pon-pt godz 9:00-17:00

71 722 80 00

Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

Pozostałe opinie

2012-03-15 13:21

olsen

Czwarty miesiąc nie mam pełnego opisu po szkodzie z OC sprawcy, Na infolinii jakaś kretynka cytuje mi OWU, na maile odpowiadali za każdym razem po 7 dniach aż przestali zupełnie odpowiadać i zaczęli mnie ignorować. Nie wypłacają nawet kwoty, którą sami wyliczyli i zatwierdzili. Nadmienię, że z serwisu Mercedesa dostałem kosztorys na to co już opisali i jest to 12350 zł brutto a oni twierdzą, że szkoda jest całkowita bo w/g ich wyliczenia powinno być 19600 zł więc wypłacą z różnicy wartości 18100 przed wypadkiem minus pozostałość 14300 i wyszło im 3800 ale od 2 miesięcy tego też nie wypłacają chociaż oficjalnie przyjęli odpowiedzialność. Dostaję opis uszkodzeń gdzie raz mam do wymiany błotnik a na kolejnym opisie jest już tylko naprawa 12 JC. Ja się śmieję bo mam kilka samochodów i ten nie jest mi niezbędny, ponadto mam auto zastępcze na okres naprawy i zdaję sobie sprawę, że będę musiał oddać sprawę do sądu gdzie na 100 % wygram. Auto zastępcze miesięcznie kosztuje tych złodziei 4900 netto, wypożyczalnia samochodów powiedziała, że sama będzie dochodzić swoich pieniędzy a ja nie poniosę żadnych kosztów.

2012-09-21 18:27

ANNA

Na nich tylko sąd!!!

2012-05-24 00:00

tigra

najgorsza firma ubezp., ponad miesiąc czasu zajęło im proste przepisanie polisy oc po zakupie auta, milion tel. z mojej strony, maili, przesyłanie kilka razy dokumentów, pomimo osobistego dostarczenia, na złożoną reklamację brak odp.- totalna olewka z ich strony, niedouczona pracownica żądała krs od nabywcy zamiast zbywcy pojazdu, porażka...odradzam!!!

2012-05-25 14:08

meduza

UWAGA na "zaświadczenie o przebiegu OC" uwaga 5 dni roboczych na maila !!! (proszę sprawdzić) PORAŻKA !!!!! .........no a na infolinię się dodzwonic.........tragedia ..a taki "system ponoć maja !!!

2012-10-01 22:10

Radek

Witam wszystkich serdecznie, Na początku chciałbym opisać tą przykrą sytuację od początku. Tak więc chodzi o moich rodziców, którzy posiadają gospodarstwo rolne nastawione na produkcję mleka, dnia 21.06.2012 zdarzył się wypadek i w wyniku porażenia prądem padło 10 krów z 12 posiadanych. Rodzice nie posiadali ubezpieczenia na mienie, ale wezwali pogotowie elektryczne, ponieważ chcieli ocenić sytuację i przyczynę zdarzenia ( instalacja w oborze była 5-letnia, tak jak i obora, założona prawidłowo przez prywatnego elektryka). Wezwane pogotowie elektryczne stwierdziło, że przyczyną przepalania instalacji było ,,upalone zero'' w skrzynce na boku domu, na którą elektrownia zakładała plomby, więc dostęp do tej skrzynki miała tylko i wyłącznie elektrownia. Po jakimś miesiącu elektrownia zgłosiła sprawę do swojego ubezpieczyciela- ERGO HESTII i tu zaczęły się schody. Sprawa przez elektrownię do TU została zgłoszona w połowie lipca i od tamtej pory Hestia występowała o różne dokumenty, które trzeba było dostarczyć, w międzyczasie był również rzeczoznawca, ( jak sam stwierdził, że nie ma pojęcia o elektryce). Hestia zwlekała z podjęciem jakiejkolwiek decyzji, aż do dnia dzisiejszego. Oczywiście otrzymana decyzja jest odmowna, której podstawą jest powołanie się na wcześniej wspomnianą skrzynkę, że nie jest ona własnością elektrowni i w związku z tym hestia nie ponosi odpowiedzialności za całe zdarzenie. Stąd moje pytania: 1. Kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność za zdarzenie? 2. Czy owa ,,skrzynka" , do której dostęp miała wyłącznie elektrownia powinna być konserwowana w zakresie użytkownika, czy obowiązek spoczywa na elektrowni, jako dostawcy prądu? 3. Odwołując się od tej decyzji mogę powołać się na jakieś przepisy dotyczące odpowiedzialności zaniedbań ze strony elektrowni? 4. Czy elektrownia zgłaszając szkodę do TU przyznała się do swoich zaniedbań? 5. Czy hestia bez żadnych konsekwencji może wydać decyzję równo po dwóch miesiącach, a nie jak jest to określone, w ciągu 30 dni? Bardzo prosiłbym o jakiekolwiek pomocne odpowiedzi, ponieważ produkcja mleka jest jedynym ich źródłem utrzymania, a w obecnej sytuacji moi rodzice są na skraju załamania jak i bankructwa, ponieważ nie stać ich na zakup nowych krów. Dam byłem wtedy w domu i bardzo źle wspominam te zdarzenie, ponieważ owy inwentarz był dorobkiem z kilku, a nawet kilkunastu lat, najgorszemu wrogowi nie życzę takich przeżyć, bowiem nie są to tylko straty materialne, ale również moralne. Dziękuje serdecznie za jakiekolwiek naprowadzenie i informacje. Pozdrawiam Radek

2012-10-02 09:09

ipolisa.pl

Witam, w takiej sytuacji powinnyście się Państwo natychmiast zgłosić do prawnika i uzyskać fachowe wsparcie.

2016-04-07 10:24

grzegorz188.146.65.49

ODMOWA WYPLATY -KATASTROFA SKANDAL ERGO HESTIA SZKODA O NUMERZE NADANY PRZEZ ERGO HESIE TO20/4123/15 Z DNIA 30/08/2015 VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 TDI Moja chistoria zaczela sie z HAMSKA NIEKOMPETENTA I SKADALICZNA ERGO HESTIA PO ZAWARCIU AC Rok temu muj samochod splonol poczas jazdy.Opisze to w skrucieFirma przy zgloszemniu taka mila jak przy kupnie polisy Pani pyta na ifolinio o wybur wariantu rozliczenia wybur pada kosztoryz.Przyjechal likwidator opisal auto wypytal jak doszlo posrawdzal wszysko i powiedzial ze do 3 dni bedzie wyliczenie.Po tym uplywie nic nie przyszlo dzwonie do HESTI ONI NA TO CZEBA CZEKAC MAJA TERTMINY USTAOWOWE I CISZA KONTAKT SIE URWAL WIEC SIE PO JAKIMS CZASIE WSCIEKLEM WZIOLEM ADWOKATA I PRZYCHODZI PISMO DECYZJA OD PANA OPIEKUNA SZKODY *** ODMOWA UZASADNIENIE BRAK OKAZANIA POJAZDU DO OGLEDZIN.TO W TAKIM RAZIE KTO OGLADAL KRASNOLUDKI POPROSTU OSZUST Z GORY MIAL ZALOZENIE OBALIC SZKODE PONIEWAZ BY PREMI NIE DOSTAL I TAK SPRAWA SIE CIAGNIE PRZEZ ROK I W PONIDZIALEK 11.04.2016 ZNAJDZIE SWOJ FINAL W SADZIE PRZESTRZEGAM BANDA OSZUSTOW ZLODZIEJI ITP