokim szoku jak dociera do niego iż wyjdzie na zero bądz będzie w plecy.. Nie ma problemu gdy oddaje się auto do bezgotówkowej naprawy. W przypadku taxi wypłacą kase za utracone korzyści przy przedstawieniu potwierdzenia comiesięcznych wpływów. Na szkodach zarabiało się kiedyś a w momencie nagminnej kombinatoryki ze strony samych poszkodowanych nie ma co się dziwić że zakłady podchodzą w ten a nie inny sposób.
odpowiedz
2009-07-21 11:46
najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce, jest mistrzem w zaniżaniu wartosci pojazdu przed szkodą, zaniżaniu wypłaty. Straszne problemy robia gdy szkoda jest likwidowana z oc sprawcy ktory jest u nich ubezpieczony. Wielu moich znajomych mialo z nimi okropne problemy ( a jestem taxowkarzem i wiem co mowie) Nie polecam tej zlodziejskiej firmy.
odpowiedz
nietaxi
2011-01-09 15:44
Bo samochód oddaje się do serwisu lub przedstawia się faktury po naprawie a nie kombinuje żeby wyrwać jak najwięcej a nie naprawiać i jeździć. Przez takie podejście mamy coraz droższe OC. Gratuluje.
odpowiedz
frajer
2011-09-26 13:43
Zwłaszcza do ASO. Głupoty piszesz. Ubezpieczelniom zwłaszcza PTU zależy na tym, żebyś auto sobie robił u szwagra w garażu a nie w serwisach. Miałem szkodę nie z własnej winy, naprawa była rozliczania z OC sprawcy. Auto nowe, naprawiane w ASO, serwis na możliwość rozliczania bezgotówkowego z ubezpieczalnia a zwłaszcza z PTU od razu stwierdził, że w grę wchodzi gotóweczka od właściciela auta inaczej nie wydadzą auta. Koszt naprawy wyniósł 7500 zł, PTU wypłaciło raptem 1900 zł twierdząc, że naprawa i faktury są zawyżone przez ASO i że skoro tyle zapłaciłem to jestem frajerem a oni nie są frajerami i taką naprawę skalkulowali na 1900 zł. I teraz bujam się o różnicę z PTU. Po szkodzie mam robić zestawienia serwisów, gdzie zrobią mi najtaniej? Bez sens kompletny. Oddałem auto do naprawy tam gdzie je kupiłem mam centralnie w d..e że ASO ma cennik jak na batorym, tym bardziej że auto na gwarancji. Mam prawo naprawiać auto jak chce. I teraz kto zarobił na szkodzie, oprócz ASO?
odpowiedz
j.c
2013-04-19 16:16
Dziwie się ja mam cały majątek ubezpieczony w PTU ŚMIESZNE nie raz różne rzeczy się działy nigdy nie musiałam dołożyć a zarabia sie w pracy a nie na firmach ubezpieczeniowych
odpowiedz