Kontakt
  • Link4
  • AXA Ubezpieczenia
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU Toruń

  • Żeglarska 13
  • 87-100 Toruń
  • Pon. - Pt.: 08:00-17:00

tel. 56 308 20 30

fax. 56 308 25 42

2012-11-08 08:30

H

Zna ktoś godziny otwarcia?

2013-01-14 17:31

heliodor

czas na POBRANIE DOWODÓW WPŁATY SKŁADKI UBEZPIECZENIA PZU ŻYCIE- czy można to zrobić drogą mailową ?. Informacji na temat na Waszych stronach nie znalazłem, a szkoda; co z tym " frontem do klienta"? proszę o informację. heliodor.czar@op.pl

2013-10-04 11:03

maciej

Jestem zadowolony,pani w infolinii miła,dowiedziałem się czego chciałem.Pozytyw

2014-02-07 14:05

Natalia Wiese

W dniu wczorajszym byłam w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 13 złożyć dokumenty dot. wypadku. Obsługiwała mnie p. Ewa Zalech.W trakcie pracy zawiesił jej się komputer: stukała, pukała i nic...... siedziałyśmy ot tak sobie . Pani w międzyczasie skarżyła się na sprzęt koleżance obok i siedziałyśmy dalej...Trwało to dość długo, w końcu pani gdzieś zadzwoniła - spytała o informatyka, z rozmowy wywnioskowałam, że pana nie ma, biega po budynku. Zatem co robimy -siedzimy dalej, Pani do mnie nie mówi nic, np. a to pech, czy złośliwość rzeczy martwych, nic. "Diabli mnie brali' na tym krześle, spytałam :czy informatyk nie ma komórki?, skąd będzie wiedział, że ma pani problem, - odpowiedź: jak wróci to się dowie, radca prawny mu powie. Siedzimy dalej, nagle słyszę: Sławek mogę cię na chwilkę poprosić - odpowiedź - nie. Nie jestem pewna czy to był informatyk. Przechodził koło nas i nie zainteresował się sprawą to raz, a dwa p. Zalech nie wykazała żadnej asertywności, żeby załatwić już i tak długo siedzącą klientkę czyli mnie. Pan Sławek króciutką chwilę porozmawiał z jedną z pracownic i zniknął. My siedzimy dalej, mówię może by pani przeszła na sprzęt obok - nie mogę bo każdy ma swoje hasło - rozumiem. Chciałam wycofać się z tej obsługi, dowiedziałam się, iż można te formalności załatwić internetowo [ inf. od sympatycznej pracownicy podchodzącej do każdego wchodzącego klienta] Trwało to naprawdę długo, aż sprzęt ruszył. Pracownica nic- ja: o namyślił się.Myślę, że to szanowny pan informatyk zadziałał. Wówczas Pani wydrukowała półtorej strony tekstu, skserowała moje dokumenty, rzekła że odpowiedź otrzymam z Poznania i to wszystko. Nie pytała o nr telefonu, czy emaila, nic. Wyszłam z wielkim niesmakiem. Jestem klientką od 40 lat. Mam z mężem i córką 8 polis u Was . Czyli jest pięknie jak przychodzi Wasz przedstawiciel do domu, my jesteśmy mili, gościnni. Wczoraj odniosłam wrażenie , że jestem intruzem, a wystarczyłoby trochę sympatii, uśmiechu ,a przede wszystkim magicznego słowa "przepraszam"- zabrakło tego. Ja rozumiem, że sprzęt się psuje ale wtedy trzeba trochę nadrabiać miną do klienta, a nie - jak siedzi to niech siedzi. Musimy zastanowić się czy dalej być Państwa klientami? Wybór na rynku duży.!!! Podaję nr tel. 603-456-616, email: nwiese@wp.pl Z poważaniem Natalia Wiese Toruń, 7 luty 2014 r.

2014-08-25 15:45

DAREK

SKANDAL TO JEST CAŁA INFOLINIA ZAPŁACIŁEM PRAWIE 100 ZŁ ZA POŁĄCZENIA I NIC SIĘ NIE DOWIEDZIAŁEM ODNOŚNIE POJAZDU ZASTĘPCZEGO SKANDAL NIGDY NIE UBEZPIECZE SIE W TYM TOWARZYSTWIE

2014-09-03 15:09

ewa

Dlaczego nie jest 1 dzień dłużej otwarte do 17 przecież ludzie pracują

2015-02-09 12:29

ewasku78.28.5.93

W dniu 04-02 2015 r załatwiałam w Oddziale przy ul. Żeglarskiej zmianę Indywidualnego Ubezpieczenia Pracowniczego. Obsługiwała mnie Pani Patrycja Bonk. Tą drogą chcę podziękować za wyjątkowo sympatyczną i profesjonalną obsługę. Pełna kompetencja i jednocześnie fantastyczne podejście do klienta. Nie zawsze w instytucjach i urzędach spotyka się połączenie tych dwóch cech. Dziękuję bardzo i pozdrawiam .