Kontakt
  • Link4
  • AXA Direct
  • Aviva
  • Liberty Ubezpieczenia
  • Proama
  • PZU
  • Warta

PZU Poznań

  • Towarowa 35
  • 61-896 Poznań
  • Pon. - Pt.: 08:00-18:00

tel. 61 308 20 11

fax. 61 308 35 63

2013-01-02 14:45

Jadwiga

Konieczne wprowadzenie numerków dla klientów kolejno przychodzących do placówki, tak jak jest to praktykowane w bankach i innych urzędach. Bałagan - klienci mają pamiętać po kim przyszli, co w przypadku pojawienia się 10 klientów jest stresujące dla wszystkich. Panie w okienkach powinny być przeszkolone po hasłem " Klient nasz Pan" celem zwiększenia uprzejmości obsługi i informacji.

2013-03-20 14:25

aza

Płacę regularnie od lat składki, a teraz PZU nie chce mi wypłacić należnej kwoty z ubezpieczenia po śmierci męża. Dla mojego bezpieczeństwa, jak to określono. Czyli okradziono mnie w biały dzień!!

2014-06-02 08:48

Anna

Brak adresu mailowego nie można nic załatwić drogą elektroniczną. Nie każdy ma czas jechać na miejsce żyjemy w dobie internetu gdzie adres mailowy?

2014-09-26 14:25

Agnieszka

Pracownicy oddziału niekompetentni przy załatwianiu spraw związanych ze zgłoszeniem wniosku dotyczącego wypłaty świadczenia z tytułu śmierci (chodzi o śmierć mamy) .Pani ,która przyjmowała zgłoszenie od mojego taty w dniu 23.09.2014 roku przy ulicy Towarowej w Poznaniu , nie potrafiła zrobić ani ksero,ani skan dowodu osobistego taty jak także poinformować go o wszelkich dokumentach jakie przy realizacji takiego świadczenia są potrzebne .Informację jaką uzyskał to,to iż za 3 dni ma się udać do banku po odbiór świadczenia.Oczywiście pieniędzy nie było,a dzwoniąc na infolinię dowiedział się że brakują dokumenty :ksero jego dowodu tożsamości,skrócony akt małżeństwa ,ksero dowodu mamy.Pragnę zauważyć ,iż akt małżeństwa jest dokumentem opcjonalnym ,a nie podstawowym przy wypłacie świadczenia,a także iż na akcie zgonu jest wpisany współmałżonek czyli tato.W takiej sytuacji pozostaje nam tylko to jak domagać się od PZU ŻYCIE wszelkich wyjaśnień,a także rekompensatę za nieumiejętne,niedokładne i niekompetentne załatwienie sprawy przez ich pracownika ,oraz za dodanie i przeżywanie jeszcze większego bólu jakim jest strata mamy dla mojego taty. PS-patrzcie na ręce tych ,którzy przyjmują od was wszelkie zgłoszenia ,aby nie było tak samo jak z moim tatą.

2014-10-10 10:15

maria

nie ma parkingu dla osoby niepełnosprawnej, która musi sama , osobiście odebrać świadczenie...